Vuonna 1959-60 mulkero ämmä jätti minut 4:llä luokallla kansakoulussa joka maanantai jälki-istuntoon,kun tiesi että en osaa katekismuksen 10 käskyjen selitysosaa ulkoa.Ne oli pirun pitkiä rimpsuja käskyn jälkeen.Normaali ihminen nyt ei sellaista ulkoa päähänsä pänttää.
Siitä muuten alkoi minun ateisti kauteni ja erosin kirkosta heti kun täytin sen 18 v.Siihen aikaan vielä papille piti käydä ripittäytymässä että miksi eroaa kirkosta,oikein allekirjoitettavalla paperilla.
Helvetin lieskoilla uhkasi,mutta nyt on mittarissa jo 70 vuotta joten johan tässä periaatteessa prematorioon joutais attendon sijasta
koulumuistoja
25
701
Vastaukset
- Anonyymi
mikä on katekismus.
Voiko sitä käyttää pershen pyhkimiseen?- Anonyymi
No katekismus oli sienisopan syöjien noottikirja herroja kumartaville rahvaille. Onneksi nykyään alkaa suurin osa kansalaisista ajatella omilla aivoilla
- Anonyymi
Opettajat olivat ennen perseestå ja ovat edelleenkin.
- Anonyymi
Mua ope aina haukku vajakiksi. Nyt olen mainari :( Kyllä harmittaa :(
Olisin halunut yliopistoon! - Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi b
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi l
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi ,,
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi .
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi ..
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi m
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi .-
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi mm
- Anonyymi
Hei Jou. Te pohjoisen tuki jussit imekää mun sykkivää Riippu_tissi ---
- Anonyymi
Dysphorius aiheuttaa sieluttomuutta.
- Anonyymi
Opettajat olivat ennen perseestå ja ovat edelleenkin...
- Anonyymi
Näin on assii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on assii.
Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana?ä..
- Anonyymi
Älä nyt vielä luovuta. Opettele 10 käskyä. Pääset taivaaseen höykyttämäön sitä vanhaa opettajaa.
- Anonyymi
Pappi se paukutti penistään.
kismus sentään.
oi niit aikoi, oi niit aikoi
kismus kuisteski
kismus
kismus - Anonyymi
en minna ripia lähe minna atau hateli kaugingiso.
- Anonyymi
Opettajat olivat perseestä ja ovat edelleenkin.
- Anonyymi
ei sovellu edes tapuolen pyyhintää kun on niin kovaa papaeria. <on hyvä, että nuo tekopyhät henkilöt on pois ja ois vaik käydä paskalla tai kusella vaikka koraanin päälle
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352409Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341