Kokemuksia kyseisestä sivustosta?
Onko naisaines siellä parempaa kun esim. Suomi 24 sivuston treffeillä jne jne
Kotisataman deitti?
7
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin siellä. Ja kyllä, olen satavarmasti sitä A-luokkaa.
- Anonyymi
Se saitti on tarkoitettu uskoville ei kaljan kittaajille ja muille hörhöille.
- Anonyymi
Riittääkö, jos mun äiskä on uskovainen?
- Anonyymi
Täysin KUOLLUT paikka. Ei kannata odottaa sieltä mitään.
Pari euroa kuukaisi hintana joka ei tössää siihen vaan että siellä ei todellakaan tapahdu yhtään mitään. - Anonyymi
Löysin sieltä komean, koulutetun rakastavan miehen, aviossa ollaan.
- Anonyymi
Kun keski-ikäisenä miehenä liityin kotisatamaan, niin yllätyin kun sain melko nopeasti muutamia ensiviestejä naisilta. Ajattelin että tämä alkaakin hyvin. Noh, pian selvisi että miksi sain vastauksia.... koska paikka on melko kuollut eli kun joku UUSI tulee ja kohtuullisesti vastaa hakukriteerejä niin sille pitää laittaa viestiä. :D
Ostin vuoden jäsenyyden noin 20e hintaan ja en aio sitä enään jatkaa. Liian hiljaista. Tosi sääli kun ei olisi kallis pitäen pahimmat catfish/egoboostaajat (aikavarkaat) tapaukset loitolla. Kun joutuu jotain maksamaan palvelusta niin ollaan ehkä enemmän tosissaan liikenteessä. - Anonyymi
Samoin koin kun sinne kirjauduin, tuli heti yhteydenottoja jotka eivät johtaneet mihinkään, 9kk kun olin hengaillut tuli se oikea ja nyt sitten aviossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429