Lupa löytyy

Anonyymi

Minulla on vaimoni lupa käydä kyläilemässä jos siltä tuntuu. Evästys on, että tulet sitten takaisin etkä tuo tauteja.

Alan olla kuusissa kymmenissä, mutta vielä kiinnostaa. Vaimo ei vain joka päivä kuulemma jaksa innostua, kun on välillä hellänäkin hellyydestä. Koen että miehen kyky kokea tyydytystä on hyvinkin rajallinen. Ilo tuleekin siitä kun näkee vastapuolen nautinnon. Siihen ei väsy koskaan.

En ole käynyt vielä missään. Vaimoa ei kuulemma vastaava kiinnosta. Saa tarpeeksi muutenkin, väittää. Pitäisiköhän aktivoitua? Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta järjestelystä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi miehet ei ymmärrä, että naiselle riittää vähempikin laatuseksi? Olisit onnellinen, että olet niin hyvätaitoinen, että pärjää, eikä edes halua ajatella ketään muuta - verrattuna sinuun itseesi. Sitä voi kuule limakalvot huutaa hoosiannaa ja kipukin voi olla melkoinen oli sitten kuinka ihanaa hyvänsä, siitä ei vain puhuta.

      • Anonyymi

        Käytä Vagifemiä, oot selkeesti menopaussi-ikäinen


    • Anonyymi

      Mä käyn ilman lupaa, aikuinen mies ei lupia tarvii. Nianen on hautautunut peiton alle ja esittää väsynyyttä.

    • Anonyymi

      Uskotko oikeasti että vaimosi kun sanoo "ei vastaava kiinnosta" ettei hänellä ole omia juttuja..oletpa sinisilmäinen. Voi hyvinkin olla, että hän on tavannut ns. toisen miehen jo aikaa sitten jonka kanssa oikeasti haluaisi olla-siis vakavastikin- muttei hänellä ole sydäntä sitä sinulle sanoa. Ja se loppu syy: Hän pitää sinua enää vain kaverina, siksi häntä ei haittaa menosi.

      • Anonyymi

        Mun mies oli tuollainen omituinen, itse kävi vieraissa ja epäili minua uskottomuudesta, kun oli niin järjettömän mustasukkainen. Ei tajunnut, että vain yksin hänen munansa minua kiinnosti eli itse pilasi mustasukkaisuudellaan oman parisuhteensa typerillä puheillaan haluaisit varmaan saada isompaa. Ajoi itse teoillaan minut yksinäisyyteen ja eroon itsestään.


    • Anonyymi

      Mihis aikuinen mies tarvii luvan.

    • Anonyymi

      Kuulostat kaikenkaikkiaan ällöttävältä papalta.

    • Anonyymi

      Siitä vaan jos kantti kestää.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kulli pystyyn ja radalle! Mikäs sen ihanampaa. :)

    • Anonyymi

      Onpa ällö mies. Ajattelitko että naiset kylillä hurraavat kun tuollainen ällötys panee ja polkee ihan luvan kanssa?

    • Anonyymi

      Niin no, kuka nyt huolii enää vanhan sedän, joten taitaa kyläilyt jäädä vähiin.. Vissiin eukkosi antoi luvan, kun arveli ettei sinulla enää vienti vedä kuitenkaan

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen lupa?? On se kumma jos puolisot luulevat omistavansa toisen vartalonkin, se on ihan omaa omaisuutta mikä kiinni omassa kropassa, siihen mitään hiton lupia tarvita.

      • Eikai siihen lupia tarvita tietenkään jos haluaa toista pettää, mutta voi olla että saatte sitten etsiä seuraa luvallisesti yksineläjänä kun ette viitsi kerran kunnioittaa toista. Toki jokainen omistaa vartalonsa mutta kai käsitätte ettei parisuhteessa elävän kuulu vehkeillä muiden kanssa.


    • Anonyymi

      Vai tarvii aikuinen mies luvan mihin muka, kyllä minä olen käynyt vieraissa ihan ilman lupaakin, vaimo on sen varmaan huomannutkin mutta ei siitä juuri hetkahda koska se ei ole häneltä enää pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe