Seurustelisitteko transihmisen kanssa?

Anonyymi

Transnaisen, transmiehen, muunsukupuolisen, sukupuolettoman, jonkin muun kanssa?

Mitä itse olette? Mikä on teidän seksuaalinen suuntautuminen?

Itse olen transnainen ja demiseksuaali. Tavallaan voisin seurustella kenen kanssa vaan, mutta haluan ehkä lapsia, niin se pois sulkee osan.

59

112

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos voisin päättää niin kieltäisin ihmisten silpomisen kokonaan mikäli kyseessä ei ole lääketieteellinen/ terveydellinen toimenpide mikä tehdään esim. lapsena kehitysvamman vuoksi..
      Sukupuolettomia tai "muunsukupuolisia" ihmisiä ei ole olemassakaan. Kaikilla on sukupuoli.
      Osalla lapsista on kehitysvamman seurauksena kahden sukupuolen vehkeet, jolloin korjausleikkaus on tarpeen lapsena. Tuolloin erinäisin kokein ja tutkimuksin päätetään kumpi sukupuoli siinä on vahvemmin kehittynyt.

      Katsoin tuossa jossain vaiheessa dokumenttia missä aasiassa miehiä kuohittiin suurinpiirtein liukuhihna meinigillä...Käsittämätöntä sairasta toimintaa aivan kuten vaikkapa nuorten naisten sukupuolielimien silpominen uskonnollisissa kehitysmaissa.

      • Anonyymi

        Korjausleikkaus kahdet eri sukuelimet omaavalle henkilölle on tarpeeton, ellei tilasta ole lääketieteellistä haittaa.

        Korjausleikkausta ei kannata tehdä sen vuoksi, että jotakuta muuta tai yhteiskuntaa yleisemminkin häiritsisi kahdet sukuelimet omaava henkilö.

        Ongelma ei ole henkilössä, jolla on kahdet erilaiset sukuelimet vaan ympäristössä, joka tekee asiasta ongelman.


      • Mitä helvetin haittaa siitä sinulle on jos joku haluaa vaihtaa sukupuoltaan? Muokkaavat ihmiset muutenkin kehoaan. Sitä paitsi biologinen sukupuoli ei todellakaan ole kaikissa tapauksissa helposti määritettavä asia ja siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin näkyvät värkit.


      • Ja sukupuolenkirjausleikkaus ei ole millään tavalla verrattavissa uskonnosta/kulttuurista johtuvaan silpomiseen.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Mitä helvetin haittaa siitä sinulle on jos joku haluaa vaihtaa sukupuoltaan? Muokkaavat ihmiset muutenkin kehoaan. Sitä paitsi biologinen sukupuoli ei todellakaan ole kaikissa tapauksissa helposti määritettavä asia ja siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin näkyvät värkit.

        Kyllä se on eettisesti arveluttavaa...
        Mieluummin lähtisin siinä tarjoamaan psykoterapiaa.. Opettelemaan itsensä hyväksymistä jne.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Ja sukupuolenkirjausleikkaus ei ole millään tavalla verrattavissa uskonnosta/kulttuurista johtuvaan silpomiseen.

        Toki jos sen tekevät yksityisellä puolella omaan laskuun niin eipä se sinällään ole ongelma ainakaan julkiselle terveydenhuollolle ns. turhana kuormitteena.


      • Mitäs jos susta tuntuu, ettet ole kotonasi omassa kehossasi? Mieli ja kroppa ei kohtaa?

        Pitääkö sun mielestä jompaa kumpaa hoitaa ja kumpaa ja miksi just sitä?😊


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Niin joo ja kaikki transsukupuoliset ei mene sukuelinkirurgiaan tai muihin operaatioihin.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mitäs jos susta tuntuu, ettet ole kotonasi omassa kehossasi? Mieli ja kroppa ei kohtaa?

        Pitääkö sun mielestä jompaa kumpaa hoitaa ja kumpaa ja miksi just sitä?😊

        Kuten ehdotinkin, eli psykoterapiaa.. Henkinen ongelmahan se on.
        Toisaalta voisi kokeilla oheishoitona myöskin testosteronihoitoa näille miehille ketkä kuvittelevat itsensä naisiksi...
        Kaikki nämä on lisääntyneet viime vuosina kun lapsille juotetaan soijaa ja kasvinsuojeluaineita jo kohdussa sekä äidinmaidossa ja Ihmiset kärsivät arvaamattomia seurauksia sikiöaikanaan. Kuinkahan ihmiset pärjäsivät 1800-luvulla ja sitä ennen.
        Ihmiset ovat muuttumassa turhakkeiksi ja vuosi vuodelta heikompaan suuntaan näyttää menevän.


      • blade83 kirjoitti:

        Kuten ehdotinkin, eli psykoterapiaa.. Henkinen ongelmahan se on.
        Toisaalta voisi kokeilla oheishoitona myöskin testosteronihoitoa näille miehille ketkä kuvittelevat itsensä naisiksi...
        Kaikki nämä on lisääntyneet viime vuosina kun lapsille juotetaan soijaa ja kasvinsuojeluaineita jo kohdussa sekä äidinmaidossa ja Ihmiset kärsivät arvaamattomia seurauksia sikiöaikanaan. Kuinkahan ihmiset pärjäsivät 1800-luvulla ja sitä ennen.
        Ihmiset ovat muuttumassa turhakkeiksi ja vuosi vuodelta heikompaan suuntaan näyttää menevän.

        Niin, se oli hienoa aikaa ennen kun kaikki normista poikkeavat ajettiin itsemurhaan


      • Anonyymi

        Tätä sukupuolenvaihtopropagandaa aletaan helposti tuputtamaan lapsillekin ja on hyvin arveluttavaa että nuoret, itsestään epävarmat saadaan kyseenalaistamaan luonnollisen sukupuolensakin. Mielenterveys- ja identiteettiongelmien lisääntyminen ei ole koskaan eduksi yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä sukupuolenvaihtopropagandaa aletaan helposti tuputtamaan lapsillekin ja on hyvin arveluttavaa että nuoret, itsestään epävarmat saadaan kyseenalaistamaan luonnollisen sukupuolensakin. Mielenterveys- ja identiteettiongelmien lisääntyminen ei ole koskaan eduksi yhteiskunnalle.

        Jatkoa: nuoria, ja miksei vanhempiakin, tulee auttaa hyväksymään se sukupuoli mihin ovat syntyneey ja tukea siinä. Ei missään luonnottomissa leikkauksissa ja loppuelämän kestävissä lääkkeidensyönnissä. Se,että pitää vetää loppuelämä hornonilääkkeitä, todistaa vain sen miten luonnoton prosessi on kyseessä. Loukkaantui siitä joku tai ei.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Kuten ehdotinkin, eli psykoterapiaa.. Henkinen ongelmahan se on.
        Toisaalta voisi kokeilla oheishoitona myöskin testosteronihoitoa näille miehille ketkä kuvittelevat itsensä naisiksi...
        Kaikki nämä on lisääntyneet viime vuosina kun lapsille juotetaan soijaa ja kasvinsuojeluaineita jo kohdussa sekä äidinmaidossa ja Ihmiset kärsivät arvaamattomia seurauksia sikiöaikanaan. Kuinkahan ihmiset pärjäsivät 1800-luvulla ja sitä ennen.
        Ihmiset ovat muuttumassa turhakkeiksi ja vuosi vuodelta heikompaan suuntaan näyttää menevän.

        Jotkut lääkärit ovat kokeilleet testosteroni hoitoa sellaisille transnaisille, kenen testosteroni arvot ovat olleet matalat. Se on vain aiheuttanut kärsimystä heille, kun he maskulinisoituivat sen "hoidon" seurauksesta. Vasta myöhemmin saanut oikean hoidon. Konversiohoidot myös tehottomia.

        Joo ja soijallahan kaikki feminisoi itsensä... just joo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä sukupuolenvaihtopropagandaa aletaan helposti tuputtamaan lapsillekin ja on hyvin arveluttavaa että nuoret, itsestään epävarmat saadaan kyseenalaistamaan luonnollisen sukupuolensakin. Mielenterveys- ja identiteettiongelmien lisääntyminen ei ole koskaan eduksi yhteiskunnalle.

        Samaa mieltä...Kyllä tuossa on perää.
        Monet jopa hankkivat lapsilleen ns. sukupuolettomia vaatteita, värejä jne.
        Mennyt niin naurettavaksi kaikki meininki nykypäivänä.. Kyllähän sillä kasvatuksellakin osansa tässä sopassa on. Pojille ei ehkä ole nykyään kunnollista miehen mallia monessakaan perheessä. Paljon isättömiä lapsia, yksinhuoltajaperheitä etc. Siellä pojat runkkaavat äitinsä sukkahousuihin jo lapsena.


      • blade83 kirjoitti:

        Samaa mieltä...Kyllä tuossa on perää.
        Monet jopa hankkivat lapsilleen ns. sukupuolettomia vaatteita, värejä jne.
        Mennyt niin naurettavaksi kaikki meininki nykypäivänä.. Kyllähän sillä kasvatuksellakin osansa tässä sopassa on. Pojille ei ehkä ole nykyään kunnollista miehen mallia monessakaan perheessä. Paljon isättömiä lapsia, yksinhuoltajaperheitä etc. Siellä pojat runkkaavat äitinsä sukkahousuihin jo lapsena.

        minkä takia, tai ketä varten sit jo pienet lapset pitäisi pukea "tytöiksi" ja "pojiksi"?
        vauvat juuri muuta tee ku kuolaa ja ygää niille vaatteille ja kakkapylly on kakkapylly, oli siinä päällä sit vaaleanpunaiset tai vaaleansiniset pöksyt.
        ja entä jos, siihen ikään tullessaan kun se oma ulkomuoto alkaa kiinnostamaan, tyttöoletettu ei pidäkkään rimpsuisista prinsessamekoista, tai poikaoletettu taas pitäisi siitä prinsessamekosta mutta ei "saa" käyttää sellaista?

        ihmiset on erilaisia jo lapsina. esimerkiksi minä ja 2 vuotta vanhempi siskoni, samat vanhemmat sama kasvatus. silti isosisko oli jo pienenä tarkka ulkonäöstään, kulki hameissa ja mekoissa, piti koruja ja lakkasi kynsiään, leikki barbeilla ja mylittleponeilla. kun minä taas rymysin metsässä tukka takussa, kiipeilin puihin katsomaan linnunpesiä, aina polvet ruvella, leikin mieluummin pehmolelu-eläimillä tai isoveljien "teknik"-leegoilla ja dinosauruksilla.


    • Mahdollisesti voisinkin seurustella. En mä enää nykyäänpidä tuota mahdottomana, ennen olisin huutanut heti en missään nimessä.

      Mutta jonkun verran oon silkasta mielenkiinnosta tonkinut transihmisistä kirjoituksia, ihan heidän omia siis ja funtsinut. Ei se mulle oo enää mikään mörkö asia tai aihe...transihminen.☺️

      Mä olen nainen, jos mietin itseäni sukupuolena mietin itseäni naisena. Mutta jos mietin itseäni vain ihmisenä, olen sukupuoleton...hassusti sanottu? Mutta mulle on ihan sama kumpi mä oon, koska mun henkinen minä on kumminkin paljon enemmän kuin sukupuoli itsessään..enkä halua mitään tiukkoja kriteerejä mitkä määrittää miehen tai naisen persoonaa.

      Sukuelimet biologiassa määrää..mutta henkinen ihminen voi olla mitä vaan.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaa vain alkuperäinen, aito heteromies. Transut ja sukupuolettomat eivät käy.
      Vain metropolissa olen aseksuaali, muualla heteronainen.

    • Pakko seurustella kun muuten on seksisti, rasisti jne..

      Jos henkilö sanoo että hän on nainen niin sitten hän on nainen..


      Heteromiehenä sinun on pakko seurustella "naisen" kanssa.

      • Näinhän se on, mutta voiko ihminen päättää olevansa esimerkiksi apina?
        Ottaa kokovartalo karvoitus ja pyöriä perse paljaana muna kädessä eläintarhassa?

        -Koska jos on niin, et se voi itse päättää niin sitten ei pitäisi olla myöskään rasisti eri nisäkäslajien välillä... Kuka voi päättää mikä eläin ihminen lopulta on?


      • KonnaKettu
        blade83 kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta voiko ihminen päättää olevansa esimerkiksi apina?
        Ottaa kokovartalo karvoitus ja pyöriä perse paljaana muna kädessä eläintarhassa?

        -Koska jos on niin, et se voi itse päättää niin sitten ei pitäisi olla myöskään rasisti eri nisäkäslajien välillä... Kuka voi päättää mikä eläin ihminen lopulta on?

        No tällä nyky logiikalla... Voi... :D


    • Näistä jutuista huomaa että meillä on asiat liian hyvin...

      Vassareilla on kaikennäkösiä ongelmia. :D



      Me tarvitaan sota.

    • Olen hetero. En kuitenkaan tykkää hirveästi lokeroida itseäni. Jos ihastuisin johonkin ihmiseen, ei tämän sukupuoli olisi este.

      • En ole koskaan ollut miehen kanssa. Perse leikeistä en innostu edes naisen kanssa.

        Mutta jos mietitään hypoteettinen tilanne että ihastuisin korviani myöten johonkin ihmiseen, niin mitä väliä sukupuolella olisi?


      • Sovitaan vaikka sitten niin. Turha minun on lähteä aiheesta vääntämään kanssasi, varsinkaan kun en omaa siitä minkäänlaista kokemusta. Kaikilla saa olla oma mielipide.


      • Itse asiassa äänestin persuja. Mielestäni elämään ei kannata suhtautua niin pipo kireällä. Varsinkaan asioissa, jotka eivät vaikuta omaan elämään millään tavoin. Varo verenpaineitta hihhuloidessasi.


      • Sinä taas olet harvinaisen tylsä keskustelukumppani. Niin että onko sinulla jotain sanottavaa, vai pyöritätkö vaan rikkinäistä levyä?


      • Totta, perseeseen ei välttis kosketa ollenkaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole koskaan ollut miehen kanssa. Perse leikeistä en innostu edes naisen kanssa.

        Mutta jos mietitään hypoteettinen tilanne että ihastuisin korviani myöten johonkin ihmiseen, niin mitä väliä sukupuolella olisi?

        Tunnen miehen, joka elää heterosuhteessa ja on hetero, mutta hän voi ihastua myös mieheen kuitenkaan tahtomatta miestä seksuaalisesti.

        Ihastuminen on siis biromanttista, mutta seksuaalisuus heteroseksuaalista...?


      • Anonyymi

        Miks tää viesti poistuu, onko joku automaattinen poisto, jos viesti sisältää tiettyjä sanoja? Sanotaan sitten toisella tavalla. Menee kyllä hieman epäselväksi, mutta nyt tässä on vain sanoja ja asioita, mitä muutkin ovat käyttäneet. Jos tämä viesti on edelleen sääntöjen vastainen, niin poistakaa sitten koko viestiketju.

        Ei kaikki miehet-jotka-panevat-miehiä pane toisiaan perseeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks tää viesti poistuu, onko joku automaattinen poisto, jos viesti sisältää tiettyjä sanoja? Sanotaan sitten toisella tavalla. Menee kyllä hieman epäselväksi, mutta nyt tässä on vain sanoja ja asioita, mitä muutkin ovat käyttäneet. Jos tämä viesti on edelleen sääntöjen vastainen, niin poistakaa sitten koko viestiketju.

        Ei kaikki miehet-jotka-panevat-miehiä pane toisiaan perseeseen.

        Joku vittuilee sinulle. Eli tekee viestistäsi ilmiannon ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Joku vittuilee sinulle. Eli tekee viestistäsi ilmiannon ylläpidolle.

        Eikö ylläpito sitten yhtään lue ilmiannettuja viestejä? Koska ei noissa aikaisemmin poistetuissa viesteissä ollut mitään ikävää tai loukkaavaa, vaikka en yleensä käytä perse sanaa. Enemmän tykkään pyllystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ylläpito sitten yhtään lue ilmiannettuja viestejä? Koska ei noissa aikaisemmin poistetuissa viesteissä ollut mitään ikävää tai loukkaavaa, vaikka en yleensä käytä perse sanaa. Enemmän tykkään pyllystä.

        Eipä juuri. Riittää kun joku vaan ilmiantaa. Täällä on joillain käyttäjillä ollut kiusaajia, jotka systemaattisesti poistavat kaikki kiusauksen kohteena olevan viestit.


    • vitu pervot petkele

    • Voisin seurustella jos näyttäisi tarpeeksi naiselta.

      Itse olen jonkin verran bi-curious heteromies.

    • miksipä en, jos ihminen olisi muuten kiva ja mukava ja ihana,

      mää en ole itsekään ihan cis-nainen, vaikkakin enimmäkseen käsitän itseni lokeroon 'nainen' kuuluvana, mut se tuntuu usein niin hemmetin ahtaalta lokerolta et on paljon kivempaa olla "jätkä"

      • Todellakin, mut se tuntuu usein niin hemmetin ahtaalta lokerolta et on paljon kivempaa olla "jätkä"..näin just.

        Mukavempaa olla sitä mitä pää ja persoona sanoo, ei minkään ohjekirjan ja tyypitysten mukainen..tai alushousujen sisällön mukaan, jos on olo jätkä..mä oon sillon jätkä.😋

        Ärsyttäviä muutenkin kaikki etiketit, mitä miehen tai naisen tulee olla...ne vois repiä riekaleeksi kaikki etiketit sen suhteen.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Todellakin, mut se tuntuu usein niin hemmetin ahtaalta lokerolta et on paljon kivempaa olla "jätkä"..näin just.

        Mukavempaa olla sitä mitä pää ja persoona sanoo, ei minkään ohjekirjan ja tyypitysten mukainen..tai alushousujen sisällön mukaan, jos on olo jätkä..mä oon sillon jätkä.😋

        Ärsyttäviä muutenkin kaikki etiketit, mitä miehen tai naisen tulee olla...ne vois repiä riekaleeksi kaikki etiketit sen suhteen.

        Ei tässä muuta kuin että naisen kuuluu leipoa pullaa! :D Hyvä jätkä- naiset voi toki toimia betoniraudoittajina niin halutessaan mutta ei sitten pidä valittaa jos mies ei aina tule auttamaan ostoskassien kanssa kun kyllä kai "hyvä jätkä" niiden kanssa selviää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tässä muuta kuin että naisen kuuluu leipoa pullaa! :D Hyvä jätkä- naiset voi toki toimia betoniraudoittajina niin halutessaan mutta ei sitten pidä valittaa jos mies ei aina tule auttamaan ostoskassien kanssa kun kyllä kai "hyvä jätkä" niiden kanssa selviää.

        Kyllä mä itte aina kannankin ostoskassit, 4 täyttä kassia kerrallaan. Eikä pelkkiä muovikasseja, vaan niitä isoja ostettuja kauppaksseja, jumbo. 😊

        Vastahan me pihalaattoja kärrättiin kilpaa kottikärryillä, kärryt oli reunoja myöte täynnä. En mää ainaka valita, päinvastoin raskas työ piristää kun lihaksille saa käyttöä. Ihan oikeesti. 😃

        Mutta isäntä on parempi leiouri!🤗


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kyllä mä itte aina kannankin ostoskassit, 4 täyttä kassia kerrallaan. Eikä pelkkiä muovikasseja, vaan niitä isoja ostettuja kauppaksseja, jumbo. 😊

        Vastahan me pihalaattoja kärrättiin kilpaa kottikärryillä, kärryt oli reunoja myöte täynnä. En mää ainaka valita, päinvastoin raskas työ piristää kun lihaksille saa käyttöä. Ihan oikeesti. 😃

        Mutta isäntä on parempi leiouri!🤗

        Joskus tuntuu, että kädet lähtee irti ja jalat tuisee alla, mutta silti vaan sisukkaasti..

        Lattianpäällystystä olin aikeissa mennä opiskelee, mut sitten tuli mieleen että mahtaaks niis liimoissa yms päällysteissä olla migreeniä laukaisevia hajuja?

        Vanhemmiten on tullu viellä niin herkkä nenäiseksi, ettei kestä oikeen pyykinpesuaineidenkaan tuoksuja/hajuja tms. Hajuttomia mielummin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tässä muuta kuin että naisen kuuluu leipoa pullaa! :D Hyvä jätkä- naiset voi toki toimia betoniraudoittajina niin halutessaan mutta ei sitten pidä valittaa jos mies ei aina tule auttamaan ostoskassien kanssa kun kyllä kai "hyvä jätkä" niiden kanssa selviää.

        saatan minä joskus innostuukin leipomisesta, mut toi puolisko tekee kyl paremmat pullat. mun pullista tulee aina pieniä, rumia ja kovia.. :D

        mut yhtä hyvin mun käsissä pysyy niin taikinavispilä, imuri tai moppi, ku leka, kirves, lapio tai sahakin.

        eikä tuota vanhalle raksamuijalle ongelmia ostoskassien kantaminen, painavempaa rompetta minä oon työmaalla kanniskellu, eikä sieläkään miesoletetut riennä pelastamaan "neitokaista" hädässä..


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kyllä mä itte aina kannankin ostoskassit, 4 täyttä kassia kerrallaan. Eikä pelkkiä muovikasseja, vaan niitä isoja ostettuja kauppaksseja, jumbo. 😊

        Vastahan me pihalaattoja kärrättiin kilpaa kottikärryillä, kärryt oli reunoja myöte täynnä. En mää ainaka valita, päinvastoin raskas työ piristää kun lihaksille saa käyttöä. Ihan oikeesti. 😃

        Mutta isäntä on parempi leiouri!🤗

        joo, ei tartte erikseen lähtä salille jotain rimpuilulaitetta veivaamaan ku tekkee pihahommia tai muuta hyötyliikuntaa :)


      • m.wurst kirjoitti:

        joo, ei tartte erikseen lähtä salille jotain rimpuilulaitetta veivaamaan ku tekkee pihahommia tai muuta hyötyliikuntaa :)

        Näin on, monta mielekästä asiaa samassa kompaktissa paketissa. Samaa oon sanonut siivoustyöstä, ilo nähdä heti työnsä jälki, tietää että edistää muidenkin hyvinvointia ja viihtyisyyttä ja saa hyötyliikuntaa, kun jatkuvasti liikkuu ja heiluu työpäivän ajan.

        Rasittavana sitä toiset pitää, mutta mä nautin mm. just siitä fyysisyydestä. Ihan toista mitä entinen ammatti. 👍


    • Anonyymi

      Olen binainen, mutta en ole innostunut suhteesta transsukupuolisen ihmisen kanssa. Se olisi jo lisääntymisen kannalta vaikeaa. Totta kai se on vaikeaa biologisen naisenkin kanssa lukuun ottamatta adoptiota ja keinohedelmöitystä. Ainoastaan kaveri voin olla transsukupuolisen kanssa, en muuta.

      • Anonyymi

        Onko transsukupuoliset mekaanisia?


    • Anonyymi

      jokainen olkoon mitä on. seurustelkoot kenen kanssa tahtoo. itse olen hetero mies. rakastan naista. yhtä kerrallaan. en ole koskaan ollut naimisissa, tuskin koskaan menenkään. nyt kuulin että olen varmaan homo. enkö minä saa itse päättää mikä minä olen? se haukkuja on muuten itse naisen kanssa naimisissa oleva kaappihomo. toivottavasti hänellä nyt pysyy kulissit pystyssä...

    • Anonyymi

      Voisin seurustella ja enemmänkin. T. Johanna

    • Mä saattaisin pystyäkin jonkinlaisen transihmisen kanssa suhteeseen, vaikea sanoa näin suoraan.... lapsia kyllä en tekisi lisää. Mutta heterona hänen olisi oltava nainen pääosin, että seksuaalinen kiinnostus heräisi. 🤔 Sinäänsä ihan oikea kiinnostus johtunee muusta, kun ei ole kumppanille kysyntää, kun sellainen jo on. 😊

      Minua mietityttää kyllä varsinkin oman sukupuolen kohdalta transseksuaalisuus silleen, että haetaanko siinä vaikka oikeutusta feminiiniseen piirteeseen? Jos vaikka tykkää pukeutua naiseksi? 🤔
      Vai oliks se trasvensiitti? 🙄
      Ja oli miten oli, minua kiinnostaa se, että kuinka moni ymmärtää sen silleen, että vaikka miehenä sukupuolisesti ei voi tuoda julki omaa feminiinistä puoltansa?

      Jotenkin mä kytken sen nopeasti toksiseen maskuliinisuuteen. Maskuliinisuus nähdään ainoana ja puhtaana piirteenä, eikä siihen voisi kytkeä mitään muuta, tai on outo.

      Tästä ois kiva turista transseksuaalin kanssa. Ja/tai transventiitin kanssa. 😊 Mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Jos vaan tykkää pukeutua, niin silloin on transvestiitti.

        Transsukupuolisuus ei välttämättä tarkoita sitä, että muuttaa pukeutumistaan mitenkään. Mitä nyt lukenu englanninkielisiä forumeita, niin aika monet transnaiset vaan "boymodee". Joillekin se on vaan väliaikasta kunnes ei enää mee läpi pojasta/miehestä, mutta jotkut jää siihen pysyvästi.

        Transmiehillä ei taida olla ihan samaa ongelmaa vaatteiden kanssa, paitsi ehkä jos haluaiskin edelleen pukeutua naisten vaatteisiin. Mutta jos pukeutuu miesten vaatteisiin vaikka ei mee miehestä läpi, niin tuskin ketään välittää, kun naiset saa puketua ihan miten haluaa.

        Transseksuaali on sellainen kenellä on sukupuolenkorjaushoitoja tai on hakeutunut sellaisiin, mutta ei ole vielä ehtinyt saamaan niitä.


    • En seurustelisi...
      Olen aina pitänyt transuja perversseinä...Pidän homojakin perversseinä, mutta nuo transut vielä potenssiin kymmenen.
      He herättävät minussä lähinnä inhotusta..
      Itse en käsitä tätä ns. "ihmiseen ihastumista" sukupuolesta riippumatta ja silti kokea itsensä heterona.
      Itselläni ei ole koskaan elämässä ollut mitään seksuaalisia/ romanttisia tuntemuksia miehiä kohtaan... Minun ei siis ole mahdollistakaan ihantua toiseen mieheen.

      Tältä pohjalta kyllä teidän on vielä mietittävä uudelleen se oma seksuaalisuus.. Te jotka ihastutte ns. ihmiseen sukupuolesta riippumatta , niin olette kyllä oikeasti bi-seksuaaleja. Itseasiassa olin jopa tätä ketjua lukiessa vähän yllättynyt kuinka paljon tällä palstalla oli seksuaalivähemmistöjen adustajia...Monet näköjään vähintäin puolittain kaapissa kuitenkin..

    • Anonyymi

      Jotenkin jaksaa vielä juuri ja juuri huvittaa, että vielä viime vuosina jotkut on pokkana uskoneet, että transsukupuolisuudesta voisi jotenkin parantua antamalla hormoneita tai terapiaa - ne siis todettiin täysin toimimattomiksi tuossa 60-70-lukujen taitteessa.

      Itseä ei kiinnosta transut, ei sukupuolettomuuden nimeen vannovat, ei mitkään sellaiset. Olen ihan tavallinen mies, joka ymmärtää ainostaan naisen ja miehen välisen seksin, ei muuta - siinä sulle pervoutta. Me binääriin kuuluvat transtaustaiset miehet (ja naisetkin) hukutaan massaan ja siksi meitä ei ole kenenkään mielestä olemassa. Mutta meistä kiinnostuu aivan tavalliset heterot, mitä olemme itsekin. Ulkoisesti emme erotu muista, emmekä haluakaan erottua. Kumppanimme välillä unohtavat seurustelevansa/olevansa naimisissa jonkun transihmisen kanssa, sateenkaaripariksi emme todellakaan identifioidu, vain heteropariksi (tai homo/lesbo, jos on). Olemme jotain ihan muuta kuin julkisuudessa esiintyvät muunsukupuoliset/ transaktivistit.

    • Anonyymi

      Jouko Mäki-Lohiluoma:"Näyttää hienolta, kun tulee Transt-mies."

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe