muistaako kukaan 50 luvulla veskoniemessä olisi ajanut auto sulaan ja 4 hlöä olisi hukkunut??mitähän sukua olivat??
muistaako kukaann....
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan kyllä tapauksen,, Eivät olleet muistaakseni paikallisia. Muistakohan Usko L.
- Anonyymi
Mitä minä muistan tämä hirvittävä tapaus sattui Inarissa ,Siskelivuonon ja Siskelijärven välissä olevalla Haasasalmen saaren lähellä, siinä on sellaisia salmia jossa vesi virtaa ja on talvi sulia . uhrit olivat Rovaniemiläisiä nuoria miehiä olivat lähteneet jäälle ajeleen , nöin sen auton pikku poikana Inarissa joka järvestä nostettiin , en tiedä enkä muista minkä merkkinen . saattas joku Inarilainen vanhempi Mies tietää paremmin , sen muista että takana oli kaksi kolmion mallista ikkunaa .
- Anonyymi
Pittääpä vielä selvitellä tätä onnettomuutta , kyllä joku Inarilainen vamaan vielä muistaa paremmin kuin minä joka olen syntynyt Inarissa 1950 , niin ois kyllä hyvä tietää miten se auto sieltä järven pohjasta nostettiin ja minkä nimisiä miehiä siellä oli sitä Autoa nostamassa . täytyypä asiaa selvitellä , Palataan .
- Anonyymi
Joo. Taisi olla Buick merkkinen auto. Oli Jalluvaarin pihalla noston jälkee.. Musta väriltään. Tietääkö Piippu. Pitääpä kysyä jos tulee vastaan.
- Anonyymi
Joo. Taispa olla Hieskoivu.
- Anonyymi
Sen verran olen tiedustellu , se jäistä nostettu Auto meni Ivaloon jollekin en tiedä kenelle . Ja nämä hukkuneet , Ranta Eino kuljetti ne hevosella Inarin kirkon kylälle . muuta tietoa ei ole .
- Anonyymi
Siskelivuonoon se auto tippu. N. 8 km inarista. Samaan vuonoon hukku mopomies 70 luvun alussa. Ivalossa oli yksi buikki taksina. Olikohan sama auto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807