Olen 18v mies. Olen ollut töissä vain kerran silloin 15-vuotiaana, 2 viikkoa. Olen joka vuosi hakenut yli 10 paikkaan 13-vuotiaasta lähtien kauppoihin, kiinteistöhuoltoon, puistohommiin, pikaruokapaikkoihin jne. Olen ollut haastattelussa jo noin 20 kertaa, enkä ole koskaan saanut työpaikkaa haastattelun jälkeen.
Olen niin kateellinen niille jotka joka vuosi pääsevät noin vain töihin, kun taas minä en saanut edes sitä paikkaa joka annetiin jollekin 12-vuotiaalle jonnelle.
Tämän takia en uskalla muuttaa pois kotoa , olisin kusessa jos en saa kesätöitä.
Masentaa kun en saa koskaan töitä...
4
324
Vastaukset
- Anonyymi
Oot kuule niin nuori vielä että ehdit kyllä töitä tekemään elämäsi aikana. Jos kerran pääset haastatteluihin, niin ei ne sun hakemukset ihan paskoja voi olla. Kannattaa harjotella niitä haastattelutilanteita, jos ne tuntuvat olevan heikko kohta työnhaussa. Tsemppiä hakuun!
- Anonyymi
Työpaikan haku ja saaminen on taitolaji, jossa voi harjaantua. Tärkeää on arvostaa itseään, tuoda esiin omia vahvuuksiaan ja olla luotettava. Siisti ulkoasu haastattelutilanteessa auttaa asiaa. Kesätöitä on vielä paljon tarjolla https://tinyurl.com/y62yfj9t ympäri Suomea. Muista, että työhaastattelussa saa kehua itseään :)
- Anonyymi
Kysy palautetta haastattelusta. Kysy mitä asioita pitäisi kehittää.
- Anonyymi
Ole huoleti! Kun olet 52 vuotias, niin töitä on enempi kuin jaksat tehdä... Nytkin sairaana kun ei vain jaksa tehdä. Ei kestä paikat ja ruppi lahoo... Eläkkeellekään eivät päästä. Ilomielin antasin hommat sulle! Tasan vain ei käy onnen lahjat... Mutta tzemppiä! Kyllä se päivä napsahtaa että töitä napsahtaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83663973Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523091Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672533Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41915Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251590Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään681542Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161150Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.461074- 611032