Miehelle hyvää viikon jatkoa. T. Johanna
Mun ihanalle tulevalle
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mihin se entinen katos?
- Anonyymi
Ei tainnut olla samalla tavalla kiinnostunut minusta kuin minä hänestä.
- Anonyymi
Toivottavasti saat hyvän ihanan miehen. Tämä toivotus yhdeltä mieheltä.
- Anonyymi
Toivon myös.
- Anonyymi
Hae itsellesi apua! Nolaat vain kaikki Johanna nimiset ihmiset.
- Anonyymi
Nää on yhden Makesedän dissauksia kiusaksi⚽⚽⚽⚽😴
- Anonyymi
Saa kai tänne kirjoittaa kuka tahansa. Hae itse itsellesi apua. Et sä edes tiedä kuka olen. Eikä sun tarvitse lukea mun viestiä jos noin pännii.
- Anonyymi
Kirjoituksesi kertoo aika paljon. Tänne saa kaikki kirjoittaa, jotka sitä haluavat. Mut, oikeesti sulla on ongelmia tunnepuolella. Niitä sun kannattais hoidattaa eikä tänne valittaa ja kirjoittaa ihan pimeitä. Sanon tän sulle kaikella hyvyydellä.
- Anonyymi
Olenko valittanut jotakin? Mitä olen valittanut? Kerro mulle. Itselläsi on tunneongelma kun mun jutut sua noin kiinnostaa. En tunne sua joten häivy mun ketjusta.
- Anonyymi
Johanna on yksi säteistä joita syttyy harvoin, mutta palaa kirkkaana muistoissa.
Kaunis ja söpö älykäs ja rauhallinen nainen.- Anonyymi
Mitä hänelle tapahtui? Miksi hän elää muistoissa? Kuoliko hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänelle tapahtui? Miksi hän elää muistoissa? Kuoliko hän?
Tuommoiset tuppaa kuolemaan varhain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoiset tuppaa kuolemaan varhain
Surullista mutta totta. Johanna nimi tarkoittaa hepreaksi jumalan armoa. Johanna nimen kantajat ovat upeita ihmisiä joilla on sydän kohdallaan. He ovat todellisia jumalan pikku enkeleitä joilla on parantava kosketus kehoon ja mieleen.
He voivat myös tuhota niin halutessaan. He kantavat oikeudenmukaisuuden korkeaa ymmärrystä.
- Anonyymi
Aloittaja, miksi pistät oman nimesi perään? Vai kirjoitatko toisen nimellä täällä? Kenties mies naisena?
- Anonyymi
Jo Hanna ja muut "sammuneet tähdet". Hei - jos parasta ennen päivämäärä on mennyt ohi, sillloin ei flaksi käy enää.
Silloin täytyy kokea pyydyksiä ja yrittää vaan.
Kaikenlaisesta julkisuudesta on apua - vai onko? Kengittäjiä tarvitaan monessa pirtissä maalla. - Anonyymi
No jos haluatte välttämättä tietää minusta niin olen vaihtanut itselleni naisen nimen. Nykyään olen siis Johanna. Oletteko nyt tyytyväisiä kun saitte selville. Ei tarvitse enää riehua. Oikein hyvää yötä kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015