Milloin tapasitte ihastuksenne kanssa viimekerran? Ja missä☺️?
Viimekohtaaminen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään,töissä
- Anonyymi
Emme ole koskaan kohdanneet oikeesti.
Silti hän on sydämessäni ja minulla on paha mieli ja olo kaikesta... Eniten siitä ettei ole enää mitään yhteyttä... 😢
🌾
Täälläkin käyminen tuo vain ahdistusta lisää..
Hänelle rakkautta ja anteeksi. - Anonyymi
Mitä jos ihastukseen kohteita on monta menneisyydestä 🤔
Luetellaanko ne kaikki?
Nykyistä ihastuksen kohdetta, kun ei ole... - Anonyymi
Kohta tulee vuosi kuluneeksi kun hänet viimeksi näin. Kohtasimme ohimennen veden äärellä, hän veneessä ja minä laiturilla. Hän ei ole ihastukseni vaan hän on jotain paljon enemmän, sydämeni valittu. Ajattelen häntä päivittäin, ja öisin hänestä unta näen. Hän ”herätti” minut unesta, jonka sairauteni minulle aiheutti. Kiitos vaan mies! Nyt minulla on voimakas tunnemyrskyn tornado sisälläni, enkä tiedä mitä sille pitäisi tehdä? Saas nähdä kuin naisen käy? Tulenko selviämään vai tuhoutumaan? Näillä voimavaroilla veikkaisin viimeistä 🤔 On sen verran suurista ja repivästä tunteista kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750