Aika väsynyttä juttua palstalla.
Joko menette nukkumaan
5
77
Vastaukset
Enpä mä kait nukkumaan mee, mut puhelin hinkuu lisää virtaa elikkä latautumaan,molemmat..puhka ja mää.☺️
Pyykkejä tarttee viel ripustella kuivuu,hiukka jo väsyttääki kyllä..iltoja vaan.Vielä iltapalat huiviin ainakin...😋
- Anonyymi
Potkiiko vauva ja valvottaa? Pissalle ainakin heräät 1,5 tunnin välein, ei ole helppoa kun vaaveli painaa virtsarakkoa, välillä antaa sellaisen muikkarin et lirahtaa housuun:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Potkiiko vauva ja valvottaa? Pissalle ainakin heräät 1,5 tunnin välein, ei ole helppoa kun vaaveli painaa virtsarakkoa, välillä antaa sellaisen muikkarin et lirahtaa housuun:)
AsianVierestäMinua ahistaa ja pelko jäätävä synnyttää taas ja toi yksi vuotias roikkuu vielä rinnalla ja tuntuu sen imemiseen tarpeen olevan valtava.
Erittäin hankala päivä taitaa kipeäksi tulla,
En niin monesti herää yöllä mutta kerran täytyy ainakin käydä öisin wessassa hyvin väsynyt ollut tänään kun tää neiti herää yöllä myös kerran.
Kultasenikin tuli kotia kesken päivää. On ihan vauvan vankina ei taitu väsynyt ja taaperon olen turhautunut rinnat kipeänä kun tykkää yhtään toinen riippuu.
Taitaa tällä kertaa äidinmaidonluovutus jäädä kun kohta tässä on kaksi tissillä mutta katsoo nyt miten kun se on pois kehosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319