Neuvoja? Miten selviän? Olenko ainoa.. Exäni jätti minut pari viikkoa sitten. Olemme olleet välillä samassa seurassa, mutta ensimmäisenä viikkona välttelin porukkaa jossa liikumme koska hänen näkeminen satuttaa minua. Nyt kun olemme olleet entisessä kaveriporukassamme molemmat hän on minua lähellä koko aika ja on suudellut minua. Kysyin, mistä ristiriitainen käytös johtuu kun sanoillaan hän ilmaisee että hän ei halua olla minun kanssani yhdessä ja teot vastaa ihan muuta. Hän on näyttänyt minulle eron jälkeen hellyyttä ja läheisyyttä aivan kuten suhteessamme. Kuitenkaan hän ei halua olla kanssani yhdessä. Alunperin hän jätti minut syynä hän sanoi että ei ole aikaa, ja tiedän että se ei pidä paikkaansa. Hän kertoi kuitenkin että on aikaa olla minun ystäväni. Hän jätti minut todella kylmästi viestillä ja oli suhteen lopussa jotenkin tunnekylmä minua kohtaan. Olen todella ihmeissäni tästä kaikesta. Koin todella yksinäiseksi suhteen jälkeen oloni ja en ymmärrä miten hän sai minut näin sekasin. On ollut eron jälkeen todella mustaa tämä elämä ja synkkiä asioita käynyt mielessä. Aina kun näen hänet tunteet saa vallan mutta en halua olla lähekkäin hänen kanssaan koska meitä ei enää ole.
Kokemuksia? En tiedä mitä ajatella...
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostatte aika nuorilta. Silloin ainakin omassa kaveriporukassa oli joskus joitain vähän outoja kuvioita. Nuorena ei aina osaa vielä toimia suhteissa (jotkut ei kyllä aikuisenakaan.. ).
Tuo kuulostaa aika kurjalta käytökseltä. Ensin jättää sinut ja sitten kuitenkin käyttäytyy kuin olisit hänen tyttöystävä, silloin kun hänelle sopii.
En keksi muuta ratkaisua kuin sanoa hänelle suoraan miltä sinusta tuntuu. Eli ettet halua hänen käyttäytyvän noin. Jos hän ei halua olla sinun kanssasi, ei hän voi myöskään olettaa että sinä haluat olla lähekkäin ja antaa hänen suudella ym. Joku päivä hän suutelee jotain toista eikä mielestään toimi väärin, koska ette ole yhdessä. Sinuun sattuu kuitenkin. Lopeta hänen pelinappulana oleminen, niin voit saada joskus joltain kunnioitustakin.
- Anonyymi
Et siis itse osaa asettaa rajaa ystävyyssuhteelle ja seurustelulle. Kasva aikuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862