Ovatko palstalaiset

Anonyymi

e-seksuaaleja?

https://yle.fi/uutiset/3-10765256

”– Parinormatiivisuus on jo pitkään ollut meille kuin piikki lihassa. Ihmissuhdetaitoihinsa voi tarvita apua vaikka ei olisikaan ihmissuhteessa, selittää Sexpon toiminnanjohtaja Tommi Paalanen.”

Ei kai nyt sentään?

-flowersreally-

16

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa väkisin väännetyltä muoti-ilmiöltä.

      • Oletko e-sosiaalinen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko e-sosiaalinen?

        Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.

        Tavallista introverteille. Hyvin tavallista.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Olen. Edelleen nuo asperger-testit meneillään. En tykkää vuorovaikutuksesta oikeassa elämässä. Osaan kyllä; Ihmiset kuvailevat minua ulospäin suuntautuneeksi, mutta en vaan nauti vuorovaikutuksesta pätkääkään. Se on sellaista väkisin pungertamista. Vähän kuin teatteria. Korkeintaan lähimpien ystävien kanssa tykkään olla. He kun antavat minulle tilaa jota tarvitsen, eivätkä ihmettele vaikka olisin hiljaa omissa oloissani.

        Aspergerit kai harvemmin osaa.
        -flowersreally-


    • E-seksuaalit ei tarvitse e-pillereitä.

      Eehee..

    • Anonyymi

      Voi olla jotain muusikkoihmisiä Elli eli Muumeja, kitaristejakin, joiden huumorintaju on sitten yhtähyvä kuin kadonnut tulitikkuaskil tai Kadonnut Potilas,, Kanonnut Sotilas, tai Kadonnut Kaukosäädin.

    • Kyllä vanhat asenteet ovat niin tiukassa että netistä pornoa katsova sinkkumies on vielä vuosikymmeniä säälittävä runkkari mutta ainakin mediassa netistä pornoa katsova nainen toki esitetään muodikkaasti e-seksuaalina, niin se vaan menee. Jos ajatellaan vaikka median asennetta kun joku rosa meriläinen esittelee vaginatreenejään raahaamalla ketsuppipulloa se on median mielestä loistojuttu:

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/me-naiset-rosa-merilainen-avoimena-seksista-saan-orgasmin-ajatuksen-voimalla-sekunneissa/6623662#gs.943euv

      Jos taas joku julkkismies kertoisi jotain vastaavaa se olisi vain iljettävää.

      • Katson por*oo 🦌 netissä.


      • Anonyymi

        Mulla onkin ketsuppi ihan loppu.
        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Uutiset kuin Kuukautiset?

      IltaKuukausisetkin vielä, tai YönUutiset, kuin kuukausiset, kuukausittain tulisi aina yö-uutisia.

    • Anonyymi

      Tää pätee vain persujen äänestäjiin

    • Anonyymi

      Hyvin pärjännyt yksin monia vuosia ilman noita juttuja.

      • Anonyymi

        Noita-juttuja? Mitä ne Noidat tekevät sitten Sinulle?


    • Mjoo

      Kummallista, mutta mä en tajua lainkaan mitä tossa sanotaan.

      (Naurua)

      • Mitä helvettiä on esmes parinormatiivisuus?

        Missä se piikki on, ja kenen lihassa?

        Meidän?

        Jos ihminen tarvitsee apua, hän huutaa: Apua!

        Ja loppujen lopuksi: mikä vittu on Sexpo? Jokin messukeskus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe