Milloin tapasitte ihastuksenne kanssa viimekerran? Ja missä☺️?
Viimekohtaaminen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään,töissä
- Anonyymi
Emme ole koskaan kohdanneet oikeesti.
Silti hän on sydämessäni ja minulla on paha mieli ja olo kaikesta... Eniten siitä ettei ole enää mitään yhteyttä... 😢
🌾
Täälläkin käyminen tuo vain ahdistusta lisää..
Hänelle rakkautta ja anteeksi. - Anonyymi
Mitä jos ihastukseen kohteita on monta menneisyydestä 🤔
Luetellaanko ne kaikki?
Nykyistä ihastuksen kohdetta, kun ei ole... - Anonyymi
Kohta tulee vuosi kuluneeksi kun hänet viimeksi näin. Kohtasimme ohimennen veden äärellä, hän veneessä ja minä laiturilla. Hän ei ole ihastukseni vaan hän on jotain paljon enemmän, sydämeni valittu. Ajattelen häntä päivittäin, ja öisin hänestä unta näen. Hän ”herätti” minut unesta, jonka sairauteni minulle aiheutti. Kiitos vaan mies! Nyt minulla on voimakas tunnemyrskyn tornado sisälläni, enkä tiedä mitä sille pitäisi tehdä? Saas nähdä kuin naisen käy? Tulenko selviämään vai tuhoutumaan? Näillä voimavaroilla veikkaisin viimeistä 🤔 On sen verran suurista ja repivästä tunteista kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412