kumppaninsa? En usko että kaikilla Suomen musliminaisillakaan on valinnanvapaus voimassa, joten miksi suomalaisilla naisilla pitäisi olla?
Miksi naisella pitäisi olla oikeus valita
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai naisilla pitää olla oikeus valita itse kumppaninsa, kun onhan se tärkeä ihmisoikeus ja kuuluu osana sivistyneiden länsimaiden oikeuksiin. On vaan tämän kirjoituksen kirjoittaja itse naisasialuuseri tai joku muu hänen kaltainen nussimaton luuserimies, joka ei ole itse pystynyt sitä naista löytämään oman ätmi-taustansa takia.
- Anonyymi
Naisilla oikeus valita jännämies ja kuolla nuorena. Niin ovat monet tehneetkin.
- Anonyymi
Sä taidatkin itse olla ätmi ja lisäksi myös vielä näitä palstan "kilttejä ja kunnollisia" miehiä. Just tollaisia paskoja te kaikki "kiltit ja kunnolliset" miehet aina oikeasti olettekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidatkin itse olla ätmi ja lisäksi myös vielä näitä palstan "kilttejä ja kunnollisia" miehiä. Just tollaisia paskoja te kaikki "kiltit ja kunnolliset" miehet aina oikeasti olettekin.
Darkki tässäkin.
- Anonyymi
Siksi ettei syntyisi lisää ätmejä. Luonnon valinta.
xLiner
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2993597Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.881208- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.211846Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777