Minulle ei kelpaisi edes ilmaiseksi
https://www.seiska.fi/Uutiset/Aarnio-vyyhdin-avainhenkilo-prostituoitu-Saara-eli-todistajansuojeluohjelmassa-keraamalla
Ostaisitko seksiä tältä kurpalta?
7
<50
Vastaukset
Hmm, vaalea tukka ja nahkatakki, sama ikäkin.. Sehän olen minä 😜 "Salainen paikkakin" näyttäis olevan Turku, kirjastosilta ja olisko Artukaisten suunta..
Juu, sanotaan näin, että kuluttava elämä näkyy ihmisessä, etenkin naamassa. Siinä ei sinänsä ole mitään hauskaa.- Anonyymi
Ja käsistä, ei tuon ikäiselle vielä ole yleensä noin ryppyisiä käsiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja käsistä, ei tuon ikäiselle vielä ole yleensä noin ryppyisiä käsiä.
Mahdollisesti joku sairaus, useampiakin, reuma tms.? Varmaan oman turvallisuutensa takia halunnut naamansa näkyviin. Tuskin tienaamismielessä, enää.
- Anonyymi
No deal...!!!
- Anonyymi
Näyttää naamasta (ja varmaan vartalostakin vaatteiden alla) ainakin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta, huh!
Esim. Jennifer Lopez, joka on vanhempi(?) näyttää aika toisenlaiselta:-D Ja naapurin rouvakin, joka on samoja ikiä. - Anonyymi
En ostaisi, koska en ostaisi keltään. Mutta ihmisen mollaaminem kurpaksi on typerää itsensä ylentämistä. Se että naama on lehdessä ei oikeuta ketään nimittelemään eikä arvostelemaan ulkonäköä.
- Anonyymi
Ohhoh, kuinka noin vanha kehtaa myydä seksiä edes. Pitäisi lailla kieltää yli 30 vuotiaiden seksinmyynti. En ole ostanut yli 28 vuotiaalta seksiä, naiset olleet 19-23 vuotiaita kauniita joilta olen ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje71170- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666