Masentaa kun en saa koskaan töitä...

Anonyymi

Olen 18v mies. Olen ollut töissä vain kerran silloin 15-vuotiaana, 2 viikkoa. Olen joka vuosi hakenut yli 10 paikkaan 13-vuotiaasta lähtien kauppoihin, kiinteistöhuoltoon, puistohommiin, pikaruokapaikkoihin jne. Olen ollut haastattelussa jo noin 20 kertaa, enkä ole koskaan saanut työpaikkaa haastattelun jälkeen.

Olen niin kateellinen niille jotka joka vuosi pääsevät noin vain töihin, kun taas minä en saanut edes sitä paikkaa joka annetiin jollekin 12-vuotiaalle jonnelle.

Tämän takia en uskalla muuttaa pois kotoa , olisin kusessa jos en saa kesätöitä.

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot kuule niin nuori vielä että ehdit kyllä töitä tekemään elämäsi aikana. Jos kerran pääset haastatteluihin, niin ei ne sun hakemukset ihan paskoja voi olla. Kannattaa harjotella niitä haastattelutilanteita, jos ne tuntuvat olevan heikko kohta työnhaussa. Tsemppiä hakuun!

• Anonyymi

Työpaikan haku ja saaminen on taitolaji, jossa voi harjaantua. Tärkeää on arvostaa itseään, tuoda esiin omia vahvuuksiaan ja olla luotettava. Siisti ulkoasu haastattelutilanteessa auttaa asiaa. Kesätöitä on vielä paljon tarjolla https://tinyurl.com/y62yfj9t ympäri Suomea. Muista, että työhaastattelussa saa kehua itseään :)

• Anonyymi

Kysy palautetta haastattelusta. Kysy mitä asioita pitäisi kehittää.

• Anonyymi

Ole huoleti! Kun olet 52 vuotias, niin töitä on enempi kuin jaksat tehdä... Nytkin sairaana kun ei vain jaksa tehdä. Ei kestä paikat ja ruppi lahoo... Eläkkeellekään eivät päästä. Ilomielin antasin hommat sulle! Tasan vain ei käy onnen lahjat... Mutta tzemppiä! Kyllä se päivä napsahtaa että töitä napsahtaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe