Kun katselee telkusta 90 päivää morsiamena ohjelmaa niin

Anonyymi

jokaisessa parissa missä on ikäeroa on vanhempi jotenkin säälittävä tapaus, että kyllä ihmisen kuuluisi olla oman ikäisensä kanssa.

18

767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha, vai säälittävä tapaus..😧

      • Anonyymi

        Kyllä, säälittäviä tapauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, säälittäviä tapauksia.

        No mutta miksi niin? Osaatko yhtään perustella?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No mutta miksi niin? Osaatko yhtään perustella?

        Keski-ikäiset yrittävät tavoitella jotain mennyttä nuoruuttaan hakemalla nuoria kumppaneita, mutta eivät ole valmiita elämään kuin nuoret vaan yrittävät pakottaa toisen omaan pieneen keski-ikäiseen muottiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäiset yrittävät tavoitella jotain mennyttä nuoruuttaan hakemalla nuoria kumppaneita, mutta eivät ole valmiita elämään kuin nuoret vaan yrittävät pakottaa toisen omaan pieneen keski-ikäiseen muottiinsa.

        Hui! Tuo formaatti antaa sitten varsin suppean kuvan eri ikäisten suhteista. Miksiköhän siihen on valittu hankalat ihmiset pilaamaan eri ikäisten ihmisten liittojen maine toimivana? En tykkää formaatista jo tuon tiedon perusteella, en ole sitä katsonutkaan..mainoksia olen toki nähnyt..

        Mikään suhde minkään ikäisillä ei saisi perustua pakottamiseen eikä muottiin sullomiseen, vaan vapaaseen tahtoon.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Hui! Tuo formaatti antaa sitten varsin suppean kuvan eri ikäisten suhteista. Miksiköhän siihen on valittu hankalat ihmiset pilaamaan eri ikäisten ihmisten liittojen maine toimivana? En tykkää formaatista jo tuon tiedon perusteella, en ole sitä katsonutkaan..mainoksia olen toki nähnyt..

        Mikään suhde minkään ikäisillä ei saisi perustua pakottamiseen eikä muottiin sullomiseen, vaan vapaaseen tahtoon.

        Jos jollain on tarve etsiä itseään reilusti nuorempia niin kyllähän siihen on jotkut psykologiset syynsä. Ja se että on "nuorekas" ei ole se syy, vaikka niin voi kuvitellakin, vaan todennäköisempää on että on jäänyt ns. kehityksessä jälkeen.

        Eihän siinä ohjelmassa ole sinänsä tarkoituksena näyttää ikäeroja, mutta viihde on kuitenkin viihdettä joten saman ikäisten parien kellä ei ole ristiriitoja näyttäminen on tylsää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollain on tarve etsiä itseään reilusti nuorempia niin kyllähän siihen on jotkut psykologiset syynsä. Ja se että on "nuorekas" ei ole se syy, vaikka niin voi kuvitellakin, vaan todennäköisempää on että on jäänyt ns. kehityksessä jälkeen.

        Eihän siinä ohjelmassa ole sinänsä tarkoituksena näyttää ikäeroja, mutta viihde on kuitenkin viihdettä joten saman ikäisten parien kellä ei ole ristiriitoja näyttäminen on tylsää.

        Hmm, mä taas uskon että oikeasti on olemassa ikäerojen ylittävää ja syrjäyttävää kiintymystä ja viehtymystä ihmiseen. Ettei se ikä ole suinkaa pääsyy valita kumppani, vaan se mimmoinen ihminen se eri ikäinen kumppani on.

        Mulla ainakin näin, mieheni on nuorempi minua. Vaikkei mitenkään paljon, niin kuiteniin eri vuosikymmeneltä. Kuitenkaan me ei koeta ikäeroa mitenkään vaikeaksi asiaksi. Me on tykästytty toisiimme ihmisinä ja persoonina, ei ikänumeroina. Siksi ajattelen, että muillakin eri ikäisillä pareilla voisi olla myös näin.

        Ihminen merkkaa, ei ikä ja ikäero.☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hmm, mä taas uskon että oikeasti on olemassa ikäerojen ylittävää ja syrjäyttävää kiintymystä ja viehtymystä ihmiseen. Ettei se ikä ole suinkaa pääsyy valita kumppani, vaan se mimmoinen ihminen se eri ikäinen kumppani on.

        Mulla ainakin näin, mieheni on nuorempi minua. Vaikkei mitenkään paljon, niin kuiteniin eri vuosikymmeneltä. Kuitenkaan me ei koeta ikäeroa mitenkään vaikeaksi asiaksi. Me on tykästytty toisiimme ihmisinä ja persoonina, ei ikänumeroina. Siksi ajattelen, että muillakin eri ikäisillä pareilla voisi olla myös näin.

        Ihminen merkkaa, ei ikä ja ikäero.☺️

        Irl kyllä törmää herkästi ennakkoluuloihin ja asenteisiin. Ensimmäinen ja minusta perin typerä kysymys, johon itse törmään yhtä usein kun asia tulee ilmi..että olen miestäni vanhempi liki 9 vuotta. Niin järjestään minulta kysytäön, " miten sä sait itseäsi nuoremman ja miksi sä otit itseäsi nuoremman".

        Mut ensimmäinen kysymys varsinkin naisten suusta on " miten sä sait nuoremman miehen", ihan kuin se jotain ihmettä vaatisi tai edes olisi. Nuorempi tai vanhempi, yhtälailla mies, ihminen ja persoona.

        Ei siihin mitään niksiä tarvita, riittää että kumoikin pitää toisistaan ihmisinä ja kumppaneina.☺️


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Irl kyllä törmää herkästi ennakkoluuloihin ja asenteisiin. Ensimmäinen ja minusta perin typerä kysymys, johon itse törmään yhtä usein kun asia tulee ilmi..että olen miestäni vanhempi liki 9 vuotta. Niin järjestään minulta kysytäön, " miten sä sait itseäsi nuoremman ja miksi sä otit itseäsi nuoremman".

        Mut ensimmäinen kysymys varsinkin naisten suusta on " miten sä sait nuoremman miehen", ihan kuin se jotain ihmettä vaatisi tai edes olisi. Nuorempi tai vanhempi, yhtälailla mies, ihminen ja persoona.

        Ei siihin mitään niksiä tarvita, riittää että kumoikin pitää toisistaan ihmisinä ja kumppaneina.☺️

        Mua kummastuttaa se, miten jaksat selittää tota hommaa. Jos se on, se on, ei sitä selittää tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kummastuttaa se, miten jaksat selittää tota hommaa. Jos se on, se on, ei sitä selittää tarvitse.

        Nokun tuntuu, että ihmiset on aika pihalla näistä asioista ja ennakkoasenteisia ja luuloisia. Jospa edes jollekin joskus aukeisi muukin, kun oma suppee katsontakanta. Ihmisestä voi tykätä ihan muista syistä kun iän takia.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Hmm, mä taas uskon että oikeasti on olemassa ikäerojen ylittävää ja syrjäyttävää kiintymystä ja viehtymystä ihmiseen. Ettei se ikä ole suinkaa pääsyy valita kumppani, vaan se mimmoinen ihminen se eri ikäinen kumppani on.

        Mulla ainakin näin, mieheni on nuorempi minua. Vaikkei mitenkään paljon, niin kuiteniin eri vuosikymmeneltä. Kuitenkaan me ei koeta ikäeroa mitenkään vaikeaksi asiaksi. Me on tykästytty toisiimme ihmisinä ja persoonina, ei ikänumeroina. Siksi ajattelen, että muillakin eri ikäisillä pareilla voisi olla myös näin.

        Ihminen merkkaa, ei ikä ja ikäero.☺️

        On eri asia päätyä yhteen itseään nuoremman/vanhemman kanssa kuin varta vasten etsiä ainoastaan sellaista. Jos on tarvetta yrittää puumailla/setämieheillä niin kyllä se kertoo jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta.

        Nykyään erittäin moni nuori sälli yrittää pokailla vanhempia naisia, varmaankin ajatellen heitä helpommiksi ja että ovat kiitollisia siitä että saavat nuoren huomiota. Ja noinhan se toki voi ollakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia päätyä yhteen itseään nuoremman/vanhemman kanssa kuin varta vasten etsiä ainoastaan sellaista. Jos on tarvetta yrittää puumailla/setämieheillä niin kyllä se kertoo jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta.

        Nykyään erittäin moni nuori sälli yrittää pokailla vanhempia naisia, varmaankin ajatellen heitä helpommiksi ja että ovat kiitollisia siitä että saavat nuoren huomiota. Ja noinhan se toki voi ollakin.

        Nojuu, se on todellakin eri asia. Iän vuoksi "päteä", kun että ihastuu ja rakastuu ihmiseen. Ei ikään ja siihen kun mä nyt saan...

        Totta.


    • Anonyymi

      En ole kyseistä, mutta surffailtuani tietoja kyseisestä sarjasta, sanoisin, että kaikki, jotka siinä esiintyvät ja kaikki, jotka sitä katsovat ovat jotenkin säälittäviä tapauksia.

      • Anonyymi

        On tehty tutkimuksiakin siitä että älykkäät ihmiset katsovat mm. realitysoopaa ja vaikkapa splatterkauhua ikäänkuin lepuuttaakseen aivojaan. Toki se ei tarkoita että kaikki katsojat olisivat älykkäitä, eikä kyllä "korkeakulttuurisen" viihteenkään vaikka hienostelijoita voivat ollakin.


    • Mää katoin tota sarjaa sillon ku siinä oli se Jorge ja sen venäläinen morsian Anfisa (?) ja mietin et kuinkahan on käsikirjoitettua tuokin "tosi-tv"..
      Vaan voiko oikeesti olla niin rasittava, oikutteleva, rahanahne bimbo nainen ja niin tohveli mies..?
      Tosin ei ne muutkaan miltään järjen jättiläisiltä vaikuttanu, niinku se amerikkalaismimmi joka matkusti sulhonsa luo Marokkoon..
      Kulttuurien yhteentörmäystä joo, mut paikoin kyl vaikutti hyvinkin päälleliimatulta,

      • Anonyymi

        Venäläiset naisethan olettavat miehen maksavat kaiken, mukamas sillä lailla miehet näyttävät olevansa miehiä. Siinäkin se pullukka nössö havitteli nättiä nuorta venäläistä pissistä vaikka kaikki varoittelivat, että kalliiksi kävi monellakin tapaa.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse pelätä että mies vaihtaa nuorempaan.

    • Anonyymi

      Olen katsonut ohjelmaa ja siinä kyllä miehet on rumia ja saavat nätin naisen ja nainen saa viisumin. Yks nainen alko vaatimaan mieheltä kaikkea kuten 16 tonnin sormusta ja kuukausirahaa tonni hienoja vaatteita ja kaikkea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe