Vituttaa niin perkeleesti.
Tänään vituttaa
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vituttaa?
- Anonyymi
Niin mikä?
En tiedä. Jonakin päivänä vaan vituttaa kaikki 😡
Niin muakin, mutta ei ny ihan perkeleesti.
Ja syy löytyy aloituksesta: Viikonloppusuunnitelmia
Vaan noh, elämä voittaa, kunnes kuolema koittaa..
(Tsori tää mun positiivinen elämänasenne taitaa olla sisäsyntyistä..)Ei vitsi, siinähän se syykin. En muistanut koko siitepölyä. Ihmettelin vaan kun on niin ärtynyt olo. Sisäsyntyinen tulehdutila. Se jos ei saa v-käyrää nousemaan, niin ei mikään. Oletko koskaan kokeillut Montelukastia? Olen saanut sitä paljon apua.
Vihertäjä kirjoitti:
Ei vitsi, siinähän se syykin. En muistanut koko siitepölyä. Ihmettelin vaan kun on niin ärtynyt olo. Sisäsyntyinen tulehdutila. Se jos ei saa v-käyrää nousemaan, niin ei mikään. Oletko koskaan kokeillut Montelukastia? Olen saanut sitä paljon apua.
Mulla on Duactia ja ventolinea. Allergista astmaa...vai oliko se toisinpäin..
Wwuwuw kirjoitti:
Onko sulla tietoa auttaako heinix kevätallergiaan? Hitto kun en muista mitä lääkettä hoitaja suositteli käsikauppana..😌
Silmät rähmii, nenä vuotaa..mikä nyt kukkii?Päläpälä kirjoitti:
Onko sulla tietoa auttaako heinix kevätallergiaan? Hitto kun en muista mitä lääkettä hoitaja suositteli käsikauppana..😌
Silmät rähmii, nenä vuotaa..mikä nyt kukkii?Koivukele...Ammutaan Ne!
Joo, kyllähän Heinix auttaa kaikkiin allergiaoireisiin. Mulla on niitäkin. Otan loppukesästä heinäallergiaan..histec ja heinix taitaa olla sama.Wwuwuw kirjoitti:
Sama vaiva. Montelukast ei auta kaikkia, mutta niihin joihon se tehoaa, se toimii hyvin. Itse pystyin jättämään kokonaan inhaloitavat lääkkeet Montelukastin myötä, ja olo ollut muutenkin paljon parempi. Jos on silmäoireita, niin Zaditen silmätippa tehoaa niihin hyvin. Joitakin allergialääkkeitä voi myös syödä lääkärin luvalla isompia annoksia. Itse otan Kestinen aamulla sekä illalla.
Lääkkeettömistä hoidoista nenäkannu on hyvä. Sillä kaadetaan merisuolalla terästettyä vettä nenään. Se huuhto limakalvoilta allergeenejä sekä sitkasta ja kuivaa räkää, mikä osaltaan helpottaa oloa. Itse kaadan myös nenän kautta sisään ja suun kautta ulos, mikä puhdistaa nielua. Olo on sen jälkeen taivaallinen, kun happi kiertää.Wwuwuw kirjoitti:
Koivukele...Ammutaan Ne!
Joo, kyllähän Heinix auttaa kaikkiin allergiaoireisiin. Mulla on niitäkin. Otan loppukesästä heinäallergiaan..histec ja heinix taitaa olla sama.Just tuossa pöhelimessä juttelin ja kaveri sanoi jonkun..oliko just Duoact piristävän häntä..Ei mua vaan, mua väsyttää ja on vähän kuin olisi flunssa..
Wwuwuw kirjoitti:
Koivukele...Ammutaan Ne!
Joo, kyllähän Heinix auttaa kaikkiin allergiaoireisiin. Mulla on niitäkin. Otan loppukesästä heinäallergiaan..histec ja heinix taitaa olla sama.Se oli se histec nyt kun sanoit, muistui mieleen!! No hyvä mä otan sitä tuolta kaapista. Yhtä tuskaa istua takapihalla missä leijuu siitepölyä ja arska paahtaa päälle..varjoa ei missään. Taino avaamattomana tehtaan paketissa..😅
Vihertäjä kirjoitti:
Sama vaiva. Montelukast ei auta kaikkia, mutta niihin joihon se tehoaa, se toimii hyvin. Itse pystyin jättämään kokonaan inhaloitavat lääkkeet Montelukastin myötä, ja olo ollut muutenkin paljon parempi. Jos on silmäoireita, niin Zaditen silmätippa tehoaa niihin hyvin. Joitakin allergialääkkeitä voi myös syödä lääkärin luvalla isompia annoksia. Itse otan Kestinen aamulla sekä illalla.
Lääkkeettömistä hoidoista nenäkannu on hyvä. Sillä kaadetaan merisuolalla terästettyä vettä nenään. Se huuhto limakalvoilta allergeenejä sekä sitkasta ja kuivaa räkää, mikä osaltaan helpottaa oloa. Itse kaadan myös nenän kautta sisään ja suun kautta ulos, mikä puhdistaa nielua. Olo on sen jälkeen taivaallinen, kun happi kiertää.Mä oon ihan vaan tavallisesta kupista imassu nenään merisuolavettä...
Luin tuosta Montekastista.. Taitaa olla aika saman tyyppinen lääke kuin Duact. Se on mua helpottanut aivan älyttömästi.
Mä inhooan näitä inhalaattoreita, kun mua ne tuppaa vapisuttamaan..tosin saman tekee jos juo liian vahvaa kahvia..Päläpälä kirjoitti:
Se oli se histec nyt kun sanoit, muistui mieleen!! No hyvä mä otan sitä tuolta kaapista. Yhtä tuskaa istua takapihalla missä leijuu siitepölyä ja arska paahtaa päälle..varjoa ei missään. Taino avaamattomana tehtaan paketissa..😅
Ai sä oot taas menny törsäämään! 🙄🤗
Wwuwuw kirjoitti:
Just tuossa pöhelimessä juttelin ja kaveri sanoi jonkun..oliko just Duoact piristävän häntä..Ei mua vaan, mua väsyttää ja on vähän kuin olisi flunssa..
Kannattaa kokeilla jotain muuta vastaavaa lääkettä. Toisille sopii joku ja toisille toinen.
Vihertäjä kirjoitti:
Kannattaa kokeilla jotain muuta vastaavaa lääkettä. Toisille sopii joku ja toisille toinen.
Mä aion kysyä mun lääkäriltä tuosta Montelukastista. ( Hyvä nimi, helppo muistaa) .
Päläpälä kirjoitti:
Nonii oli pakko, piä palaa.🤣
Ai siellä paketissa on lippalakki...
Pujiksen vanha.Wwuwuw kirjoitti:
Ai siellä paketissa on lippalakki...
Pujiksen vanha.Paviljonki siellä on...barcelona.🤣
Yhen lakin alle ei mahdu pihakalusteet.😇Wwuwuw kirjoitti:
Mä aion kysyä mun lääkäriltä tuosta Montelukastista. ( Hyvä nimi, helppo muistaa) .
En tarkoittanut juuri tuota Montelukastia, kun en tiedä onko se vastaava, vaan ihan yleensäkkin. Mutta toki kannattaa sitäkin kysäistä.
Päläpälä kirjoitti:
Paviljonki siellä on...barcelona.🤣
Yhen lakin alle ei mahdu pihakalusteet.😇No se on vähän niikus iso lippis..
Ilman lippaa..Wwuwuw kirjoitti:
No se on vähän niikus iso lippis..
Ilman lippaa..Juu, sitä on puhuttu ja suunniteltu pari vuotta. Nyt oli tarjouksessa, niin raaskin ostaa. Vielä kun ukko ilmaantus reisdultaan niin pääsis lätkii laattaa terassipaikalle. Sit vasta paviljonki paikalleen..👍
Päläpälä kirjoitti:
Juu, sitä on puhuttu ja suunniteltu pari vuotta. Nyt oli tarjouksessa, niin raaskin ostaa. Vielä kun ukko ilmaantus reisdultaan niin pääsis lätkii laattaa terassipaikalle. Sit vasta paviljonki paikalleen..👍
Noni nyt peruuttaa kärryn kans pihaan, jes!😃
Eiku hihat heilumaan.
- Anonyymi
On liika lämmin tulis jo talvi ja pakkaset
Onks hormoonit balansessa? Vai joku asia jääny jäytää?🤔
No joskus on huonoja päiviä itse kullakin..Voi olla myös miesmenkat. Miehillä on samanlaista luontaista hormoonista vaihtelua kuin naisillakin, mutta kaikki ei sitä huomaa. Tällaisena herkkiksenä olen taipuvainen havaitsemaan tuon vaihtelun. Eka tulee vitutus kun arvot dippaa ja sitten tulee agressio kun ne taas nousee.
Vihertäjä kirjoitti:
Voi olla myös miesmenkat. Miehillä on samanlaista luontaista hormoonista vaihtelua kuin naisillakin, mutta kaikki ei sitä huomaa. Tällaisena herkkiksenä olen taipuvainen havaitsemaan tuon vaihtelun. Eka tulee vitutus kun arvot dippaa ja sitten tulee agressio kun ne taas nousee.
Ai tota mä en tiennytkään..okei. Onks muita oireita ko kiukku?😐
Päläpälä kirjoitti:
Ai tota mä en tiennytkään..okei. Onks muita oireita ko kiukku?😐
Tunteellisuus. Ei voi kattoo mitään herkistäviä leffoja. Herkkujen himo. Ei huvita olla sillai. Kroppa puskee hikee. Onneksi oireet kestää vaan pari päivää :D
Vihertäjä kirjoitti:
Tunteellisuus. Ei voi kattoo mitään herkistäviä leffoja. Herkkujen himo. Ei huvita olla sillai. Kroppa puskee hikee. Onneksi oireet kestää vaan pari päivää :D
Oho! No sit sä osaat samaistua tuossa naisiin. ☺️
Päläpälä kirjoitti:
Oho! No sit sä osaat samaistua tuossa naisiin. ☺️
Totta. Moni mies ei ymmärrä miten hormoonit osaavat olla vaikeita ja voivat olla hyvin julmiakin kommenteissaan pms oireiden suhteen.
Vihertäjä kirjoitti:
Totta. Moni mies ei ymmärrä miten hormoonit osaavat olla vaikeita ja voivat olla hyvin julmiakin kommenteissaan pms oireiden suhteen.
Oot kyllä 100% oikeassa, todellakin. Hyvin moni mies kiusaa suorastaan naista, koska ei tajua minkälainen helvetti se hormoonimyräkkä osaa olla.
Samaahan mä sanoin transformereista elikkä transihmisistä, he tietää mitä on hormoonien kanssa oleminen ja eläminen..plus transmiehillä on pohjaa naisena elämisestä. Enkä meinaa nyt sua, mutta otin tämänkin seikan vielä esiin..
Ei ole kiva, että sulla on noita vaivoja mutta on kiva et joku mieskin tajuaa ja tietää mitä se on.☺️Päläpälä kirjoitti:
Oot kyllä 100% oikeassa, todellakin. Hyvin moni mies kiusaa suorastaan naista, koska ei tajua minkälainen helvetti se hormoonimyräkkä osaa olla.
Samaahan mä sanoin transformereista elikkä transihmisistä, he tietää mitä on hormoonien kanssa oleminen ja eläminen..plus transmiehillä on pohjaa naisena elämisestä. Enkä meinaa nyt sua, mutta otin tämänkin seikan vielä esiin..
Ei ole kiva, että sulla on noita vaivoja mutta on kiva et joku mieskin tajuaa ja tietää mitä se on.☺️En ole tiennytkään tuota transihmisistä. Olen luullut että ne vastakkaisen sukupuolen hormoonit tasoittasivat jotenkin tilannetta. Onko heillä sitten loppuelämän noita oireita, vai vain siinä muutosvaiheessa?
Vihertäjä kirjoitti:
En ole tiennytkään tuota transihmisistä. Olen luullut että ne vastakkaisen sukupuolen hormoonit tasoittasivat jotenkin tilannetta. Onko heillä sitten loppuelämän noita oireita, vai vain siinä muutosvaiheessa?
En tiiä yksilöllistä se kai on kuka mitenkin, mutta mitä oon lukenut aiheesta niin moni kokee jonkinlaisia epämukavia oireita. Kyllä kai niihinkin ajan kanssa sitten tottuu?
Oishan se jännää olla mies..mun sisäinen mieheni ei kuitenkaan halua luopua mun fyysisestä naiseudestani. 😃
Olisin kyllä miekelläni vuodenkin mies, jos se kävis suut sait ja vois halutessaan olla taas nainen ilman mitään prosesseja.😃Päläpälä kirjoitti:
En tiiä yksilöllistä se kai on kuka mitenkin, mutta mitä oon lukenut aiheesta niin moni kokee jonkinlaisia epämukavia oireita. Kyllä kai niihinkin ajan kanssa sitten tottuu?
Oishan se jännää olla mies..mun sisäinen mieheni ei kuitenkaan halua luopua mun fyysisestä naiseudestani. 😃
Olisin kyllä miekelläni vuodenkin mies, jos se kävis suut sait ja vois halutessaan olla taas nainen ilman mitään prosesseja.😃En kyllä tiiä miten mun perhe sen kestäis..🤔
Päläpälä kirjoitti:
Olisin kyllä miekelläni vuodenkin mies, jos se kävis suut sait ja vois halutessaan olla taas nainen ilman mitään prosesseja.😃Kasvatan parhaillaan joulupukin partaa. Olisin aika härski nainen. Vielä kun olen kaljukin 😁.
Mut oishan se aika siistiä kokeilla, jos jollain taikasauvalla vois huiskasta.Päläpälä kirjoitti:
Ei ole kiva, että sulla on noita vaivoja mutta on kiva et joku mieskin tajuaa ja tietää mitä se on.☺️Luin joku päivä sitten uutisen siitä, että noin puolet suomalaisista kannattaa transihmisten "pakkosterilaation lopettamisen"
"Myös sukupuoltaan vahvistava transsukupuolinen joutuu todistamaan olevansa lisääntymiskyvytön, jotta hän saa sukupuolensa virallistettavaksi maistraatissa.[5] Lisääntymiskyvyttömyydeksi hyväksytään yleensä ulkonäköä muokkaavan hormonihoidon vaikutus.[6] Transsukupuolinen voi myös hakea sterilisaatiota kahden lääkärin päätöksellä. [7] Operaation nimittäminen pakkosteriloinniksi ei ole transihmisten osalta asiallista, koska sterilisaatiota on haettava itse, eikä sitä tarvita, jos käyttää hormonihoitoa. THL:n rekisteriin ei ole ilmoitettu yhtään transsukupuolisuuden perusteella haettua sterilointia 2002 säädetyn lain aikan"
Mä olen varmaan missannut tässä jotain, kun en ymmärrä miten esim mies, joka haluaa leikkauttaa itsensä naiseksi voisi olla hedelmöityskykyinen..? Vai oliko se niin, että kokemus riittää..Wwuwuw kirjoitti:
Luin joku päivä sitten uutisen siitä, että noin puolet suomalaisista kannattaa transihmisten "pakkosterilaation lopettamisen"
"Myös sukupuoltaan vahvistava transsukupuolinen joutuu todistamaan olevansa lisääntymiskyvytön, jotta hän saa sukupuolensa virallistettavaksi maistraatissa.[5] Lisääntymiskyvyttömyydeksi hyväksytään yleensä ulkonäköä muokkaavan hormonihoidon vaikutus.[6] Transsukupuolinen voi myös hakea sterilisaatiota kahden lääkärin päätöksellä. [7] Operaation nimittäminen pakkosteriloinniksi ei ole transihmisten osalta asiallista, koska sterilisaatiota on haettava itse, eikä sitä tarvita, jos käyttää hormonihoitoa. THL:n rekisteriin ei ole ilmoitettu yhtään transsukupuolisuuden perusteella haettua sterilointia 2002 säädetyn lain aikan"
Mä olen varmaan missannut tässä jotain, kun en ymmärrä miten esim mies, joka haluaa leikkauttaa itsensä naiseksi voisi olla hedelmöityskykyinen..? Vai oliko se niin, että kokemus riittää..Voiskohan noista hormoonihoidoista olla haittaa sikiölle?
Vihertäjä kirjoitti:
Kasvatan parhaillaan joulupukin partaa. Olisin aika härski nainen. Vielä kun olen kaljukin 😁.
Mut oishan se aika siistiä kokeilla, jos jollain taikasauvalla vois huiskasta.Et sä kalju ole..sun hiukset vaan vaihtaa paikkaa..Vai onko se juurikasvua?
Wwuwuw kirjoitti:
Et sä kalju ole..sun hiukset vaan vaihtaa paikkaa..Vai onko se juurikasvua?
Sänki antaisi ymmärtää että tukkaa olisi enemmänkin, mutta kun pituutta tulee lisää harventumisen huomaa selvästi. Ehkä se kasvaakin vaan väärään suuntaan ja leuasta ulos.
Nyt vähän lepuuttaa ajatuksia kokeile suihkussa käymistä tai lukea jotain mikä vie ajatukset.
Vihertäjä kirjoitti:
Yleensä käyn lenkillä tai muuten uuvutan itseni, niin ei jaksa vituttaa.
Se on vain uupumisen merkki jos ei jaksa.
Vihertäjä kirjoitti:
Yksinkertaisesta nyt vaan rentoudu
valtakunta kirjoitti:
Yksinkertaisesta nyt vaan rentoudu
Paistoin pitsaa ja söin Ameriikan-serkun lähettämiä nameja. Jo helpotti!
Vihertäjä kirjoitti:
Kevätväsymys joka päivä ei pidä täydellinen suoritus.
Vihertäjä kirjoitti:
Siis joka päivä ei pidä tehdä täydellistä suoritusta.
Vihertäjä kirjoitti:
Meillä simat tulossa ja 6pulloa 1,5l simaa teki 3.5 €
valtakunta kirjoitti:
Meillä simat tulossa ja 6pulloa 1,5l simaa teki 3.5 €
Meillä teki ukki simat. Kuoli yllättäen, niin en kerennyt suvun reseptiä ottaa talteen. Kerpele.
Vihertäjä kirjoitti:
Meillä teki ukki simat. Kuoli yllättäen, niin en kerennyt suvun reseptiä ottaa talteen. Kerpele.
Netistä otettiin siman ohje.
valtakunta kirjoitti:
Netistä otettiin siman ohje.
Nykyään on kyllä näitä mummun reseptejä jaossa. Pitäisi laittaa laittaa kokeiluun.
- Anonyymi
Vituttaa kun ei saa seksiä.
- Anonyymi
Ei vituta täällä. Aurinko paistaa, on lämmintä, sortsikeli, hyvää musiikkia... ei tarvi olla humalassa nauttiakseen tästä.
- Anonyymi
Vituttaa kun päläpälä on aina palstalla, muuten ei.
Dissi kirjoitti:
No nyt ei oo kuin päiäpäiä vaan... Illasta voi olla päliskin. :o)
Kyllä se on päLäpäLä tarkistin.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se on päLäpäLä tarkistin.
Miten? Iso ii ja pikkuällä on ihan samankokoinen...
Dissi kirjoitti:
Miten? Iso ii ja pikkuällä on ihan samankokoinen...
On ne eri kokoisia kopioimalla ja kokeile vaikka tekstariin tai toisella kirjoitusohjelmalla.
Pizzaa ja kaljaa, ei vituta mikään
- Anonyymi
Kaljasta menee nenä tukkoon. Kirkkaita ja limua
- Anonyymi
No,mikä nyt on ???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973