Jos lapsesi löytää joskus

Anonyymi

puolison toisen palstalaisen lapsesta mitä teet?

314

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui kauhiaa, olis siinäkin olemista. Miettikää nyt vaikka joku Harmaaritari tekis tuossa vielä pojan jonkun hiivan tuoksuisen emännän kanssa. Ja miun likka äitykkään samaistuen tekis puumat ja nappais Harmiksen p

      • Harmiksen pojan ja Harmis aina valittas pojalleen, on sullaki siinä saatana anoppi, koskaan ei leivo pullaa ees!🤣

        Tai joku Dissi, eihän meitä kukaan samoissa sukujuhlissa kestäsi kattella kauhian kauaa.😄


      • En edes halua kertoa mistä ensin luulin olevan kyse, kun puhuttiin hiivan tuoksuisesta emännästä :/


      • Päläpälä kirjoitti:

        Harmiksen pojan ja Harmis aina valittas pojalleen, on sullaki siinä saatana anoppi, koskaan ei leivo pullaa ees!🤣

        Tai joku Dissi, eihän meitä kukaan samoissa sukujuhlissa kestäsi kattella kauhian kauaa.😄

        Haha! Kesken häitten karattas testailemaan mun kelkkaa, motskaria ja traktoria! 😂
        Mieti nyt.... mä vedän kivikoukulla näytöstyyliin traktorillla kiveä kravatti hikinauhana ja sä hypit mekkoa pidellen, että anna minäkin, anna minäkin....😂😂😂


      • Dissi kirjoitti:

        Haha! Kesken häitten karattas testailemaan mun kelkkaa, motskaria ja traktoria! 😂
        Mieti nyt.... mä vedän kivikoukulla näytöstyyliin traktorillla kiveä kravatti hikinauhana ja sä hypit mekkoa pidellen, että anna minäkin, anna minäkin....😂😂😂

        Huh huh, ihan heikottaa ajatuskin viettää sun kanssa sukujuhlia. :D

        Eihän siinä muut saisi suunvuoroakaan!!! Mielikuva on yllättävän uskottava. x'''D

        Kaksi kälkätikälkättäjää samassa pirtissä, voisi muu suku harkita juhlien pitämättä jättämistä jopa.. mutta kai sinä sen kylpytynnyrin vielä sitten lämmittäisit? :)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En edes halua kertoa mistä ensin luulin olevan kyse, kun puhuttiin hiivan tuoksuisesta emännästä :/

        Heh, se oli tarkoituskin jättää miettimisen varaa kumpaako hiivaa tässä hajettiin. ;D

        Hyvin oivalsit siellä. Ymmärsit piilomerkityksen. Mä tykkään kätkeä piilomerkityksiä lauseisiini. ;P


      • Päläpälä kirjoitti:

        Huh huh, ihan heikottaa ajatuskin viettää sun kanssa sukujuhlia. :D

        Eihän siinä muut saisi suunvuoroakaan!!! Mielikuva on yllättävän uskottava. x'''D

        Kaksi kälkätikälkättäjää samassa pirtissä, voisi muu suku harkita juhlien pitämättä jättämistä jopa.. mutta kai sinä sen kylpytynnyrin vielä sitten lämmittäisit? :)

        No nyt sait mulle mielikuvan siitä paljusta.... vuorokauden vaihtelut näkyy, mutta kälkätys vaan jatkuu ja jatkuu...😂😂😂


      • Dissi kirjoitti:

        No nyt sait mulle mielikuvan siitä paljusta.... vuorokauden vaihtelut näkyy, mutta kälkätys vaan jatkuu ja jatkuu...😂😂😂

        Kunhan ei vuodenajat vaihdu ja kälkätys vaan jatkuu, voi se paukku pakkanen ainakin vähän hyydyttää..🤣

        Jos ei tykkänään hiljennä.😂


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kunhan ei vuodenajat vaihdu ja kälkätys vaan jatkuu, voi se paukku pakkanen ainakin vähän hyydyttää..🤣

        Jos ei tykkänään hiljennä.😂

        No välillä vaihtaa veden ja laittaa pökköä vaan pesään. Pitsalaatikoilla sytyttelee ja iho ruttunen kuin bulldogin naama. 😂


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kunhan ei vuodenajat vaihdu ja kälkätys vaan jatkuu, voi se paukku pakkanen ainakin vähän hyydyttää..🤣

        Jos ei tykkänään hiljennä.😂

        Mietis Dissi, lumi laskeutuu maahan ja peittää lumivaipallaan myös paljupälättäjät. Tulee talvi, ääni vaimenee kun kinos kasvaa..mutta aina välillä sieltä kinosesta kuuluu önähdys..ja toinen önähdys vastaa..ööön...öön..öh. Öhöh höh höö.🤣


      • Dissi kirjoitti:

        No välillä vaihtaa veden ja laittaa pökköä vaan pesään. Pitsalaatikoilla sytyttelee ja iho ruttunen kuin bulldogin naama. 😂

        Heh, jos meinaat et pizzalla eletään paljussa, niin eihän sieltä paljusta kotvan kuluttua mahu enää uloskaan. Läskistyy ja jämähtää sinne.🤣😅

        Shar peit on pop.👍

        Talkkia ruttujen väliin vaan ja nekin viimeistään ne rutut suoristuu prätkän selässä...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mietis Dissi, lumi laskeutuu maahan ja peittää lumivaipallaan myös paljupälättäjät. Tulee talvi, ääni vaimenee kun kinos kasvaa..mutta aina välillä sieltä kinosesta kuuluu önähdys..ja toinen önähdys vastaa..ööön...öön..öh. Öhöh höh höö.🤣

        Muminaa ja mutinaa, kun lumi vaimentaa kälätyksen. 😝
        Keväällä lokit rannalla kurkkivat alta kulmien, kun kaksi päätä paljusta pälättää heidänkin ylitseen.... käläkäläpälä...🤪


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, jos meinaat et pizzalla eletään paljussa, niin eihän sieltä paljusta kotvan kuluttua mahu enää uloskaan. Läskistyy ja jämähtää sinne.🤣😅

        Shar peit on pop.👍

        Talkkia ruttujen väliin vaan ja nekin viimeistään ne rutut suoristuu prätkän selässä...

        Tuossa yllämainitussa kälätyksessä vois olla jo hiinä ja hiinä, että menis vähän yli jo. 😁👌


      • Dissi kirjoitti:

        Muminaa ja mutinaa, kun lumi vaimentaa kälätyksen. 😝
        Keväällä lokit rannalla kurkkivat alta kulmien, kun kaksi päätä paljusta pälättää heidänkin ylitseen.... käläkäläpälä...🤪

        Uih, lokit nuo taivademme arvaamattomat lennostojoukot ja paskatykit. Ratatatataaaa..🤣

        Kuuleeko etujoukot? Yksi pää kohdistettu ja tulta...kriik kriik...plörts.


      • Dissi kirjoitti:

        Tuossa yllämainitussa kälätyksessä vois olla jo hiinä ja hiinä, että menis vähän yli jo. 😁👌

        Yli äyräitten meinaat nää?🙄


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Uih, lokit nuo taivademme arvaamattomat lennostojoukot ja paskatykit. Ratatatataaaa..🤣

        Kuuleeko etujoukot? Yksi pää kohdistettu ja tulta...kriik kriik...plörts.

        Mene välillä töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene välillä töihin.

        Olin jo. Huomenna taas uuestaan. Mee ite.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Olin jo. Huomenna taas uuestaan. Mee ite.

        Et taida olla yhtenäkään päivänä ajankäytön huomioiden...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla yhtenäkään päivänä ajankäytön huomioiden...

        Osa-aika työ. Toiset pärjää silläkin. Kuis sulla?😃


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Osa-aika työ. Toiset pärjää silläkin. Kuis sulla?😃

        Ei sulla mitään työtä ole kuin palstailu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla mitään työtä ole kuin palstailu.

        En lähtis tolla mutulla viemään lottoa.😃


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Osa-aika työ. Toiset pärjää silläkin. Kuis sulla?😃

        Eli vetelet lonkkaa ja miehesi raataa täyttä päivää perheen eteen?

        No ei yllätys.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        En lähtis tolla mutulla viemään lottoa.😃

        Miehesi tässä tarvitsee lottoa kun toisella ei työhaluja ollenkaan. Hihkuu palstalla päivät pitkät, että kyllä näinkin pärjäilee ja elää toisen ansiotyöllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli vetelet lonkkaa ja miehesi raataa täyttä päivää perheen eteen?

        No ei yllätys.

        Jos susta osa-aika työ on lonkanvetoa. Niin sitten..oliko muuta näppärää vielä mielessä? Tää terapiaistunto alkaa käymään vähiin sulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi tässä tarvitsee lottoa kun toisella ei työhaluja ollenkaan. Hihkuu palstalla päivät pitkät, että kyllä näinkin pärjäilee ja elää toisen ansiotyöllä.

        En jaksa toista, palaa edelliseen kohtaan ja lue uudelleen.🤣

        Jokin ei nyt mee perille kun jankkast papukaijana..ootko jotenkin pihalla?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Jos susta osa-aika työ on lonkanvetoa. Niin sitten..oliko muuta näppärää vielä mielessä? Tää terapiaistunto alkaa käymään vähiin sulta.

        Sinuahan tässä helpotetaan, että saat tarvittavan määrän palstavastakaikua päivittäiseen annokseesi.

        Miltä alkaa tuntumaan? Kiittäisi, että edes joku viitsii vastailla ala-arvoisin kommentteihisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuahan tässä helpotetaan, että saat tarvittavan määrän palstavastakaikua päivittäiseen annokseesi.

        Miltä alkaa tuntumaan? Kiittäisi, että edes joku viitsii vastailla ala-arvoisin kommentteihisi.

        Phähäh, nyt lorahti kaverilla pissiä päästä. Sähän se alotit mun kanssa, joten olet aloitteen tekijä ja se joka oli huomiotani vailla, en minä.😊


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        En jaksa toista, palaa edelliseen kohtaan ja lue uudelleen.🤣

        Jokin ei nyt mee perille kun jankkast papukaijana..ootko jotenkin pihalla?

        Se oli vain totuus, mitä sinä kierrät. Mies raataa yötä päivää. Akka vaan valittaa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Phähäh, nyt lorahti kaverilla pissiä päästä. Sähän se alotit mun kanssa, joten olet aloitteen tekijä ja se joka oli huomiotani vailla, en minä.😊

        Tarvitset selvästi palstaterapiaa ja totuuksien laukomista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vain totuus, mitä sinä kierrät. Mies raataa yötä päivää. Akka vaan valittaa.

        Mees nyt pullava mussuttaa pullaas ja ettii super-atm nikkis tunnuksia..mulle tuli pissahätä, enkä meinaa ottaa sua vessaan mukaa.😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset selvästi palstaterapiaa ja totuuksien laukomista.

        Millä pätevyydellä diagnosoit? Pullava pullapoika passilla?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mees nyt pullava mussuttaa pullaas ja ettii super-atm nikkis tunnuksia..mulle tuli pissahätä, enkä meinaa ottaa sua vessaan mukaa.😏

        Sinne hajuun kukaan järkevä tuliskaan :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Millä pätevyydellä diagnosoit? Pullava pullapoika passilla?

        Palstailuvuosiesi määrällä. Jotain jatkuvaa tarvetta on havaittavissa beibi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne hajuun kukaan järkevä tuliskaan :D

        Siivoojien vessat harvoin haisee.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mees nyt pullava mussuttaa pullaas ja ettii super-atm nikkis tunnuksia..mulle tuli pissahätä, enkä meinaa ottaa sua vessaan mukaa.😏

        Päliksen mies on lopen uupunut akan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojien vessat harvoin haisee.

        Omahan niillä onkin paskasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojien vessat harvoin haisee.

        Jos ei vessa, niin siivooja itse hahah.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päliksen mies on lopen uupunut akan takia.

        Lopen uupuneet ja ryttylän visat. Siinä ätmi joukkueet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vessa, niin siivooja itse hahah.

        Veikkaan, että haisen kuolleenakin paremmalle ko sinä ees suihkun jälkeen. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstailuvuosiesi määrällä. Jotain jatkuvaa tarvetta on havaittavissa beibi.

        Beibi, nyt alkaa menee jo me too osastolle.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Veikkaan, että haisen kuolleenakin paremmalle ko sinä ees suihkun jälkeen. 😃

        Wt-tasoa...


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Lopen uupuneet ja ryttylän visat. Siinä ätmi joukkueet.

        Vielä se lähtee kävelemään juoksuttaja akalta...



      • Anonyymi

        Tais kihahtaa neidin tunteisiin. Totuus sattuu, se on jo reagoinnillasi todistettu. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais kihahtaa neidin tunteisiin. Totuus sattuu, se on jo reagoinnillasi todistettu. :D

        Mä kyllästyn helposti tyhmiin ihmisiin, sitä se vaan on. :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mä kyllästyn helposti tyhmiin ihmisiin, sitä se vaan on. :D

        Totuuteen sä kyllästyt etkä kestä sitä pätkääkään :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuteen sä kyllästyt etkä kestä sitä pätkääkään :D

        Väärin, sun mielikuvituksettomuuteen mä kyllästyn ja väsyn. Ootko irl yhtä tylsä ihminen kun täällä?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Väärin, sun mielikuvituksettomuuteen mä kyllästyn ja väsyn. Ootko irl yhtä tylsä ihminen kun täällä?

        Etkö keksi parempaa? En selvästikään tylsä kuten reaktiosi ovat osoittaneet, päinvastoin, hiilet tuntuvat hehkuvan päliksen reservaatissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö keksi parempaa? En selvästikään tylsä kuten reaktiosi ovat osoittaneet, päinvastoin, hiilet tuntuvat hehkuvan päliksen reservaatissa.

        Mene jo jos suinkin osaat.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mene jo jos suinkin osaat.

        Sinä et, nyt et mene mihinkään.


    • Saatikka, jos jonku semmossen lapsi jota ei siedä palstalla lainkaan ja sitä tarttisi sietää jotenkn sitten irl, lasten takia..huh. Kauhuskenaariot karisti yöunet silmistä!😱

      • Kuka on se palstalainen jota et siedä? Nyt ollaan herkullisien asioiden äärellä 😁


      • Anonyymi

        No vaikka PalstanRuminMies mies joka on niljake!!!!!!!!! Palstan ällöin mies!!!!


      • No lähinnä nyt ajattelin näitä, jotka ei minusta niin erityisesti täällä pidä. Että varokaahan vaan saatan vielä istua kahvipöydässänne, jos teidän lapset ja mun lapset kohtaavat toisensa paremmissa merksiessä, kun me täällä. :D

        Eipähän lasten puolestakaan voi päättää kenestä ne tykkää, siinä helposti ulkoistaa vaan itsens' lapsen elämästä sillä periaatteella. Että kun minä en tykkää, et saa sinäkään...lapset valkkaa sitten helposti sen oman onnensa ja vanhempi jää rannalle viheltelemään.


    • Abortoisin sen.

      • Jälkikäteen aika paha. :(


    • Anonyymi

      Mitä pitäisi tehdä?

      Lapsi valitsee itse joten vanhempien menneisyyden ei pitäisi olla vaikuttamassa tuohon valintaan.
      Suomessa on jo totuttu siihen ettei ole vanhempien järjestämiä naimakauppoja joita näkee vielä kehittymättömissä maissa. Vanhempien tulee arvioida mahdollinen ehdokas ehdokkaan tekojen pohjalta, ei hänen isänsä tai äitinsä kautta. Uskon kuitenkin puuttuvani valintaan siinä tapauksessa jos katsoisin valinnan johtavan väistämättä suuriin ongelmiin lapsen elämänhallinnassa.
      Totuus on kuitenkin se miten vanhempien antama kasvatus vaikuttaa lapsen menestymiseen elämässä. Aina ne pahat skenaariot eivät toteudu mutta vanhempien riskikäyttäytyminen on riski lapsen ajautumiseen samalle polulle. Palstalla tuskin on sellaisia hörhöjä.

      Eli lopuksi, mitä tulisi tehdä? Onnitella?!

      AsianVierestä

    • Kaikki ei minulle kelpaa se on selvä kiusaajien ja rumakäytöksien lapset ovat varsinkin kelpaatomien listalla.
      Ja selkeästi ihmiset jotka eivät osaa perustella.
      Kyllä ne älykkäitä lapsia sitten pitää olla , että oppivat käyttäytymään.

      • Anonyymi

        Ristus sinua anna lastesi päättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristus sinua anna lastesi päättää.

        Noh ei todellakaa päätä.
        Rajaveto menee älykkyydessä oli sitten jo koulutetut tai ei mutta älykkäitä pitää olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristus sinua anna lastesi päättää.

        Sinä et voi päättää lapsieni puolesta mutta minä voin.


    • Anonyymi

      Nauraisin itseni suohon.😆 Enhän kai tunne täällä yhtäkään palstailijaa. Samaa voisi kysyä, mitä tekisit jos lapsesi löytäisi puolison toisesta julkisen vessan käyttäjästä.

      • Mutta aattele, jos joskus paljastuisi kahvipöydässä, että oon muutes joskus kirjoitellut suomi 24 palstalla sinkuissa. Jaa minäkin oon, milläs nimimerkillä sä kirjoittelit siellä? Jumatsuikka.Olis siinä kuule ihmettelemistä. :D


    • Mä uskon muksujeni tekevän itsensä kannalta hyvän päätöksen kumppanin suhteen, enkä mä mieti kuka sen kumppanin vanhempi oikeasti on.

      Mutta onhan tää hassu ajatus... 😃
      Voisin kuvitella, että jotain muuta kauhistuttas enemmän mä vastapuolella. 😂 ”Ei v.ttu! Sen palstajeesuksen muksuuko sun piti ihastua! 😂😂😂

      • Samat sanat. Joku muu voisi hiertyä liemissään, jos sattusi mut samaan sukuunsa lasteni kautta. xD

        Jumalavita se olis oliskin huvittavaa ja hauskaa. :D

        Joku inhoo mua ja mä vielä söisin sen kahvipöydässä pullaa.. xD Aijai nam nam perkule kun on hyvää, otanpa lisää.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Samat sanat. Joku muu voisi hiertyä liemissään, jos sattusi mut samaan sukuunsa lasteni kautta. xD

        Jumalavita se olis oliskin huvittavaa ja hauskaa. :D

        Joku inhoo mua ja mä vielä söisin sen kahvipöydässä pullaa.. xD Aijai nam nam perkule kun on hyvää, otanpa lisää.

        Niin, voin kuvitella tuonkin.... 😝

        Mistä tulikin mieleen taas nää palstan mielensäpahoittajat. Ei ole helppoa olla, kun muut nauttii tyhmän tietämättöminä, että aiheuttavat mielien pahoittumista. 😂 Siis kyllähän mä sen tiedän, että jotain ahistaa meidänkin komppailut, mutta minkäs sille teet? Ei voi aina väliin muuta kuin olla samaa mieltä. 😬


      • Dissi kirjoitti:

        Niin, voin kuvitella tuonkin.... 😝

        Mistä tulikin mieleen taas nää palstan mielensäpahoittajat. Ei ole helppoa olla, kun muut nauttii tyhmän tietämättöminä, että aiheuttavat mielien pahoittumista. 😂 Siis kyllähän mä sen tiedän, että jotain ahistaa meidänkin komppailut, mutta minkäs sille teet? Ei voi aina väliin muuta kuin olla samaa mieltä. 😬

        No niimpä, jokainen on vastuussa omasta mielestään ja sen pahoittumisesta. Ei maha minkään.🤷


      • Päläpälä kirjoitti:

        No niimpä, jokainen on vastuussa omasta mielestään ja sen pahoittumisesta. Ei maha minkään.🤷

        Joo. Savolaisille se on itsestäänselvyys!!!😂 Ainakin pajattajana. 😬


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Savolaisille se on itsestäänselvyys!!!😂 Ainakin pajattajana. 😬

        Juu ja sekin selvyys on kierolla tavalla suorastaan selvä!😄

        Vuan mahtaako savolaesuus tarttuva?😅


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja sekin selvyys on kierolla tavalla suorastaan selvä!😄

        Vuan mahtaako savolaesuus tarttuva?😅

        No sä et sitä kyllä pysty matkimaan lähellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sä et sitä kyllä pysty matkimaan lähellekään.

        En oo riittävän kiero, kyllä mä sen tiiän. Pielavedellä kumminkin on sukuvaakuna..nurinperin sekin varmaan..kierossa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        En oo riittävän kiero, kyllä mä sen tiiän. Pielavedellä kumminkin on sukuvaakuna..nurinperin sekin varmaan..kierossa.

        Joo kieroudesta puhuu just ne, jotka eivät muuta tiedä tai osaa sanoa. Vanhoja kliseitä ja älämölöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kieroudesta puhuu just ne, jotka eivät muuta tiedä tai osaa sanoa. Vanhoja kliseitä ja älämölöä.

        Pälis vaikuttaa melko sivistymättömältä. Mikähän lie peruskoulutus muidulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kieroudesta puhuu just ne, jotka eivät muuta tiedä tai osaa sanoa. Vanhoja kliseitä ja älämölöä.

        Se on kulkaa semmonen homma, että sillä välin ko luoja loi ihmisiä. Piru loi salaa pönttövuoren takana savolaisia. 😈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pälis vaikuttaa melko sivistymättömältä. Mikähän lie peruskoulutus muidulla?

        No veikkaapa lupsakkana ja sivistyneenä jotakin, katotaan onko susta mihkään muuhun ko urputtamaan?😃


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Se on kulkaa semmonen homma, että sillä välin ko luoja loi ihmisiä. Piru loi salaa pönttövuoren takana savolaisia. 😈

        Tästäpä mahtaa savolaiset tykätä. Puhut mitä sylki suuhun tuo etkä vähät väliäkään mieti. Monesti sellaset on wt porukkaa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No veikkaapa lupsakkana ja sivistyneenä jotakin, katotaan onko susta mihkään muuhun ko urputtamaan?😃

        Veikkaan siivooja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästäpä mahtaa savolaiset tykätä. Puhut mitä sylki suuhun tuo etkä vähät väliäkään mieti. Monesti sellaset on wt porukkaa.

        Ei sille mitään mahda, jos tykkäävät. Yleensä ne nauraa eniten tuolle jutulle, mutta sinähän et ookkaan itseironiaan kykenevä savolainen. Vaan jostakin ryttylän perämettästä, tikku perseessä ja vitutus korkeella.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pälis vaikuttaa melko sivistymättömältä. Mikähän lie peruskoulutus muidulla?

        Ei ehkä kovin korkea sisällöstä päätellen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan siivooja.

        Vitut veikkaat, oot lukenut pupillit kuumina mitä oon kertonut. Kiero liero, veikkaan...ko vahtaa silmä kovana joka sanan.🤣

        Paljastuit. Joten älä ota pojoja huijaamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kovin korkea sisällöstä päätellen?

        Kiva vastailla itelles? Ihan kun joku sun kanssa kävis tällä hetkellä reaaliajassa vuoropuhelua. Muut ko minä.

        Nolo.🤣


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Kiva vastailla itelles? Ihan kun joku sun kanssa kävis tällä hetkellä reaaliajassa vuoropuhelua. Muut ko minä.

        Nolo.🤣

        Häpeä itteäs. :D


      • Noniin eli et sä mitään veikannut, niihän mä jo sanoin ja tiesin.

        Ei mua kiinnosta kuka sä olet, mulle sä olet paskan niellyt jäykkis, happy?

        Ämmä oot ite!🤣


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei sille mitään mahda, jos tykkäävät. Yleensä ne nauraa eniten tuolle jutulle, mutta sinähän et ookkaan itseironiaan kykenevä savolainen. Vaan jostakin ryttylän perämettästä, tikku perseessä ja vitutus korkeella.😃

        Olet nolannut itsesi jo täysin. Ei mitään käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Noniin eli et sä mitään veikannut, niihän mä jo sanoin ja tiesin.

        Ei mua kiinnosta kuka sä olet, mulle sä olet paskan niellyt jäykkis, happy?

        Ämmä oot ite!🤣

        Länkytä vaan, mutta yritä muistaa käydä välillä töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet nolannut itsesi jo täysin. Ei mitään käytöstapoja.

        Etköhän taas kaivele sen myötähäpee kortin ja heiluttele sitä ilmassa, kuin joku parempikin ihminen konsanaan?

        Mulla on käytöstavat ja ne on tarpeen mukaan käytössä. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Länkytä vaan, mutta yritä muistaa käydä välillä töissä.

        Ei saa tehä ylitöitä. Ei ees sun suosituksesta. Kato tuntimäärät on nyt sovittu ja lukittu. Voi voi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä itteäs. :D

        Opeta itelles.😃


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei saa tehä ylitöitä. Ei ees sun suosituksesta. Kato tuntimäärät on nyt sovittu ja lukittu. Voi voi..

        Hahah onhan niitä meriselityksiä sillon kun hommat ei kiinnosta.

        Kyllä mies käy töissä. Naiset voivat olla perse homeessa kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah onhan niitä meriselityksiä sillon kun hommat ei kiinnosta.

        Kyllä mies käy töissä. Naiset voivat olla perse homeessa kotona.

        Nähtävästi sulla on muutama tiedossa. Sä et vissiin sit ole mies, kun himassa vaan löhööt muitten rahoilla?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nähtävästi sulla on muutama tiedossa. Sä et vissiin sit ole mies, kun himassa vaan löhööt muitten rahoilla?

        Sinua tässä ole jututtanut ja homma tiedän kohdalla tullut selväksi. Kiitos tiedoista. Ymmärrämme paremmin nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tässä ole jututtanut ja homma tiedän kohdalla tullut selväksi. Kiitos tiedoista. Ymmärrämme paremmin nyt.

        Sä nyt et ymmärrä ees äitiis, saati minua...

        Nyt on mentävä, pissa tulee. Mä en pysty panttaa ja säilöö kuten eräät...


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nähtävästi sulla on muutama tiedossa. Sä et vissiin sit ole mies, kun himassa vaan löhööt muitten rahoilla?

        Miksi sinua ei kokoaikatyö kiinnosta vaan lorvit kotona?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Sä nyt et ymmärrä ees äitiis, saati minua...

        Nyt on mentävä, pissa tulee. Mä en pysty panttaa ja säilöö kuten eräät...

        Hätäpissa hehee. Kuse rauhassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua ei kokoaikatyö kiinnosta vaan lorvit kotona?

        Jotta saisit kysyä. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hätäpissa hehee. Kuse rauhassa.

        Kintuilles laskisin jos voisin.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Kintuilles laskisin jos voisin.

        Pispispispis....

        Niinhän ne nartut ruikkii.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Jotta saisit kysyä. 😃

        Eli ei järkevää vastausta kun lusmuilu syynä. Selvä. Kiitos tästäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei järkevää vastausta kun lusmuilu syynä. Selvä. Kiitos tästäkin.

        Sun kaltaisille jankuttaville puupäille on ihan turhaa tehdä kovin kattavaa selontekoa ja antaa fiksua vastausta. Kierrät edelleen kehää, vaikka se vastaus oli tatuoitu sun päähäs. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pispispispis....

        Niinhän ne nartut ruikkii.

        Kollit ne vasta kuseekin minne sattuu...paitsi panttaavat yksilöt..kröhöm.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Sun kaltaisille jankuttaville puupäille on ihan turhaa tehdä kovin kattavaa selontekoa ja antaa fiksua vastausta. Kierrät edelleen kehää, vaikka se vastaus oli tatuoitu sun päähäs. 😃

        Sulla loppui asiaargumentit. Ja kaikki näkivät sen. Jatko on taas sitten sitä tyhjän läpätystä, mikä sinulle onkin tuttua ja sen osaat parhaiten.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Sun kaltaisille jankuttaville puupäille on ihan turhaa tehdä kovin kattavaa selontekoa ja antaa fiksua vastausta. Kierrät edelleen kehää, vaikka se vastaus oli tatuoitu sun päähäs. 😃

        Selväksi tuli vain se, miten kovasti kartat työtä, mutta teetätät sitä kyllä miehelläsi, että voit pitää tuon systeemisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla loppui asiaargumentit. Ja kaikki näkivät sen. Jatko on taas sitten sitä tyhjän läpätystä, mikä sinulle onkin tuttua ja sen osaat parhaiten.

        Nääh, minä vaan oon niin fiksu että huomaan koska jollekin argumentointi on turhaa. 😃


        Sitten on sen jälkeen sama mitä vastaa...ei mee perille kumminkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selväksi tuli vain se, miten kovasti kartat työtä, mutta teetätät sitä kyllä miehelläsi, että voit pitää tuon systeemisi.

        Oi voi, rikkinäinen levysoitin...ja vettä saappassa leikkijä.

        Taidan siirtyä parempiin puuhiin...

        https://youtu.be/48hxB_rCwF4

        On ees jotakin vastinetta, toisin kun sulle jankkaamisesta.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nääh, minä vaan oon niin fiksu että huomaan koska jollekin argumentointi on turhaa. 😃


        Sitten on sen jälkeen sama mitä vastaa...ei mee perille kumminkaan.

        Mutta fiksumpi lopettaa ensin ja sen teen minä. Hölmöidiootit jäävät viimeisimmäksi huutamaan seinille surkeita selvityksiään, joita kukaan ei jaksa lukea.

        Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin. Hahah.

        Päivänjatkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta fiksumpi lopettaa ensin ja sen teen minä. Hölmöidiootit jäävät viimeisimmäksi huutamaan seinille surkeita selvityksiään, joita kukaan ei jaksa lukea.

        Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin. Hahah.

        Päivänjatkoja.

        No onhan tuo ollut koko ajan selvää ettei Pälistä tosi työ kiinnosta ja mies tekee ylim12-tuntista päivää, että eukko saa maata ja palstailla. Surkea kohtalo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo ollut koko ajan selvää ettei Pälistä tosi työ kiinnosta ja mies tekee ylim12-tuntista päivää, että eukko saa maata ja palstailla. Surkea kohtalo.

        Sun piti lopettaa..kato kellonaikaa. :)

        https://youtu.be/ejorQVy3m8E


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        On täällä muitakin samaa mieltä, sorppa,

        Kato silti sitä kellon aikaa. :D

        Ja lopeta jo.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kato silti sitä kellon aikaa. :D

        Ja lopeta jo.

        Huh! 44 viestiä boksissa kun vähän käy jossain pyörähtää! 😂

        Löyty mielensäpahoittaja taassiisa! 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Huh! 44 viestiä boksissa kun vähän käy jossain pyörähtää! 😂

        Löyty mielensäpahoittaja taassiisa! 😂

        Juuh, aina niitä tiedän paremmin kuin sinä itse tiedät elämästäsi tietäjiä löytyy ja sitten pahoittuu mieli, kun ei saakkaan olla pro. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juuh, aina niitä tiedän paremmin kuin sinä itse tiedät elämästäsi tietäjiä löytyy ja sitten pahoittuu mieli, kun ei saakkaan olla pro. :)

        Mä mietin, että on oikeasti joillain tyhjä elämä kun jaksaa kokoajan puuttua toisten asioihin...🤔

        Porukoitten talonyhtiössä on yks kyyläpariskunta, jolla ei oo mitään muuta tekemistä kuin valittaa muista kokoajan. Ois ihan järkyttävää sellainen eläminen...😳 Toivottavasti ei ole elämässä ikinä niin tylsää...🙄


      • Dissi kirjoitti:

        Mä mietin, että on oikeasti joillain tyhjä elämä kun jaksaa kokoajan puuttua toisten asioihin...🤔

        Porukoitten talonyhtiössä on yks kyyläpariskunta, jolla ei oo mitään muuta tekemistä kuin valittaa muista kokoajan. Ois ihan järkyttävää sellainen eläminen...😳 Toivottavasti ei ole elämässä ikinä niin tylsää...🙄

        Nii, nämä on tyypillisiä suomalaisia ihmisiä joilla on mielestään kaikki maailman äly ja taidot, jopa niin että voivat muille kertoa mikä on oikein. Ihan sama miten pielessä oma elämä on, kunhan saa muiden asioita ruotia. :)

        Ei näille mahda mitään, ne on mitä ne on. :)

        Pitäsköhän keittää kahvit. Ois vielä hiekkalaatikon asennustakin iltapuhteiksi...100 kg hiekkaa hain. Ja pitäs hakea vielä lisääkin. Se aina kummasti katoaa jonnekkin vuoden aikana.. :P


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nii, nämä on tyypillisiä suomalaisia ihmisiä joilla on mielestään kaikki maailman äly ja taidot, jopa niin että voivat muille kertoa mikä on oikein. Ihan sama miten pielessä oma elämä on, kunhan saa muiden asioita ruotia. :)

        Ei näille mahda mitään, ne on mitä ne on. :)

        Pitäsköhän keittää kahvit. Ois vielä hiekkalaatikon asennustakin iltapuhteiksi...100 kg hiekkaa hain. Ja pitäs hakea vielä lisääkin. Se aina kummasti katoaa jonnekkin vuoden aikana.. :P

        Joo. Valittajilla itsellään ei ole muita ongelmia kuin muut, sellaiset varsinkin joilla ei ole ongelmia...😂

        No kai ne hiekkakakut pitää syödäkin? 🤔


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Valittajilla itsellään ei ole muita ongelmia kuin muut, sellaiset varsinkin joilla ei ole ongelmia...😂

        No kai ne hiekkakakut pitää syödäkin? 🤔

        Heh, niimpä. :)

        Nurmikko syö ne...mutta kerrohan. Sinne laatikon alle tulee suodatinkangas, kävin ostamassa. Niin oisko se hyvä vetää nitojalla kiinni laatikon ulkoreunoille, ettei rikkaruohot valtaa laatikkoa? Oli vähän heikohko kangas siinä ja huonosti laitettu ja johan sieltä puski nurmi yms. rikkaa laatikon sisälle.

        Se kangas oli aiemmin laatikon sisäreunoilla. Mutta karkas välistä ne rikkikset sisään...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, niimpä. :)

        Nurmikko syö ne...mutta kerrohan. Sinne laatikon alle tulee suodatinkangas, kävin ostamassa. Niin oisko se hyvä vetää nitojalla kiinni laatikon ulkoreunoille, ettei rikkaruohot valtaa laatikkoa? Oli vähän heikohko kangas siinä ja huonosti laitettu ja johan sieltä puski nurmi yms. rikkaa laatikon sisälle.

        Se kangas oli aiemmin laatikon sisäreunoilla. Mutta karkas välistä ne rikkikset sisään...

        Mä laittaisin jonkun rakennusmuovin. Ne aluskankaat on ihan höperöitä.... sitäpaitsi muovi pitää hiekankin kosteampana. 😁👍


      • Dissi kirjoitti:

        Mä laittaisin jonkun rakennusmuovin. Ne aluskankaat on ihan höperöitä.... sitäpaitsi muovi pitää hiekankin kosteampana. 😁👍

        Mut sen pitäs läpäistä vettä, muyten tulee allas sateella? :/

        Tää on semmosta paksua valkoista peittokangasta, mistä ei kyllä tuu helposti mikään läpi mutta vesi menee kuitenkin läpi ja pois laatikosta. Ihan siis käytetään maisemoinnissa yms.

        Mut mä meen nyt kahville, sitten sakset kätteen ja leikkaamaan se kangas muotoonsa. Kyllähän se täytyy testata, jos olis väärti . Nyt on aurinko laskenu sen verran ettei tarvi hiiltyä paahtessa.
        takapihalle loimottaa täydeltä terän pitkin päivää, illat on mukavia touhuta vähän viilenee..Oli jo 21 ..:D

        Palataan taas!!! :P


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Kato silti sitä kellon aikaa. :D

        Ja lopeta jo.

        Samat , onko ajantaju menny? Hahah.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mut sen pitäs läpäistä vettä, muyten tulee allas sateella? :/

        Tää on semmosta paksua valkoista peittokangasta, mistä ei kyllä tuu helposti mikään läpi mutta vesi menee kuitenkin läpi ja pois laatikosta. Ihan siis käytetään maisemoinnissa yms.

        Mut mä meen nyt kahville, sitten sakset kätteen ja leikkaamaan se kangas muotoonsa. Kyllähän se täytyy testata, jos olis väärti . Nyt on aurinko laskenu sen verran ettei tarvi hiiltyä paahtessa.
        takapihalle loimottaa täydeltä terän pitkin päivää, illat on mukavia touhuta vähän viilenee..Oli jo 21 ..:D

        Palataan taas!!! :P

        No meillä ei tullut uima-allas, kun oli painekyllästetystä laudasta laatikko. Mutta hyvähän tulis, jos laittais muovin, lekasoraa ja sit se kangas ja hiekka... 😁👍

        Hitto mä laitoin kahvipannun pesukoneeseen ja sen päälle!!!! Miiiiiks niin tein!!! 😳🙄


    • Anonyymi

      Nainen tekee itsarin jos naisen tytär löytää ätmistä puolison. Vastaavasti jos tytär löytää jännämiehestä puolison niin nainen itkee ilosta.

      • Parempi, kun ei jännämiehet tule naamojaan näyttämään. Täällä asustaa niin jännä äiti, että vetelee ympäri korvia jännäjannuja, jos on tarpeen. Eikä isikään ole yhtään enempää arka siinä hommassa. Ei myöskään isovanhemmat. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Parempi, kun ei jännämiehet tule naamojaan näyttämään. Täällä asustaa niin jännä äiti, että vetelee ympäri korvia jännäjannuja, jos on tarpeen. Eikä isikään ole yhtään enempää arka siinä hommassa. Ei myöskään isovanhemmat. :)

        Kaksi superlässyttäjää vauhdissa. Sormet kurkkuun ja yöh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi superlässyttäjää vauhdissa. Sormet kurkkuun ja yöh.

        Ei tässä sitten vielä pahoja olla, jos kerran sormet avuksi tarvii että tulee yöh. Hyvin pysyy sisällä sitten, jotta shut up and smile.🤣


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan jaksaisi söpöyttää sinua lisää, mutta niin todellakin hauskoja juttuja on ollut palstalla, erilaisia aika hauskoja juttuja asioista. Ja asian haaroista sekä haarojen asennoista.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei tässä sitten vielä pahoja olla, jos kerran sormet avuksi tarvii että tulee yöh. Hyvin pysyy sisällä sitten, jotta shut up and smile.🤣

        Eipä paljon muita naurata, kahta vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä paljon muita naurata, kahta vain.

        Minkäs myö sille mahetaan, jos muut on tosikoita ja tykkää murjottaa.🤷


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Minkäs myö sille mahetaan, jos muut on tosikoita ja tykkää murjottaa.🤷

        Älä matki savolaista kun et osaa edes lähellekään ja yritä olla sitä, mitä et ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä matki savolaista kun et osaa edes lähellekään ja yritä olla sitä, mitä et ole.

        No voi herranen aika, kyl on nyt totista touhua siellä. Kisko se seiväs pois kurkustas, johan se kohta kurkkaa puntista..😳


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No voi herranen aika, kyl on nyt totista touhua siellä. Kisko se seiväs pois kurkustas, johan se kohta kurkkaa puntista..😳

        Pilaat koko palstan rasittavalla turhanpäiväisellä läpätyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilaat koko palstan rasittavalla turhanpäiväisellä läpätyksellä.

        Niin tekee ja joka ketjussa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilaat koko palstan rasittavalla turhanpäiväisellä läpätyksellä.

        Se on sun kannalta ikävää, mutta joudut kestää. 😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee ja joka ketjussa...

        Samoin sinä..joka ketjussa. Kurkkaa vaan jokatoinen ketju, se auttaa oleellisesti.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Se on sun kannalta ikävää, mutta joudut kestää. 😢

        Todellakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin.

        Hyvä kun tajusit.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Hyvä kun tajusit.

        Eipä ihmisillä vaihtoehtoja jos kirjoittajalla ei tajua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ihmisillä vaihtoehtoja jos kirjoittajalla ei tajua.

        Nimenomaan, nyt vaan opettelet tajuamista.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nimenomaan, nyt vaan opettelet tajuamista.

        Menehän kuselle ettei tule jo lattialle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän kuselle ettei tule jo lattialle.

        Ei oo sun lattias, joten älä vahtaa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei oo sun lattias, joten älä vahtaa.

        Tuskin ehdit. Luuttua nyt.


      • Anonyymi

        Olen liian älykäs seuraasi, joten en hukkaa enää kallista aikaani sinuun. Kiehu rauhassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen liian älykäs seuraasi, joten en hukkaa enää kallista aikaani sinuun. Kiehu rauhassa.

        Ei kyllä usko, kun lukee sun juttujasi. Matokin pystyy samaan mitä sinä, leikkimään provokatiivista ja kuolettavan tylsää. Onko susta oikeesti muuhun, kun uikuttamaan? :P


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei kyllä usko, kun lukee sun juttujasi. Matokin pystyy samaan mitä sinä, leikkimään provokatiivista ja kuolettavan tylsää. Onko susta oikeesti muuhun, kun uikuttamaan? :P

        Jatkakaahan nyt sitä kinastelua kuten kunnon aviopari suutuspäissään:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkakaahan nyt sitä kinastelua kuten kunnon aviopari suutuspäissään:)

        AsianVierestä

        Ei pysty, meni ensimmäisten luoaavien vinoilujen jälkeen maku, kun osoittautui jankkaajaksi joka ei pääse jutussaan pidemmälle. :D

        Luulin jo et lähtis lentoon, kun alku oli lupaava...mutta ei. Ei nää vaan osaa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei pysty, meni ensimmäisten luoaavien vinoilujen jälkeen maku, kun osoittautui jankkaajaksi joka ei pääse jutussaan pidemmälle. :D

        Luulin jo et lähtis lentoon, kun alku oli lupaava...mutta ei. Ei nää vaan osaa.

        Vain tyhmä mies alkaa kinastelemaan naisen kanssa, viisas tietää lähteä vaikka lenkille.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei kyllä usko, kun lukee sun juttujasi. Matokin pystyy samaan mitä sinä, leikkimään provokatiivista ja kuolettavan tylsää. Onko susta oikeesti muuhun, kun uikuttamaan? :P

        Tarvitset reality checkin, tipu. Myönnä välillä, miten luuseri olet :D

        Jää sätkimään rauhassa kurppa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmä mies alkaa kinastelemaan naisen kanssa, viisas tietää lähteä vaikka lenkille.

        AsianVierestä

        No enemmistössä taitaa täällä olla ne tyhmät miehet. Jotka ei vaan osaa lopettaa, kun on niin itseihastumista pullollaan, että mä oon hyvä jätkä kun saan sanottua tolle muijalle pari niin helvetin näppärää sanaa ja sitten meinaan kuolla henkiseen kliimaksiini...vaikka toinen on ihan aijaa etkö muuhun pysty.. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset reality checkin, tipu. Myönnä välillä, miten luuseri olet :D

        Jää sätkimään rauhassa kurppa,

        Plääh, ime munaas ja murise ruppana. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei pysty, meni ensimmäisten luoaavien vinoilujen jälkeen maku, kun osoittautui jankkaajaksi joka ei pääse jutussaan pidemmälle. :D

        Luulin jo et lähtis lentoon, kun alku oli lupaava...mutta ei. Ei nää vaan osaa.

        Et oo pekkaa pahempi. Pahempi ulisija.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Plääh, ime munaas ja murise ruppana. :)

        Hahah kurppa, olet näyttänyt 0-tasosi.

        Miinuspuolella jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo pekkaa pahempi. Pahempi ulisija.

        Pekka onkin pahin kaikista. Vie se muualle täältä. Ottaa korviin jo se(su)n ulina...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah kurppa, olet näyttänyt 0-tasosi.

        Miinuspuolella jo.

        Ja vielä kyttäät siinä, niinko oisit silti jotakin vailla. Häivy! :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No enemmistössä taitaa täällä olla ne tyhmät miehet. Jotka ei vaan osaa lopettaa, kun on niin itseihastumista pullollaan, että mä oon hyvä jätkä kun saan sanottua tolle muijalle pari niin helvetin näppärää sanaa ja sitten meinaan kuolla henkiseen kliimaksiini...vaikka toinen on ihan aijaa etkö muuhun pysty.. :)

        Juu mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa koska se joka menettää täysin hermonsa on aina häviäjä. Se on vähän sitä samaa mitä parisuhteessa jos eroaa. Tyyni viilipyttymäinen käyttäytyminen voittaa aina. Jos alkaa liikaa haukkumaan niin siinä tuo esille ne omat epävarmuutensa ja omat heikkoutensa. Toivottavasti miehet eivät siihen sortuisi, muuten naiset voittavat aina.
        Jos joku haukkuu kannattaa sanoa vain että minäkin pidän sinusta:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Plääh, ime munaas ja murise ruppana. :)

        Älykkyystaso zero, hermo petti kurpalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa koska se joka menettää täysin hermonsa on aina häviäjä. Se on vähän sitä samaa mitä parisuhteessa jos eroaa. Tyyni viilipyttymäinen käyttäytyminen voittaa aina. Jos alkaa liikaa haukkumaan niin siinä tuo esille ne omat epävarmuutensa ja omat heikkoutensa. Toivottavasti miehet eivät siihen sortuisi, muuten naiset voittavat aina.
        Jos joku haukkuu kannattaa sanoa vain että minäkin pidän sinusta:)

        AsianVierestä

        Mä en ole menettänyt hermojani, mä olen vaan kyllästynyt tuohon jalan nylkyttäjään, joka lupaa mennä ja palaa heti takas. Kun ei se vaan osaa lopettaa, mun puolesta vois ihan hyvin jo olla hiljaa, kumpikin. :)

        Kyllästynyt, ei hermoja täällä voi menettää..kyllästyä voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyystaso zero, hermo petti kurpalta.

        Sitähän sä toivot, mutta ei siitä ole kyse. En vaan jaksa sunlaisia jankuttajia, jotka ei osaa jatkaa luovasti tai sitten ne uhriutuu kun saa takas näpeilleen. Kumpiko sä oot mies vai hiiri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa koska se joka menettää täysin hermonsa on aina häviäjä. Se on vähän sitä samaa mitä parisuhteessa jos eroaa. Tyyni viilipyttymäinen käyttäytyminen voittaa aina. Jos alkaa liikaa haukkumaan niin siinä tuo esille ne omat epävarmuutensa ja omat heikkoutensa. Toivottavasti miehet eivät siihen sortuisi, muuten naiset voittavat aina.
        Jos joku haukkuu kannattaa sanoa vain että minäkin pidän sinusta:)

        AsianVierestä

        Pälis hävisi. Hermo meni kurpalta hahaa : D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Sitähän sä toivot, mutta ei siitä ole kyse. En vaan jaksa sunlaisia jankuttajia, jotka ei osaa jatkaa luovasti tai sitten ne uhriutuu kun saa takas näpeilleen. Kumpiko sä oot mies vai hiiri?

        Hähää hermo meni kurpalta hähää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pälis hävisi. Hermo meni kurpalta hahaa : D

        Voi mussukkaa, kun luulee olevansa vaikutusvaltainen vaikka on vain pitkästyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa koska se joka menettää täysin hermonsa on aina häviäjä. Se on vähän sitä samaa mitä parisuhteessa jos eroaa. Tyyni viilipyttymäinen käyttäytyminen voittaa aina. Jos alkaa liikaa haukkumaan niin siinä tuo esille ne omat epävarmuutensa ja omat heikkoutensa. Toivottavasti miehet eivät siihen sortuisi, muuten naiset voittavat aina.
        Jos joku haukkuu kannattaa sanoa vain että minäkin pidän sinusta:)

        AsianVierestä

        Oikeassa olet! Häviö luuseriakalle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hähää hermo meni kurpalta hähää.

        Et vissiin ole koskaan nähnyt kun hermo joltain oikeasti pettää? Se ei näytä tältä, tää näyttää just sille mitä se on pitkästymistä...jos sä meinaat jatkaa mun kanssa jotenkin päin ja edetä asiassa, opettele olemaan mielikuvitusrikkaampi. Eikä vaan hähhää, hermo meni, hoohhoo...pikkulapset osaa ton saman. vakuuttavasti. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mä en ole menettänyt hermojani, mä olen vaan kyllästynyt tuohon jalan nylkyttäjään, joka lupaa mennä ja palaa heti takas. Kun ei se vaan osaa lopettaa, mun puolesta vois ihan hyvin jo olla hiljaa, kumpikin. :)

        Kyllästynyt, ei hermoja täällä voi menettää..kyllästyä voi.

        Palstalla voi pettyä ja kyllästyä, se on totta.
        Ei kannata ottaa tosissaan ihmisiä jota panostavat negatiivisiin kommentteihin. Heidän omassa elämässään olisi varmasti paljon parannettavaa mutta he ajattelivat aloittaa parannukset suomi24 sinkut palstalta:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Voi mussukkaa, kun luulee olevansa vaikutusvaltainen vaikka on vain pitkästyttävä.

        Paljon sä sikseenkin jaksat sitten aikaas käyttää paskaan eli hermo petti lopussa, kurppa,


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Et vissiin ole koskaan nähnyt kun hermo joltain oikeasti pettää? Se ei näytä tältä, tää näyttää just sille mitä se on pitkästymistä...jos sä meinaat jatkaa mun kanssa jotenkin päin ja edetä asiassa, opettele olemaan mielikuvitusrikkaampi. Eikä vaan hähhää, hermo meni, hoohhoo...pikkulapset osaa ton saman. vakuuttavasti. :)

        Seliselittele vaan kun paskat jo housuissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet! Häviö luuseriakalle!

        Nyt Jussi 5 vuotta mee ulos ja leikkii vaikka sneppiautoilla sen Raimon kanssa. :)

        Tuu sit takas koittaa onnees, kun osaat muutakin kun lapsellista hähhää hohhoo..hermo meni hermo meni lällätystä. :) Siihen saakka suukko lapselle. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Et vissiin ole koskaan nähnyt kun hermo joltain oikeasti pettää? Se ei näytä tältä, tää näyttää just sille mitä se on pitkästymistä...jos sä meinaat jatkaa mun kanssa jotenkin päin ja edetä asiassa, opettele olemaan mielikuvitusrikkaampi. Eikä vaan hähhää, hermo meni, hoohhoo...pikkulapset osaa ton saman. vakuuttavasti. :)

        No sivusta sanottuna et ollut itsekään kyllä yhtään sen tasokkaampi. Hyvä vääntö miesten eduksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sä sikseenkin jaksat sitten aikaas käyttää paskaan eli hermo petti lopussa, kurppa,

        Olenkin armollinen ja lempeä ihminen, koitan sietää ja yrittää jaksaa ja ymmärtää sunlaisia riekkujia. :)

        En voi lempeydelleni mitään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sivusta sanottuna et ollut itsekään kyllä yhtään sen tasokkaampi. Hyvä vääntö miesten eduksi.

        Miesten? Missä sä miehiä näät? Jotain tekstiä bukkavia elämäntapa valittajia. En käytä termiä mies sellaisesta. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nyt Jussi 5 vuotta mee ulos ja leikkii vaikka sneppiautoilla sen Raimon kanssa. :)

        Tuu sit takas koittaa onnees, kun osaat muutakin kun lapsellista hähhää hohhoo..hermo meni hermo meni lällätystä. :) Siihen saakka suukko lapselle. :)

        Sivistynyt leidi voi mennä miettimään itse lisää ime munakas rakentavia kommentteja. Noh, siivoja, joten... :D

        Eipä uskois kasvattajaks noilla puhetermeillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seliselittele vaan kun paskat jo housuissa.

        Tyhjää housusi, ennen kun äiskä ehtii töistä kotiin. :)

        En pysty auttaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivistynyt leidi voi mennä miettimään itse lisää ime munakas rakentavia kommentteja. Noh, siivoja, joten... :D

        Eipä uskois kasvattajaks noilla puhetermeillä.

        Mjaa, tähänkö tää sun ylevä älykkyytys vaan riittää? Heh, ei kauheen korkeelle lennä sullakaan. :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Olenkin armollinen ja lempeä ihminen, koitan sietää ja yrittää jaksaa ja ymmärtää sunlaisia riekkujia. :)

        En voi lempeydelleni mitään...

        Tyyppi kiehuu ja yrittää lieventää hähäh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seliselittele vaan kun paskat jo housuissa.

        Joko on päivän annos täynnä? Olet oudon negatiivinen. Onko elämässäsi jotain sellaista josta haluaisit avautua palstalaisille. Me autamme ongelmissa, henkisissä ja myös fyysisissä puutteissa. Palsta on aukaissut henkiset vuokralaispalvelut ihmisille joilla ei ole riittäviä fyysisiä ominaisuuksia parisuhteeseen. Täältä saa jo muun muassa lyhytkaulaisia sorsia, jos muuhun ei voi, eikä pysty työntymään.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi kiehuu ja yrittää lieventää hähäh.

        Olet kulta pieni yliarvioinut vaikutusvaltasi, pahasti. xD

        Eipä se mitään, saan ainakin nauraa sun kustannuksella makeesti...


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mjaa, tähänkö tää sun ylevä älykkyytys vaan riittää? Heh, ei kauheen korkeelle lennä sullakaan. :D

        Sä olet inttäjä, haluat sanoa vain viimeisen sanan eikä sua kiinnosta lapseskaan niin paljoa vaan tämä keskustelu. Saavatturhaan äitiään pyytää. Sä jankkaat mieluummin täällä paskaa. Voi mikä jalo mutsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet inttäjä, haluat sanoa vain viimeisen sanan eikä sua kiinnosta lapseskaan niin paljoa vaan tämä keskustelu. Saavatturhaan äitiään pyytää. Sä jankkaat mieluummin täällä paskaa. Voi mikä jalo mutsi.

        Oi, yrittää iskeä vyönalle lapsilla. :'D

        Joo olen pistänyt ne komeroon ja oven lukkoon, että saan auttaa sua psykoosisi hoidossa. Oliko vielä jotakin mitä voin tehdä tai sanoa?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Olet kulta pieni yliarvioinut vaikutusvaltasi, pahasti. xD

        Eipä se mitään, saan ainakin nauraa sun kustannuksella makeesti...

        Sulle nauretaan ja sä polo et sitä hiffaa. Niin kauan kuin jatkat, se on merkkinä siitä. Mennäänkö 24.00 asti? Kyllä mulle käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle nauretaan ja sä polo et sitä hiffaa. Niin kauan kuin jatkat, se on merkkinä siitä. Mennäänkö 24.00 asti? Kyllä mulle käy.

        Oon aina sanonut, että ihan sama nauretaanko mun jutuille vai mulle kunhan hauskaa on. Toisilla siihin ei kantti riitä. Joten anna tulla vaan, kunhan et kuole nauruun...kesken leikin. :)

        Nii sulla ei ole muuta elämää, voit jatkaa tauotta 24 asti. Toisin kun minä jolla on muutakin elämää tämän ohessa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Oi, yrittää iskeä vyönalle lapsilla. :'D

        Joo olen pistänyt ne komeroon ja oven lukkoon, että saan auttaa sua psykoosisi hoidossa. Oliko vielä jotakin mitä voin tehdä tai sanoa?

        Keskity välillä perheesees. Ei täällä muitakaan täyspäiväisiä mutseja näy inttämässä päivät pitkät suomi24 paskaa. Ei oo sulla taso korkealla ei.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Oon aina sanonut, että ihan sama nauretaanko mun jutuille vai mulle kunhan hauskaa on. Toisilla siihin ei kantti riitä. Joten anna tulla vaan, kunhan et kuole nauruun...kesken leikin. :)

        Nii sulla ei ole muuta elämää, voit jatkaa tauotta 24 asti. Toisin kun minä jolla on muutakin elämää tämän ohessa.

        Hahah aika pirun vaikea uskoa, ei sulla mitään oo ollukaan, mielikuvitusta ja rutosti. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity välillä perheesees. Ei täällä muitakaan täyspäiväisiä mutseja näy inttämässä päivät pitkät suomi24 paskaa. Ei oo sulla taso korkealla ei.

        Älä suotta yritä vedota mun tunnepuoleen äitys ja lapsi jutuilla, mä tiedän sinua paremmin missä mun raja ja perheeni menee. :)

        Tuo hyysään ja herättelen homma ei toimi..mee mammapalstalle siellä on noita moraalinvartiojoita pilvin pimein parantamassa maailmaa, josta ne itse ei tiedä kuin sen mitä ne on muilta kuulleet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah aika pirun vaikea uskoa, ei sulla mitään oo ollukaan, mielikuvitusta ja rutosti. :D

        En ole sun uskosi varassa elänyt päivääkään, joten säästä se. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on päivän annos täynnä? Olet oudon negatiivinen. Onko elämässäsi jotain sellaista josta haluaisit avautua palstalaisille. Me autamme ongelmissa, henkisissä ja myös fyysisissä puutteissa. Palsta on aukaissut henkiset vuokralaispalvelut ihmisille joilla ei ole riittäviä fyysisiä ominaisuuksia parisuhteeseen. Täältä saa jo muun muassa lyhytkaulaisia sorsia, jos muuhun ei voi, eikä pysty työntymään.

        AsianVierestä

        Hahah munaton palliton rassu tarjoamassa omaa sorsaansa ja potenssitukea. Kiitti, mut pidä vaan ne omanasi, olet tunnistanut selvästi jo niiden tarpeen.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        En ole sun uskosi varassa elänyt päivääkään, joten säästä se. :)

        Eikö lapsesi odota vai hoidatatko heidätkin isällään kuten työsi?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Älä suotta yritä vedota mun tunnepuoleen äitys ja lapsi jutuilla, mä tiedän sinua paremmin missä mun raja ja perheeni menee. :)

        Tuo hyysään ja herättelen homma ei toimi..mee mammapalstalle siellä on noita moraalinvartiojoita pilvin pimein parantamassa maailmaa, josta ne itse ei tiedä kuin sen mitä ne on muilta kuulleet.

        Sä et tiedä mitään. Siinä vaan jankkaat, perheellinen muka. Joka kommentin jälkeen olet entistä typerämpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lapsesi odota vai hoidatatko heidätkin isällään kuten työsi?

        Miksi kysyt? Eihän sua tähänkään asti ole kiinnostanut se mitä mä sanona, vaan se mitä sä haluat sanoa mulle. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tiedä mitään. Siinä vaan jankkaat, perheellinen muka. Joka kommentin jälkeen olet entistä typerämpi.

        Tiiätkö mitä, ihan sama en tarvi sulta mitään, joten sun arvostus ei ole mun prioriteettilistallani.

        Joten miks vielä koitat päteä?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Älä suotta yritä vedota mun tunnepuoleen äitys ja lapsi jutuilla, mä tiedän sinua paremmin missä mun raja ja perheeni menee. :)

        Tuo hyysään ja herättelen homma ei toimi..mee mammapalstalle siellä on noita moraalinvartiojoita pilvin pimein parantamassa maailmaa, josta ne itse ei tiedä kuin sen mitä ne on muilta kuulleet.

        Jos saa tähän väliin sanoa, niin onhan tuo aika maaninen vimma sulla palstailuun ja ajankäyttö siihen... oletko koskaan vakavasti ajatellut ilman syyttelyä?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Tiiätkö mitä, ihan sama en tarvi sulta mitään, joten sun arvostus ei ole mun prioriteettilistallani.

        Joten miks vielä koitat päteä?

        Oliko neidillä vielä jotakin asiaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa tähän väliin sanoa, niin onhan tuo aika maaninen vimma sulla palstailuun ja ajankäyttö siihen... oletko koskaan vakavasti ajatellut ilman syyttelyä?

        No mihin se vimma pitäisi sinusta suunnata? Meikkaamiseen?? Ryyppäämiseen? Johonkin muuhun mihin?

        Miksi sua kiinnostaa, ihan syyttelemättä kysyn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko neidillä vielä jotakin asiaa?

        Ei sulle, jollekin muulle voi ollakin. Voit poistua, en kaipaa. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Miksi kysyt? Eihän sua tähänkään asti ole kiinnostanut se mitä mä sanona, vaan se mitä sä haluat sanoa mulle. :)

        Tässä ihmetellään sun käytöstä ei sen kummempaa. Onko teillä kotona kaikki hyvin kun ei siltä vaikuta? Et mitenkään voi olla perheellinen, tämä päivä on osoittanut sen. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah munaton palliton rassu tarjoamassa omaa sorsaansa ja potenssitukea. Kiitti, mut pidä vaan ne omanasi, olet tunnistanut selvästi jo niiden tarpeen.

        Mjaa, kerro mitä haet tuolla epäterveellä kirjoittelullasi. Voisi vaikka palstalaiset sinua ymmärtää mutta nythän olet esiintynyt kaikkea muuta mitä fiksusti. Haluatko parantaa maailmaa vai mitä?
        Onnistuuko?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei sulle, jollekin muulle voi ollakin. Voit poistua, en kaipaa. :)

        Aloitetaan sinusta, ovi on jo auki. Kaikki ovat nähneet tolloilujasi tarpeeksi. Hei hei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ihmetellään sun käytöstä ei sen kummempaa. Onko teillä kotona kaikki hyvin kun ei siltä vaikuta? Et mitenkään voi olla perheellinen, tämä päivä on osoittanut sen. Valitettavasti.

        Älä vaivaa päätäsi mun asioilla, keskity vain omiisi tai hyväntekeväisyyteen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitetaan sinusta, ovi on jo auki. Kaikki ovat nähneet tolloilujasi tarpeeksi. Hei hei.

        Heippa, toivotaan että löydät otollisempia kohteita jakaa hyvääsi. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No mihin se vimma pitäisi sinusta suunnata? Meikkaamiseen?? Ryyppäämiseen? Johonkin muuhun mihin?

        Miksi sua kiinnostaa, ihan syyttelemättä kysyn?

        Et millään voi olla mikään äiti, käytöksesi on palstan oudointa ja ajankäyttö. Suuntaan aikasi perheeseesi, se aika ei tule koskaan palaamaan ja pian lapset ovat niin isoja etteivät vanhempien läsnäoloa halua. Ajattele kerrankin järkevästi jos pystyt. Onko sinulla ongelma sen myöntämisessä? Mitä tyhjää tilaa täytät tälläkin keskustelulla?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Heippa, toivotaan että löydät otollisempia kohteita jakaa hyvääsi. :)

        Niin niin, hei hei, hyvä, että tajusit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et millään voi olla mikään äiti, käytöksesi on palstan oudointa ja ajankäyttö. Suuntaan aikasi perheeseesi, se aika ei tule koskaan palaamaan ja pian lapset ovat niin isoja etteivät vanhempien läsnäoloa halua. Ajattele kerrankin järkevästi jos pystyt. Onko sinulla ongelma sen myöntämisessä? Mitä tyhjää tilaa täytät tälläkin keskustelulla?

        Niin? Oliko vielä muuta?

        Jospa suuntaat sinäkin voimasi omaan perheeseesi tai vähävaraisten auttamiseen. Kiitos mielenkiinnosta. Mutta pärjään ihan ominpäin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, hei hei, hyvä, että tajusit.

        Ahaa, oliko tämä kissatappelu. Joku joka henkihieverissä kaitsaa lapsiaan ei hyväksy jos joku viettäisi rentoa aikaa palstalla? Hmm...perheissä on eri tilanne ja usein kun olen naisen ja lapsen kanssa äiti on tabletti kourassa ja minä hoidan leikkimisen ja muut harrasteet. Jospa se mies on aktiivinen ja nainen voi rentoutua:)
        Ei meistä aktiivisista isistä kannata olla mustasukkainen kenellekään!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Miksi kysyt? Eihän sua tähänkään asti ole kiinnostanut se mitä mä sanona, vaan se mitä sä haluat sanoa mulle. :)

        Tähän se ei ole koskaan pystynyt vastaamaan. Koko päivän aikana. Hiilestyy kun joku sanoo totuuden. Siitä on kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän se ei ole koskaan pystynyt vastaamaan. Koko päivän aikana. Hiilestyy kun joku sanoo totuuden. Siitä on kysymys.

        Tähän e halua vastata, koska se ei kuulu teille perseenhaistelijat. :)

        Huolehtikaa omista asioistanne ja vasta sitten muiden jos joku kaipaa huolehtimistanne.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Niin? Oliko vielä muuta?

        Jospa suuntaat sinäkin voimasi omaan perheeseesi tai vähävaraisten auttamiseen. Kiitos mielenkiinnosta. Mutta pärjään ihan ominpäin. :)

        Olemme jo poistaneet sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme jo poistaneet sinut.

        Aha. No niin sitten varmaan voit tyytyväisenä siirtyä eteenpäin. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Tähän e halua vastata, koska se ei kuulu teille perseenhaistelijat. :)

        Huolehtikaa omista asioistanne ja vasta sitten muiden jos joku kaipaa huolehtimistanne.

        Menehän jo matkoihisi määkyilemästä. Jos ei ole vastauksia, ei ole keskustelua. Mars mars lasten ja miehen luo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän jo matkoihisi määkyilemästä. Jos ei ole vastauksia, ei ole keskustelua. Mars mars lasten ja miehen luo.

        Et oo vissin vielä oppinut, että mua ei käsketä eikä käskytetä. Mä päätän itse milloin meen ja mitä teen. Piste. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Aha. No niin sitten varmaan voit tyytyväisenä siirtyä eteenpäin. :)

        Mahtaa olla kotona kaameaa vääntöä jos palstalla jo tämmöistä. Mies parka. Akka inttää hamaan tappiin asti. Ei ihme ettei mieheltä tule enää lämpöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla kotona kaameaa vääntöä jos palstalla jo tämmöistä. Mies parka. Akka inttää hamaan tappiin asti. Ei ihme ettei mieheltä tule enää lämpöä.

        Sekään ei ole sun ongelma, jatkahan matkaasi. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Et oo vissin vielä oppinut, että mua ei käsketä eikä käskytetä. Mä päätän itse milloin meen ja mitä teen. Piste. :)

        Samat sulle. Piste. Sitä enemmän tehdään susta profiilia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat sulle. Piste. Sitä enemmän tehdään susta profiilia.

        Tee nyt mitä teet, kunhan meet. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Sekään ei ole sun ongelma, jatkahan matkaasi. :)

        Anna vain lisää materiaalia. Illalla tulee paljon lukijoita, olet uinut jo mutavellissä korvia myöten :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna vain lisää materiaalia. Illalla tulee paljon lukijoita, olet uinut jo mutavellissä korvia myöten :D

        Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee tästä mitä mä kirjoitan, koita jo sisäistää se. :)

        Sua vaivaa se enemmän, kun mua..


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Tee nyt mitä teet, kunhan meet. :)

        Kuten myös.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee tästä mitä mä kirjoitan, koita jo sisäistää se. :)

        Sua vaivaa se enemmän, kun mua..

        Pane suusi kiinni jos osaat, mutta ethän sinä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös.

        Älkää nyt vain lopettako, teette kohta maailmanennätyksen. 1100 viestiä ennen kello 24:00.
        Tapelkaa nyt seuraavaksi vaikka kissoista ja koirista ja niiden kusettamisvuoroista yms.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pane suusi kiinni jos osaat, mutta ethän sinä :D

        Menen ulos hiekkalaatikkoa kangastamaan ja hiekkaa lennättämään, happy? Lapset ei silti siihen pääse vaan naapurin kissat. :D

        Saakeli!


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Menen ulos hiekkalaatikkoa kangastamaan ja hiekkaa lennättämään, happy? Lapset ei silti siihen pääse vaan naapurin kissat. :D

        Saakeli!

        Ethän sinä nyt mene yhtään mihinkään, koska täällä määrään minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt vain lopettako, teette kohta maailmanennätyksen. 1100 viestiä ennen kello 24:00.
        Tapelkaa nyt seuraavaksi vaikka kissoista ja koirista ja niiden kusettamisvuoroista yms.

        AsianVierestä

        Onnistuu.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Plääh, ime munaas ja murise ruppana. :)

        Palstan hienot ladyt kuten elisakettu, pönttis, yybee ja valtakunta eivät puhu näin makaaberisti ja rumalla kielellä, mutta he ovatkin leidejä ja eroavat sinusta paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan hienot ladyt kuten elisakettu, pönttis, yybee ja valtakunta eivät puhu näin makaaberisti ja rumalla kielellä, mutta he ovatkin leidejä ja eroavat sinusta paljon.

        Pälässä on asennetta, leidiys on tylsää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan hienot ladyt kuten elisakettu, pönttis, yybee ja valtakunta eivät puhu näin makaaberisti ja rumalla kielellä, mutta he ovatkin leidejä ja eroavat sinusta paljon.

        Minkäs mahtaa, mä olen mimmonen olen ja saan ollakin. 🤘😃👍


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Minkäs mahtaa, mä olen mimmonen olen ja saan ollakin. 🤘😃👍

        Se kyllä huomataan eikä se ole aina eduksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Tiedämme nyt kastisi, ole tyytyväinen valintaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pälässä on asennetta, leidiys on tylsää.

        Näitä ns. ”asenteellisia” naisia on aika paljon, mutta vaikeampaa on olla hieno sivistynyt nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pälässä on asennetta, leidiys on tylsää.

        Ruma käytös ei ole asennetta vaan junttiutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä huomataan eikä se ole aina eduksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Tiedämme nyt kastisi, ole tyytyväinen valintaasi.

        Mulle on aivan se ja sama mitä mieltä joku anonyymi palsturputtaja on. Ei vaikuta mun yöuniin ei elämään mitenkään.

        Minä käyttäydyn seuran mukaan, jos sille tuntuu. Juntit saa junttia kohtelua. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma käytös ei ole asennetta vaan junttiutta.

        Jos joku tulee nokkimaan niin ruma käytös on sellaista kohtaan ihan sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä ns. ”asenteellisia” naisia on aika paljon, mutta vaikeampaa on olla hieno sivistynyt nainen.

        Ei muuten ole. Moni nainen ei uskalla sanoa vastaan, kun joku tulee suutaan soittamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä ns. ”asenteellisia” naisia on aika paljon, mutta vaikeampaa on olla hieno sivistynyt nainen.

        Ei siinä ole mitään vaikeeta. Hienous on toki yhtälailla kuin sivistyskin monelle vaan roolia.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mulle on aivan se ja sama mitä mieltä joku anonyymi palsturputtaja on. Ei vaikuta mun yöuniin ei elämään mitenkään.

        Minä käyttäydyn seuran mukaan, jos sille tuntuu. Juntit saa junttia kohtelua. Piste.

        Valitettavasti ja harvinaislaatuisesti tänään oli tultava vastapuolen kanssa samalle tasolle.

        Eikä näytä olevan sama kun itket ja väniset siinä vieläkin.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään vaikeeta. Hienous on toki yhtälailla kuin sivistyskin monelle vaan roolia.

        No sunhan ei todellakaan tarvitse mitään roolia vetää.oikea karva nähty eikä se ole ladylike :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ja harvinaislaatuisesti tänään oli tultava vastapuolen kanssa samalle tasolle.

        Eikä näytä olevan sama kun itket ja väniset siinä vieläkin.

        Pusertaa lakkia rintaan. :''D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sunhan ei todellakaan tarvitse mitään roolia vetää.oikea karva nähty eikä se ole ladylike :D

        Mulle riittää mitä mä oon ja se saa riittää teillekin. :)

        Öitä, koitaha rauhottua nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Moni nainen ei uskalla sanoa vastaan, kun joku tulee suutaan soittamaan.

        Ruma käytös ei ole asennetta vaan pahinta luuloteltua roolia. Kovis on yleensä se hiiri.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mulle riittää mitä mä oon ja se saa riittää teillekin. :)

        Öitä, koitaha rauhottua nukkumaan.

        Öitä samat sanat sinnekin. Hengittele. Kyllä se siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öitä samat sanat sinnekin. Hengittele. Kyllä se siitä.

        Juu mulla ei ole mitään hätää, vieläkään. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu mulla ei ole mitään hätää, vieläkään. :)

        Piti olla jo yöunilla. Tämä päivä on ollut sinulle kova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruma käytös ei ole asennetta vaan pahinta luuloteltua roolia. Kovis on yleensä se hiiri.

        No omasta mielestäni en ole kovis enkä ole hiirikään, en vain anna kenenkään kävellä ylitseni ja kuvitella että se on mulle okei. Ilman että mainitsen asiasta, jos se vaatii pari kovempaa ja karskimpaa sanaa, se sitten vaatii.

        Mä en ala enää tässä iässä pokkuroimaan jollekin auktoriteetiksi pyrkivälle. Mä sanon mitä ajattelen ja se sitten kelpaa tai on kelpaamatta. Rumasti tai nätisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piti olla jo yöunilla. Tämä päivä on ollut sinulle kova.

        Pitikö? Olihan tuo sadan kilon kuorman kärrääminen, lapioiminen ja hiekkiksen kantaminen pitkin pihaa aika äkkiseltään kova jobi. :)

        Mutta yöunilla se oikenee.

        Jaaha jos nyt sitten kuuntelis pari biisiä ja oikasis pitkäkseen. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No omasta mielestäni en ole kovis enkä ole hiirikään, en vain anna kenenkään kävellä ylitseni ja kuvitella että se on mulle okei. Ilman että mainitsen asiasta, jos se vaatii pari kovempaa ja karskimpaa sanaa, se sitten vaatii.

        Mä en ala enää tässä iässä pokkuroimaan jollekin auktoriteetiksi pyrkivälle. Mä sanon mitä ajattelen ja se sitten kelpaa tai on kelpaamatta. Rumasti tai nätisti.

        Naamaasi on nähty tarpeeksi. Länkytyksesi ei kiinnosta ketään. On niin urheaa olla kovis nettipalstalla, naurettavaa uhoa.

        Ei täällä kukaan muukaan pokkuroi minkään ininän edessä. Se on varmaa.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Pitikö? Olihan tuo sadan kilon kuorman kärrääminen, lapioiminen ja hiekkiksen kantaminen pitkin pihaa aika äkkiseltään kova jobi. :)

        Mutta yöunilla se oikenee.

        Jaaha jos nyt sitten kuuntelis pari biisiä ja oikasis pitkäkseen. :)

        Maltoit. Pystyisitköhän viikkoakaan pysymään netistä erossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naamaasi on nähty tarpeeksi. Länkytyksesi ei kiinnosta ketään. On niin urheaa olla kovis nettipalstalla, naurettavaa uhoa.

        Ei täällä kukaan muukaan pokkuroi minkään ininän edessä. Se on varmaa.

        Heh, ketjun pituudesta päätellen näkyy kiinnostavan. Vai onko se palstahuomio se mitä haet näkymättömyydelläsi?

        Suotta tarjoot enempää kannanottojasi, ne tiedetään jo..🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maltoit. Pystyisitköhän viikkoakaan pysymään netistä erossa

        No mut siinähän sulla on jännittämisen aihetta, joululahjoja ootellessa.☺️


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No mut siinähän sulla on jännittämisen aihetta, joululahjoja ootellessa.☺️

        Ja turpa vaan käy :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Heh, ketjun pituudesta päätellen näkyy kiinnostavan. Vai onko se palstahuomio se mitä haet näkymättömyydelläsi?

        Suotta tarjoot enempää kannanottojasi, ne tiedetään jo..🤣

        Aivan samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja turpa vaan käy :D

        Joo otakin nikkikses tuo! On hyvä ja kuvaava. 👍


      • Päläpälä kirjoitti:

        Joo otakin nikkikses tuo! On hyvä ja kuvaava. 👍

        Olis riittänyt yksi sana, komppaan tai peukku.😄


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Joo otakin nikkikses tuo! On hyvä ja kuvaava. 👍

        Se oli valittu sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli valittu sulle.

        Tattis vuan vaan emmä tartte toista, tää rittänee tällä erää.😃

        Saat pitää..


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Tattis vuan vaan emmä tartte toista, tää rittänee tällä erää.😃

        Saat pitää..

        Se on jo annettu, ole hyvä. Lahjoja ei saa palauttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo annettu, ole hyvä. Lahjoja ei saa palauttaa.

        Anna se jollekin joka tarvii lahjoja. Lahjat saa kierrättää.😉

        Kiitos...


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Anna se jollekin joka tarvii lahjoja. Lahjat saa kierrättää.😉

        Kiitos...

        Asia on jo kohdallasi päätetty. Näkemiin.


    • Anonyymi

      Ei ole lapsia mutta vielä kauheampi kohtalo olisi jos saisi tietää että on pariutunut jonkun palstalaisen kanssa.

      • Anonyymi

        Osalla voi olla pulla uunissa tälläkin hetkellä... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla voi olla pulla uunissa tälläkin hetkellä... ;)

        Toinen palstailee liikaa, toinen ei jaksa kun masu kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla voi olla pulla uunissa tälläkin hetkellä... ;)

        Toisella pullat uunissa ja toisella pizzat eli pazzit paistumassa uunissa.


    • Anonyymi

      Homoliitot ovat muotia nykyään.

    • Anonyymi

      Hyviä keskusteluja on kyllä ollut, eläimistä, ampiaisista, uutisiakin, aika piristäviä vähän erilaiset aiheetkin aina. Jos aina olisi vain joku 1 ja sama keskustelu jostain mielikuvitushahmosta niin tylsää olisi olla palstalla katsomassa :)

    • Anonyymi

      moi olen anniina 45v ja ei pelkoa minun lapseni on arabimiesten kanssa ne ei suomipoikia katsele sanoo korkeastikoulutettu äiti korkeastikoulutetuista lapsistaan ja lapset ovat tyttöjä ja poikia

      • Anonyymi

        Anniina eli Annikki, vanhus joka ei kelpaa kenellekään.


    • Palstalla on vain ätmejä ja vanhoja rumia kurppia joten on epätodennäköistä että päätyvät suhteeseen ihmisen oloisen kanssa koskaan. Ei sellaista kemiaa olekkaan että palstalainen saisi jonkun kiinnostumaan.

    • Anonyymi

      Jaahas, joku on yrittänyt palstalla ohjata päläpälää ja hänen elämäänsä. Onko tuo merkki siitä ettei itse ole omaan elämäänsä tyytyväinen vai merkki siitä narsismista, joka vuotaisi jo astian reunan yli?
      Yleisestihän narsismilla tarkoitetaan läheisten hallintaa mutta jos alkaa ohjeistamaan ventovieraan elämää on kysymys jo astetta pahemmasta neuroosista?! Mitä se toisille kuuluu mitä joku tekee jos siitä ei ole hänelle haittaa? Näkö menee kun lukee?

      Heh heh!

      AsianVierestä

      • Joo minä ainakin olen käskenyt käytöstä parantaa vaikka en ole taas kirjoittanut tässä ketjussa hänelle.

        Uskon vain hänen tehnee muillekin joten on muut kärsinyt varmaan mutta mistä tietää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joo minä ainakin olen käskenyt käytöstä parantaa vaikka en ole taas kirjoittanut tässä ketjussa hänelle.

        Uskon vain hänen tehnee muillekin joten on muut kärsinyt varmaan mutta mistä tietää.

        Pälis on tehnyt sulle jotain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pälis on tehnyt sulle jotain?

        Juu ollut eri mieltä muutamista asioista ja olen edelleen. Mutta emme anna niiden häiritä sielunrauhaanne. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu ollut eri mieltä muutamista asioista ja olen edelleen. Mutta emme anna niiden häiritä sielunrauhaanne. :)

        Ole reilusti ja rohkeasti omaa mieltä. Älä anna toisten komennella. Olet hyvä tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole reilusti ja rohkeasti omaa mieltä. Älä anna toisten komennella. Olet hyvä tyyppi.

        Olen, ei ole tarvetta muuhun. :)

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Olen, ei ole tarvetta muuhun. :)

        Kiitos.

        Sori, se oli Valtakunnalle.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ollut eri mieltä muutamista asioista ja olen edelleen. Mutta emme anna niiden häiritä sielunrauhaanne. :)

        Valheita ei kannata syöstä , siinä sinä häviät.


      • valtakunta kirjoitti:

        Valheita ei kannata syöstä , siinä sinä häviät.

        Juu ei ole tapana valehdella, takuulla häviän valehtelijoille reippaamminkin.

        Eriä mieltä saa olla kaikesta siitäkin mikä on järkevää ja mikä ei. Ja olen ollut eri mielinen kanssasi jo kauan monesta asiasta, tuskin virkavallalla uhkaaminen auttaa muuttamaan mieltäni...sillä en vieläkään pidä toimintaasi joissain asioissa järkevänä. Eikä tuo näkemys tee minusta vieläkään kiusaajaa.

        Etsi ne kiusaajasi muualta, älä takerru aina minuun. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, se oli Valtakunnalle.

        Ja mulle kuitenkin laitoit sen, taktinen veto. Mun vastaus silti on edelleen totta ja pitää. 😉


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ei ole tapana valehdella, takuulla häviän valehtelijoille reippaamminkin.

        Eriä mieltä saa olla kaikesta siitäkin mikä on järkevää ja mikä ei. Ja olen ollut eri mielinen kanssasi jo kauan monesta asiasta, tuskin virkavallalla uhkaaminen auttaa muuttamaan mieltäni...sillä en vieläkään pidä toimintaasi joissain asioissa järkevänä. Eikä tuo näkemys tee minusta vieläkään kiusaajaa.

        Etsi ne kiusaajasi muualta, älä takerru aina minuun. ☺️

        Eriävä mielipide ei anna rikkoa lakia
        Eli suomeksi sananvapaus ei anna rikkoa lakia.

        https://journalistiliitto.fi/fi/pelisaannot/sananvapaus/


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi peukutat omia kommenttejasi?

        Miksi kyselet peukuttamisesta?
        Luuletko ettei ihmiset peukuttele
        kommenttejaan tai toisten?

        Kyllä poliisit näkee missä olen antanut positiivista itselleni ja missä ei tai muille ja varsikin jos tuodaan esiin ihan itse esiin lukuisilla vihjauksilla aiempaa tapahtuneeseen, minuun vihjausten tuntemattoman ihmisen kanssa sotimiseen.

        Jokin kyllä kaivaa ja syvältä kun minä en puskaile esitä anonyymiä.

        Se että minua kohdalla on turha valehdella. Olisi pistänyt valheensa muualle kuin tänne tähän, ne ei ole eriäviä mielipiteitä vaan mustamaalaamista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi kyselet peukuttamisesta?
        Luuletko ettei ihmiset peukuttele
        kommenttejaan tai toisten?

        Kyllä poliisit näkee missä olen antanut positiivista itselleni ja missä ei tai muille ja varsikin jos tuodaan esiin ihan itse esiin lukuisilla vihjauksilla aiempaa tapahtuneeseen, minuun vihjausten tuntemattoman ihmisen kanssa sotimiseen.

        Jokin kyllä kaivaa ja syvältä kun minä en puskaile esitä anonyymiä.

        Se että minua kohdalla on turha valehdella. Olisi pistänyt valheensa muualle kuin tänne tähän, ne ei ole eriäviä mielipiteitä vaan mustamaalaamista.

        Yliaikainen vauva? Oletko oikeasti edes raskaana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yliaikainen vauva? Oletko oikeasti edes raskaana?

        Miten liittyy asiaan?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miten liittyy asiaan?

        Et ole oikeasti raskaana? Tämä selvensi tilannetta, valehtelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole oikeasti raskaana? Tämä selvensi tilannetta, valehtelet.

        Millä perusteella valehtelen?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Millä perusteella valehtelen?

        Se on sinulla verissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinulla verissä.

        Minä en valehtele koska en usko valheeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinulla verissä.

        Se että En anna suoraa vastausta tässä kohtaan tarkoita että valehtelen haluan tietää syyn miksi kysytään?
        Jos niin paljon kiiinostaa olen kertonut palstalla että etsi vastaus itse.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ja mulle kuitenkin laitoit sen, taktinen veto. Mun vastaus silti on edelleen totta ja pitää. 😉

        Kehut olivat Valtakunnalle ja Valtakunta sen tietääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehut olivat Valtakunnalle ja Valtakunta sen tietääkin.

        Se on hyvä, että joku häntäkin tsemppaa. Kehut varmasti piristää..


    • Anonyymi

      Tuollaisesta saisi ehkä aika hyvän kauhuelokuvan: Ampiaiset Tulevat. Ja muutkin eläimet hyökkäävät.

    • Jengi on elämästä irtaantunut kun tällainen aloitus nousee palstan kommentoiduimmaksi keskusteluksi.

      Otan osaa.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ”jengi” koostu parista varatusta tyypistä, jotka kälättävät Sinkut-palstan kaikki ketjut täyteen omaa erinomaisuuttaan ja kuvittelevat että joku jutuistaan pahastuu. Siinä on elämästä irtautuneisuus jalostunut ironian kautta puuduttavaksi parodiaksi.
        Terveisin yksi mielensäpahoittaja 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ”jengi” koostu parista varatusta tyypistä, jotka kälättävät Sinkut-palstan kaikki ketjut täyteen omaa erinomaisuuttaan ja kuvittelevat että joku jutuistaan pahastuu. Siinä on elämästä irtautuneisuus jalostunut ironian kautta puuduttavaksi parodiaksi.
        Terveisin yksi mielensäpahoittaja 🥳

        Ilmeisesti nyt on Suomeenkin syntynyt joku joka kertoo kaikille miten elämäänsä tulisi elää.
        Uusi Jeesus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti nyt on Suomeenkin syntynyt joku joka kertoo kaikille miten elämäänsä tulisi elää.
        Uusi Jeesus?

        Pakenitko puskaan ulisemaan häntä koipien välissä?


    • Anonyymi

      Pastan naisten lapset on jännämiesten siittämiä ja jos palstan ätmi saisi lapsia niin se ei paneskelisi mitään jännämiehen siittämää kakaraa. Turha siis haaveilla mistään sukujuhlista

    • Anonyymi

      Aahahah ei helvetti, mikä ketju :’D

      • Anonyymi

        Hahahaahha, älä muuta sano.
        Pärstä kuluu, palstallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaahha, älä muuta sano.
        Pärstä kuluu, palstallakin.

        Hahahahhah niin näyttää tekevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaahha, älä muuta sano.
        Pärstä kuluu, palstallakin.

        Kuka on noin hermostunut mazylazyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on noin hermostunut mazylazyyn?

        joku on jäänyt vaille huomiota ja mazylazyn varjoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku on jäänyt vaille huomiota ja mazylazyn varjoon.

        Olisikohan päliksen naama liikaa jo näkyvillä ja se diipadaapailun aste`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan päliksen naama liikaa jo näkyvillä ja se diipadaapailun aste`?

        Olisikohan kateus suomalaisten perisynti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan päliksen naama liikaa jo näkyvillä ja se diipadaapailun aste`?

        Kuulostaa aika tutulle harmistuneelle tämä anomuumi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kateus suomalaisten perisynti ?

        Vanha kulunut kateus kortti vedetty esiin.


    • Anonyymi

      ...ja kaikki lähti ajatuksesta lapsen puoliso. Kauas mentiin alkuperäisestä aiheesta.
      Yksi taitaa nyt olla jo varmaa, löytyi kaksi henkilöä joiden lapset eivät tule menemään missään tapauksessa yhteen. Jo häissä olisi sukutappelut ja ne ensimmäiset uhrit tapahtuman johdosta.
      Kun ei natsaa niin ei natsaa.

      • Anonyymi

        Päläpäläkään ei tunnu ymmärtävän, että joku on saanut sen pärstästä ja tyylistä tarpeekseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päläpäläkään ei tunnu ymmärtävän, että joku on saanut sen pärstästä ja tyylistä tarpeekseen...

        Mitään ette mahda sittenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ette mahda sittenkään.

        Ainakin osa näyttää huomauttavan kärkevästi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin osa näyttää huomauttavan kärkevästi...

        Ei tunnu vaikuttavan mietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu vaikuttavan mietenkään.

        Yleensä typerys jatkaakin feedbackista huolimatta ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä typerys jatkaakin feedbackista huolimatta ; )

        Jatka samaan malliin ja olet itse typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka samaan malliin ja olet itse typerys.

        Kommentoin vain noiden kahden riitapukarin "keskustelua". Toinen antaa palautetta, toinen ei ota opikseen. :D

        Minkäs minä sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka samaan malliin ja olet itse typerys.

        Sinällään jos noista toinen osapuoli on mies ja toinen on nainen, niin palstalaiset saavat taas oppia siitä, mitä on riitely naisen kanssa ja miksi siihen ei pidä lähteä; noh kuten näette, se on yhtä paskan jankkausta. Viisas mies todellakin lähtee vaikka lenkille kuin jää kuuntelemaan määkyvää ämmää. (sääliksi käy tuossakin perheessä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vain noiden kahden riitapukarin "keskustelua". Toinen antaa palautetta, toinen ei ota opikseen. :D

        Minkäs minä sille.

        Jatka samaan malliin ja olet itse typerys.
        👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään jos noista toinen osapuoli on mies ja toinen on nainen, niin palstalaiset saavat taas oppia siitä, mitä on riitely naisen kanssa ja miksi siihen ei pidä lähteä; noh kuten näette, se on yhtä paskan jankkausta. Viisas mies todellakin lähtee vaikka lenkille kuin jää kuuntelemaan määkyvää ämmää. (sääliksi käy tuossakin perheessä).

        Tappiolle jää oli osapuoli mies tai nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka samaan malliin ja olet itse typerys.
        👌

        Yritähän nukkua jo. Päivä on näyttänyt ihan muun typeryksen enkä se ole minä tsorit:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappiolle jää oli osapuoli mies tai nainen

        Olen toista mieltä. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritähän nukkua jo. Päivä on näyttänyt ihan muun typeryksen enkä se ole minä tsorit:D

        ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toista mieltä. Päinvastoin.

        💪👀👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💪👀👍

        Kyllä toi mies tuossa oli voitolla. jep. Peukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritähän nukkua jo. Päivä on näyttänyt ihan muun typeryksen enkä se ole minä tsorit:D

        tsorit = tunnistin sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tsorit = tunnistin sinut

        Alahan laulaa sitten? Noh? Kuka sanoo tsorit?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe