Kristittyjen vihaaminen

Anonyymi

Miten adventismissa on opetettu suhtautumaan seuraaviin uskoviin
- Leo Meller
- Paavi
- Ellen White
- Timo Flink
- juutalaisiin
- adventtikirkosta eronneisiin

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassuja kyselet.
      Suhtautuminen on yksilöllistä.
      Kuitenkin varmaankin Seurakuntakäsikirja saattaa jotakin mainita eronneista. Samoin palkkapappiskunnat ohjekirjat.

Olen opettanut nykyaikaista ryhmien olevaisuuden ja toiminnan missiota.

Seurakuntakäsikirja osittain kuuluu esihistorialliseen aikaan. Siihen aikaan kun keisarin vallan tavioista ei vielä vieraannuttu, ja aikaan kun isä sähkölampun osti, ja päreet jouti sytykkeiksi.

Srk- Käsikirjasta ei ole kaikille. Kirjassa on hienoja pyhiä arvoja joita ei tarvitse hylätä, mutta sellaiselta osin missä jäsen valjastetaan jonkinlaiseen valvontavallan käyttöön joutaa roskiin tai vesilintua heitettäväksi.
      Mitään sopimuksia ei ole koskaan kirjan soveltamisesta solmittu.
      Päätöksenteko kuuluu toimielimeen jossa jokaisella on yhtä suuri äänivalta. ( Johtokunta/ hallillitus.)
      Organisaation toimielimien päätösvalta pitää normittaa että tämä on mahdollista.
      Luottamus- talkoo työ kuuluu toimielimen alaiseksi. Toimielin on pomo, juridinen vastuunkantaja ja toiminnan moottori päätöksentekijät. Toimielimien jäsenet toiminnasta vastaavat toimielimen päätöksien vaikuttavuuden tuloksista - juridinen ja moraalinen tehtävä vastuu. Alaisena olevaiset työnjohtajalle ovat vain jos rintataskussa törröttää työsopimus. Työsopimuksesta päätellään alaistaito vaatimus mielivallan sijasta. Toimielimen jäsenistä ei löydy pöydässä pomoa toiselle. Yhtä suuri äänivalta.
      Jäseniä ei voi valjastaa alaisiksi jokaiselle palkan nauttijalle. Kansalaiset eivät työelämään riennä.
      Että organisaatio kirjoittaa jäseniä koskevat säännöt jotka normittavat millä ehdoilla olevainen tullaksensa jäseneksi, ja toiseksi millä ehdoilla ollaksensa jäsen säilyttääkseen jäsenyyden.

Minulla on ollut aikaa miettiä ongelmia ja tässä on minun ratkaisuehdotukseni syntyneeseen epärationaalisuuden tilaan.

Aamen.

Näin on kaikki nykyajan ihmisen malli koossa missiossa, ja laillisuuden ehtoja paremmin edustava.

Ottakaa tämä organisaatiojohdolle postina.

Ugh, Olen puhunut.
      Olen tarkoittanut hyvää jäsenien hyvinvointia ja organisaation parasta.

Aamen.

• Tämä on minulle näin selvää että näpyttelen asian puhelimella hetkessä sohvalla seljälläni.

• Anonyymi

Miksi et levännyt sapattina kun nyt sunnuntaina makuuttaa sohvalla?
        Minkä värinen sohva ja mitä kangasta?

• Anonyymi

Pidätkö juutalaisia sapatin rikkojina ja Melleriä harhaopettajana?

• Anonyymi

Tunnetko ketään adventistia joka noudattaa sapattikäskyä?

• Anonyymi

Timo Flink.

• Anonyymi

"Miten adventismissa on opetettu suhtautumaan seuraaviin uskoviin
      - Leo Meller
      - Paavi
      - Ellen White
      - Timo Flink
      - juutalaisiin
      - adventtikirkosta eronneisiin"

A

Leo Meller: En tunne. Ei ole opetettu mitenkään.
      Paavi: En tunne. Ei ole opetettu mitenkään.
      Ellen White: olen kuullut hänestä. Ei ole erityistä kiinnostusta tästä Naisesta. Ei ole opetettu mitenkään.
      Timo Flink: kuka hän on?
      Juutalaiset: ei ole ollut puhetta. Ei ole opetettu mitenkään.
      Adventtikirkosta eronneet: ei ole petettu mitään erityistä. Vihjattu, että jos joku on eronnut, niin voi kysyä, että haluaako olla erotettu olla ystävä.

• <<Miten adventismissa on opetettu suhtautumaan seuraaviin uskoviin>>

Rakastamaan heitä kaikkia.

• Anonyymi

Meller on kyllä niin perseestä, että ei sitä voi ku inhota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meller on kyllä niin perseestä, että ei sitä voi ku inhota.

Unohtu sanoa, että Jumalakin inhoaa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe