Viime päivät palstaa on hallinnut hyvin negatiiviset aiheet ja viestit. Mikä mättää? Kevät aurinkoko se tekee tepposet mielelle? Eikä siinä siis mitään vikaa ole. Hyvähän se on ajatuksia saada vuodattaa.
Mutta nyt välillä vähän positiivisuutta sekaan hei. Haleja kaikille 🤗
Palstan negatiivisuus
179
<50
Vastaukset
Kevät masennus..
:D- Anonyymi
Jaxuhalit teille ätmeille.
xLiner- Anonyymi
Kiitos, kiitos. ☢️
- Anonyymi
Jännä vrk-rytmi sulla. Ei taida olla töitä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä vrk-rytmi sulla. Ei taida olla töitä?
xLinerSullakin. Eikö töitä?
- Anonyymi
Näpit irti... Äläkä aina valita! 😇
En mä ole huomaanut mitään poikkeuksellisen negatiivista. Ihan mukavaa jutustelua. Mikä sua on ottanu silmään? Täällä voi sujuvasti sivuuttaa aiheet ja kirjoittajat mikä ei itseä nappaa. Ja jos ei nappaa mikään, niin sen parempi, sivut kiinni ja ulkoilemaan!
xLinerValitan jos valitan. Ei ole pakko kommentoida. Ja edelleenkin erotan silhuettisi sieltä puskan takaa. Piikit paljastaa.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Valitan jos valitan. Ei ole pakko kommentoida. Ja edelleenkin erotan silhuettisi sieltä puskan takaa. Piikit paljastaa.
Mun ei tarvi puskista kirjoitella. Munaa on muillekin jakaa.
🐤💨
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvi puskista kirjoitella. Munaa on muillekin jakaa.
🐤💨
xLinerKäytä sitten omaa nimimerkkiäsi pöhkö.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Käytä sitten omaa nimimerkkiäsi pöhkö.
Tää on mun ikioma nimimerkkini.
Tää on mun ikioma nimimerkkini.
xLinerOletko jotain sukua Pönttöuunille? Kummatkin ootte yhtä ärsyttäviä sähikäisiä.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Miksi tästä on kadonnut viesti? Ilmoituksista näin että se sisälsi herkullista vittuilua.
😁
Totesin vähän kärkevämmin että kylläpä sua nyt harmittaa, kun et saanut Pönttikseltä haluamaasi huomiota. Kovasti sitä mielistelit vielä hetki sitten, Pertti-polo :)
😁
Totesin vähän kärkevämmin että kylläpä sua nyt harmittaa, kun et saanut Pönttikseltä haluamaasi huomiota. Kovasti sitä mielistelit vielä hetki sitten, Pertti-polo :)
xLinerNo nyt päästiin asiaan 😂. Tottakai naista pitää vähän lepytellä kun ensin on painittu. Naisen raivo ylittää kaikki mitta-asteikot. Se on taistelu jota ei voi voittaa. Mutta kyllä me vielä Pönttiksen kanssa tullaan hauskaa pitämään, kunhan lämmöt tasaantuu 😁
Pertti masentui ja painui puskiin kun huomasi minun vääntävän Pönttiksen kanssa. Hän tietää kaiken "mokailuni" menevän suoraan hänen laariinsa Pönttiksen silmissä. Tavallaan vähän harminkin sitä, kun hän tuntuu oikeasti Pönttiksestä tykkäävän omalla kierolla tavallaan.
Mutta olet siis Pönttiksen pikkusisko.Eikös tämä ole vaan viatonta hauskanpitoa? Sitä paitsi se oli Pönttis joka aloitti ja minä vain yhdyin hauskanpitoon. Elä ota sitä niin vakavasti PikkuPönttis.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Eikös tämä ole vaan viatonta hauskanpitoa? Sitä paitsi se oli Pönttis joka aloitti ja minä vain yhdyin hauskanpitoon. Elä ota sitä niin vakavasti PikkuPönttis.
Joku palstapoliisi-mielensäpahoittaja häiritsee taas poistelemalla toisten keskusteluja.
Joku palstapoliisi-mielensäpahoittaja häiritsee taas poistelemalla toisten keskusteluja.
xLinerÄrsyttävää.
Mutta joo, elä ota minun juttujani vakavasti. En ole niin paha kuin äkkiseltään voi vaikuttaa. Kuka ikinä sitten oletkaan.- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Ärsyttävää.
Mutta joo, elä ota minun juttujani vakavasti. En ole niin paha kuin äkkiseltään voi vaikuttaa. Kuka ikinä sitten oletkaan.Voisit ihan hyvin vetää kunnon skitsoilut ja vainoharhat vapun kunniaksi. Ei täällä kukaan olekaan ihan hetkeen seonnut. Voisitko?
Voisit ihan hyvin vetää kunnon skitsoilut ja vainoharhat vapun kunniaksi. Ei täällä kukaan olekaan ihan hetkeen seonnut. Voisitko?
xLinerNaah. Laskelmoitu skitsoilukin kuluttaa. Ei sitä viimeksikään jaksanut kuin pari päivää. Kyllähän se tehosi toivotulla tavalla. Itseasiassa niin hyvin että pahoitin mieleni ja vannoin etten tee samaa enää uudestaan. Ja muutenkin toivoit herrasmiesmäisyyttä. Pidän siitä kiinni. Eikö mielummin vaan relattaisi ja nautiskeltaisi kauniista vappuilmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁
xLinerViherätjä ei ole todellakaan pertti, kirjoitustyyli on täysin erilainen.
Mikä negatiivisuus?
Naisviha, itsemurha, jne jne. Toki hyviä aiheita käsitellä, mutta joa homma vaan polkee paikallaan ja jankataan aina samaa, niin alkaa kyrsimään.
Ymmärrän kyllä että naisviha on palstan sisäinen vitsi, mutta rajansa kaikella. Varsinkin kun mukaan astuu paatoksellisuus.Vastuuta itsestä siirretään eri tavoin muualle. Siitä se paatoksellisuus kumpuaa. Aina joku muu on syynä omiin tunteisiin. Vastakkainen sukupuoli on hyvä kohde. Tarpeeksi eroteltu itsestään. 🤔
Dissi kirjoitti:
Vastuuta itsestä siirretään eri tavoin muualle. Siitä se paatoksellisuus kumpuaa. Aina joku muu on syynä omiin tunteisiin. Vastakkainen sukupuoli on hyvä kohde. Tarpeeksi eroteltu itsestään. 🤔
Kyllä syy omiin tunteisiin on yleensä ympäristön aiheuttava asia.
Dissi kirjoitti:
Vastuuta itsestä siirretään eri tavoin muualle. Siitä se paatoksellisuus kumpuaa. Aina joku muu on syynä omiin tunteisiin. Vastakkainen sukupuoli on hyvä kohde. Tarpeeksi eroteltu itsestään. 🤔
Mutta tuskin on se kohde oikea, mihin vihan kierrättää.
Vihertäjä kirjoitti:
Naisviha, itsemurha, jne jne. Toki hyviä aiheita käsitellä, mutta joa homma vaan polkee paikallaan ja jankataan aina samaa, niin alkaa kyrsimään.
Ymmärrän kyllä että naisviha on palstan sisäinen vitsi, mutta rajansa kaikella. Varsinkin kun mukaan astuu paatoksellisuus.Epätoivo, epäonnistuminen ja sekä jatkuva kärsiminen pistää monet ajatukset liikkeelle.
Dissi kirjoitti:
Uskon harvan olevan ihan aikuisten oikeasti kelpaamaton parisuhteeseen. On paljon helpompi ruikuttaa naisten pahuutta, kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä asialle jotakin. Ihmiset siis pelkäävät muutosta ja mielummin valitsevat yksinolon.
Vihertäjä kirjoitti:
Uskon harvan olevan ihan aikuisten oikeasti kelpaamaton parisuhteeseen. On paljon helpompi ruikuttaa naisten pahuutta, kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä asialle jotakin. Ihmiset siis pelkäävät muutosta ja mielummin valitsevat yksinolon.
Niin. Huomaan lapsenomaisuutta monessa täällä palstalla. Lapsen ja aikuisen erottaa omasta elämästään vastuunotolla. Valittajat ja muita haukkuvat eivät vaan suostu nielemään sitä totuutta... juku heissä jää aina paitsi. Aikuisella kun ei ole toista aikuista pitämässä huolta, kuten lapsella.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä syy omiin tunteisiin on yleensä ympäristön aiheuttava asia.
No tunteet tulee vaikka mistä. Todellinen syy jääkin usein varjoon, kun ensimmäisenä paikslle osuva saa syyt niskaansa.
Meillä on kaikilla omat tunteet ja niistä pitäis itse selvitä, ei se ole muiden juttu niitä käytöksellään alkaa muuttamaan.valtakunta kirjoitti:
Epätoivo, epäonnistuminen ja sekä jatkuva kärsiminen pistää monet ajatukset liikkeelle.
Voi Valtakunta. Millä me piristettäisiin sinua 🤔
Dissi kirjoitti:
"Vastuuta itsestä siirretään eri tavoin muualle."
Pah, kyllä ne joskus ne muutkin on vastuullisia. Sinä varmaan selittäisit auschwitzin vangeillekin että ne on itse vastuussa tunteistaan.Harmaaritari kirjoitti:
Pah, kyllä ne joskus ne muutkin on vastuullisia. Sinä varmaan selittäisit auschwitzin vangeillekin että ne on itse vastuussa tunteistaan.Koetko olevasi naisten keskellä kuin auschwitzin vanki? Yritän nyt vaan hahmottaa tuota kielikuvaa. Vai puhutko elämästä yleensäkkin myös parisuhde asioiden ulkopuolella?
Vihertäjä kirjoitti:
Koetko olevasi naisten keskellä kuin auschwitzin vanki? Yritän nyt vaan hahmottaa tuota kielikuvaa. Vai puhutko elämästä yleensäkkin myös parisuhde asioiden ulkopuolella?
Turha tässä mitään syvempiä merkityksiä on hakea, tuli vaan mieleen tuosta dissin taajaan viljelemästä "vastuuta omasta itsestä" jossa kaikki syyllisyys ja vastuuta sysätään usein viattomalle osapuolelle ja paskiaiset päästetään kuin koira veräjästä että toveri varmaan menisi auschwitzin vangeillekin selittämään että ne on itse syyllisiä tilanteeseensa ja niiden itse pitää ottaa siitä vastuu. Eli joo, elämästä yleensäkin tuossa "puhuin". Aina on ollut ja aina tulee olemaan paskiaisia maailmassa, usein ne menestyy ja käyttää toisia hyväkseen, minusta aika paksua väittää että väärin kohdellut poikkeuksetta itse olisivat syyllisiä huonoon tilanteeseensa kun useammin se johtuu vain siitä että kohtasi paskiaisen.
Esimerkiksi tuossa pari jälkipolvien kunnioittamaa paskiaista:
https://historianet.fi/tekniikka/keksinnot/edison-huijasi-koyhaa-leskea-ja-3-muun-neron-ilkityot
Dissin mielestä huijattu leski saa syyttää vain itseään, minä näkisin hieman toisin.Harmaaritari kirjoitti:
Pah, kyllä ne joskus ne muutkin on vastuullisia. Sinä varmaan selittäisit auschwitzin vangeillekin että ne on itse vastuussa tunteistaan.Taatusti pvat vastuussa. En minä ainakaan. Ei ole minun vika, että niitä savustettiin ja kaasutettiin.
Ymmärrän että vit.tti kuolla vaan siks, että ukko hiippaili lautanen päässä, mutta ei se silti mun syy ole.
Ihan kuin ei oo mun, eikä kenenkään muunkaan syy, ettei k&k-miehet saa mieleistä naista. Ei edes naisten vika.Dissi kirjoitti:
Taatusti pvat vastuussa. En minä ainakaan. Ei ole minun vika, että niitä savustettiin ja kaasutettiin.
Ymmärrän että vit.tti kuolla vaan siks, että ukko hiippaili lautanen päässä, mutta ei se silti mun syy ole.
Ihan kuin ei oo mun, eikä kenenkään muunkaan syy, ettei k&k-miehet saa mieleistä naista. Ei edes naisten vika.Nyt sä taas käännät asiaa. Ei tietenkään ole sinun vika, siinä ollaan samoilla linjoilla ettei me suomalaiset voida olla vastuussa kaikesta maailman pahasta mutta ei myöskään aina ne kaltoin kohdellutkaan ole vaan ne pahantekijät, siinä miedän näkemys poikkeaa.
Mitä tulee tuohon ettei ole muka kenenkään syy ettei k&k miehet saa naista, ihan varmasti on jonkun syy ja vähiten se on k&k miesten vika, nehän on olleet ja ovat juuri niin kuin on neuvottu. Naiset etupäässä on neuvoneet ja silti jakavat kalleintaan päinvastoin käyttäytyville jännämiehille. Aika selkeästi siis on juurikin naisten vika eikä tämän toteaminen ole naisvihaa vaan kylmä fakta.
Ajattele tilannetta jossa minä lupaan sulle miljoonan jos joka päivä teet tuhat mottia halkoja vuoden ajan, sinähän teet ja kun sitten vuoden päästä tulet hakemaan miljoonaa minä sanonkin että en annakaan. Kyllä minä siinä selkeästi olisin aikamoinen kusettaja sitten eikä kai kukaan kehtaisi tulla sanomaan että sun pitäisi itse ottaa vastuuta omasta valinnasta suostua siihen urakkaan.Harmaaritari kirjoitti:
Nyt sä taas käännät asiaa. Ei tietenkään ole sinun vika, siinä ollaan samoilla linjoilla ettei me suomalaiset voida olla vastuussa kaikesta maailman pahasta mutta ei myöskään aina ne kaltoin kohdellutkaan ole vaan ne pahantekijät, siinä miedän näkemys poikkeaa.
Mitä tulee tuohon ettei ole muka kenenkään syy ettei k&k miehet saa naista, ihan varmasti on jonkun syy ja vähiten se on k&k miesten vika, nehän on olleet ja ovat juuri niin kuin on neuvottu. Naiset etupäässä on neuvoneet ja silti jakavat kalleintaan päinvastoin käyttäytyville jännämiehille. Aika selkeästi siis on juurikin naisten vika eikä tämän toteaminen ole naisvihaa vaan kylmä fakta.
Ajattele tilannetta jossa minä lupaan sulle miljoonan jos joka päivä teet tuhat mottia halkoja vuoden ajan, sinähän teet ja kun sitten vuoden päästä tulet hakemaan miljoonaa minä sanonkin että en annakaan. Kyllä minä siinä selkeästi olisin aikamoinen kusettaja sitten eikä kai kukaan kehtaisi tulla sanomaan että sun pitäisi itse ottaa vastuuta omasta valinnasta suostua siihen urakkaan.Minusta sinä käännät asiaa... En minä halua, että kukaan kokisi syrjintää, kiusaamista, eriarvoisuutta tai muutakaan negatiivista, mutta niin vaan saattaa käydä, ettei joku tykkää tai kiusaa jostain syystä, mutta se on jokaisen omalla vastuulla, että miten sen itse ottaa....
No jos äitisi on opettanut, että miten pitää naisia kohdella ja unohtaa itsensä siinä samalla, ei se ole kenenkään vastaan kävelevän naisen vika... Tai täällä kirjoittelevan.. Kyllä se vaan niin on ja SE on fakta.
No eiköhän laki ole tuota varten... ja sittenkin, enhän minä voi kaikkia k&k-miehiä pitää mulkkuina, jos sinä oisit mulle puukaupassa ollut... Ja toisaalta minä saisin hyvän opetuksen, että ei edes k&k-mieheen kannata luottaa, vaan mustaa valkoiselle tuollaisista urakoista. :oD- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Minusta sinä käännät asiaa... En minä halua, että kukaan kokisi syrjintää, kiusaamista, eriarvoisuutta tai muutakaan negatiivista, mutta niin vaan saattaa käydä, ettei joku tykkää tai kiusaa jostain syystä, mutta se on jokaisen omalla vastuulla, että miten sen itse ottaa....
No jos äitisi on opettanut, että miten pitää naisia kohdella ja unohtaa itsensä siinä samalla, ei se ole kenenkään vastaan kävelevän naisen vika... Tai täällä kirjoittelevan.. Kyllä se vaan niin on ja SE on fakta.
No eiköhän laki ole tuota varten... ja sittenkin, enhän minä voi kaikkia k&k-miehiä pitää mulkkuina, jos sinä oisit mulle puukaupassa ollut... Ja toisaalta minä saisin hyvän opetuksen, että ei edes k&k-mieheen kannata luottaa, vaan mustaa valkoiselle tuollaisista urakoista. :oDSinä käänsit. Harmis ei ole sinua syyttänyt mistään. Lähinnä hän kyseenalaisti tuon hokemasi viittaamalla keskitysleirien tapahtumiin.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä käänsit. Harmis ei ole sinua syyttänyt mistään. Lähinnä hän kyseenalaisti tuon hokemasi viittaamalla keskitysleirien tapahtumiin.
Ei kun hän käänsi... minä puhuin alussa siitä, että täällä paatoksemainen valitus ja toisien syyttely on vastuunsiirtoa omasta elämästä muille... Itse hän kääntelee sitä johonkin tuollaisiin asioihin, millä ei ole mitään tekemistä palstan kirjoitusten kanssa...
Vastuu itsestä on aina itsellä, tapahtuipa mitä tahaansa.... Joku voi olla syyllinen vaikka kolariin, joka katkaisee jalan irtipoikki, mutta ei se syyllisyys sitä jalkaa takaisin kasvata...se toinen joutuu elämään ilman jalkaa ja kantamaan siitä vastuun itse....ei siinä auta marmatus eikä mikään.- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Ei kun hän käänsi... minä puhuin alussa siitä, että täällä paatoksemainen valitus ja toisien syyttely on vastuunsiirtoa omasta elämästä muille... Itse hän kääntelee sitä johonkin tuollaisiin asioihin, millä ei ole mitään tekemistä palstan kirjoitusten kanssa...
Vastuu itsestä on aina itsellä, tapahtuipa mitä tahaansa.... Joku voi olla syyllinen vaikka kolariin, joka katkaisee jalan irtipoikki, mutta ei se syyllisyys sitä jalkaa takaisin kasvata...se toinen joutuu elämään ilman jalkaa ja kantamaan siitä vastuun itse....ei siinä auta marmatus eikä mikään.Väännetääpä herralle valokuidusta kun rautalanka ei enää riitä 😀
"Sinä varmaan selittäisit auschwitzin vangeillekin että ne on itse vastuussa tunteistaan"
Tuon Harmiksen kommentin sinä käänsit niin että Harmis syyttää sinua heidän kohtalosta. Vastasit näin : "Ei ole minun vika, että niitä savustettiin ja kaasutettiin. " Anonyymi kirjoitti:
Väännetääpä herralle valokuidusta kun rautalanka ei enää riitä 😀
"Sinä varmaan selittäisit auschwitzin vangeillekin että ne on itse vastuussa tunteistaan"
Tuon Harmiksen kommentin sinä käänsit niin että Harmis syyttää sinua heidän kohtalosta. Vastasit näin : "Ei ole minun vika, että niitä savustettiin ja kaasutettiin. "No Harmis väänti jutun tuonne, niin saanpahan minäkin vääntää sen jutun vaikka ihteeni...
Ja väitän, että sinäkään et tajua edes mistä on kyse? En minä syytä vaikka auschwitzin uhreja vastuuttomuudesta...mutta heidänkin on otettava itse omasta elämästään vastuu... loppu se sinne kaasukammioon tai ei... ei se ole syyllistämistä... Niinkuin taas harmis väittää mun väittäneen... en mä ketään syyllistä, neuvon vaan ottamaan vastuun omasta elämästä itse...Dissi kirjoitti:
Minusta sinä käännät asiaa... En minä halua, että kukaan kokisi syrjintää, kiusaamista, eriarvoisuutta tai muutakaan negatiivista, mutta niin vaan saattaa käydä, ettei joku tykkää tai kiusaa jostain syystä, mutta se on jokaisen omalla vastuulla, että miten sen itse ottaa....
No eiköhän laki ole tuota varten... ja sittenkin, enhän minä voi kaikkia k&k-miehiä pitää mulkkuina, jos sinä oisit mulle puukaupassa ollut... Ja toisaalta minä saisin hyvän opetuksen, että ei edes k&k-mieheen kannata luottaa, vaan mustaa valkoiselle tuollaisista urakoista. :oDEn tykkää tuosta tavasta.
Että on oma vika ajatukset.
Esim, Se että provosoiden sinua tahallaan ja teet typerää se on siis sun oma vika?
Tiesitkö
Rikokseen yllyttäminen on täysin laitonta
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-rikokseen-yllyttäminen
Tai kun vanhus ei halua hoitoa sen ajatukset ei ole sen vika vaan laiminlyöt jos jätät heitteelle.
Tottakai on se ongelma jos ihminen ei näe ongelmaa se tarvitsee siihen tukea ammattiauttajalta jos ei kotona osattu auttaa.
En sinäänsä syylistä itsetuhoista ihmistä itseään vaan tarvitsee apua koska on hädässä ja sekä myös spykoosi sairaudet skitsofreniaa yms muut sairaudet tai Muistisairaiden ei ole ihmisen oma vika.valtakunta kirjoitti:
En tykkää tuosta tavasta.
Että on oma vika ajatukset.
Esim, Se että provosoiden sinua tahallaan ja teet typerää se on siis sun oma vika?
Tiesitkö
Rikokseen yllyttäminen on täysin laitonta
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-rikokseen-yllyttäminen
Tai kun vanhus ei halua hoitoa sen ajatukset ei ole sen vika vaan laiminlyöt jos jätät heitteelle.
Tottakai on se ongelma jos ihminen ei näe ongelmaa se tarvitsee siihen tukea ammattiauttajalta jos ei kotona osattu auttaa.
En sinäänsä syylistä itsetuhoista ihmistä itseään vaan tarvitsee apua koska on hädässä ja sekä myös spykoosi sairaudet skitsofreniaa yms muut sairaudet tai Muistisairaiden ei ole ihmisen oma vika.No jotain leikki-ikäistä lasta ei pidä ohjailla, mutta kyllä jo teini-iässä pitäisi alkaa ottaa itsestään vastuu, että vaikka joku sanoo, että hyppää koskeen, niin ei hyppäis, koska itsehän siinä itsensä alttiiksi tekee....
Minusta huvittavinta vastuunsiirtoa on sanoa, että kaverit juotti mut känniin....ei varmasti juottaneet...ihan itse sitä sen tekee... Ei varmalla kukaan kurkusta kaada ja toinen pidä kiinni.... sitä tarjotaan varmasti paljon, mutta itse sen kurkkuun kaataa. :oD
No yhteiskunta laatii jotain lakeja, mutta ei sen tehtävä ole ottaa myöskään ihmisistä vastuuta...vaan enemmänkin vastuuttaa toimimaan vastuullisesti.... Poliisikaan ei ole sitä varten, että se sakottaa, vaan siksi, että se valvoo, että ohjeita noudatetaan.... Ja lisäksi niitten tehtävä on opastaa...Vihertäjä kirjoitti:
Voi Valtakunta. Millä me piristettäisiin sinua 🤔
Tein munkkeja
https://aijaa.com/yexApM
Tämä kyllä hyvin positiivista kun näkee yksivuotiaan olla isosiskon kanssa piirtämässä.
https://aijaa.com/iJ1dOA
Miksi pitäisi piristää kun ei se ongelma nyt tässä päivässä ole.😳Dissi kirjoitti:
No jotain leikki-ikäistä lasta ei pidä ohjailla, mutta kyllä jo teini-iässä pitäisi alkaa ottaa itsestään vastuu, että vaikka joku sanoo, että hyppää koskeen, niin ei hyppäis, koska itsehän siinä itsensä alttiiksi tekee....
Minusta huvittavinta vastuunsiirtoa on sanoa, että kaverit juotti mut känniin....ei varmasti juottaneet...ihan itse sitä sen tekee... Ei varmalla kukaan kurkusta kaada ja toinen pidä kiinni.... sitä tarjotaan varmasti paljon, mutta itse sen kurkkuun kaataa. :oD
No yhteiskunta laatii jotain lakeja, mutta ei sen tehtävä ole ottaa myöskään ihmisistä vastuuta...vaan enemmänkin vastuuttaa toimimaan vastuullisesti.... Poliisikaan ei ole sitä varten, että se sakottaa, vaan siksi, että se valvoo, että ohjeita noudatetaan.... Ja lisäksi niitten tehtävä on opastaa...Mun poikani ei pysty ottaa vastuuta itsestään vaikka hän 12v yllytettynä tekee hölmöjä ja vastuuta annan ihan helpoissa asioissa.
Minusta on täysin kohtuuton pyyntää kuin 3luokalla jo kertoi Koulupsykologi että menee helposti mukaan jos se on tutkimuksissakin valmiiksi todettavissa se ei ole mitenkään liitoksissa ettei kärsi omista teoista mutta en minä siitä lasta syytä tai teini-ikäistä.
Tarkoittaako jos alle 16 vuotias on aikuisen kanssa siitä pitää syyttää sitä lasta? Eiköhän vika ole aikuisen. Yms vastaavia. Ehei edes 18v ole vielä niin kehittynyt.
Jos lapsena jää jokin alue kehittymättä en koe sitä aikuisen viaksi kun ei ymmärrä syytä siihen.Dissi kirjoitti:
No jotain leikki-ikäistä lasta ei pidä ohjailla, mutta kyllä jo teini-iässä pitäisi alkaa ottaa itsestään vastuu, että vaikka joku sanoo, että hyppää koskeen, niin ei hyppäis, koska itsehän siinä itsensä alttiiksi tekee....
No yhteiskunta laatii jotain lakeja, mutta ei sen tehtävä ole ottaa myöskään ihmisistä vastuuta...vaan enemmänkin vastuuttaa toimimaan vastuullisesti.... Poliisikaan ei ole sitä varten, että se sakottaa, vaan siksi, että se valvoo, että ohjeita noudatetaan.... Ja lisäksi niitten tehtävä on opastaa...Kyllä ne kuule juotti känniin jos antaa alle 18 vuotiaalle.
Dissi kirjoitti:
No yhteiskunta laatii jotain lakeja, mutta ei sen tehtävä ole ottaa myöskään ihmisistä vastuuta...vaan enemmänkin vastuuttaa toimimaan vastuullisesti.... Poliisikaan ei ole sitä varten, että se sakottaa, vaan siksi, että se valvoo, että ohjeita noudatetaan.... Ja lisäksi niitten tehtävä on opastaa...Tai kun minua yllytti juomaan kun olin 16vuotias ja sit otti minut niin se oli mun vika???? Kun kesken halusin pois tilanteesta kun taju tuli takaisin, mitä oli tapahtumassa.
valtakunta kirjoitti:
Mun poikani ei pysty ottaa vastuuta itsestään vaikka hän 12v yllytettynä tekee hölmöjä ja vastuuta annan ihan helpoissa asioissa.
Minusta on täysin kohtuuton pyyntää kuin 3luokalla jo kertoi Koulupsykologi että menee helposti mukaan jos se on tutkimuksissakin valmiiksi todettavissa se ei ole mitenkään liitoksissa ettei kärsi omista teoista mutta en minä siitä lasta syytä tai teini-ikäistä.
Tarkoittaako jos alle 16 vuotias on aikuisen kanssa siitä pitää syyttää sitä lasta? Eiköhän vika ole aikuisen. Yms vastaavia. Ehei edes 18v ole vielä niin kehittynyt.
Jos lapsena jää jokin alue kehittymättä en koe sitä aikuisen viaksi kun ei ymmärrä syytä siihen.No ei kaikki aikuisetkaan osaa ottaa vastuuta elämästään.... Suurin osa oikeastaan... aina vastuutetaan muita....yhteiskuntaa, keliolosuhteita....ihan kaikkea.. Itsekin teen sen huomaamatta välillä, mutta se on mun moka...
Onhan se elämä helpompaa, jos osaa ottaa itse vastuun. Vastuuttomat joutuu vaikeuksiin nopeammin, se on ikävä tosiasia...valtakunta kirjoitti:
Tai kun minua yllytti juomaan kun olin 16vuotias ja sit otti minut niin se oli mun vika???? Kun kesken halusin pois tilanteesta kun taju tuli takaisin, mitä oli tapahtumassa.
No en ihan ymmärtänyt, mutta siis juottaminen olisi oikeasti sitä, että se kaadetaan kurkkuun väkisin... kehottamisella tai yllyttämisellä vieläkin vastuu on itsellä...
Näitä hassuja vastuun siirtämisiä lisää esimerkkinä, että liukas keli yllätti autoilijan.... ei se keli yllättänyt, vaan se oma tilannenopeus ja tiedostamattomuus liukkaudesta...ei se keli ole mitään tehnyt. :oDDissi kirjoitti:
No yhteiskunta laatii jotain lakeja, mutta ei sen tehtävä ole ottaa myöskään ihmisistä vastuuta...vaan enemmänkin vastuuttaa toimimaan vastuullisesti.... Poliisikaan ei ole sitä varten, että se sakottaa, vaan siksi, että se valvoo, että ohjeita noudatetaan.... Ja lisäksi niitten tehtävä on opastaa...Täytyy vaan tunnustaa ettei asioita voi pistää toisen vikaksi, jotenkin jo nyt koen kun et mitään oppinut. miksi menin ja tuin sinua kun oli sinun heikko hetkesi kestää. Jos et näe uhria kun kehitymme eri asioissa. Minä opin kantapään kautta ja se ei ole oikein eikä ihmisarvoista kohtelua.
Dissi kirjoitti:
No en ihan ymmärtänyt, mutta siis juottaminen olisi oikeasti sitä, että se kaadetaan kurkkuun väkisin... kehottamisella tai yllyttämisellä vieläkin vastuu on itsellä...
Näitä hassuja vastuun siirtämisiä lisää esimerkkinä, että liukas keli yllätti autoilijan.... ei se keli yllättänyt, vaan se oma tilannenopeus ja tiedostamattomuus liukkaudesta...ei se keli ole mitään tehnyt. :oDYllyttäminen juomaan minun kohdallani käytettiin rahaa.
valtakunta kirjoitti:
Täytyy vaan tunnustaa ettei asioita voi pistää toisen vikaksi, jotenkin jo nyt koen kun et mitään oppinut. miksi menin ja tuin sinua kun oli sinun heikko hetkesi kestää. Jos et näe uhria kun kehitymme eri asioissa. Minä opin kantapään kautta ja se ei ole oikein eikä ihmisarvoista kohtelua.
No itseasiassa en ole täältä tukea sinäällään kyllä etsinytkään. Jutustelua ja mielipiteitä....
Minusta henkilökohtaisemmat tuet ja sen sellaiset kuuluisi enempi jonnekin suljetulle sivustolle, että tälläinen anonyymi yleisöpalsta on vähän huono sellaiseen...ei täällä voi henkilökohtaisesti osoittaa tukea.... :o/
Ikävä, jos sinulla on tunne, etten välitä sinusta.... en sellaista tunnetta ole ainakaan tarkoituksella tarkoittanut täällä kellekkään. Mutta olen eri mieltä vaan monesta asiasta kanssasi, eikä se tarkoita, ettenkö välittäisi sinustakin. :o)Dissi kirjoitti:
Näitä hassuja vastuun siirtämisiä lisää esimerkkinä, että liukas keli yllätti autoilijan.... ei se keli yllättänyt, vaan se oma tilannenopeus ja tiedostamattomuus liukkaudesta...ei se keli ole mitään tehnyt. :oDKyllä minä koen asioita vähän enempi siitä näkökulmasta ettei uhri tiedä olevansa edes uhri kyllä sitä syyttää itseänsä kun ei osannut varoa. Kierompia ihmisiä kun edes en koskaa tiennyt heidän olemassa olostaan kun vasta ukkoseni myötä.
valtakunta kirjoitti:
Tein munkkeja
https://aijaa.com/yexApM
Tämä kyllä hyvin positiivista kun näkee yksivuotiaan olla isosiskon kanssa piirtämässä.
https://aijaa.com/iJ1dOA
Miksi pitäisi piristää kun ei se ongelma nyt tässä päivässä ole.😳Ymmärsin vaan väärin. Sittenhän on loistava päivä vaihtaa tuo surukuva johonkin vähän pirteämpään. Olen tänään palstan kuvapoliisi.
valtakunta kirjoitti:
Yllyttäminen juomaan minun kohdallani käytettiin rahaa.
No sitä voi miettiä, että onko se kenen vastuu, jos rahaa saadakseen tekee jotain mistä ei pidä... Tai että siitä joutuu kärsimään muuten....
Olen minäkin tehnyt paljon töitä kavereille ja tutuille puoli-ilmaiseksi oman elämän kustannuksella, kun olen halunnut auttaa. Mutta turha siitä on heitä syyttää, itse minä päätän omasta ajastani... Pitää osata sanoa oman elämän edestä joskus kaverillekin ei-sana. Se on vastuullisuutta.Dissi kirjoitti:
No itseasiassa en ole täältä tukea sinäällään kyllä etsinytkään. Jutustelua ja mielipiteitä....
Minusta henkilökohtaisemmat tuet ja sen sellaiset kuuluisi enempi jonnekin suljetulle sivustolle, että tälläinen anonyymi yleisöpalsta on vähän huono sellaiseen...ei täällä voi henkilökohtaisesti osoittaa tukea.... :o/
Ikävä, jos sinulla on tunne, etten välitä sinusta.... en sellaista tunnetta ole ainakaan tarkoituksella tarkoittanut täällä kellekkään. Mutta olen eri mieltä vaan monesta asiasta kanssasi, eikä se tarkoita, ettenkö välittäisi sinustakin. :o)Minä annoin puhtaasti pyytämättäsi koska koen sen kaikille oikeiksi tukea ihmistä vaikeassa tilanteessa ymmärtämään asiaa katsoa toisin koska koen sen asian oikeaksi enkä katso sinun heikkoutesi olisi sinun syystäsi ollut vaan puhtaasti seurausta aiemmasta tapahtumasta.
Dissi kirjoitti:
No sitä voi miettiä, että onko se kenen vastuu, jos rahaa saadakseen tekee jotain mistä ei pidä... Tai että siitä joutuu kärsimään muuten....
Olen minäkin tehnyt paljon töitä kavereille ja tutuille puoli-ilmaiseksi oman elämän kustannuksella, kun olen halunnut auttaa. Mutta turha siitä on heitä syyttää, itse minä päätän omasta ajastani... Pitää osata sanoa oman elämän edestä joskus kaverillekin ei-sana. Se on vastuullisuutta.Sain raha juomisesta en muusta koska en tiennyt.
JDissi kirjoitti:
Olen minäkin tehnyt paljon töitä kavereille ja tutuille puoli-ilmaiseksi oman elämän kustannuksella, kun olen halunnut auttaa. Mutta turha siitä on heitä syyttää, itse minä päätän omasta ajastani... Pitää osata sanoa oman elämän edestä joskus kaverillekin ei-sana. Se on vastuullisuutta.En tiennyt alkoholin seurauksista vielä mitään enkä edes sen aikomuksia.
Turha sinun on syylistää minua.Dissi kirjoitti:
Olen minäkin tehnyt paljon töitä kavereille ja tutuille puoli-ilmaiseksi oman elämän kustannuksella, kun olen halunnut auttaa. Mutta turha siitä on heitä syyttää, itse minä päätän omasta ajastani... Pitää osata sanoa oman elämän edestä joskus kaverillekin ei-sana. Se on vastuullisuutta.Sen tiedän että omia lapsia en jätä tietämättömäksi asioista ja suojelen parhaani mukaan.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä koen asioita vähän enempi siitä näkökulmasta ettei uhri tiedä olevansa edes uhri kyllä sitä syyttää itseänsä kun ei osannut varoa. Kierompia ihmisiä kun edes en koskaa tiennyt heidän olemassa olostaan kun vasta ukkoseni myötä.
No omakohtaisesti paras keino on "siperian opetus". Se että ottaa vastaan pettymyksen, eikä vaan totea itseään uhriksi, vaan ottaa siitä oppia, ettei uudelleen kävisi samoin. Uhriutumisesta ei ole pitemmän päälle mitään hyötyä itselleen. Siitä on hyötyä, että sen tapauksen hyväksyy ja menee eteenpäin oppien siitä...
Mutta jokaisella on oma tapansa elää.... Se on sitten hyvä tai huono tapa...itsehän sen päättelee ja parhaan mukaan toimii....Vihertäjä kirjoitti:
Ymmärsin vaan väärin. Sittenhän on loistava päivä vaihtaa tuo surukuva johonkin vähän pirteämpään. Olen tänään palstan kuvapoliisi.
Jahas. En muokkaa kuviani niin hyvin kuin toiset täällä.
valtakunta kirjoitti:
En tiennyt alkoholin seurauksista vielä mitään enkä edes sen aikomuksia.
Turha sinun on syylistää minua.En mä ole sinua syyllistänyt... Mistä sä sen päättelit?
Jos sä olet juonut vasten tahtoasi ja joku on antanut rahaa siitä, en mä liity siihen mitenkään....
Mä vaan sanoin, ettei sua ole juotettu, kun sä olet juonut ihan itse. Itse syyllistät itseäsi tässä....
Mä vaan sanon, että sinun vastuulla se sinun juominen tai juomattomuus tuossakin on ollut.... saa sitä rahaa muualtakin kuin juomisesta...- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tai kun minua yllytti juomaan kun olin 16vuotias ja sit otti minut niin se oli mun vika???? Kun kesken halusin pois tilanteesta kun taju tuli takaisin, mitä oli tapahtumassa.
16 vuotias ymmärtää asian seurauksen! Ellei ole lapsen asteella.
Mua ei 16-vuotiaana saanu kukaan juomaan vastoin mun tahtoa. Joku yritti mutta ei onnistunut. Mut kasvatettiin ajattelemaan omilla aivoillani. Vittu, jalat alle jos ei muuta. valtakunta kirjoitti:
Jahas. En muokkaa kuviani niin hyvin kuin toiset täällä.
Mitä sitä hyvää muokkaamaan. Hyviä kuvia sinulla on ollut. Sanoit vaan silloin, että laitoit surullisen kuvan kun joku oli ollut ilkeä. Eikö olisi jo aika laittaa iloinen kuva?
valtakunta kirjoitti:
Minä annoin puhtaasti pyytämättäsi koska koen sen kaikille oikeiksi tukea ihmistä vaikeassa tilanteessa ymmärtämään asiaa katsoa toisin koska koen sen asian oikeaksi enkä katso sinun heikkoutesi olisi sinun syystäsi ollut vaan puhtaasti seurausta aiemmasta tapahtumasta.
Niin, saathan sinä tukea ketä vaan, mutta ei kaikki sitä edes huomaa tai ota vastaan niinkuin sinä itse sen tarkoitat.... Tarkoitat hyvää, mutta se ei ole sama asia toisella puolella...
En halua täältä keltään tukea, enkä halua olla kellekkään missään kiitollisuuden velassa... Tämä mesta pitää olla vapaa alue sellaisesta...- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
"Uskon harvan olevan ihan aikuisten oikeasti kelpaamaton parisuhteeseen. "
Käy ny jumalauta joskus savon metsien ulkopuolella niin näet oikeaa elämää. Ei siellä mettäkylissä mitään näe. Anonyymi kirjoitti:
"Uskon harvan olevan ihan aikuisten oikeasti kelpaamaton parisuhteeseen. "
Käy ny jumalauta joskus savon metsien ulkopuolella niin näet oikeaa elämää. Ei siellä mettäkylissä mitään näe.Savon?
Dissi kirjoitti:
Niin, saathan sinä tukea ketä vaan, mutta ei kaikki sitä edes huomaa tai ota vastaan niinkuin sinä itse sen tarkoitat.... Tarkoitat hyvää, mutta se ei ole sama asia toisella puolella...
En halua täältä keltään tukea, enkä halua olla kellekkään missään kiitollisuuden velassa... Tämä mesta pitää olla vapaa alue sellaisesta...Toi on ihan omia ajatuksia millä syylistät itseäsi. Älä vieläkään edes kuvittele että toivoisin sinulta kiitollisuuden tunnetta kun minulle riittää että voit hyvin ja olet onnellinen.
minä syylistän itseäni kun annoin tukea Se että et pysty näkemään oikeasti uhreja ympäriltäsi vaan syytät sitä uhria ja koet sen uhrautuvan minä näen olleeni uhri , en uhriutuminen koska edes ymmärtänyt vielä seurausta.
minä en syylistä sinua itseäsi heikkoudesta vaan syylistin itseäni kun et kerennyt oppimaan asiaa koska ymmärrän enemmän sitä puolta ja luulin sinun ymmärtäneen mutta todennäköisesti sinulla on vielä oppimista jäljellä kun näet vain yhden heikouden toisilla on monia mistä nousee jatkuva epätoivo.
En syylistä sinua vaan minua, enkä edes odota sinun olevan mitään kiitollisuuden velkaa, en minä sellaista ole pyytänyt tuen ihmisiä vapaasta tahdosta en siksi joku jäisi velkaa.
Ei tämä kiitollisuuden velka toimi niin vaan se mikä minua ilahduttaa että ihminen voi hyvin.
Minusta sinulla silloin kuin kaikilla heikkouksien omaavien ihmisillä kuuluu olla oikeus onnellisuutee ja kun voit hyvin niin sinun ympärillä olevat voi hyvin mutta myös on ymmärrettävä, jos lapsesi ei voisi hyvin et sinäkään.Vihertäjä kirjoitti:
Mitä sitä hyvää muokkaamaan. Hyviä kuvia sinulla on ollut. Sanoit vaan silloin, että laitoit surullisen kuvan kun joku oli ollut ilkeä. Eikö olisi jo aika laittaa iloinen kuva?
En ole täällä kuvieni takia, alkuperäisesti pistin vain sen vuoksi kun sukupuolta kyseenalaistettiin.
valtakunta kirjoitti:
En ole täällä kuvieni takia, alkuperäisesti pistin vain sen vuoksi kun sukupuolta kyseenalaistettiin.
En ole ajatellutkaan niin. En vain halua että annat jonkun ilkeilijän vaikuttaa itseesi, kun oot just paras omana itsenäsi.
Vihertäjä kirjoitti:
En ole ajatellutkaan niin. En vain halua että annat jonkun ilkeilijän vaikuttaa itseesi, kun oot just paras omana itsenäsi.
silloin en tarvitse kuvaa.
valtakunta kirjoitti:
silloin en tarvitse kuvaa.
Jos sinusta tuntuu siltä, niin silloin se on oikea ratkaisu. Kyllä me tiedetään että sinä olet meidän oma ihana kaunis Valtakuntamme 😊
Vihertäjä kirjoitti:
Jos sinusta tuntuu siltä, niin silloin se on oikea ratkaisu. Kyllä me tiedetään että sinä olet meidän oma ihana kaunis Valtakuntamme 😊
Haluan vain kaunis olla omalle kullalleni.
olen sanonut siitä hänelle” jos varmuutesi kasvaa siitä että pukisin lihavan puvun päälleni tekisin niin aina kun lähdetään liikkeelle mutta hänelle haluan olevan vain kaunis.
En halua olla muiden arvioitavana ulkonäöllisesti tuntisin vain ikävää muiden puolesta kuin itseni.
Se että harmittaa minun mieltä aina kun minua kehutaan niin muiden puolesta tai kun minua haukutaan.
Enkä luota sinun näkemykseesi😁valtakunta kirjoitti:
Haluan vain kaunis olla omalle kullalleni.
olen sanonut siitä hänelle” jos varmuutesi kasvaa siitä että pukisin lihavan puvun päälleni tekisin niin aina kun lähdetään liikkeelle mutta hänelle haluan olevan vain kaunis.
En halua olla muiden arvioitavana ulkonäöllisesti tuntisin vain ikävää muiden puolesta kuin itseni.
Se että harmittaa minun mieltä aina kun minua kehutaan niin muiden puolesta tai kun minua haukutaan.
Enkä luota sinun näkemykseesi😁Ehkä olen naivi, mutta minusta kaverit voivat sanoa asioita toisilleen suoraan; Myös kauniita sellaisia. En minä ole tarkoittanut sanoa siinä mielessä, että olisin vokottelemassa sinua tai että haluaisin pahoittaa mielesi. Kyllä minä tiedän vakaumuksesi. Perhe on pyhä.
Viimeinen kommenttisi saa silmäni valumaan kyyneliä. Kuulen tuon saman jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä. Se todella satuttaa minua.Vihertäjä kirjoitti:
Ehkä olen naivi, mutta minusta kaverit voivat sanoa asioita toisilleen suoraan; Myös kauniita sellaisia. En minä ole tarkoittanut sanoa siinä mielessä, että olisin vokottelemassa sinua tai että haluaisin pahoittaa mielesi. Kyllä minä tiedän vakaumuksesi. Perhe on pyhä.
Viimeinen kommenttisi saa silmäni valumaan kyyneliä. Kuulen tuon saman jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä. Se todella satuttaa minua.En usko että olet vokottelemassa tai haluisit satuttaa uskon että teet sen puhtaasti hyvyttäväsi,
sen vuoksi että haluat minua kehua että kokisin itseni ulkonäöstä kauniiksi vaikka et tarkoittaisi sitä vaan haluat olla liian kiltti minulla ja kehuista tulisi hyvä mieli.
Sen vuoksi en luotaVihertäjä kirjoitti:
Ehkä olen naivi, mutta minusta kaverit voivat sanoa asioita toisilleen suoraan; Myös kauniita sellaisia. En minä ole tarkoittanut sanoa siinä mielessä, että olisin vokottelemassa sinua tai että haluaisin pahoittaa mielesi. Kyllä minä tiedän vakaumuksesi. Perhe on pyhä.
Viimeinen kommenttisi saa silmäni valumaan kyyneliä. Kuulen tuon saman jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä. Se todella satuttaa minua.voi Sinua elä harmittele minä itse olen ollut tilanteessa jossa kehun ihmisiä vain että kaikilla on hyvä mieli mutta lopulta koin sen vääräksi koska koin sen valheeksi ja lopulta olen sanonut kun ymmärtänyt ettei kaikki näytä kaikille samallailla ja eri tyyli viehättää olen hyvin huono arvioimaan mutta taas sitten kehun kun ihannoin toisesta rehellisesti oli se ulkonäkö tai luonne.
valtakunta kirjoitti:
En usko että olet vokottelemassa tai haluisit satuttaa uskon että teet sen puhtaasti hyvyttäväsi,
sen vuoksi että haluat minua kehua että kokisin itseni ulkonäöstä kauniiksi vaikka et tarkoittaisi sitä vaan haluat olla liian kiltti minulla ja kehuista tulisi hyvä mieli.
Sen vuoksi en luotaEn pysty nyt ajattelemaan mitään. Minua loukkaa niin paljon ajatuksesi.
Vihertäjä kirjoitti:
En pysty nyt ajattelemaan mitään. Minua loukkaa niin paljon ajatuksesi.
tärkeintä on sinun oma mielipiteesi ei minun koska näkemykseni ei ole sinun kanssa samat sinä olet omassani oikeassa.
Minä en. Elä loukkaannu asiasta kun olen väärässä, olen pahoillani mutta olin vain rehellinen ja väärässä, aina ei voi olla oikeassa en minäkään.
Harvemmin kukaan on rehellinen kun haluu mielyttää vain ollakseen mielyttävä toisen silmissä.
Se on vain seurausta menneestävaltakunta kirjoitti:
tärkeintä on sinun oma mielipiteesi ei minun koska näkemykseni ei ole sinun kanssa samat sinä olet omassani oikeassa.
Minä en. Elä loukkaannu asiasta kun olen väärässä, olen pahoillani mutta olin vain rehellinen ja väärässä, aina ei voi olla oikeassa en minäkään.
Harvemmin kukaan on rehellinen kun haluu mielyttää vain ollakseen mielyttävä toisen silmissä.
Se on vain seurausta menneestäMistä olet edes saanut päähäsi ettet olisi kaunis? Ymmärrätkö miksi sanomasi satutti minua? Jos minä pidän jotain kauniina ja sinä sanot että olen väärässä, se tarkoittaa että minussa on jotain vialla; Että käsitykseni kauneudesta on ruma ja väärä.
En koe tarvetta valehdella sinulle. Tai yrittää jollain valheellisella tavalla olla miellyttävä. Käsitykseni mukaan olemme hyväksyneet toisemme palstakavereina sellaisina kuin olemmekin.
Olen itkuni itkenyt. Kaikki hyvin. Ei sitä kaikesta tarvitse olla samaa mieltä.Vihertäjä kirjoitti:
Mistä olet edes saanut päähäsi ettet olisi kaunis? Ymmärrätkö miksi sanomasi satutti minua? Jos minä pidän jotain kauniina ja sinä sanot että olen väärässä, se tarkoittaa että minussa on jotain vialla; Että käsitykseni kauneudesta on ruma ja väärä.
En koe tarvetta valehdella sinulle. Tai yrittää jollain valheellisella tavalla olla miellyttävä. Käsitykseni mukaan olemme hyväksyneet toisemme palstakavereina sellaisina kuin olemmekin.
Olen itkuni itkenyt. Kaikki hyvin. Ei sitä kaikesta tarvitse olla samaa mieltä.Tuli vappuvauva joten tässä kerkes muutakin taas tekemään😳
valtakunta kirjoitti:
Tuli vappuvauva joten tässä kerkes muutakin taas tekemään😳
Jee! Onnea! Olet varmaan ihan poikki? No nyt on synnytys hoidettu ja voi ihan vaan huokaista. Joko ootte nimeä miettiny?
Vihertäjä kirjoitti:
Jee! Onnea! Olet varmaan ihan poikki? No nyt on synnytys hoidettu ja voi ihan vaan huokaista. Joko ootte nimeä miettiny?
2tunnin synnytyksestä? Oli kiva päivällä että ei yöllä lapsellakin naamamustelmilla vauhikkuudesta.
Kyllä ne kivut kamalat ettei kyllä pysynyt ajantaju edes mukana ja ymmärtänyt kaikkia ohjeita.Vihertäjä kirjoitti:
Enemmikseen minulla on heikko olo kun ei vaan ole vielä kunnossa.
Vihertäjä kirjoitti:
Vajaa puolituntia synnytyssalissa.
valtakunta kirjoitti:
2tunnin synnytyksestä? Oli kiva päivällä että ei yöllä lapsellakin naamamustelmilla vauhikkuudesta.
Kyllä ne kivut kamalat ettei kyllä pysynyt ajantaju edes mukana ja ymmärtänyt kaikkia ohjeita.Oho, se oli nopeaa toimintaa. Menikö kaikki kuitenkin hyvin? Ja ootteko kummatkin kunnossa?
Vihertäjä kirjoitti:
Oho, se oli nopeaa toimintaa. Menikö kaikki kuitenkin hyvin? Ja ootteko kummatkin kunnossa?
Lapsivesi vihreää ja sit kaasua oli aluksi taas liikaa.
valtakunta kirjoitti:
Lapsivesi vihreää ja sit kaasua oli aluksi taas liikaa.
Joudutteko jäämään tarkkailuun pienokaisen kanssa, vai pääsettekö heti kotiin? Sinulla on kyllä hyvä kun olet kokenut äiti, niin vauvan hoito lähtee rutiinilla käyntiin onpa sitten sairaalassa tai kotona. Mies on varmaan jo kerennyt pienokaista ihastelemaan, mutta onko sisarrukset päässeet katsomaan?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jälkeiset?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nyt kärysit. Puoli tuntia synnytyssalissax)
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä ne kivut kamalat ettei kyllä pysynyt ajantaju edes mukana ja ymmärtänyt kaikkia ohjeita.2h synnytyksestä ja palstailet?!
Vihertäjä kirjoitti:
Joudutteko jäämään tarkkailuun pienokaisen kanssa, vai pääsettekö heti kotiin? Sinulla on kyllä hyvä kun olet kokenut äiti, niin vauvan hoito lähtee rutiinilla käyntiin onpa sitten sairaalassa tai kotona. Mies on varmaan jo kerennyt pienokaista ihastelemaan, mutta onko sisarrukset päässeet katsomaan?
Kyllä on päässyt on ollut kiireinen päivä.
Itseäni kummastutti yksi asia kuin yksi vuotias ollut rinnoilla mutta kuitenkin tippa kerrallaan joutuu nostattaa maitoa taas se on ollut jokin rauhoittumisen ja nukkumisen turvallisuuden hakeminen kun rinnalla ollut.Vihertäjä kirjoitti:
Eli kaikki ei toiminutkaan kuin luulin todellisuudessa.
Tää on tuskaa vielä kuitenkin sairaalassa.valtakunta kirjoitti:
Kyllä on päässyt on ollut kiireinen päivä.
Itseäni kummastutti yksi asia kuin yksi vuotias ollut rinnoilla mutta kuitenkin tippa kerrallaan joutuu nostattaa maitoa taas se on ollut jokin rauhoittumisen ja nukkumisen turvallisuuden hakeminen kun rinnalla ollut.Oletko kysynyt hoitajilta tuosta maidon noususta? Nyt kannattaa käyttää kaikki apu mirä on tarjolla.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eli kaikki ei toiminutkaan kuin luulin todellisuudessa.
Tää on tuskaa vielä kuitenkin sairaalassa.Niinhän se tuppaa menemään, ettei mikään tapahdu suunnitelmien mukaan, mutta kaikki aina hoituu kuitenkin. Vaikka ei se sairaalassa olo ole mitään herkkua. Oletko saanut muuten levättyä? Käsittääkseni joissain paikoissa on mahdollista antaa lapsi hoitajalle siksi aikaa hoitoon, että äiti saa vähän nukkua.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se tuppaa menemään, ettei mikään tapahdu suunnitelmien mukaan, mutta kaikki aina hoituu kuitenkin. Vaikka ei se sairaalassa olo ole mitään herkkua. Oletko saanut muuten levättyä? Käsittääkseni joissain paikoissa on mahdollista antaa lapsi hoitajalle siksi aikaa hoitoon, että äiti saa vähän nukkua.
Viesti lähti näköjään anonyyminä.
Vihertäjä kirjoitti:
Oletko kysynyt hoitajilta tuosta maidon noususta? Nyt kannattaa käyttää kaikki apu mirä on tarjolla.
Silläin se normaalisti imetys lähtee tippa kerrallaan.
Vihertäjä kirjoitti:
Oletko kysynyt hoitajilta tuosta maidon noususta? Nyt kannattaa käyttää kaikki apu mirä on tarjolla.
Oon kaikki lapset täysimettänyt niin tiedän😁
valtakunta kirjoitti:
Silläin se normaalisti imetys lähtee tippa kerrallaan.
Minä ajattelin että imettäisit vielä edellistä.
Vihertäjä kirjoitti:
Minä ajattelin että imettäisit vielä edellistä.
Epäilen että maidontulo on lakannut raskaus aikana tippoja on tullut ja pitänyt sitä rintaa tukena nukahtamiseen ja turvaa hakeakseen kuin huvitutista.
Itse ihmettelin kovin. Noh mutta kyllä se toinenkin on jo käynyt rinnalla myös nyt sieltä vaan tulee myös maitoakinvaltakunta kirjoitti:
Epäilen että maidontulo on lakannut raskaus aikana tippoja on tullut ja pitänyt sitä rintaa tukena nukahtamiseen ja turvaa hakeakseen kuin huvitutista.
Itse ihmettelin kovin. Noh mutta kyllä se toinenkin on jo käynyt rinnalla myös nyt sieltä vaan tulee myös maitoakinHöhöö, siinä se on kohta kilpailu pystyssä.
- Anonyymi
Ei voi olla positiivi kun ei saa pillua.
- Anonyymi
Negatiivisia ovat katkerat ja naisiin pettyneet miehet.. Ikäänkuin, se naisia haukkumalla paremmaks tulis.
Eipä anneta jalansijaa negatiivisuudelle liikoja. Koitetaan muuteki elää sovussa.😊
Vihertäjä kirjoitti:
Nyt ei eletä kuule ollenkaan sovussa. Vaihdoit kauniin kuvasi pois ja olen ollut vihainen!
Minkä kauniin kuvan? 🤔😐
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Edellisen edellisen edellinen.
Se, mihin oli laittanut tahallaan muokatun ison nenän. Tuo nykyinen on enemmän oikein Päliksen näköinen. Pälis yritti tehdä itsestään tahallaan rumemman, mutta Vihertäjä ihastui isonenäiseen Pälikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, mihin oli laittanut tahallaan muokatun ison nenän. Tuo nykyinen on enemmän oikein Päliksen näköinen. Pälis yritti tehdä itsestään tahallaan rumemman, mutta Vihertäjä ihastui isonenäiseen Pälikseen.
Heh, Vihertäjä ei tajua, että on oikeasti aika epäkohtelias Pälikselle, kun sanoo, että on vaihtanut kauniin kuvan rumempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi olla julkisesti rumempi?
Anonyymi kirjoitti:
Heh, Vihertäjä ei tajua, että on oikeasti aika epäkohtelias Pälikselle, kun sanoo, että on vaihtanut kauniin kuvan rumempaan.
Mutta ei se haittaa Pälistä, koska Pälis ei välitä ulkonäöstä, koska tietää että kaikki ovat kauniita.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Mutta ei se haittaa Pälistä, koska Pälis ei välitä ulkonäöstä, koska tietää että kaikki ovat kauniita.
?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui jotain nenäapinan nenästä, jota halusi kokeilla kasvoihinsa. Ilmeisesti vitsin vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui jotain nenäapinan nenästä, jota halusi kokeilla kasvoihinsa. Ilmeisesti vitsin vuoksi.
Joku oli haukkunut Pälän nenää perunaksi ja mulkuksi. Nenän muokkaus saattoi olla kannanotto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ettei tarvitsisi hätistellä jatkuvasti pinnallisia idiootteja kimpustaan. Siksi ettei ulkonäöllä ole isoa merkitystä itselle. Noin alkajaisiksi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku oli haukkunut Pälän nenää perunaksi ja mulkuksi. Nenän muokkaus saattoi olla kannanotto?
Ja nyt Vihertäjä rakastui tekonenäiseen Pälikseen 😂
Oikeasti Päliksen naama on aika persoonallinen, muistuttaa Jaajoa, nenä on oikeastaan hänen tavallisin kasvonpiirteensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti Päliksen naama on aika persoonallinen, muistuttaa Jaajoa, nenä on oikeastaan hänen tavallisin kasvonpiirteensä.Jos naama on jotenkin jännä, ihmiset etsivät jonkin piirteen, joka muka tekee sen persoonalliseksi. Tässä tapauksessa se on nimetty nenäksi, vaikka nenä hänellä tosiaan on tavis.
scrg kirjoitti:
Siinä oli perhonen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti Päliksen naama on aika persoonallinen, muistuttaa Jaajoa, nenä on oikeastaan hänen tavallisin kasvonpiirteensä.Jaajohan on ruma.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen katsellut noita Päliksen kuvia useampaa kappaletta aikojen saatossa, eikä sillä ole väliä onko nenää muokattu isommaksi vai pienemmäksi. Pälis on kaunis <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti Päliksen naama on aika persoonallinen, muistuttaa Jaajoa, nenä on oikeastaan hänen tavallisin kasvonpiirteensä.Hetkinen väitätkö, että yksikään nainen myöntää olevansa ruma [Jaajomainen] miesmäinen?
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Minä olen katsellut noita Päliksen kuvia useampaa kappaletta aikojen saatossa, eikä sillä ole väliä onko nenää muokattu isommaksi vai pienemmäksi. Pälis on kaunis <3
Minulla on epäilykseni, että Pälis on palstan rumin nainen ja siksi muokkaa kuviaan. Jaajomainen nainen on kamalan näköinen otus.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on epäilykseni, että Pälis on palstan rumin nainen ja siksi muokkaa kuviaan. Jaajomainen nainen on kamalan näköinen otus.
Sie se ootkin retee kaveri, kun haukut siulle tuntematonta naista anonyymien palstalla.
Vihertäjä kirjoitti:
Edellisen edellisen edellinen.
Hmm, enhää mä muista mikä oli edellisen edellinen? Se pinup kuva?
Anonyymi kirjoitti:
Heh, pidä tuo epäilys. Se on varmaan oikea.😃👍
👃HortenMarket kirjoitti:
Hmm, enhää mä muista mikä oli edellisen edellinen? Se pinup kuva?
En muista, mutta pinup kuulostaa ainakin hyvälle.
Vihertäjä kirjoitti:
En muista, mutta pinup kuulostaa ainakin hyvälle.
Heh, no joku semmonen yli hömppä kumminkin. ☺️
Must tuntuu, että pidän tovin matalampaa profiilia taas. Rupee menee ihan liikaa piiri pienipyöriiksi muuten..😌Vihertäjä kirjoitti:
Olet tuntunut saaneen palstatrollin perääsi.
Niinpä ja edellisestä onkin jo aikaa kotvanen..☺️
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Oikeastiko? Omasta mielestä ei ole kaunis.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastiko? Omasta mielestä ei ole kaunis.
No sitten hän, kuten naiset yleensäkkin, on väärässä.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
No sitten hän, kuten naiset yleensäkkin, on väärässä.
Olen kyllä päliksen kanssa samaa mieltä :D
Vihertäjä kirjoitti:
Hymy on hyvin kaunis. :-)
https://youtu.be/LcJm1pOswfM
- Anonyymi
kauniit tissien kuvat piristäisi kummasti palstaa samoin kauniiden naisten kuvat mutta täällä aiheet tylsistyttää eli laittakaa kauniita naisten kuvia ja pimpeistä kuvia samoin tisseistä pepuista
- Anonyymi
Minua piristäisi Filippiini tai Thaineitokaisten kuvat....🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JalkasieniSeksitreffit.fi sivulta löydät thai naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JalkasieniEttekö te osaa googlata? Pitääkö kuvatkin valmiiksi etsiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te osaa googlata? Pitääkö kuvatkin valmiiksi etsiä?
mieluusti kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te osaa googlata? Pitääkö kuvatkin valmiiksi etsiä?
Ei masentuneena jaksa... :-(
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei masentuneena jaksa... :-(
Jalkasienihttp://livedoor.blogimg.jp/thaibw/imgs/2/2/220a8af4.jpg
No tuossa nyt alkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
http://livedoor.blogimg.jp/thaibw/imgs/2/2/220a8af4.jpg
No tuossa nyt alkuun.En halua mitään 150 kiloista lihapullaa
- Anonyymi
Palstan negatiivisuuden voi kääntää helposti palstan MEGAtiivisuudeksi.
Moni asia on omista asenteista kiinni mille itsestä tuntuu.
Megatiivinen palsta.- Anonyymi
Ja MEGAloMAANISET ajatukset, jotka ovat erittäinkin hauskoja välillä, kun mielikuvitus lentää kuin avaruusraketti tai sukkula venukseen: https://www.youtube.com/watch?v=a_0TFrTwxsI
- Anonyymi
Aa niin toinenkin musiikki tämä on kyllä Black Sabbathin levyltä Sabotage - Megalomania.
Maniahan tuokin megaMANIA, megalomania, suuruudenhulluus. - Anonyymi
Monet muutkin palstat täällä Suomi24:llä ovat hiljentyneet ja/tai muuttuneet negatiivisiksi.
Karsiko viimeinen uudistus positiivisimmat eri foorumeille?
Ätmien elämässä ei ole mitään positiivista. Ilman naista ei voi olla onnellinen joten sitä on negatiivinen koko ajan.
- Anonyymi
Jospa tuollainenkin musiikki voisi parantaa masennuksesta, Ahtisaari, Sahtivaari, jopelta:
https://www.youtube.com/watch?v=F--hPwZEw_A
Kun jos Kikka haluaa viihdyttää niin Jope haluaa laihduttaa. - Anonyymi
ON SE PERKELE KUN EI KUNNOLLINEN JA KILTTI MIES KELPAA!!! NAISET HALUAVAT VAIN JONKUN TATUOIDUN RIKOLLISEN PASKAN JONKA TAKIA KUNNOLLINEN JA KILTTI TÖISSÄKÄYVÄ RAUHALLINEN ÄLYKÄS INSINÖÖRIMIES JÄÄ ILMAN TAI JOUTUU TYYTYMÄÄN KÄYTETTYYN YKSINHUOLTAJAÄMMÄÄN!!!! OIKEUTTA KILTEILLE MIEHILLE, RAKKAUS JA SEKSI KUULUU MYÖS MEILLE! ALAS JÄNNÄMIEHET JA MUUT PASKAÖYKKÄRIT!!!!
Jännämies saa aina hoikan naisen ja tappaa sen sitten:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dcce9693-ed75-4bbd-864e-a51235f9b07d
"Käräjäoikeus pitää epätodennäköisenä, että noin 100 kiloinen mies olisi menettänyt tasapainonsa, kun häntä selvästi ruumiinrakenteeltaan hoikempi nainen on tarttunut häntä käsivarresta."Harmaaritari kirjoitti:
Jännämies saa aina hoikan naisen ja tappaa sen sitten:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dcce9693-ed75-4bbd-864e-a51235f9b07d
"Käräjäoikeus pitää epätodennäköisenä, että noin 100 kiloinen mies olisi menettänyt tasapainonsa, kun häntä selvästi ruumiinrakenteeltaan hoikempi nainen on tarttunut häntä käsivarresta."Nainen aina luulee ettei komea mies ole jännämies.
- Anonyymi
Mutta niin aamun heräyksen jälkeen, niin no aamukin on suhteellinen käsite ajassa missä milloinkin on aamu... mutta niin illan tullen alkaa tulla julmia operaatiosuunnitelmia mieleen, mitä voisi itse toteuttaa helposti jos haluaisi :D
Suositan kyllä kun itse olen musiikki-ihmisiä, säveltänytkin, niin nautin todella paljon kuunnellessa jotain, kun on kunnolliset kuulokkeet erilaisia juttuja musiikki kappaleissa _D - Anonyymi
Naiset tehneet minusta todella negatiivisen. En haluaisi olla mutta en voi mitään koska naiset pitää minua rumana enkä saa pillua.
Siis oikeasti. Tämänkin palstan ovat peruskoululaiset vallanneet. Pahus.
Luulevat vielä reppanat vaikuttavansa muuhun, kuin oman idiotismin sekä vajaakasvuisuuden toteamiseen.
Valitettavasti.- Anonyymi
Jaahas ja mitä hyvää ja elämää muokkaavaa, muuhun vaikuttavaa se Timo olisi tehnyt tänään?
Kerro kaikille tai jos et ole niin oletko juuri sellainen joita kohtaan olisit luonut kritiikin?
Soorryyyy Timo, voi se olla vaikeaa elää sinun omien ohjeiden mukaan?
Timo kertoo että Timo on luuseri:)
AsianVierestä Vihertäjä kirjoitti:
Miksi vähättelet jatkuvasti muita ihmisiä?
Ihmettelen samaa.
TS:n kommentista voisi saada käsityksen, että peruskoululaiset ovat jotain hylkiösakkia. Minusta nuoret ovat upeita, eikä mitään reppanoita.
Jos joku käyttäytyy huonosti, sitä toki voi kritisoida. Mutta miksi nimitellä peruskoululaiseksi, reppanaksi, idotismiksi tai vajaakasvuiseksi? Eihän kyse ole millään muotoa valitusta käyttäytymisestä.- Anonyymi
Kyllä sinä silti hyvin sovit näihin ikääntyneiden narsistien uusien uhrien vainoamisjengeihin. Voi sitten, niinku sivumennen käyttäytyä vaikka samaa sukupuolta kohtaan sopimattomasti jos ei kyllästymistään muuta keksi ajankulukseen. Katokun sitten voi vaatia itselleen adobtiolapsiakin, eikä tarvitse niinko itse kustantaa korvauksia vainoamilleen ihmisille. Tai leikkiä psykiatrian ammattilaista ja vähätellä vainoamiaan ihmisiä narsisteiksi. Niin kukaan ei huomaa, ettei itse oo onnistunut muussa kun uusia uhreja vainoamisessa.
Aina vaan välillä tulee ihmeteltyä tätä ikääntynyttä narsku jengiä ja miksi itsekkyyttään ollaan viety oikeilta sinkuilta palsta. Kierrätysnarsistit.
- Anonyymi
Noinkin voi tietysti ajatella asian että kaikki elokuvien tuottajatkin ovat orjia minulle, kuin juutalaiset roomalaisten Colosseumilla, tekevät vain hupia itselleni jotta jaksan elää enemmänkin ;:D
Aurinko tekee kaikenlaista...
https://www.youtube.com/watch?v=StZcUAPRRac&t=55s- Anonyymi
Eurooppalaisten miesten pitäisi sterilisoida itsensä, jotta ilmasto pelastuu, mutta käyttää kehitysmaista tulevaa maahanmuuttoa kompensoimaan pienentyvää väestöä.
- Anonyymi
miksi valkoiset naiset vihaavat muunrotuisia naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi valkoiset naiset vihaavat muunrotuisia naisia?
miehetkö ei vihaa muunrotuisia miehiä?
- Anonyymi
Olisi tuollainenkin hyvä jos kaverit olisivat huolissaan kivuista ja sillei niin kipulääkkäeinä tuovat ovelle jotain syntyeettistä kokaiinia joka puuduttaa kivut jotta pystyt liikkumaankin sitten.
- Anonyymi
Pitäisiköhän sitten laillistaa synteettinen kokaaiinikin samalla kipulääkkeenä kuten kannabis?
- No kokahan on tavallaan puudutusaine, mutta yhtä terveellinen kuin kannabis.- Anonyymi
No niin mutta kokaiini on korkea huumausaine, kipulääkkeenä ja puudutusaineena käytetty juttu, korkeampi kuin kannabis, mutta jos kyse on huumausaineiden laillistamisesta...
- Anonyymi
Kannabis ja morfiinihan eivät auta minua kovissa kivuissa joskus, on kärsittävä sitten mutta koka auttaa rentoutumaan ja parantumaan, liikkumaankin sitten jotta paranee nopeammin, näemmä, mutta niin koka on vaarallista, hengenvaarallistakin pienissä määrissäkin väärin käytettynä.
Joskus olen kyllä ihan vitun idiootti 👏
- Anonyymi
Haha niin eivät auta morfiinipillerit, pitää olla kovempaa jotta voi selviytyä eli puudutusaineita eli koka-pillereitäkin :D
- Anonyymi
Keitetään sitten sumpit, jos kahvi on liian vahvaa, kun sumppihan on vanhaa kahvia uudestaan keitettynä.
Kuulostat ihan puoltani ja tekee minut vuorostani surulliseksi.
Tässä kohtaa olen koen vain aina epäonnistumisen kasvatuksessa ja silloin sanon hänelle nyt niitä hengitysharjoituksia ja muuta ajateltavaa nyt olet jumissa.valtakunta kirjoitti:
Tässä kohtaa olen koen vain aina epäonnistumisen kasvatuksessa ja silloin sanon hänelle nyt niitä hengitysharjoituksia ja muuta ajateltavaa nyt olet jumissa.Siis pojaltani ei puoltani.
valtakunta kirjoitti:
Tässä kohtaa olen koen vain aina epäonnistumisen kasvatuksessa ja silloin sanon hänelle nyt niitä hengitysharjoituksia ja muuta ajateltavaa nyt olet jumissa.Unet selvitti ajatuksia.
En koskaan opi ymmärtämään naisia :D
- Anonyymi
Hyviä Vappupalloja tuollaiset AIRplus-jutut, jos netistä jaksaa ja huvittaa katsella... pehmusteita, ilmapalloja paketeissa, moniakin voi olla yhdessä paketissa minkä ostat ilmaisia palloja.
- Anonyymi
Viskit ruokakauppoihin jotta ei tarvitse alkoon mennä ja kokaiinit aspiriien tilalle apteekkeihin :D
- Anonyymi
Äiti maan eli Gaian taajuus on muuttunut, en tiedä mitä se varsinaisesti tarkoittaa, ja se aiheuttaa kaaosta.
Huomasin töissäkin että fiksutkin ihmiset oli vähän muissa maailmoissa eivätkä tajunneet mistään mitään.
Eivätkä nämä vihaiset kirjoittajat tunnu tajuavan noita kirjoituksia, kuhan kirjoittavat mitä sylki suuhun tuo.
Ja nyt se on kaaosta.- Anonyymi
Työntekijätkin elävät jo Saturnuksessa ja ovat muutenkin Andorialaista porukkaa... andorialaisia sinisiä asiakkaita... blue blood -olentoja.
Mutta tuolla ikävä-palstallahan vasta mielikuvitus voi villiintyäkin, kun nuorempaa porukkaa ;D
Varovainen noiden kanssa kyllä aina pitää olla kun ilmeisen nuorempaa porukkaa. - Anonyymi
Niin on nuoria jotka vielä etsivät paikkaansa yhteiskunnasta ja muiden ihmisten seurasta.
Uhoavat koska haluavat näyttää olevansa joku.
Me vanhemmat ymmärrämme jo että rakkaudella se vasta aikaan saa. - Anonyymi
Vähän kuin luuseri jolla ei ole omaa autonkuljettaa vaikka on jo 25-vuotias?
NOH mutta harvoin palstojen jutut täälläkään ketään loukkaavat sinänsä, viihdettä vain ja ajanvietettä höpötykset.
Eräällä palstalla, on nuorempaa porukkaa sellaista, pitää olla myös hieman varovainen sitten jotta ei itse vahingossa loukkaa toisia ihmisiä kirjoittamalla pahasti. Avaruusraketti-juttukin joku oli, tuostakin musaikkinen musiikki tuollaisesta sitten, Kikka - Sukkula Venukseen:
https://www.youtube.com/watch?v=a_0TFrTwxsI
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820