Vihkisormus

Anonyymi

Semmosta kysysin kun jäänyt vihkisormus joutilaaksi niin kannattasko se myyvä vai sulattaa muun kultaromun(ketjunpätkien yms.) kansa semmoseksi möykyksi?

13

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omani on samassa rasiassa samassa missä on faijan ja mutsinkin sormukset.
      Kaikki jää lapselle, tehköön mitä tekee niille mun kuoleman jälkeen.

• Anonyymi

Minä viskasin omat sormukset järveen, kun ei ole enää edes tunne arvoa enkä halua laittaa niitä kiertoon kenellekään epäonnea tuottamaan.

• Anonyymi

Olipa tyhmästi tehty.
        Ajaisitko autosikin järveen, jos sillä kolariin joutuisit?
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.

• Anonyymi

Niinpä.Mutta kun kaikki ei osaa ajatella järkevästi.Minulla tallessa entisen ostamat kultasormukset ja riipukset.Jääpähän sitten pojalle kun aika jättää,tehköön sitten mitä lystää niille.

• Anonyymi

Minä istutin vihkisormuksen kultaristiin jota kannan aina mukanani😁.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tyhmästi tehty.
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.

Kai se on jokaisen oma asia mihin sormuksensa laittaa jos ei halua niistä rahaakaan. Ei se ole muilta pois, eikä tarvitse tyhmäksi haukkua sen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tyhmästi tehty.

"On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. "

Todella osuvasti sanottu.
        Timantit (vihkisormuksessa) ovat ikuisia... erosi tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tyhmästi tehty.

Vaan kun asia ei millään tavalla kuulu kenellekään mitä kukin sormuksilleen tekee ja tyhmäksi haukkuminen ala arvoista. Oli sitten timantteja taikka ei se ei ole muilta pois. Jokainen saa purkaa kiukkuaan omiin esineisiinsä niin paljon kuin sielu sietää. Ei kaikki ole niin pikkurahan tarpeessa että niitä myymään lähtee.

• Anonyymi

Kaippa sitte heitit järvee kummankin timanttisormuksen😁.Ethän sinä koskaan rahanperrään ollutkaan😁. Mulla siksi kaulasa roikkuu että muistan kuka teki mun elämästä helevetin.No nytten voisin myyvä sen,kun asiat on hyvin😀.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaippa sitte heitit järvee kummankin timanttisormuksen😁.Ethän sinä koskaan rahanperrään ollutkaan😁. Mulla siksi kaulasa roikkuu että muistan kuka teki mun elämästä helevetin.No nytten voisin myyvä sen,kun asiat on hyvin😀.

Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä sinä kirjoittelet? Et ole ainakaan minun entinen ukkoni koska hän kuoli pari vuotta sitten ja sormukset olleet järvessä jo yli viisi vuotta. Vain toisessa oli yksi timantti.

• Anonyymi

Minä myin oman vihkisormukseni eteenpäin ystävälleni joka sen halusi. Sain siitä varmaan saman, kuin oisin romukultana saanut. Kihlasormukseni sen sijaan sulatin samoin kuin molemmat mieheni sormukset, jotka hän jätti minulle eikä hakenut niitä vaikka asiasta hänelle ilmoitin.
      Katson, että olen onnellisempi, kun sain niistä suoraa rahaa omaan käyttööni, kun lapsia minulla ei ole, niin heillekään niitä ei tarvinnut säästää. Sormuksia en olisi koskaan enää voinut pitää.

• Anonyymi

Ei niistä sormuksesta mitään saat kun ne ovat romuja ,, jos tietysti iso timantti- sitten ehkä kannatta säilytä lapsia varten !?

• Anonyymi

itse olen löytäny jo kaksi vihkisormusta ja varmaan löydän sen kolmannnen,, ensimäisen löytämäni annoin tyttö ystävälle , sen toisen pidin itselläni. Sitten jos löydän sen kolmannen en tiedä mitä sillä tekis?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe