Puolueen naisvaltaisuus näkyy ymmärrysrajoitteena
https://strossle.it/fi/0001fc814cc2f87c14eabafe6a83a900aedcd9?cid=p0ae592df4f643d55b8780b6baf08aa2fa9cff724&rsid=999e1decf2049194ff08a82ecff46e78
Vihreät eivät ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ymmärtävätkin kaikesta kaiken
- Anonyymi
Kokoomus Sekoomus ei tiedä edes mitä pitäisi ymmärtääkään :D
- Anonyymi
Täytyy myöntää, että mokasin kun äänestin vihreää naista. Seuraavissa vaaleissa äänestän vihreää miestä. En tajunnut, että tulee noin suuri naisvalta vihreisiin. Se on aina huonoa, epätasapaino.
- Anonyymi
Älässaakuti. Eivät nämä vihreät miehet äänestyksista piittaa. Onhan heillä jo tämä Krim.
Haloo, kop,kop...
Vaalit meni jo.- Anonyymi
So what? Ei politiikasta puhuminen ole vaalikauden ajaksi ennenkään katkennut. Silloinhan se vastustajien torpedointi vasta alkaa. Ennen vaaleja pitää olla varovaisempi, jos vaikka joutuisikin niiden vastustajien kanssa tekemään yhteistyötä vaalien jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
So what? Ei politiikasta puhuminen ole vaalikauden ajaksi ennenkään katkennut. Silloinhan se vastustajien torpedointi vasta alkaa. Ennen vaaleja pitää olla varovaisempi, jos vaikka joutuisikin niiden vastustajien kanssa tekemään yhteistyötä vaalien jälkeen.
No saa kyllä mun puolesta puhua..
Saas nyt nähdä minkälainen hallitus saadaan, onko se sinpuna, kuten alkaa vaikuttamaan..vai ehkä kuitenkin vanha kunnon punamulta..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No saa kyllä mun puolesta puhua..
Saas nyt nähdä minkälainen hallitus saadaan, onko se sinpuna, kuten alkaa vaikuttamaan..vai ehkä kuitenkin vanha kunnon punamulta..Jos se onkin kansanrintama?
Metsäliitolle kiitokset sellutehdasinvestointisuunnitelmasta. Saadaan vähän konkretiaa globaalista ja paikallisesta ja miten ilmastonmuutosta ja eriarvoisuutta torjutaan. Tietysti olisi kivempi jos tällaisiin asioihin ei tarvitsisi muodostaa kantaa vaan voitaisiin vaan kierrättää kinkunrasvat.
Vihreille annettiin ennen jotain vähäpätöisiä tehtäviä, jotta pysyisivät pois vaikeiden poliittisten päätösten teosta ja valmisteluista. Mutta 2000 luvusta eteen päin ovat kokoomuksen myötävaikutuksella päässeet pesiytymään monen sellaiseen vaikutusvaltaiseen paikkaan, mistä vielä maksetaan hyvin ja missä pääsevät itse rekrytoimaan lisää porukkaa missä on tunnustettava väriä.
Mjoo
Itse olen Linkedinittänyt aina vasemmistoradikalismiani, joka noin ajatuksen tasolla muistuttaa lähinnä varjoleikkiä hämärässä teatterissa, jossa on eräänlainen "esirippu" muodostamassa käsitystä siitä, että show is over.
Eli lähtekään nyt vittu hiihtelemään siitä.
(Naurua)Mä en kyllä käyttäisi sanaa ymmärrysrajoite, vaan ymmärrysvaje.
Oma versioni kestää todellisuutta.
(Hihitystä)
Emman rako on IHANA!
Päättäjien mielenterveyttä ei haluta tutkia:
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4567343/Eduskunnan vastaava tyoterveyslaakari ehdotuksesta tutkia paattajien mielenterveytta En lahtisi talle linjalle
Jos tutkittaisiin kaikki vihervassarit, melkein kaikki demarit ja suuri osa kepulaisista joutuisi jäämään pois eduskunnasta.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491