Huomannut että usealla naisella on todella tiukat kriteerit miehille tinderissä, monesti asia tehdään selväksi profiilissa.
Kokeilin myös itse laittaa omaan tinder profiiliin tekstin mitä etsin. Kirjoittelin muutamalla sanalla minkälainen itse olen ja minkälaista naista etsin. Kirjoitin siihen myös pari ehdotonta kriteeriä mitä naiselta toivon, yks niistä oli että en halua mahdollisella tulevalla naisella olevan lapsia entuudestaan. Siitä lauseesta syntyi kunnon someraivo. Monta vihaista viestiä siitä kuinka voin olla noin julma, oon kuulemma sika ym. Eikö se ny jestas helpota sitä parin etsimistä ja karsii tietynlaiset ihmiset pois joiden kanssa ei mitää syvällisempää suhdetta voi syntyä, säästää kaikkien aikaa. Isä opetti pienenä että naisia ei koskaan opi ymmärtämään, ei näköjään opi.
Tinderin esittelyteksti suututti naiset
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Lol kokeilin ekaa kertaa tinderiä. Miten tunnistaa olevansa YTN? Tai muuta, kaikki miehet johon tuli match on jotain liian siloposkisia, liian hyvänäköisiä jonkun mielestä ehkä mulle ihan perus. Tinder on rankka, ei jaksa.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15631488/nainen-ja-seurustelun-alkutestit
tuossa vähän esimakua siitä mitä kandee kysyä ennenkuin menee stekkaan tavaran - Anonyymi
Eli itse olit mätsänny lapsellisten naisten kanssa ja iniset, kun he eivät tykänneet sinun ”ei lapsia” kriteeristä?
Lol :D - Anonyymi
Eikös toi ole naisten puolelta lapsellista? Tykkäävät siis miehestä, että pääsevät sanomaan siitä:D
Naiset on melkein kuin lapsia. Koittakaa ymmärtää:D - Anonyymi
En ole koskaan käyttänyt mitään deittisovellusta. Jos käyttäisin laittaisin kuvan itsestäni juuriheränneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195