Onko hyviä jutunaiheita palstalle?
Haluatteko puhua sinkkuudestanne vai muuten vaan jostain, nyt saa avautua.
Mistä jutellaan
18
<50
Vastaukset
Mistä sinä haluaisit jutella?
- Anonyymi
Puhutaan vaikka ihmisistä joille ystävyydet ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Mulla on kakkahätä. Mitä teen?
- Anonyymi
Olis kivaa pussailla naista
- Anonyymi
Sää on aina hyvä puheenaihe
- Anonyymi
Jutellaan naisista ja jännämiehistä. Miksi nainen haluaa väkivaltaisen jännämiehen kanssa olla parisuhteessa?
- Anonyymi
Ei se haluakaan. Se vain ei uskalla erota, kun sitten todennäköisesti lähtee henki.
- Anonyymi
Voi jutella noniin.... mistä tahansa tuskin tarvitsee yrittää keksiä kun juttuja rakentuu varmaan aina auTomaattisesti sitten.
Ehkä niin lääkärien valheellisista diagnooseista ja poliisien valheista oikeudenkäynneissä todistajina ollessaankin :) - Anonyymi
Puhutaan ihmisistä, jotka eivät osaa selvittää asioita, vaan katkaisevat yhteydenpidon ja jättävät toisen tuskaiseksi ja epätoivon valtaan. Eikö tällaiselle ihmiselle ystävyys merkannutkaan mitään, jos mitättömien erimielisyyksien takia on valmis hylkäämään?
Ei puhuta, kukaan ei kuuntele. Kirjoitetaan mielummin. Jos joku lukisi.
- Anonyymi
Näppäimerkitkin jo kuumentuvat puhelimestakin vain.... noita Jope Ruonansuun huumorijuttuja on nyt tullut kuunneltua, aika hauskojakin: https://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo
Anonyymi kirjoitti:
Näppäimerkitkin jo kuumentuvat puhelimestakin vain.... noita Jope Ruonansuun huumorijuttuja on nyt tullut kuunneltua, aika hauskojakin: https://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo
Ei mulla kuumene, kun persus istuessa.😇
HortenMarket kirjoitti:
Ei mulla kuumene, kun persus istuessa.😇
Pitäisi keksiä jonkin sortin perstuuletin 🤔
Vihertäjä kirjoitti:
Pitäisi keksiä jonkin sortin perstuuletin 🤔
Nii taikka istua ilmastoidun ritilä laatikon päällä. :D
- Anonyymi
Miksette juo viinaa koska sitten löytäisitte kumppanin helposti?
Vain viinaa juomalla saa kumppanin, meinaatteko oleskella palstalla loppuelämänne.- Anonyymi
Aika väsähtäneitä nää sun viinanjuontikehoitukset.
- Anonyymi
Lähtekää vaikka risteilylle niin näette maailmaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750