e-seksuaaleja?
https://yle.fi/uutiset/3-10765256
”– Parinormatiivisuus on jo pitkään ollut meille kuin piikki lihassa. Ihmissuhdetaitoihinsa voi tarvita apua vaikka ei olisikaan ihmissuhteessa, selittää Sexpon toiminnanjohtaja Tommi Paalanen.”
Ei kai nyt sentään?
-flowersreally-
Ovatko palstalaiset
16
104
Vastaukset
Kuulostaa väkisin väännetyltä muoti-ilmiöltä.
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko e-sosiaalinen?
Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.
Vihertäjä kirjoitti:
Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.
Tavallista introverteille. Hyvin tavallista.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.
Aspergerit kai harvemmin osaa.
-flowersreally-
E-seksuaalit ei tarvitse e-pillereitä.
Eehee..- Anonyymi
Voi olla jotain muusikkoihmisiä Elli eli Muumeja, kitaristejakin, joiden huumorintaju on sitten yhtähyvä kuin kadonnut tulitikkuaskil tai Kadonnut Potilas,, Kanonnut Sotilas, tai Kadonnut Kaukosäädin.
Kyllä vanhat asenteet ovat niin tiukassa että netistä pornoa katsova sinkkumies on vielä vuosikymmeniä säälittävä runkkari mutta ainakin mediassa netistä pornoa katsova nainen toki esitetään muodikkaasti e-seksuaalina, niin se vaan menee. Jos ajatellaan vaikka median asennetta kun joku rosa meriläinen esittelee vaginatreenejään raahaamalla ketsuppipulloa se on median mielestä loistojuttu:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/me-naiset-rosa-merilainen-avoimena-seksista-saan-orgasmin-ajatuksen-voimalla-sekunneissa/6623662#gs.943euv
Jos taas joku julkkismies kertoisi jotain vastaavaa se olisi vain iljettävää.- Anonyymi
Mulla onkin ketsuppi ihan loppu.
-flowersreally-
- Anonyymi
Uutiset kuin Kuukautiset?
IltaKuukausisetkin vielä, tai YönUutiset, kuin kuukausiset, kuukausittain tulisi aina yö-uutisia. - Anonyymi
Tää pätee vain persujen äänestäjiin
- Anonyymi
Hyvin pärjännyt yksin monia vuosia ilman noita juttuja.
- Anonyymi
Noita-juttuja? Mitä ne Noidat tekevät sitten Sinulle?
Mjoo
Kummallista, mutta mä en tajua lainkaan mitä tossa sanotaan.
(Naurua)Mitä helvettiä on esmes parinormatiivisuus?
Missä se piikki on, ja kenen lihassa?
Meidän?
Jos ihminen tarvitsee apua, hän huutaa: Apua!
Ja loppujen lopuksi: mikä vittu on Sexpo? Jokin messukeskus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664