Tää saattaa olla väärä paikka laittaa tämä mutta en oikee tunne näitä kategorioita, joten jos oot herkkä viiltely/itsemurha jutuille tai ne esim triggeröi sua älä lue tätä. Myös jeesuksesta ja elämän tärkeydestä paasaaminen on turhaa.
Eli siis mikä olisi tarpeeksi terävä että sais kunnolla ranteet, kyynertaipeet ja yms. auki? En ole kotoa löytänyt ollenkaan tarpeeksi teräviä veitsiä ja en tiedä, myydäänkö kaupoissa semmosia kunnon viiltely teriä? Olen mä joskus sheivereitä leikellyt ja niistä ottanut teriä irti, kyllähän ne viiltää mutta ovat vain niin pirun pieniä. Niin onko mitään tietoa millä sais ja mistä niitä sais? Kiitos!
Millä saa kunnolla verta?
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Puukolla vaan ranteet auki.
No se tässä onkin se ongelma, kun en ole vielä yhtäkään tarpeeksi terävää puukkoa löytänyt. Kaikki ovat niin tylsiä että ei viillä ihoa. Kyllähän niillä puukotettua sais mutta ei pysty viiltämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862