Kyseessä on yksinkertainen YTM, joka voi olla uskollinenkin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0c0dd9a6-d3de-4259-a86e-9eb5de89b523
YTM on vapaana
10
62
Vastaukset 10
- Anonyymi
Luulee itsestään liikoja.. Ketä kiinnostaa, joku ex-tyttöystävä? Vähän pimee..
Kyl palstan naisten pöksyt kastuu varmaan olette jo tinderissä katsomassa löytyykö tuota miestä.
- Anonyymi
Ai me kaikki kurpat vai? :D:D
Voi voi minä jo innostuin, että Morten olisi eronnut ja vapaana. Mutta ei helvetti, ei tietenkään! >:(
Nojuu, leikki sikseen mikä tässä kaverissa on nyt se YTM aspekti?- Anonyymi
Tämähän on se tyyppi joka siinä yhessä suomiseikkailukisassa ei osunut vasaralla naulaan kertaakaan vaikka tähtäs kauan.
Ajattelin että onpa aika pimeä ja niinhän tuo näyttäis olevankin. - Anonyymi
Ei se ollutkaan Nikki Sixx. Höh 😐.
🏕🐥 Toivotaan että hän löytää nopiaan uuden ja paremman.
- Anonyymi
Jeahh Kommpii Roni on parasa
- Anonyymi
Oon kattonu videoita sillon tällön niiden eteen osuessa enkä saa mitenkään yksinkertaista kuvaa hänestä. Hyvin osaa esiintyä ja videot tehty hyvin. Juontajan ura edessä vaikkapa :)
- Anonyymi
Luulee itsestään liikoja ja mukamas isompikin stara.. Joopa joo.. Ketäpä kiinnostaa heidän eronsa, kun itki sitä youtube kanavalla.. Jättäkää rauhaan nyyh..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 78845
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51734Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47475
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439