Nainen! Nieletkö?

Anonyymi

Nieletkö nainen kaiken vai jääkö kurkunpäähän? Vai peräti kurlaat? Jos et niele, miksi et?

30

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oksennan

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Jo 50-luvulla todettiin, että miehen sperma on hyväksi naiselle sekä sisäisesti että ulkoisesti iholle siveltynä.

• Anonyymi

Nieletkö kaiken vai jäikö näkkileivän murunen kurkkuun kiinni?

• Anonyymi

En KOSKAAN harraista tuollaista😡

• Anonyymi

Ei tulis mielenkään ottaa suhun sitä mönjää saati niellä, olkoonkin vaikka oma mies kyseessä. Nainen 46v

• Anonyymi

Hyvältä mieheltä nielen. Muiden kanssa en edes etene paria lausetta pidemmälle.

• Anonyymi

Täällä samanlainen. Vain sen oikean sperma on ravitsevaa ja kaunistavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä samanlainen. Vain sen oikean sperma on ravitsevaa ja kaunistavaa.

Humor. Sitä oikeaa etsiessä... voi pitää hauskaa niiden ei-oikeiden kanssa... ;)

• Anonyymi

Haluaisin myöskin maistaa naista joka omistaa sydämeni. Haluaisin myös että hän maistaisi myös minua ja nauttisi siitä. En tiedä miksi, mutta ehkä se on jonkinlainen sisäänrakennettu tarve. :)

• Anonyymi

Vapun viihdettä: Mies esittää Dry Vodka -pullon harmaata muovikorkkia ja kysyy: Kaikki varmaan tietää mikä tämä on? Kertoo sitten: Sen tilavuus on tarkalleen 9 cc (kuutiosenttiä). Ja sitten: Se on yhtä paljon kuin keskimääräinen annos mieskiisseliä. Mies pitää korkkia ilmassa sormenpäissään ja sanoo hetken päästä: Katsokaa nyt ... kaikesta ne naiset jaksavatkin marista.

• lisää viihdettä saisi siitä, et mies itse maistaisi sitä ensin.

• Kaikki minkä suuhun laitan, niin nielen, paitsi hammasharjan..ja haarukan.

• Anonyymi

Joo haarukan nielaisemisessa vahingossa voisi olla jo isompikin ongelma, tietysti riippuisi haarukan koosta, jotta ei lapion kokoinen kuitenkaan. Tai traktorinkin kokoinen, Zetor-haarukka.

• Anonyymi

Haarukka suuhun ja Massey-Ferguson mahantäytteeksi.

• Anonyymi

Zetori suuhun, mennentullen, Massey-Ferguson mahan täytteeksi.
        Traktoriruokaa.

• Anonyymi

Suuvettä en kyllä niele vaan kurlaan. Ei ole varmaan oikein terveellistä niellä suuvettä.

-pihallatipunen-

• 🍖😠🐥

Tuo oli se sun entinen.....🤗

• minen purematta niele.

• Ekkö ees kahvia?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ekkö ees kahvia?

riippuu kuinka vahvaa se on,

• Anonyymi

Anu Saagimin neuvoin, voisi seuraavan kerran käyttää vaikka kasvonaamiona:)

• Siitä vain kokeilet, kun aineetkin löytyy omasta takaa..

Joskus aikoinaan, ennen kristinuskon ryntäystä, kuukautisverta käytettiin...ei prkle..en muista enää mihin, mutta sitä käytiin ihan muilta ihmisiltä kyselemässä, kai johonkin parannuksiin?

Sittemmin siitä kristinuskon myötä tuli hyi-hyi saastaa..ja synnytyksenkin jälkeen naisen piti mennä kirkkoon puhdistautumaan.

• brigitte niel sen

• Anonyymi

Kaikki kai tietää että Madonnan 'Like A Prayer' biiisi liittyy aiheeseen syvällisesti?

• Anonyymi

En hahmota miten, voisitko selventää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hahmota miten, voisitko selventää

Yksi ei tiedä?

• En niele. Pidän suussa ja säästän miehelleni.

• Kakkarapuja nielin justiinsa. Ruoaksi kelpaavat voi niellä, muun räkäsen pihalle. 😃

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59