Mä en halua olla sulle ilmaa, se sattuu oikeesti tosi paljon. Mä luulin että välität. Vai siksikö juuri? Sanoisit mikä on.
välitän susta niin paljon
36
307
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna jos nähdään ja toivottavasti nähdään niin olis mukava jutella jotakin. Olet ihana mies.
- Anonyymi
Kyllä mä välitänkin, mulla vaan ajatukset menee vuoristorataa päivä päivältä ja en osaa lopettaa sitä looppia. Kun voin paremmin, niin olen yhteydessä sinuun, ellet itse halua rikkoa tätä looppia, onnistuu se niinkin.
- Anonyymi
Haluatko että olen Kovis, puhun, ratkon ongelmat sun puolesta ja pussaan.
No en ole, olen erityisherkkä.- Anonyymi
Mitenkä edellinen vastaus liittyy alotukseen. Voihan erityisherkkäkin välittää.
- Anonyymi
Minä välitän sinusta mutta rakastan miestäni. Et ole mulle ilmaa mutta yritän keskittyä mieheeni. Tiedän, että tämä kirjoittelumme loukkaa häntä.
Ei tunnu hyvältä puida tätä näin. Voi kunpa voisimme molemmat mennä elämässä jo eteenpäin. Mitä se vaatisi?- Anonyymi
Jos sää rakastat miestäsi ja suhteessasi kaikki on kunnossa niin mitä sä tänne kirjottelet ja kenen sä luulet sulle kirjottelevan täällä. Ai niin, oot tykästynyt johonkin anonyymiin.
- Anonyymi
En rakasta sinua vaan miestäni. Se on totuus. En halua sinua, en rakastetuksi enkä ystäväksikään. Tämän on loputtava. Hyvästi. Jätä minut rauhaan!
- Anonyymi
Noin sanot, mutta taidat tarkoittaa muuta, kun kolahti noin kovaa.
- Anonyymi
Te ootte kaikki ihan sekasin 😂
- Anonyymi
Niin ollaankin ja juuri susta, sulla on niin kiva nimikin. Jos mä saisin lapsen niin antasin nimeksi:anonyymi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ollaankin ja juuri susta, sulla on niin kiva nimikin. Jos mä saisin lapsen niin antasin nimeksi:anonyymi.
Anonyymien kevätkokouksessa tulee kyllä parhaat ideat. Otan tämän kunnianosoituksena nimelleni. Kiitos.
- Anonyymi
Aloittaja, mä, olen nainen. Ei käynyt ilmi tekstistä. Miestä siis mietin.
- Anonyymi
Tuli melkein perheriita kun et heti kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli melkein perheriita kun et heti kertonut.
😂😂😂
- Anonyymi
Huomasin..🙄 Täytyy olla tarkempi.
Ainakin mun huolet jäi toisarvoiseksi tässä. - Anonyymi
Minkä nimistä miestä etsit? Ja kuka olet? Laita edes vähän kirjaimia.
- Anonyymi
En taida. Ei sillä että kukaan tunnistaisi, turhaa kuitenkin. Mulle iso juttu, toiselle ei ehkä. Pitäisi selvittää kasvotusten, mut taidan olla pelkuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida. Ei sillä että kukaan tunnistaisi, turhaa kuitenkin. Mulle iso juttu, toiselle ei ehkä. Pitäisi selvittää kasvotusten, mut taidan olla pelkuri.
Trolli.
- Anonyymi
Oliskin. Mä oon vaan ihan hölmö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin. Mä oon vaan ihan hölmö.
Hölmöys on tiivistynyt tänään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöys on tiivistynyt tänään täällä.
En tarkoita aloittajaa.
- Anonyymi
Laita nyt jotain tunnisteita. Koko sun aloitus hukkuu trollien joukkoon, jos kyselet jotain henkilökohtaista täällä, mutta et kerro enempää.
- Anonyymi
Tämä oli päivän sekopäisin viestiketju :D
- Anonyymi
Samaa mieltä, näemmä pöpilästä saa lomaa pyhien ajaksi 😁😀😁
- Anonyymi
Mä oon valitettavasti pöpilässä nyttenki. Ollu yli 4 vuotta. Jossain kaukana tulevaisuudessa koittaa vapaus. Mut sitä ennen elän päivän kerrallaan
- Anonyymi
Taidat olla ihan pihalla nainen?
- Anonyymi
Toisinaan.. Ja liian herkkä, sitä vaan en näytä monelle.
- Anonyymi
Nythän on hyvä olla pihalla kun on lämmintä.
- Anonyymi
Siksipä juuri. Haluaisin hänet oikeasti, en leikisti. Tai en ollenkaan. Ja kaikki on hänen päätettävissä.
- Anonyymi
Aikuisten leikit on vasta sen jälkeen kun on oikeasti haluttu.
- Anonyymi
Mikset sano jos haluat jonkun? Miksi vain hän voi päättää? Tietääkö toinen edes että sä tahdot?
- Anonyymi
Entä jos mäkin haluan? En vain tiedä sun tunteista varmuudella. Kertoisit.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa siinä, että tämä on vietävä oikeasti päätökseen. Haluan miettiä tätä vielä ja sitten palata. Tämä on elämäni vaikein päätös enkä olisi ikinä uskonut että tämä juttu veisi näin pitkälle.
Annathan minulle aikaa. Ymmärrän myös mikä vastuu minulla päättämisessä on. Hyvää yötä ja palaillaan.- Anonyymi
Jos olisit kaipaamani (ja rakastamani) nainen, joka olet myös rakas ystäväni, niin sanoisin sinulle, että minun puolelta ei ole mitään painetta kiirehtiä päätöksenteossa. Tiedä, että rakastan sinua nyt ja aina, ja olen olemassa aina sinua varten, jos joskus saat päätettyä haluatko olla elämässäni vain ystävänä vai haluatko rakentaa kanssani yhteistä tulevaisuutta seurustelusuhteessa. Itse haluan ja toivon tietysti jälkimmäistä. Ja jos on pienintäkään mahdollisuutta, että haluat samaa tai että tulet jossain vaiheessa haluamaan, niin toivon, että et sulje sitä mahdollisuutta pois.
- Anonyymi
Olisitkin mun. Kaikki ois paremmin.
- Anonyymi
Hankalaa on. On ihan hirveän vaikeeta saada sanottua joskus jollekin jotain, vaikka yleensä puhumisen jälkeen on helpompi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771