Aika väsynyttä juttua palstalla.
Joko menette nukkumaan
5
87
Vastaukset
Enpä mä kait nukkumaan mee, mut puhelin hinkuu lisää virtaa elikkä latautumaan,molemmat..puhka ja mää.☺️
Pyykkejä tarttee viel ripustella kuivuu,hiukka jo väsyttääki kyllä..iltoja vaan.Vielä iltapalat huiviin ainakin...😋
- Anonyymi
Potkiiko vauva ja valvottaa? Pissalle ainakin heräät 1,5 tunnin välein, ei ole helppoa kun vaaveli painaa virtsarakkoa, välillä antaa sellaisen muikkarin et lirahtaa housuun:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Potkiiko vauva ja valvottaa? Pissalle ainakin heräät 1,5 tunnin välein, ei ole helppoa kun vaaveli painaa virtsarakkoa, välillä antaa sellaisen muikkarin et lirahtaa housuun:)
AsianVierestäMinua ahistaa ja pelko jäätävä synnyttää taas ja toi yksi vuotias roikkuu vielä rinnalla ja tuntuu sen imemiseen tarpeen olevan valtava.
Erittäin hankala päivä taitaa kipeäksi tulla,
En niin monesti herää yöllä mutta kerran täytyy ainakin käydä öisin wessassa hyvin väsynyt ollut tänään kun tää neiti herää yöllä myös kerran.
Kultasenikin tuli kotia kesken päivää. On ihan vauvan vankina ei taitu väsynyt ja taaperon olen turhautunut rinnat kipeänä kun tykkää yhtään toinen riippuu.
Taitaa tällä kertaa äidinmaidonluovutus jäädä kun kohta tässä on kaksi tissillä mutta katsoo nyt miten kun se on pois kehosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101