Minulla on vaimoni lupa käydä kyläilemässä jos siltä tuntuu. Evästys on, että tulet sitten takaisin etkä tuo tauteja.
Alan olla kuusissa kymmenissä, mutta vielä kiinnostaa. Vaimo ei vain joka päivä kuulemma jaksa innostua, kun on välillä hellänäkin hellyydestä. Koen että miehen kyky kokea tyydytystä on hyvinkin rajallinen. Ilo tuleekin siitä kun näkee vastapuolen nautinnon. Siihen ei väsy koskaan.
En ole käynyt vielä missään. Vaimoa ei kuulemma vastaava kiinnosta. Saa tarpeeksi muutenkin, väittää. Pitäisiköhän aktivoitua? Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta järjestelystä?
Lupa löytyy
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi miehet ei ymmärrä, että naiselle riittää vähempikin laatuseksi? Olisit onnellinen, että olet niin hyvätaitoinen, että pärjää, eikä edes halua ajatella ketään muuta - verrattuna sinuun itseesi. Sitä voi kuule limakalvot huutaa hoosiannaa ja kipukin voi olla melkoinen oli sitten kuinka ihanaa hyvänsä, siitä ei vain puhuta.
- Anonyymi
Käytä Vagifemiä, oot selkeesti menopaussi-ikäinen
- Anonyymi
Mä käyn ilman lupaa, aikuinen mies ei lupia tarvii. Nianen on hautautunut peiton alle ja esittää väsynyyttä.
- Anonyymi
Uskotko oikeasti että vaimosi kun sanoo "ei vastaava kiinnosta" ettei hänellä ole omia juttuja..oletpa sinisilmäinen. Voi hyvinkin olla, että hän on tavannut ns. toisen miehen jo aikaa sitten jonka kanssa oikeasti haluaisi olla-siis vakavastikin- muttei hänellä ole sydäntä sitä sinulle sanoa. Ja se loppu syy: Hän pitää sinua enää vain kaverina, siksi häntä ei haittaa menosi.
- Anonyymi
Mun mies oli tuollainen omituinen, itse kävi vieraissa ja epäili minua uskottomuudesta, kun oli niin järjettömän mustasukkainen. Ei tajunnut, että vain yksin hänen munansa minua kiinnosti eli itse pilasi mustasukkaisuudellaan oman parisuhteensa typerillä puheillaan haluaisit varmaan saada isompaa. Ajoi itse teoillaan minut yksinäisyyteen ja eroon itsestään.
- Anonyymi
Mihis aikuinen mies tarvii luvan.
- Anonyymi
Kuulostat kaikenkaikkiaan ällöttävältä papalta.
- Anonyymi
Siitä vaan jos kantti kestää.
- Anonyymi
Ei muuta kuin kulli pystyyn ja radalle! Mikäs sen ihanampaa. :)
- Anonyymi
Onpa ällö mies. Ajattelitko että naiset kylillä hurraavat kun tuollainen ällötys panee ja polkee ihan luvan kanssa?
- Anonyymi
Niin no, kuka nyt huolii enää vanhan sedän, joten taitaa kyläilyt jäädä vähiin.. Vissiin eukkosi antoi luvan, kun arveli ettei sinulla enää vienti vedä kuitenkaan
- Anonyymi
Mikä ihmeen lupa?? On se kumma jos puolisot luulevat omistavansa toisen vartalonkin, se on ihan omaa omaisuutta mikä kiinni omassa kropassa, siihen mitään hiton lupia tarvita.
Eikai siihen lupia tarvita tietenkään jos haluaa toista pettää, mutta voi olla että saatte sitten etsiä seuraa luvallisesti yksineläjänä kun ette viitsi kerran kunnioittaa toista. Toki jokainen omistaa vartalonsa mutta kai käsitätte ettei parisuhteessa elävän kuulu vehkeillä muiden kanssa.
- Anonyymi
Vai tarvii aikuinen mies luvan mihin muka, kyllä minä olen käynyt vieraissa ihan ilman lupaakin, vaimo on sen varmaan huomannutkin mutta ei siitä juuri hetkahda koska se ei ole häneltä enää pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171