https://www.is.fi/asuminen/art-2000006081249.html
Onko niin hyvä ystävä?
Antaisitko ystävällesi 10 000 euron lainan
17
151
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkulainoja tollaset 10 000€ lainat.
Mä annoin ystävälle 50 000€ lainan.....
t. Ruma mies- Anonyymi
Persettä sää annoit. Ei se 50000 euroo maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persettä sää annoit. Ei se 50000 euroo maksa.
Hä, hää, maksoi lainansa takaisin vuoden kuluttua 10% korolla ja koron maksoi käteisellä pimeästi.
Ei me verottajalle tällaisia korkotuloja ilmoiteta, kun veroja joutuu muutenkin maksamaan liikaa.
t. Ruma mies
- Anonyymi
En varmana antais tonneja lainaan. Oon lainannut rahaa yhdelle hyvälle ystävälle joka aina maksaa takas ja veljelle 400 euroo ja monille ystäville en edes kerro että minulla on paljon rahaa koska eivät ole luotettavia rahan suhteen.
- Anonyymi
Pahinta on kun menee takaamaan lainan. En lainaa rahaa kenellekkään enkä lainaa muilta niin on paras elää
En ystävälle lainaisi tuollaista summaa koska se mahdollisesti asettaisi ystävyyden vaakalaudella jossain vaiheessa. Lähisukulaiselle olen lainannut tuota suuremmankin summan, tiedän sen saavani takaisin jossain vaiheessa, jos en niin ei sillä oikeastaan ole edes väliä.
En koska ei ole noin paljoa koskaan edes 4000€ autoon ei ole varaa.
- Anonyymi
tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso
Anonyymi kirjoitti:
tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso
Auto on vain ainoastaan harkinnassa ison perheen vuoksi kun alkaa loppuu penkit.
Mutta kyllä tämä tässä eiköhän pärjätä.Anonyymi kirjoitti:
tarvitsetko lainaa esim 4000-8000e autoa varten tai saman arvoisen auton meiltä toivoo mafioso
En lähde täältä lainaamaan.
- Anonyymi
kyllä lainaisin 10 000e ja kk tai kahdeksi ja 50 000e takaisin ja pantiksi antaa sisäelimensä eli jos ei maksa niin myydään hänen sydämmensä keuhkonsa maksansa silmänsä kainalonsa siis kaiken plus sama hänen lapsilleen ja vanhemmilleen ja sisaruksilleen ja ehkä sukulaiset mutta yleensä maksavat toivoo mafioso
Ei mulla ole semmosia ystäviä, jotka tarvisi mun rahoja. He on varakkaampia ko mä.
- Anonyymi
Kyllä antaisin ystävälle, jos tilanne on niin paha.
Pitä vain olla tosiasiallinen laina. Mihinkään höpöön ei. Jos kyseisellä ystävällä on seksikäs vaimo..
Vaimo jää tänne mun taloon siihen asti kun velka on maksettu.Naiset voi tienaa tuhansia kuukaudesssa myymällä itseään
- Anonyymi
1€ Pikkupöksyistä nainen tienais heti yli 50€, mut naisethan ei tajua kuinka helposti voivat tehdä rahaa.
Valittavat vaan, että rahat on loppu ja ei ole töitä mistä sais rahaa.
Jos naisille ehdottaa pikkareiden myyntiä, niin naiset vastaa, että ootko ihan tyhmä, en mä pikkareita myy.
- Anonyymi
HAI.
Kyllä hyvinkin mutta korko on 350%.
Laina-aika 2-3vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592