Vihkisormus

Anonyymi

Semmosta kysysin kun jäänyt vihkisormus joutilaaksi niin kannattasko se myyvä vai sulattaa muun kultaromun(ketjunpätkien yms.) kansa semmoseksi möykyksi?

13

140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omani on samassa rasiassa samassa missä on faijan ja mutsinkin sormukset.
      Kaikki jää lapselle, tehköön mitä tekee niille mun kuoleman jälkeen.

    • Anonyymi

      Minä viskasin omat sormukset järveen, kun ei ole enää edes tunne arvoa enkä halua laittaa niitä kiertoon kenellekään epäonnea tuottamaan.

      • Anonyymi

        Olipa tyhmästi tehty.
        Ajaisitko autosikin järveen, jos sillä kolariin joutuisit?
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.


      • Anonyymi

        Niinpä.Mutta kun kaikki ei osaa ajatella järkevästi.Minulla tallessa entisen ostamat kultasormukset ja riipukset.Jääpähän sitten pojalle kun aika jättää,tehköön sitten mitä lystää niille.


      • Anonyymi

        Minä istutin vihkisormuksen kultaristiin jota kannan aina mukanani😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tyhmästi tehty.
        Ajaisitko autosikin järveen, jos sillä kolariin joutuisit?
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.

        Kai se on jokaisen oma asia mihin sormuksensa laittaa jos ei halua niistä rahaakaan. Ei se ole muilta pois, eikä tarvitse tyhmäksi haukkua sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tyhmästi tehty.
        Ajaisitko autosikin järveen, jos sillä kolariin joutuisit?
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.

        "On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. "

        Todella osuvasti sanottu.
        Timantit (vihkisormuksessa) ovat ikuisia... erosi tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tyhmästi tehty.
        Ajaisitko autosikin järveen, jos sillä kolariin joutuisit?
        On aivan turha purkaa kiukkuaan ja parisuhdepettymyksiään sormuksiin. Ei sormukset mitään pahaa sinulle tehneet. Sinä ja eksäsi riitelitte keskenään, eivät sormukset.

        Vaan kun asia ei millään tavalla kuulu kenellekään mitä kukin sormuksilleen tekee ja tyhmäksi haukkuminen ala arvoista. Oli sitten timantteja taikka ei se ei ole muilta pois. Jokainen saa purkaa kiukkuaan omiin esineisiinsä niin paljon kuin sielu sietää. Ei kaikki ole niin pikkurahan tarpeessa että niitä myymään lähtee.


      • Anonyymi

        Kaippa sitte heitit järvee kummankin timanttisormuksen😁.Ethän sinä koskaan rahanperrään ollutkaan😁. Mulla siksi kaulasa roikkuu että muistan kuka teki mun elämästä helevetin.No nytten voisin myyvä sen,kun asiat on hyvin😀.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaippa sitte heitit järvee kummankin timanttisormuksen😁.Ethän sinä koskaan rahanperrään ollutkaan😁. Mulla siksi kaulasa roikkuu että muistan kuka teki mun elämästä helevetin.No nytten voisin myyvä sen,kun asiat on hyvin😀.

        Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä sinä kirjoittelet? Et ole ainakaan minun entinen ukkoni koska hän kuoli pari vuotta sitten ja sormukset olleet järvessä jo yli viisi vuotta. Vain toisessa oli yksi timantti.


    • Anonyymi

      Minä myin oman vihkisormukseni eteenpäin ystävälleni joka sen halusi. Sain siitä varmaan saman, kuin oisin romukultana saanut. Kihlasormukseni sen sijaan sulatin samoin kuin molemmat mieheni sormukset, jotka hän jätti minulle eikä hakenut niitä vaikka asiasta hänelle ilmoitin.
      Katson, että olen onnellisempi, kun sain niistä suoraa rahaa omaan käyttööni, kun lapsia minulla ei ole, niin heillekään niitä ei tarvinnut säästää. Sormuksia en olisi koskaan enää voinut pitää.

    • Anonyymi

      Ei niistä sormuksesta mitään saat kun ne ovat romuja ,, jos tietysti iso timantti- sitten ehkä kannatta säilytä lapsia varten !?

      • Anonyymi

        itse olen löytäny jo kaksi vihkisormusta ja varmaan löydän sen kolmannnen,, ensimäisen löytämäni annoin tyttö ystävälle , sen toisen pidin itselläni. Sitten jos löydän sen kolmannen en tiedä mitä sillä tekis?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe