Kokemuksia kyseisestä sivustosta?
Onko naisaines siellä parempaa kun esim. Suomi 24 sivuston treffeillä jne jne
Kotisataman deitti?
7
851
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin siellä. Ja kyllä, olen satavarmasti sitä A-luokkaa.
- Anonyymi
Se saitti on tarkoitettu uskoville ei kaljan kittaajille ja muille hörhöille.
- Anonyymi
Riittääkö, jos mun äiskä on uskovainen?
- Anonyymi
Täysin KUOLLUT paikka. Ei kannata odottaa sieltä mitään.
Pari euroa kuukaisi hintana joka ei tössää siihen vaan että siellä ei todellakaan tapahdu yhtään mitään. - Anonyymi
Löysin sieltä komean, koulutetun rakastavan miehen, aviossa ollaan.
- Anonyymi
Kun keski-ikäisenä miehenä liityin kotisatamaan, niin yllätyin kun sain melko nopeasti muutamia ensiviestejä naisilta. Ajattelin että tämä alkaakin hyvin. Noh, pian selvisi että miksi sain vastauksia.... koska paikka on melko kuollut eli kun joku UUSI tulee ja kohtuullisesti vastaa hakukriteerejä niin sille pitää laittaa viestiä. :D
Ostin vuoden jäsenyyden noin 20e hintaan ja en aio sitä enään jatkaa. Liian hiljaista. Tosi sääli kun ei olisi kallis pitäen pahimmat catfish/egoboostaajat (aikavarkaat) tapaukset loitolla. Kun joutuu jotain maksamaan palvelusta niin ollaan ehkä enemmän tosissaan liikenteessä. - Anonyymi
Samoin koin kun sinne kirjauduin, tuli heti yhteydenottoja jotka eivät johtaneet mihinkään, 9kk kun olin hengaillut tuli se oikea ja nyt sitten aviossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855