Vihreät eivät ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään

Anonyymi

17

55

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut ymmärtävätkin kaikesta kaiken

• Anonyymi

Kokoomus Sekoomus ei tiedä edes mitä pitäisi ymmärtääkään :D

• Anonyymi

Täytyy myöntää, että mokasin kun äänestin vihreää naista. Seuraavissa vaaleissa äänestän vihreää miestä. En tajunnut, että tulee noin suuri naisvalta vihreisiin. Se on aina huonoa, epätasapaino.

• Lievä miesenemmistö eduskunnassa silti on.

• Anonyymi

Älässaakuti. Eivät nämä vihreät miehet äänestyksista piittaa. Onhan heillä jo tämä Krim.

• Haloo, kop,kop...
      Vaalit meni jo.

• Anonyymi

So what? Ei politiikasta puhuminen ole vaalikauden ajaksi ennenkään katkennut. Silloinhan se vastustajien torpedointi vasta alkaa. Ennen vaaleja pitää olla varovaisempi, jos vaikka joutuisikin niiden vastustajien kanssa tekemään yhteistyötä vaalien jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

So what? Ei politiikasta puhuminen ole vaalikauden ajaksi ennenkään katkennut. Silloinhan se vastustajien torpedointi vasta alkaa. Ennen vaaleja pitää olla varovaisempi, jos vaikka joutuisikin niiden vastustajien kanssa tekemään yhteistyötä vaalien jälkeen.

No saa kyllä mun puolesta puhua..

Saas nyt nähdä minkälainen hallitus saadaan, onko se sinpuna, kuten alkaa vaikuttamaan..vai ehkä kuitenkin vanha kunnon punamulta..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No saa kyllä mun puolesta puhua..

Saas nyt nähdä minkälainen hallitus saadaan, onko se sinpuna, kuten alkaa vaikuttamaan..vai ehkä kuitenkin vanha kunnon punamulta..

Jos se onkin kansanrintama?

• Toisekseen vaalithan on kohta taas tulossa..

• Metsäliitolle kiitokset sellutehdasinvestointisuunnitelmasta. Saadaan vähän konkretiaa globaalista ja paikallisesta ja miten ilmastonmuutosta ja eriarvoisuutta torjutaan. Tietysti olisi kivempi jos tällaisiin asioihin ei tarvitsisi muodostaa kantaa vaan voitaisiin vaan kierrättää kinkunrasvat.

• Vihreille annettiin ennen jotain vähäpätöisiä tehtäviä, jotta pysyisivät pois vaikeiden poliittisten päätösten teosta ja valmisteluista. Mutta 2000 luvusta eteen päin ovat kokoomuksen myötävaikutuksella päässeet pesiytymään monen sellaiseen vaikutusvaltaiseen paikkaan, mistä vielä maksetaan hyvin ja missä pääsevät itse rekrytoimaan lisää porukkaa missä on tunnustettava väriä.

• Mjoo

Itse olen Linkedinittänyt aina vasemmistoradikalismiani, joka noin ajatuksen tasolla muistuttaa lähinnä varjoleikkiä hämärässä teatterissa, jossa on eräänlainen "esirippu" muodostamassa käsitystä siitä, että show is over.

Eli lähtekään nyt vittu hiihtelemään siitä.

(Naurua)

• Mä en kyllä käyttäisi sanaa ymmärrysrajoite, vaan ymmärrysvaje.

Oma versioni kestää todellisuutta.

(Hihitystä)

• Emman rako on IHANA!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe