Antaisitko ystävällesi 10 000 euron lainan

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikkulainoja tollaset 10 000€ lainat.
      Mä annoin ystävälle 50 000€ lainan.....

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Persettä sää annoit. Ei se 50000 euroo maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persettä sää annoit. Ei se 50000 euroo maksa.

        Hä, hää, maksoi lainansa takaisin vuoden kuluttua 10% korolla ja koron maksoi käteisellä pimeästi.
        Ei me verottajalle tällaisia korkotuloja ilmoiteta, kun veroja joutuu muutenkin maksamaan liikaa.

        t. Ruma mies


    • Anonyymi

      En varmana antais tonneja lainaan. Oon lainannut rahaa yhdelle hyvälle ystävälle joka aina maksaa takas ja veljelle 400 euroo ja monille ystäville en edes kerro että minulla on paljon rahaa koska eivät ole luotettavia rahan suhteen.

    • Anonyymi

      Pahinta on kun menee takaamaan lainan. En lainaa rahaa kenellekkään enkä lainaa muilta niin on paras elää

    • En ystävälle lainaisi tuollaista summaa koska se mahdollisesti asettaisi ystävyyden vaakalaudella jossain vaiheessa. Lähisukulaiselle olen lainannut tuota suuremmankin summan, tiedän sen saavani takaisin jossain vaiheessa, jos en niin ei sillä oikeastaan ole edes väliä.

    • En koska ei ole noin paljoa koskaan edes 4000€ autoon ei ole varaa.

      • Anonyymi

        tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso

        Auto on vain ainoastaan harkinnassa ison perheen vuoksi kun alkaa loppuu penkit.
        Mutta kyllä tämä tässä eiköhän pärjätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso

        En lähde täältä lainaamaan.


    • Anonyymi

      kyllä lainaisin 10 000e ja kk tai kahdeksi ja 50 000e takaisin ja pantiksi antaa sisäelimensä eli jos ei maksa niin myydään hänen sydämmensä keuhkonsa maksansa silmänsä kainalonsa siis kaiken plus sama hänen lapsilleen ja vanhemmilleen ja sisaruksilleen ja ehkä sukulaiset mutta yleensä maksavat toivoo mafioso

    • Ei mulla ole semmosia ystäviä, jotka tarvisi mun rahoja. He on varakkaampia ko mä.

    • Anonyymi

      Kyllä antaisin ystävälle, jos tilanne on niin paha.
      Pitä vain olla tosiasiallinen laina. Mihinkään höpöön ei.

    • Jos kyseisellä ystävällä on seksikäs vaimo..

      Vaimo jää tänne mun taloon siihen asti kun velka on maksettu.

    • Naiset voi tienaa tuhansia kuukaudesssa myymällä itseään

      • Anonyymi

        1€ Pikkupöksyistä nainen tienais heti yli 50€, mut naisethan ei tajua kuinka helposti voivat tehdä rahaa.
        Valittavat vaan, että rahat on loppu ja ei ole töitä mistä sais rahaa.
        Jos naisille ehdottaa pikkareiden myyntiä, niin naiset vastaa, että ootko ihan tyhmä, en mä pikkareita myy.


    • Anonyymi

      HAI.
      Kyllä hyvinkin mutta korko on 350%.
      Laina-aika 2-3vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe