Nyt on hyvä ja rento fiilis kertokaapa teidän kokemuksia tästä lääkkeestä/huumeesta
Otin juuri elämäni ekan lyrican 300mg
4
535
Vastaukset
- Anonyymi
Ooksä viel eloss?
On mahtava tunne, kun ei ton lääkkeen kanssa meinaa pytyss pysyä. Ja hikoiluttaa pirusti. Ei tarvi sauanssa käydä - Anonyymi
Käytin aikanaan 3 x 300mg/vrk monta kuukautta, eikä mitään vaikutusta. Lopetin ilman vieroitusoireita.
Hyödytön lääke meikäläiselle. Määrättiin hermokipuun. - Anonyymi
Eka annoksen jälkeen hyvä ja euforinen olo, kuin pieni humala. Nukkuu hyvin.
Tämä vaikutus kestää yhden päivän. Sitten sivuvaikutusten lista on seuraava: Huimaus, tasapainohäiriöt, muistihäiriöt, raivarit, masentuneisuus, alakuloisuus.
Markkinoille on tulossa japanilaiselta firmalta uusi lääke jonka vaikuttava aine on mirogabaliini. Kauppanimi ainakin Japanissa on Tarlige. Pitäisi olla sekä tehokkaampi hermosärkyihin ja sivuvaikutusten pitäisi olla pienempiä. Se tuli markkinoille tammikuussa 2019 Japanissa, vielä ei tietoa milloin muualla. - Anonyymi
Itsellä käytössä 75 mg lyrica, ja aina kun issias tai muu hermosärky iskee, otan yhden semmosen, ja n. 15 minuutin kuluessa särky on pois. Tehos muuten myös hammassärkyyn. On tosi hyvä lääke, ainakin allekirjoittaneella tepsii koviinkin kipuihin. Ei tunnu vaikuttavan siten että laittaisi päätä sekaisin ainakaan toi 75 mg. Lekuri sanoi että ei saisi ajaa, mutta olen ajanut ja ihan normaali olo, kipu vain poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203