Kuinka moni voi samaistua sannin-mörköjä biisiin. Edes jollain tunne tasolla, ei sanatarkasti.
Kiitos!
Kuunnelkaa tää biisi ja kertokaa
14
78
Vastaukset
- Anonyymi
pliis vastatkaa, tää on tärkeetä. Vaikkei uskoiskaan...
Kuuntelepa sinä , Arja Korisevan biisin "Tää ystävyys" - sanat ja ja ihan tarkkaan! Vastaa mulle, sen tehtyäsi!
- Anonyymi
En kyllä millään voi "samaistua". Juttu kertoo epävarmasta tyypistä, joka ei itse tiedä, taida, uskalla ... vaan tarvitsee jonkun ... tuki-ihmisen. - Nm. Mörötön
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Sori, ei pysty kuuntelemaan kyseisen artistin nenä-ääntä.
Ennemmin otan vaikka tikkuja kynsien alle kuin kuuntelen. Mutta jos pistät sanat tekstinä tänne, niin voin lukea läpi ja kommentoida niitä. Googlettamaan en ryhdy, voisi vahingossa kuulla pätkän biisiä ja se olisi helvetillistä.- Anonyymi
Sulla kuuluisi olevan ongelma / -ia. - Nm. Tikkuja korvissa(ko?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kuuluisi olevan ongelma / -ia. - Nm. Tikkuja korvissa(ko?)
Kyseisen artistin ääni on todella ärsyttävä.
Miksei se voi laulaa normaalisti? Miksi pitää honottaa nenään? - Anonyymi
No jos se on hänen tyylinsä tai hän ei osaa tai voi muuten. Aika suosituksi hän on honotuksestaan huolimatta päässyt, jotta mitä sanomista kellään nasaalista on. Nuoret kuuntelijat pitävät sitä varmaan vain persoonallisena. Olisiko huomattavampi / noteerattavampi juttu kuitenkin se, että hän on pärjännyt hyvin omalla musallaan. - Nm. Että mitähän withua ?
- Anonyymi
Sama juttu minulla. Ei vaan siedä sitä laulutyyliä. Kaikki kunnia hänelle, hienosti pärjää ja ilmeisesti tekee ison osan musiikistaan itse, mutta jättäydyn pois hänen yleisöstään.
En pysty samaistumaan. Itse olen ollut aina silleen jalat maassa tyyppi, mutta tunnistan tuosta erityisesti paljon nuoria naisia, jopa oman tyttäreni.
- Anonyymi
Niin, ehkä kertoo epävarmuudesta. Musta ois ihana, jos näin voisi omasta kumppanista laulaa. Mitä se sitten tarkoittanee..
- Anonyymi
Se taitaa tarkoittaa sitä, ettei löydä turvaa, ainakaan riittävää, omasta itsestään ja siksi toivoo, että olisi joku, joka toisi ja loisi sitä ympärille. - Nm. Ei ole synonyymi rakkauden kanssa
- Anonyymi
Noh, lapsena fanitin nylon beatia, joten kaipa honotus iskee muhun :D
Sanat:
Et pakene mua vaikka oon monsteri
Sä rakastat mua kun vihaan itseeni
Kun mä stressaan että en saa yöunia Sillon sä kerrot mulle iltasatuja
Ku sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä
Sulle mä riitän sillon kun mä en yritä
Sä saat mut uskomaan et ei oo hätää ei oo hätää ku sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä
Sä odotat mua ku mä oon myöhässä
Autat valitsemaan vaatekriisissä kun mä en saa mitään aikaan ku pitäis toimia sä piirrät mulle ranskalaisii viivoja
Sä saat mut uskomaan et ei oo hätää ei oo hätää ku sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä
Ei mä en oo hullu Vaikka joskus vähän oon ku en oo varma laitoinko oven lukkoon tai jäikö kahvinkeitin mulla päälle ku aamulla oli kiire ei mä en oo hullu jos sanot etten oo
Sä saat mut uskomaan et ei oo hätää ei oo hätää ku sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä, mörköjä
mörköjä ku sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä
Tekstinä näyttää mielestäni dorkemmalta kun kuulostaa 🤔
-ap - Anonyymi
Ai joku sanoi että se tekee omaa musaa, tuossahan on napsittu mukaan ainakin Jannan kappaleen sanoja.
Kohderyhmänä ilmiselvästi esiteini-ikäiset12-16 vuotiaat epävarmat tytöt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448