Mies kurppaantuu vanhetessaan

Anonyymi

26

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuori VK oli pojanrimpula, joka ei kiinnostanut ketään.

      • Anonyymi

        Siis ketään teitä miehiin suuntautuneita kaksilahkeisia hän ei nuorena kiinnostanut. Te kiinnostutte hänestä vasta nyt keski-ikäistyneenä.

        Nuoria naisia hän sitä vastoin komeana nuorukaisena kiinnosti.


    • Anonyymi

      Biologian lait ovat armottomat. Jos olisi tavis ätmi niin ei saisi enää nuoria naisia.

      • Anonyymi

        Biologian lait ovat armottomat naista kohtaan, turha jossitella. Vesa ei olisi nuorena saanut mitään naisia, mutta nyt on YTM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologian lait ovat armottomat naista kohtaan, turha jossitella. Vesa ei olisi nuorena saanut mitään naisia, mutta nyt on YTM

        Vanheneminen ei ole tehnyt Vesasta ytmiä, vaan hyvä menestys liike-elämässä. Jos hän alun alkaen olisi ollut ätmi, hän olisi sitä nykyäänkin. Ulkonäkö tosin olisi varmaan nostanut hänet ketmiksi (silloin nuorena jo) vaikka elämänhallinnaltaan olisikin pelkkä luuseri.


      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Miehen tason määrää raha ja status. Vesan ikäinen rupsahtanut haaska on HC-ATN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. Miehen tason määrää raha ja status. Vesan ikäinen rupsahtanut haaska on HC-ATN

        Myönnät siis, ettei ikääntyminen tehnyt Vesasta ytmiä.


    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt Vesan puheääntä, se on kuin robotilla. Ääni ei paljasta hänen tunnetilojaan mitenkään.

    • Anonyymi

      Ihan tyypillinen finninaamainen nörttipoikahan vesa on ollut nuorena. Nyt on charmantti YTM

      • Anonyymi

        Tosta plösöstä on charmi kaukana


      • Anonyymi

        Te miehet ette osaa arvioida miesten charmia. Sitä oli nuoressa Vesassa enemmän kuin vanhassa.


      • Anonyymi

        Ei ole, älä valehtele itsellesi. Hyvä, että otit kuitenkin chrarmin puheeksi nimittäin ulkonäkö ei ole ainut mikä miehellä paranee vanhetessa, charmi lisääntyy myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, älä valehtele itsellesi. Hyvä, että otit kuitenkin chrarmin puheeksi nimittäin ulkonäkö ei ole ainut mikä miehellä paranee vanhetessa, charmi lisääntyy myös

        Miksei sinulla ole vielä(kään )naista? Olet jo reippaasti yli 30v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, älä valehtele itsellesi. Hyvä, että otit kuitenkin chrarmin puheeksi nimittäin ulkonäkö ei ole ainut mikä miehellä paranee vanhetessa, charmi lisääntyy myös

        Niin sinun mielestäsi (sinun joka otat ”läpällä” kavereilta suihin) Vesan charmi on lisääntynyt ikääntyessä. Onhan se tullut selväksi, että sinä käyt kuumana näihin läskimahasetiin.

        Nuoret naiset sen sijaan käyvät kuumana komeisiin nuorukaisiin. Eikä läskimahasetien tsäännssejä yhtään paranna, vaikka he itse kävisivät kuinka kuumana näihin nuoriin neitokaisiin. Neitokaiset eivät heistä kiinnostu. Korkeintaan jotkut golddiggerit kiinnostuvat heidän lompakoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sinulla ole vielä(kään )naista? Olet jo reippaasti yli 30v

        Hän käy kuumana vanhempiin, lihaviin mieshenkilöihin. Naisia hän vihaa sydämensä pohjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sinulla ole vielä(kään )naista? Olet jo reippaasti yli 30v

        Moni 40 nahjusmies ei edes yritä saada naista itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, älä valehtele itsellesi. Hyvä, että otit kuitenkin chrarmin puheeksi nimittäin ulkonäkö ei ole ainut mikä miehellä paranee vanhetessa, charmi lisääntyy myös

        Älä valehtele itsellesi.. Miehen charmi ei parane ikääntyessä monenkaan kohdalla. Kaljamaha, teevati päälaella ja otsarypyt.. Mies on parhaimillaan 25-30v..


    • Tuskin naisia haittaa kun vesa on kuitenkin rikas top 10 mies ja siksi sai janen joka on ihan tavis ruma joka ei olisi koskaan kelpuuttanut tavis rumaa ätmiä. Hieno eimerkki siitä että ruma nainen haluaa top 10 miehen ja saa sen. Jäne varmaan ottaa kohta eron ja saa vesalta miljoonia rahaa sekä pari autoa ja suomessa jane elääkin sitten hyvää elämää.

      • Anonyymi

        Vesa on sen verran kova rahan ja materian perään, että varmasti on turvannut selustansa avioeron varalle. Onko ne muuten naimisissa? Jotain showtahan ne siinä ohjelmassaan vetivät, mutta mikä se lopputulos oli?

        Ps. Kauneus on katsojan silmässä. Jane on joidenkin mielestä hyvinkin kaunis nainen.


    • Anonyymi

      Ihmettelin kyllä itsekkin tuoreesta kuvasta että miten Keskiselle on jotenkin ilmaantunut toisen silmän ympärille todella suuria patteja ja muutenkin se silmä on aina mustana...

      Kohta varmastikin näyttää jollekin vanhan Dune-ohjelman paroni Harkonnenille patteineen.

      • Anonyymi

        Liekö sitten se taannoin tehty kauneusleikkaus jotenkin epäonnistunut. Sillähän operoitiin silmäluomet.


    • Anonyymi

      kuvassa vesa ja anne 1990 luvulla niin anne on kaunis ja samoin vesan äiti kuvassa kaarina äiti niin kaarina on kaunis

    • Olen myös vähän huolissani Leppilammesta, Paasosesta ja Mäkilähteestä. Mihin katosivat ne virkeät pojanviikarit?

      Miksi mies ukkoontuuu niin nopeasti?

      • Anonyymi

        Juovat liikaa viinaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe