Selviytyjien Virpi Kätkät

Mä oon katsonut kaikki Selviytyjien jaksot..

Nyt siellä on kaksi päämulkkua, jotka varmaan pääsevät finaalikaksikkoon ja mulkkuwalkku voittaa..

Mutta se Virpi! Voi herranduudelis sentään..
Virpi on ylikiltti, Virpillä on huono itsetunto, Virpi asettaa muut itsensä edelle..

En tykkää!

Koska: Virpin kaltaisista kilteistä ja kaikista hyvää uskovista naisista tulee helposti miesten hyväksikäytön uhreja. Pahoinpitelyyn asti. Kuten Virpillekin kävi.

Ja juuri näitä naisia Harmis & kumppanit solvaavat tyhmiksi ja haukkuvat jännämiehen valikoimisesta ym , ja samaan aikaan kiukkuavat myös siitä, kun suurin osa naisista on kuitenkin vahvoja ja itsenäisiä kuten Lola ja Tuuli, jotka varmasti pitävät puolensa.

Hyvää vappua kaikille vahvoille naisille!

87

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No itse en ole hirveästi seurannut mutta käsittääkseni tuo sarjahan perustuu juurikin mulkkuiluun ja vehkeilyyn niin ei ihme jos päämulkut voittaa. Käsittääkseni kuitenkin Lola pyrki olemaan siellä eniten mulkku, tai ainakin paras vehkeilijä, mutta niinpä vain on tainnut jo pudota kun ei oveluus riittänyt.

Mitä tulee Virpiin niin eihän me tiedetä kuin se julkisuuskuva ja mitä virpi on kertonut, osaa varmaan hänkin ainakin vähän värittää tarinoitaan:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54650946-9fb0-45e1-8531-cb41c4826758

"Voin puhtaalla omallatunnolla sanoa, että tällaisia pahoinpitelyitä ei ole tapahtunut. Turun poliisilaitoksella rikostutkija on selvittänyt kahdeksan vuotta sitten, että Virpin pahoinpitelyväitteissä ei ole järjen hiventäkään. Asia ei edennyt syyttäjälle, Tauski sanoo."

"Tauski muistuttaa, että hän on saanut yhdet sakot käsiksi käymisestä.

– Olen joutunut kärsimään vuosikausia naistenhakkaajan maineesta, joka ei pidä paikkaansa. Kumpaakaan naista ei ole kertaakaan hakattu. Yhtään tuomiota en ole saanut, paitsi Henna Peltosen kohdalla todettiin, että on mahdollista, että olisin voinut läpsäistä häntä avokämmenellä korvalehteen. Tästä sain 150 euron sakot."

Mitä tulee Tuuliin en hänestä oikein osaa sanoa mitään. Se mitä katsoin sarjaa minulle jöi kuva että rehellisin ja eniten voiton ansaitseva olisi ehkä ollut Hannes Hyvönen, vaikutti ettei juuri vehkeillyt ja kuntonsa puolesta varmaan noista semmoinen että oikeastikin selviäisi karuissa oloissa.

• Jooh..

Tauskikin on kiltti ja kunnollinen mies. On, on, kun hän itse niin sanoopi.

Lola oli suoraselkäinen, eikä puukottanut ketään. Älä puhu, kun et edes sarjaa ole katsonut.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jooh..

Lola oli suoraselkäinen, eikä puukottanut ketään. Älä puhu, kun et edes sarjaa ole katsonut.

niin lola on varmastikkin suoraselkäinen nainen ja pirin seksikäs tipu hän ainakin on niin lola on kaunis

• Anonyymi

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jooh..

Lola on sadistinen kiusaaja. Narsistin ruumiillistuma. Ylimielinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Lola on sadistinen kiusaaja. Narsistin ruumiillistuma. Ylimielinen.

Kuinka niin?

Ei se Niklaksenkaan pudotus ollut Lolan idea, sehän tuli myöhemmin selville..ja vaikka olisikin ollut, niin mitä sitten? Ei Lola ollut mitään sille luvannut, eri liitoissahan ne oli.

Harmis mainitsi Hannes Hyvösen, se oli kanssa mun suosikki, mutta nää kocknakit 😂 senkin tiputti.

Lola, Tuuli, Marko ja Hannes. Mun suosikit oli siinä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuinka niin?

Ei se Niklaksenkaan pudotus ollut Lolan idea, sehän tuli myöhemmin selville..ja vaikka olisikin ollut, niin mitä sitten? Ei Lola ollut mitään sille luvannut, eri liitoissahan ne oli.

Harmis mainitsi Hannes Hyvösen, se oli kanssa mun suosikki, mutta nää kocknakit 😂 senkin tiputti.

Lola, Tuuli, Marko ja Hannes. Mun suosikit oli siinä..

Harmiksen linkistä..

"Lolan käytös on tuntunut ärsyttävän juuri siksi, että hän toimii aivan päinvastoin, kuin 41-vuotiaalta kahden lapsen äidiltä oletetaan. Sen sijaan että hän ajattelisi kaikkien yhteistä etua ja tarjoaisi lämpimiä halauksia, hän pelaa, taktikoi ja manipuloi edetäkseen itse kisassa mahdollisimman pitkälle.

Tulisiko naisen menestyä armottomassa selviytymistaistelussa ikään kuin vahingossa tai sattuman kautta, jotta se tuntuisi meistä hyväksyttävältä?

Monien on ollut vaikea hyväksyä sitä, että takavuosien Miss Suomelta irtoaa hymyn lisäksi kylmäverisiä pelitaitoja. Palauteryöppy on saavuttanut myös naisen itsensä, jonka vuoksi Lola nosti lauantaina aiheen esille blogissaan.

– Sitä ihmettelen todella, kuinka joku voi yllättyä mun olevan niin vahva luonne? Luulevatko ihmiset siis vakavissaan, että mun taustoillani on ollut mahdollista edetä elämässä pelkällä hymyllä ja auringolla? Lola ihmettelee.

– Ikävää, että mun oletetun heikkouden, sekä nuoruuden missihymyn ja missivartalon loistaminen poissaolollaan tuossa sarjassa on aikaansaanut jollekin ahdistavan fiiliksen, hän napauttaa."

• Wwuwuw kirjoitti:

Harmiksen linkistä..

"Lolan käytös on tuntunut ärsyttävän juuri siksi, että hän toimii aivan päinvastoin, kuin 41-vuotiaalta kahden lapsen äidiltä oletetaan. Sen sijaan että hän ajattelisi kaikkien yhteistä etua ja tarjoaisi lämpimiä halauksia, hän pelaa, taktikoi ja manipuloi edetäkseen itse kisassa mahdollisimman pitkälle.

Tulisiko naisen menestyä armottomassa selviytymistaistelussa ikään kuin vahingossa tai sattuman kautta, jotta se tuntuisi meistä hyväksyttävältä?

Monien on ollut vaikea hyväksyä sitä, että takavuosien Miss Suomelta irtoaa hymyn lisäksi kylmäverisiä pelitaitoja. Palauteryöppy on saavuttanut myös naisen itsensä, jonka vuoksi Lola nosti lauantaina aiheen esille blogissaan.

– Sitä ihmettelen todella, kuinka joku voi yllättyä mun olevan niin vahva luonne? Luulevatko ihmiset siis vakavissaan, että mun taustoillani on ollut mahdollista edetä elämässä pelkällä hymyllä ja auringolla? Lola ihmettelee.

– Ikävää, että mun oletetun heikkouden, sekä nuoruuden missihymyn ja missivartalon loistaminen poissaolollaan tuossa sarjassa on aikaansaanut jollekin ahdistavan fiiliksen, hän napauttaa."

Lola on oikeassa: "Kun Virpi on pois, kukaan ei suojele sua ja kundit pelaa sua vastaan, Lola kuiskii Miskalle ohi kävellessään."

• Anonyymi

Huvitti kun Virpi totesi, ettei luotta Walluun ja sitten kohta perään, ettei voi rikkoa liittoutumaa.

Mites sitten se ”kiltti ja kunnollinen” Miska? Virpi ehdotti Miskalle eri strategiaa, mutta ”kiltti ja kunnollinen” Miska valitsi peesata mulkkukaksikkoa. No, ehkä hänelle riittää kolmas sija. Tuuli oli pelottavampi kuin mulkkukaksikko, heh.

-flowersreally-

• Mä veikkaan, että seuraavaksi lähtee Miska ulos, kun mulkut tietää että Virpin voittaa helpommin viimeisessä kisassa..

Oivoivoivoivoi...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä veikkaan, että seuraavaksi lähtee Miska ulos, kun mulkut tietää että Virpin voittaa helpommin viimeisessä kisassa..

Oivoivoivoivoi...

Voipi olla. Hauskaa olisi joku yllätyskäänne tohon loppuun, saisi ylimielinen Wallu lähteä ennen finaalia.

• Anonyymi

Eikö sen luulis olevan 2vs2 äänet seuraavassa äänestyksessä. Kim, vallu vs. Virpi, miska. Mikä sit ratkasee? Jollei noi kaks oo ihan vietävissä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö sen luulis olevan 2vs2 äänet seuraavassa äänestyksessä. Kim, vallu vs. Virpi, miska. Mikä sit ratkasee? Jollei noi kaks oo ihan vietävissä

Miska kääntyy Virpiä vastaan. Virpin ainoa toivo on voittaa koskemattomuus.

• Anonyymi

Eikös se loppuratkaisu ole kuitenkin tuomarineuvostolla kun on vain 2 jäljellä?

Virpi on aika hyvä, Viiksi-Vallu on valehteleva typerys :_D

• Se on joko Wallu tai Kim.. 😠

• Markosta tykkäsin myös.

• Anonyymi

jännä ohjelma kyllä katsoa tuotakin välillä :D

• Anonyymi

Tuollainen että noniin leonardo di vintiö... tuossakin ohjelmassa ... wall street jutussa, yritti soittaa kaverille, eikä pystynyt soittamaan eikä edes antamaan numeroakaan kun niin kokaiinipölyssä, mönkii kuin vauva _D

• Anonyymi

Vipe voittaa koko kisan

• Voittaa toki jos pääsee finaaliin.

• Anonyymi

Mä veikkaan ben zyskovitsiä voittajaksi.

• Anonyymi

Ärsyttää katsoa kun ovat olleet tyhmiä ja antaneet manipuloija Walpion jäädä!

• Anonyymi

"Viiksi-Vallu Walpio", mutta onhan tuo aika viihdyttävä ohjelma katsoa, tämä on kyllä hyvä laulaja tämä Virpi, puolivahingossa ostin noiden 25v-juhlalevyn, kuulokkeilla kuulee hyvin kun keskittyy kuuntelemaan sen laulutekniikkaa, kun keskittyy oikein kuuntelemaan.

• Tiedätkö mikä susta oarahin palstakamunen wuppis paistaa läpi, minkä sanon sulle hyvällä ihan. ?

Enkä mä oikeasti kysy.... sanon. Niinkuin itsekin aina teet.

Vastuutat miehet huonoista itsestään vastuunsa ottamattomista naisista!

Mä oon järkähtämätön. Vastuu itsestään on aikuisilla itsellään. Et ole sen kummasempi kuin joku Harmis...

Sori vaan, mut tää on mun mielipide.😊

• Anonyymi

Ootko sä tuo eropalsta y15, joka toitottaa vaan ihmisten omaa toimintaa ja vastuuta?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä tuo eropalsta y15, joka toitottaa vaan ihmisten omaa toimintaa ja vastuuta?

Eikun Dissi, joka toitottaa samaa...

Ei väliä sukupuolella, omasta elämästä pitää ottaa vastuu, kun on aikuinen.

• Anonyymi

Käypä eropalstalla tsekkaan y15 kirjotuksia, haluatko todellakin tulla samaistetuksi moiseen älykääpiöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käypä eropalstalla tsekkaan y15 kirjotuksia, haluatko todellakin tulla samaistetuksi moiseen älykääpiöön.

Hetkinen. Dissi on kyllä älykääpiö ihan omilla meriiteillään!

-flowersreally-

• En nyt nyt ees tajunnu, mutta aha.

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Tsih...niin taitaa olla..😂

• Wwuwuw kirjoitti:

En nyt nyt ees tajunnu, mutta aha.

”Mutta se Virpi! Voi herranduudelis sentään..
        Virpi on ylikiltti, Virpillä on huono itsetunto, Virpi asettaa muut itsensä edelle..

En tykkää!”

Tartuin tähän..... ei Virpiä pyydetä siirtämään elämästään vastuu miehille. Olemaan vaan kiltti ja syyttämään siitä huonoa itsetuntoa. Ihan samoin voi toimia mies tai toinen nainenkin häntä kohtaan...

”Koska: Virpin kaltaisista kilteistä ja kaikista hyvää uskovista naisista tulee helposti miesten hyväksikäytön uhreja. Pahoinpitelyyn asti. Kuten Virpillekin kävi.”

Virpin pitääkin ottaa elämästään itse vastuu, eikä langettaa sen ottamaan joku muu.

Ihme uhriutumisasettelua!

(Muuten en tiedä kätkättäjistä mitään, en oo katsonut sarjaa ja en katsokaan)

Minusta ns. Jännämiehiin ja jännänaisiin sotkeutuneet hyväuskoiset ihmiset saavat etsiä vikaa ihan itsestään. Väkivaltaa, en edes ja varsinkaan henkistä hyväksy, mutta se ei liitykkään tähän. Vastuu itsestään liittyy.

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Peruutan sanani sun fiksuudesta....

Ihan perus takarivin huutaja olet vaan. Huutosi perustuu ilmeiseen ja olet kuin hakkumasi persutkin. Provokatiivinen populisti. 😃

• Dissi kirjoitti:

”Mutta se Virpi! Voi herranduudelis sentään..

En tykkää!”

Tartuin tähän..... ei Virpiä pyydetä siirtämään elämästään vastuu miehille. Olemaan vaan kiltti ja syyttämään siitä huonoa itsetuntoa. Ihan samoin voi toimia mies tai toinen nainenkin häntä kohtaan...

”Koska: Virpin kaltaisista kilteistä ja kaikista hyvää uskovista naisista tulee helposti miesten hyväksikäytön uhreja. Pahoinpitelyyn asti. Kuten Virpillekin kävi.”

Virpin pitääkin ottaa elämästään itse vastuu, eikä langettaa sen ottamaan joku muu.

Ihme uhriutumisasettelua!

(Muuten en tiedä kätkättäjistä mitään, en oo katsonut sarjaa ja en katsokaan)

Minusta ns. Jännämiehiin ja jännänaisiin sotkeutuneet hyväuskoiset ihmiset saavat etsiä vikaa ihan itsestään. Väkivaltaa, en edes ja varsinkaan henkistä hyväksy, mutta se ei liitykkään tähän. Vastuu itsestään liittyy.

Sitähän mä tarkoitin että tykkään vahvoista naisista, jotka eivät uhrin asemaan joudu.

Mutta sitten tottakai on aina sen lyöjän ja hyväksikäyttäjän syytä mitä sitten tekeekin, sukupuolesta riippumatta. Mulla on vankka käsitys, että narsistit etsivät juuri niitä Virpin kaltaisia hyväuskoisia ihmisiä. Olisihan maailma parempi paikka, jos kaikki olisivat Virpin tavoin altruistisia ja muista aina hyvää uskovia kilttejä ihmisiä, mutta kun eivät ole. On pakko ajatella myös itseään ja epäillä muiden olevan myös mahdollisesti huonoja ihmisiä. On oltava vahva.

• Dissi kirjoitti:

Peruutan sanani sun fiksuudesta....

Ihan perus takarivin huutaja olet vaan. Huutosi perustuu ilmeiseen ja olet kuin hakkumasi persutkin. Provokatiivinen populisti. 😃

Kyllä floweri fiksu on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

( just ja just pystyn naputtelemaan, kun otin astmasuihketta ja se pistää vapisuttamaan).

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitähän mä tarkoitin että tykkään vahvoista naisista, jotka eivät uhrin asemaan joudu.

Mutta sitten tottakai on aina sen lyöjän ja hyväksikäyttäjän syytä mitä sitten tekeekin, sukupuolesta riippumatta. Mulla on vankka käsitys, että narsistit etsivät juuri niitä Virpin kaltaisia hyväuskoisia ihmisiä. Olisihan maailma parempi paikka, jos kaikki olisivat Virpin tavoin altruistisia ja muista aina hyvää uskovia kilttejä ihmisiä, mutta kun eivät ole. On pakko ajatella myös itseään ja epäillä muiden olevan myös mahdollisesti huonoja ihmisiä. On oltava vahva.

No mä vissiin yövuoron jälkeisessä koomassa ymmärsin väärin.. 🙄

Mutta siis mä tykkään kanssa itsestään vastuuta ottavista ihmistä. Olipa ne naisia tai miehiä. Niissä asuu lempeyskin oikeasti. Ei niitten tartte olla varuillaan muista. 😊

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä floweri fiksu on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

( just ja just pystyn naputtelemaan, kun otin astmasuihketta ja se pistää vapisuttamaan).

No fiksuus on jännä käsite.... fiksut ei lähde ensimmäisenä huitomaan pitkällä kepillä muita kintuille...

Niille kärsii sanoakin jotain...

Vaikka oisivat siitospölyjen uhreja. 😀

• Dissi kirjoitti:

No fiksuus on jännä käsite.... fiksut ei lähde ensimmäisenä huitomaan pitkällä kepillä muita kintuille...

Niille kärsii sanoakin jotain...

Vaikka oisivat siitospölyjen uhreja. 😀

Mä otan vastuun siitepölystä ottamalla vapinaa aiheuttavaa astmalääkettä...🤔🤧

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä otan vastuun siitepölystä ottamalla vapinaa aiheuttavaa astmalääkettä...🤔🤧

Täytyy kyl vaihtaa tää Ventoline johonkin toiseen..Vaikka kyllähän tää auttaa ja vapina lakkaa aika nopeesti..

• Wwuwuw kirjoitti:

Täytyy kyl vaihtaa tää Ventoline johonkin toiseen..Vaikka kyllähän tää auttaa ja vapina lakkaa aika nopeesti..

Heikot elon tiellä sortuu, mummot senkun porskuttaa....

Elä valita, henki kuitenkin kulkee ainakin takakautta ulospäin. 😃💪💨

• Dissi kirjoitti:

Heikot elon tiellä sortuu, mummot senkun porskuttaa....

Elä valita, henki kuitenkin kulkee ainakin takakautta ulospäin. 😃💪💨

Kyllä. Se on mummot tämänkin maan selkäranka, aivot, sisu, suola, sokeri ja elinvoima! Alat nääs säkin oppia, hyvähyvä.

Vappupieru..
        🎈💨

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä. Se on mummot tämänkin maan selkäranka, aivot, sisu, suola, sokeri ja elinvoima! Alat nääs säkin oppia, hyvähyvä.

Vappupieru..
        🎈💨

Jaahas.... kovilla ammutaan!!!

🌪💨 hurrikaanipieru.

(Tämä tappaa talossa ja puutarhassa) 😂

• Dissi kirjoitti:

Jaahas.... kovilla ammutaan!!!

🌪💨 hurrikaanipieru.

(Tämä tappaa talossa ja puutarhassa) 😂

Sehän oli vain pieni söpö vappupieru..😔😂

Mutta mä haluun vielä selventää tota aloitusta: sovinistithan tykkäävät Virpin kaltaisista alistuvista, tai ainakin helposti alistettavissa olevista naisista, mutta samaan aikaan haukkuvat näitä, kun ovat ottaneet jonkun sovinistin miehekseen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mutta mä haluun vielä selventää tota aloitusta: sovinistithan tykkäävät Virpin kaltaisista alistuvista, tai ainakin helposti alistettavissa olevista naisista, mutta samaan aikaan haukkuvat näitä, kun ovat ottaneet jonkun sovinistin miehekseen..

Ja vahvoja naisia haukutaan, koska eivät ole alistettavissa.

• Wwuwuw kirjoitti:

No minusta kaikkeen löytyy kyllä järkevä selitys....

Ihmiset eivät huomioi roolejaan oikein.... Tässä olis pikkuisen selvennystä, mitkä roolit ovat ja mitä ne tarkoittaa...

"Antaja

Antamisen asemasta on kyse silloin kun epäitsekkäästi haluat antaa toiselle jotain. Joku tarvitsee jotain ja on kertonut siitä sinulle. Huomaathan, että jos oletat jonkun tarvitsevan jotain ja menet antamaan hänelle sitä, toimit epäsuorasti ottajana.

Vastaanottaja

Vastaanottajan asemassa olet silloin kun olet ilmaissut selkeästi, että haluaisit jonkun antavan sinulle jotain ja et itse ole aktiivisesti toimivassa roolissa. Jos et ole saanut toisen kanssa yhteisymmärrystä asemistanne, voi olla vaikea rentoutua aidosti vastaanottamaan.

Ottaja

Ottajan asema tarkoittaa sitä, että sinä olet aloitteellinen sen suhteen mitä haluat toteuttaa. Se voi olla sitä, että ilmaiset töissä, että haluaisit olla vastuussa tämän tiimin johtamisesta. Tai se voi olla sitä, että haluat hieroa toisen hartioita, koska haluat koskea toiseen ihmiseen. Osa meistä ei uskalla avoimesti ilmentää tätä osaa itsessään ja päätyy sen vuoksi ottamaan "varkain".

Antautuja

Sinulle tehdään ja sinä et ole se, jonka tarpeesta on kyse, vaikkakin asema voi olla erittäin antoisa kun kaikille on selkeää mitä tehdään. Kun puolisosi on kiukkuinen ja hän pyytää sinulta josko hän saisi puhua sinulle kiukkuisesti hetken saadakseen purkaa kiukkuaan, hän kysyy sinulta haluatko asettua antautujan asemaan. Jos et osaa asettaa rajojasi, voimakastahtoiset ihmiset olemalla omia itsejään asettavat sinut tähän asemaan tietämättään. Sinun tehtäväsi on oppia ilmaisemaan, että tämä ei ole sitä mitä haluat.

Vastuu on aina ja jokaisella aina itsellään. Epäselvyydet syntyvät siitä, että emme ota vastuuta. Kun otamme vastuun ja ymmärrämme näiden neljän eri aseman merkityksen, jokainen asema voi olla antoisa kun tietoisesti saamme kokea sen. On tärkeää, että jokainen ihminen saa olla jokaisessa asemassa sopivalla säännöllisyydellä."

Lainaus eräästä verkkokurssista... Minusta noita yllä olevia rooleja ei osaa ihmiset oikein käyttää...siitä johtuu minusta paljon ihmisten selkkaukset toisien kesken....

• Dissi kirjoitti:

No minusta kaikkeen löytyy kyllä järkevä selitys....

Ihmiset eivät huomioi roolejaan oikein.... Tässä olis pikkuisen selvennystä, mitkä roolit ovat ja mitä ne tarkoittaa...

"Antaja

Antamisen asemasta on kyse silloin kun epäitsekkäästi haluat antaa toiselle jotain. Joku tarvitsee jotain ja on kertonut siitä sinulle. Huomaathan, että jos oletat jonkun tarvitsevan jotain ja menet antamaan hänelle sitä, toimit epäsuorasti ottajana.

Vastaanottaja

Vastaanottajan asemassa olet silloin kun olet ilmaissut selkeästi, että haluaisit jonkun antavan sinulle jotain ja et itse ole aktiivisesti toimivassa roolissa. Jos et ole saanut toisen kanssa yhteisymmärrystä asemistanne, voi olla vaikea rentoutua aidosti vastaanottamaan.

Ottaja

Ottajan asema tarkoittaa sitä, että sinä olet aloitteellinen sen suhteen mitä haluat toteuttaa. Se voi olla sitä, että ilmaiset töissä, että haluaisit olla vastuussa tämän tiimin johtamisesta. Tai se voi olla sitä, että haluat hieroa toisen hartioita, koska haluat koskea toiseen ihmiseen. Osa meistä ei uskalla avoimesti ilmentää tätä osaa itsessään ja päätyy sen vuoksi ottamaan "varkain".

Antautuja

Sinulle tehdään ja sinä et ole se, jonka tarpeesta on kyse, vaikkakin asema voi olla erittäin antoisa kun kaikille on selkeää mitä tehdään. Kun puolisosi on kiukkuinen ja hän pyytää sinulta josko hän saisi puhua sinulle kiukkuisesti hetken saadakseen purkaa kiukkuaan, hän kysyy sinulta haluatko asettua antautujan asemaan. Jos et osaa asettaa rajojasi, voimakastahtoiset ihmiset olemalla omia itsejään asettavat sinut tähän asemaan tietämättään. Sinun tehtäväsi on oppia ilmaisemaan, että tämä ei ole sitä mitä haluat.

Vastuu on aina ja jokaisella aina itsellään. Epäselvyydet syntyvät siitä, että emme ota vastuuta. Kun otamme vastuun ja ymmärrämme näiden neljän eri aseman merkityksen, jokainen asema voi olla antoisa kun tietoisesti saamme kokea sen. On tärkeää, että jokainen ihminen saa olla jokaisessa asemassa sopivalla säännöllisyydellä."

Lainaus eräästä verkkokurssista... Minusta noita yllä olevia rooleja ei osaa ihmiset oikein käyttää...siitä johtuu minusta paljon ihmisten selkkaukset toisien kesken....

No jaa..

Ihmisillä on erilaisia rooleja elämässään..

• Wwuwuw kirjoitti:

No jaa..

Mutta on kylläkin mautonta korostaa itsensä vastuun ottamista, jos on uhri.

Ei kukaan halua olla uhri ( paitsi tietyt valkoiset heteromiehet= ätmit) , mutta jos oikeasti on, niin ei sitäkään pidä vähätellä sanomalla "ihme uhriutumista".

• Wwuwuw kirjoitti:

No jaa..

No jaapajaa vaan...

Noita rooleja on jokaisella... Mietippä vaikka psykologi... kun se töissä selittää jotain, se on antaja....
        Mutta jos se kassajonossa alkaa selittämään mantraansa, on se ottaja...Mäkin oon ottaja, kun mä sulle selitän näitä filosofioita, vaikka et ole edes pyytänyt sitä... Sikspä säkin otat nää mun jutut ihan toisin, kuin jos menisit kuuntelemaan samat maksulliselle....

Noilla rooleilla on oikeesti merkitystä.. :o)

• Wwuwuw kirjoitti:

Mutta on kylläkin mautonta korostaa itsensä vastuun ottamista, jos on uhri.

Ei kukaan halua olla uhri ( paitsi tietyt valkoiset heteromiehet= ätmit) , mutta jos oikeasti on, niin ei sitäkään pidä vähätellä sanomalla "ihme uhriutumista".

No just tuossa Harmikselle selitin jossain toisessa ketjussa, että jos joku ajaa kännissä vaikka sun yli ja sulta katkee jalka irti poikki.... Niin silti sun pitää kantaa vastuu siitä, että sä oot loppuelämäs ilman jalkaa... ei se auta mitään, vaikka se toinen ois kuinka syyllinen ja sä uhri...jalkaa sulle ei sillä kasva.

Tai jos mun tunteet hajoaa pirstaleiks, jos mun nainen pettää mua, niin ei se niitä tunteita saa enää korjattua...mun ne pitää kantaa itse...

Honaatsää? Ei tässä syyllisyydestä puhuta, vaan vastuusta.... Se on eri juttu... En mä uhria syyllistä...

• Dissi kirjoitti:

No jaapajaa vaan...

Noita rooleja on jokaisella... Mietippä vaikka psykologi... kun se töissä selittää jotain, se on antaja....
        Mutta jos se kassajonossa alkaa selittämään mantraansa, on se ottaja...Mäkin oon ottaja, kun mä sulle selitän näitä filosofioita, vaikka et ole edes pyytänyt sitä... Sikspä säkin otat nää mun jutut ihan toisin, kuin jos menisit kuuntelemaan samat maksulliselle....

Noilla rooleilla on oikeesti merkitystä.. :o)

Ei, kun sä tajuat mut taas väärin.

Mä kun tarkoitin juuri sitä, että ihmisellä on eri tilanteissa eri rooleja.

Sä oot vähän nyt jämähtänyt.🤔

• Dissi kirjoitti:

No just tuossa Harmikselle selitin jossain toisessa ketjussa, että jos joku ajaa kännissä vaikka sun yli ja sulta katkee jalka irti poikki.... Niin silti sun pitää kantaa vastuu siitä, että sä oot loppuelämäs ilman jalkaa... ei se auta mitään, vaikka se toinen ois kuinka syyllinen ja sä uhri...jalkaa sulle ei sillä kasva.

Tai jos mun tunteet hajoaa pirstaleiks, jos mun nainen pettää mua, niin ei se niitä tunteita saa enää korjattua...mun ne pitää kantaa itse...

Honaatsää? Ei tässä syyllisyydestä puhuta, vaan vastuusta.... Se on eri juttu... En mä uhria syyllistä...

Niin?

No kai mä nyt tuon tajuan. Sitä mä olen tarkoittanutkin, kun olen sanonut, että jokainen on oman onnensa seppä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei, kun sä tajuat mut taas väärin.

Mä kun tarkoitin juuri sitä, että ihmisellä on eri tilanteissa eri rooleja.

Sä oot vähän nyt jämähtänyt.🤔

No kerro enemmän...avaa ja valista... :o)

Käytä sitä verbaalista lahjaasi. :o)

• Dissi kirjoitti:

No kerro enemmän...avaa ja valista... :o)

Käytä sitä verbaalista lahjaasi. :o)

Mä käytän nyt mun hyviä unenlahjoja....zzzz

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä käytän nyt mun hyviä unenlahjoja....zzzz

No johan jaksoit pitkään valvoakin. :oD

öitä! :o)

• Anonyymi

No niin, selviytyjät on peli, jossa ei pärjää hyvällä kunnolla, ei pelkällä mukavuudella vaan enempikin muiden kampittamisella ja sellaisella piilokampittamisella. Kaksi tapaa selviytyä voittajaksi: ensimmäinen on se, että oot fyysiseltä kunnoltasi ja henkiseltä kantiltasi aivan ylivoimainen eli voitat kaikki koskemattomuus haasteet, aika vaikea keino. Toinen keino on olla mahdollisimman mukava, hyvin muiden kanssa toimeen tuleva, mutta silti pelata vahvaa peliä omaan pussiin. Kiltteys ja hyvyys, taitojen piilossa pysyminen voisi olla oiva pelitaktiikka. Sitten vasta loppuvaiheessa näyttäisi voimansa myös koskemattomuushaasteissa, sitä ennen olisi hyvä olla sellanen näkymätön, keskitasoinen kilpailija.
      Mikä Virpin avioliiton ja siinä kokemansa väkivallan ivailuun tulee niin se on mielestäni törkeeä. Väkivallasta on aina vastuussa väkivaltainen itse! Parisuhde ei myöskään ole mikään peli vaan siinä tuetaan toista ja toiseen pitäisi luottaa. Valitettavasti nöin ei monesti ole ja suhteet kaatuu.

• Se on kyllä mielenkiintoinen konsepti. Ainoa tositv-sarja, jonka kaikki jaksot oon katsonut, myös siis jenkkiversiot.
        Sosiaalisuutta, älykkyyttä ja fyysisyyttä vaativa kilpailu ja tietysti henkistä vahvuutta kestää kurjat olot. Diggaan kybällä.

• Anonyymi

Big Bother = Suuri Harmi ohjelma hakee nyt osallistujia ohjelmaan, ainakin mainos sanoi niin.
      Big Brotherkin siis.

Kuka tuohonkin menee, eihän tuota kukaan enää edes katso jos ei televisiossa esitetä, kukaan ei vaivaudu katsomaan netistä, ei jaksa tuon takia painella nappuloita netistä.

- Tuossa on harvoin edes sellaisia kilpailijoita joilla taito riittää keittämään edes aamupuuroakaan. Hyvä jos taidot riittävät banaanin kuorimiseenkaan, syövät kuorineen kuin apinat.

• Se on kyllä karsea sarja, vaikka on sitäkin tullut katsottua.

• Mikä se mauste oli minkä Wallu sinne toi?

• Anonyymi

Srirachaa, thaimaalaista chilikastiketta.
        -flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Käytän tuota srirachaa usein ruuan kanssa. Potkasee mukavasti :)

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Hyvä kiitti. Mä rakastan chiliä...Pistän ostoslistaan, kun täytyy vielä tästä kauppaan lähteä.

• Anonyymi

Suolahappoakin jos juo juomana sekoittuu mukavasti mahan velliin eli mahan suolahappoon sitten, suositan noin 90% suolahappoa jota voi pullostakin juoda jotta saa tarpeeksi hapokkuutta ja POTKUA ruokiin.

• Anonyymi

Baarissakin tilaat sitten joo suolahappoa tuplana lasiin vain, onko varmasti vähintään 90% suolahappoa tuo juoma ja ei jäitä kiitos, juon vain raakana, kuten skottiviskikin yleensä, vedellä pilaamattomana.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hyvä kiitti. Mä rakastan chiliä...Pistän ostoslistaan, kun täytyy vielä tästä kauppaan lähteä.

Ei löytynyt liiteristä..🤨

• Se virpi on jännämiehen käyttämä. Sai turpaan tauskilta eli jännämieheltä.

• Harmis uskoo Tauskin olevan kiltti ja hyvä mies.

"Sekä Virpi että Henna kuvailevat Tauskia suhteen alkuaikoina liiankin täydelliseksi mieheksi kaikkine romanttisine huomionosoituksineen ja lahjoineen, mutta naimisiin mentyä kaikki muuttui. Molemmat kertovat väkivaltaisista hääöistään.

- Samana päivänä, kun Henna meni naimisiin Tauskin kanssa, sanoin, että no niin, turpaan tulee, ja niinhän siinä kävi. Niin kävi minullekin, Virpi muistelee."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tauskin-ex-vaimot-tilittavat-Saimme-turpaan-jo-haayona/530535

Eli vanha sanonta pätee tähänkin: jos se vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin onkaan sitä.

• Anonyymi

Jos omaa päämulkun maineen niin on täysin oikeutettua että voittaisi koko skaban.
      Et olisi seurannut koko sarjaa ilman sitä päämulkkua joten älä valita, tyydy siihen mitä itse olet koska olet juuri sitä mikä on kaikkien näkemys voittajasta. Me olemme mitä olemme, en häpeä.
      Hyvä voittaja, olet kurko vaikka en tiedä edes kuka voitti. Hän ansaitsee voittonsa joten pää kiinni!!!

AsianVierestä

• Horinaa...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Horinaa...

Hmm...juuri niin, sinulla.
        En suosittele keskisormea koska se etusormi on paljon vikkelämpi:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...juuri niin, sinulla.
        En suosittele keskisormea koska se etusormi on paljon vikkelämpi:)

AsianVierestä

Taas joku idari feikkailee.

• Anonyymi

Vallu osaa kyllä pelata, mutta katsopa myös Miskaa. Aina laskelmoiva suhtautuminen asioihin. Saattaapa tulla yllätyskåänne.

• Niin on. Ymmärrän hyvin Miskaa. Ei Miska olisi mitenkään voittanut äänestyksessä Virpiä, eikä Tuulia, mutta Wallun tai Kimin voi hyvinkin voittaa. Jos pääsee finaalikaksikkoon, eli saisi koskemattomuuden...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin on. Ymmärrän hyvin Miskaa. Ei Miska olisi mitenkään voittanut äänestyksessä Virpiä, eikä Tuulia, mutta Wallun tai Kimin voi hyvinkin voittaa. Jos pääsee finaalikaksikkoon, eli saisi koskemattomuuden...

Ja voittaisi ikuisen elämän, jippii!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja voittaisi ikuisen elämän, jippii!!!

Ei vaan 30 donaa ja kehumisen aihetta.

• Anonyymi

Tässä ketjussa jälleen pitkä litania kusipäisiä miehiä. Onneksi on tällaisia Virpejä, joilla vielä inhimillisyyttä. Todella symppis nainen.

• Totta. Todella kiva ja ihana nainen.

Mutta! Näitä ne paskat vaanii..

Ei kannata naisen olla kiltti.

• Anonyymi

En ole katsonut televisiosta mitään hömppäohjelmia vuosiin.

Aloittaja ei mielestäni ole kirjoitustensa perusteella itse lainkaan vahva, vaan tyypillinen itsestään ja älystään liikoja luuleva tomppeli, jota ei elämä ole korkeasta iästä huolimatta vielä päässyt koulimaan, jotta löytyisi se aito ihmisen oma ääni ja ajatusmaailma.

Aloittajan kaltaisia ihmisiä löytyy naisista ja miehistä. Osanottoni.

• Taas se pikkukakkiainen siinä piipiittää.. Menisit juhlimaan vappua, kuten muutkin ikäisesi..

No, mutta käytät kuitenkin arvokasta aikaasi lukemalla tätä hömppäpalstaa..

• Anonyymi

Huvittavaa tämän valvonnan toiminta. Taas poistettiin aivan asiallinen kommentti. Heh, heh....

• Anonyymi

Erikoinen ja hyväkin levy on tämä Black Sabbath Vol.4. :D

Mutta ristus sentään joku synteettinen kokaiini on aika hirviöainetta, kestää noin vuorokauden puudutus noissa... EI kannata kokeillakaan, mutta tehokkaita kipulääkkeitä :D

• Anonyymi

...ja nyt Kätkä tek muka armollisesti ja jätti kisan kesken, on niin väärin että jopa hänen takiaan moni kunnon kilpailja joutunut pois, kilpailu on kilpailu loppuun saakka.....

• Anonyymi

Oisvat nyt ees sen kaksintaistelun näyttänyt. Ja vasta sitten Virpi alkanu viittomaan.

• Anonyymi

onko hauskaa höpöttää tyttöjen kanssa jotain hassuja juttuja on aika haquskaa

• Anonyymi

onkin hauskaa jos höppttelee tyttöjen kannssa jotain hassuja juttuja

• Anonyymi

Ai että Virpille pahaa vappua?!?!

• Anonyymi

Lähde messiin eli matkaan kuin jalkapallloton pelaaja Messi hah

Mutta tyttöjalkapalloa on vcähän olemasa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe