Pankaa naisianne paljaalla

31

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai tuommoinen siiderivalas raskaaksi tule, sen pitäisi olla pissis, mamut yritti, mutta saivat syytteen.

    • Aika jännä että tuossakin muka huomoristisessa kirjoituksessa toiminta laitetaan miesten harteille "pankaa paljaalla" vaikka tosiasiassa ei sillä ole mitänä merkitystä millä mies panee koska naisen itsemääräämisoikeus. Joko akka syö pillereitä, sillä on joku muu ehkäisy tai jos ei ole tai se epttää niin akka tekee kuitenkin abortin koska hänellä on oikeus. Käytännössähän miehen osaksi jää vain saada joku sp-tauti naiselta jonka se on kantanut jostain panorinkelistä, itrtosuhteesta tai etelänmatkalta.

      Naisten tulisi ottaa vastuu lapsten tekemisestä yhteiskuntaan koska ne niitä voi tehdä tai olla tekemättä, on kaikki vapaudet ja keinot mutta jännä että kukaan tai mikään ei uskalla naisia syyttää syntymättömyydestä vaikka niiden vikahan se on, päinvastoin sekin tuntuu olevan monen muun jutun ohella miesten vika noissa muka hauskoissakin jutuissa.

      • Anonyymi

        Eipä ole kovin pitkä aika siitä, kun maailman suurin synti oli se, että 2000-luvun naiset vain lisääntyvät ja lisääntyvät. Yh-ämmät suurine pentukatraineen olivat Suomen pahin ongelma.

        Nyt ne samat 200-luvun naiset sitten pitäisikin saada lisääntymään. Hohhoijaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovin pitkä aika siitä, kun maailman suurin synti oli se, että 2000-luvun naiset vain lisääntyvät ja lisääntyvät. Yh-ämmät suurine pentukatraineen olivat Suomen pahin ongelma.

        Nyt ne samat 200-luvun naiset sitten pitäisikin saada lisääntymään. Hohhoijaa....

        Jäi näemmä yks nolla puuttumaan...


      • Anonyymi

        Mikä on säästöpankki-tauti? Mies vie naisen rahat?


    • No mielestäni ei pitäisi kuulua kenellekkään kenenkään lisääntymiset, et sen asian pohtimisen voisi mielestäni jo lopettaa tässä maassa..
      Mutta sitten toinen asia mikä tuossa käy ilmi on vaan tuo, et mihin ollaan nykypäivänä tultu tässä ns. mielensäpahoittajien valtakunnassa.. Jotenkin tuntuu, että lässyttävät feministit ovat pilanneet kaiken kun tuntuu, et mitään ei voida sanoa nykyään enää julkisesti ku siitä alkaa tuo tyhjänpäiväinen naputus.. Esim. itse kaipaan entisaikojen mainoksia missä oli mm: Patukka mainos: Taitaa tyttö tietää, että olis nurkantakana patukkaa tarjolla.
      -Nykypäivänähän tuokin olisi tässä teko siveässä feministi maailmassa kauhistus.

      Samaan aikaan kun naiset pyörittävät kullikarusellia tinderissä entistä kovemmalla frekvenssillä, niin ulospäin leikitään entistä siveämpää ja kaikki on naista alistavaa..Formuloistakin veivät varikkotytöt.... Tavallaan saas nähdä kuin pitkälle miehet ovat valmiita menemään tässä valkoritaroinnissaan.

      • Anonyymi

        Montako lasta sinulla muuten on? Siksi kysyn, koska haluat panna neitseitä paljaalla. Et kai pakota heitä pillereitä syömään vain oman nautintosi takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako lasta sinulla muuten on? Siksi kysyn, koska haluat panna neitseitä paljaalla. Et kai pakota heitä pillereitä syömään vain oman nautintosi takia?

        Mitäs asia sinua huolettaa...
        Ihmiset vaikuttavat olevan kovin kiinostuneita minun seksielämästä ja heittelevät näitä narsistitisien hiekkapillujen kommenttejaan..
        Olisi kauhistus mikäli miehetkin olisivat yhtä nihkeitä vittupäitä naista kohtaa kuka etsii seuraa itselleen. Ihan järjetön ajatus, mut joo..Näin se menee tässä "tasa-arvo yhteiskunnassa"... Se " tasa-arvo nimittäin tahtoo olla kovin valikoivaa.. Herätys apina sinullekkin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mitäs asia sinua huolettaa...
        Ihmiset vaikuttavat olevan kovin kiinostuneita minun seksielämästä ja heittelevät näitä narsistitisien hiekkapillujen kommenttejaan..
        Olisi kauhistus mikäli miehetkin olisivat yhtä nihkeitä vittupäitä naista kohtaa kuka etsii seuraa itselleen. Ihan järjetön ajatus, mut joo..Näin se menee tässä "tasa-arvo yhteiskunnassa"... Se " tasa-arvo nimittäin tahtoo olla kovin valikoivaa.. Herätys apina sinullekkin.

        Itepä sitä seksielämääsi täällä olet "mainostanut". Ja etsin avoimesti nimenomaan vain seksiä, että ihmissuhdetta. Vaikutat vaan melko vastenmieliseltä miesolennolta. Ja itsekkäältä sekä narsistiselta. Minä en ole milläänmuotoa narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itepä sitä seksielämääsi täällä olet "mainostanut". Ja etsin avoimesti nimenomaan vain seksiä, että ihmissuhdetta. Vaikutat vaan melko vastenmieliseltä miesolennolta. Ja itsekkäältä sekä narsistiselta. Minä en ole milläänmuotoa narsisti.

        "Ja etsin avoimesti"= Ja etsit avoimesti.

        Minä en etsi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja etsin avoimesti"= Ja etsit avoimesti.

        Minä en etsi mitään.

        Et etsi mitään niin..Kunhan länkytät aikasi kuluksi.. Jospa vain antaisit minun etsiä mitä etsin..
        Sinä olet rasisti et mitään muuta.. Narsistinen rasisti!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Et etsi mitään niin..Kunhan länkytät aikasi kuluksi.. Jospa vain antaisit minun etsiä mitä etsin..
        Sinä olet rasisti et mitään muuta.. Narsistinen rasisti!

        Voitko kerran vielä toista narsisti-sanan...Ja minkä suhteen olen rasisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kerran vielä toista narsisti-sanan...Ja minkä suhteen olen rasisti?

        Olet rasisti niitä miehiä kohtaan ketkä etsivät neitseellistä partneria..-Tässä tapauksessa minua.
        Kommenttisi tihkuvat narsismia sekä miesvihaa.. Päämääränä mustamaalaaminen, valheiden levittäminen, sekä epätoivoinen henkilöhyökkäys. Olet tyypillinen -Jos et sinä saa, niin ei sitten kukaan muukaan ihminen- Et täytä kriteereitä ja olet katkera.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Olet rasisti niitä miehiä kohtaan ketkä etsivät neitseellistä partneria..-Tässä tapauksessa minua.
        Kommenttisi tihkuvat narsismia sekä miesvihaa.. Päämääränä mustamaalaaminen, valheiden levittäminen, sekä epätoivoinen henkilöhyökkäys. Olet tyypillinen -Jos et sinä saa, niin ei sitten kukaan muukaan ihminen- Et täytä kriteereitä ja olet katkera.

        Mun puolesta saat etsiä neitsyttä mutta älä puhu mitään kullikaruselleista, koska pyörität itse omaa henkilökohtaista kullikaruselliasi neitsytnaisille. Se, jos mikä on kaksinaismoralistista. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Olet rasisti niitä miehiä kohtaan ketkä etsivät neitseellistä partneria..-Tässä tapauksessa minua.
        Kommenttisi tihkuvat narsismia sekä miesvihaa.. Päämääränä mustamaalaaminen, valheiden levittäminen, sekä epätoivoinen henkilöhyökkäys. Olet tyypillinen -Jos et sinä saa, niin ei sitten kukaan muukaan ihminen- Et täytä kriteereitä ja olet katkera.

        Sinun pitää sitten suostua myöskin isäksi, jos kerran paljaalla pitää päästä panemaan, eikä neitsykäisesi halua sekoittaa pillereillä luonnollisia elintoimintojaan. Sinulla ei ole oikeutta vaatia häneltä sellaista.

        t: sivustaseuraaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää sitten suostua myöskin isäksi, jos kerran paljaalla pitää päästä panemaan, eikä neitsykäisesi halua sekoittaa pillereillä luonnollisia elintoimintojaan. Sinulla ei ole oikeutta vaatia häneltä sellaista.

        t: sivustaseuraaja

        No voi sentään.. Oletpas sinä huolehtivainen kun pitää aikuisten ihmisten ehkäisystä noin kovin huolta kantaa vaikkei kukaan ole sitä sinulta pyytänytkään. Oikea muumimamma siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta saat etsiä neitsyttä mutta älä puhu mitään kullikaruselleista, koska pyörität itse omaa henkilökohtaista kullikaruselliasi neitsytnaisille. Se, jos mikä on kaksinaismoralistista. Ei mulla muuta.

        Olisit varmasti kovin onnellinen tai se tekisi sinut onnelliseksi mikäli etsisin muiden miesten tavoin mahdollisimman paljon käytettyä ja tautista lutkaa..

        Sinä vihaat ja syrjit kokemattomia miehiä ja kun minä en tee samoin naisia kohtaan, niin suorastaan kihiset vihaasi/raivoasi siellä ja levittelet vihapuheitasi.

        Minä olen aina avoin tutustumaan neitseellisiin naisiin....He ovat ystäviäni ja he ymmärtävät, että minulle voi puhua ja minua uskaltaa lähestyä. Minä en tuomitse, minä en osoita sormella, minä en hauku ihmisiä kokemattomiksi, enkä syrji heitä sen vuoksi....


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Olisit varmasti kovin onnellinen tai se tekisi sinut onnelliseksi mikäli etsisin muiden miesten tavoin mahdollisimman paljon käytettyä ja tautista lutkaa..

        Sinä vihaat ja syrjit kokemattomia miehiä ja kun minä en tee samoin naisia kohtaan, niin suorastaan kihiset vihaasi/raivoasi siellä ja levittelet vihapuheitasi.

        Minä olen aina avoin tutustumaan neitseellisiin naisiin....He ovat ystäviäni ja he ymmärtävät, että minulle voi puhua ja minua uskaltaa lähestyä. Minä en tuomitse, minä en osoita sormella, minä en hauku ihmisiä kokemattomiksi, enkä syrji heitä sen vuoksi....

        Niin ja siinä samalla kun olet niin ymmärtäväinen pääset korkkaamaan neitsyen eli pilaat naisen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itepä sitä seksielämääsi täällä olet "mainostanut". Ja etsin avoimesti nimenomaan vain seksiä, että ihmissuhdetta. Vaikutat vaan melko vastenmieliseltä miesolennolta. Ja itsekkäältä sekä narsistiselta. Minä en ole milläänmuotoa narsisti.

        Mä pidän kyseistä nimimerkkiä jonkinlaisena vastavetona kuvittellisille naisten vaatimuksille..

        Että kyllä miehelläkin on varaa pistää vaatimuksia.. Niin tietysti onkin, mutta no joo..liian läpinäkyvää..


    • Anonyymi

      Mies kun sanoo tuollaista nii johan alkaa naiset ulvomaan

    • Ei helv.. Kaikenmaailman idiootteja se leipä elättää..😂

      Harvemmin muuten parisuhteessa ehkäisy hoidetaan kondomilla.

      • Anonyymi

        Itseasiassa kortsu on ihan hyvä ehkäisy. Pillerit on monen naisen kohdalla olleet ihan perseestä. Kierukkaa kitsastellaan edelleen synnyttämättömien akkojen kohdalla ja esim. Pessaarit on ilmeisesti jonkin sortin muinaismuistoja. Jnejne. Ehäkäisyvaahto on jo ajatuksena naurettava, eikä kovin varmakaan.

        Kortsua käyttäessä mies voi oikeasti olla myös kontrollissa omasta elämästään. Tosin sitä tulee myös käyttää aina oikein. Eli koko yhdynnän ajan. Nautintoa se oikeastaan vähennä. Ehkä hiukan jopa pitkittää.


    • Anonyymi

      Panin kerran jonkun toisen naista paljaalla. Ei sitä ole pakko naisen sisään laueta.

      • Anonyymi

        Tiedätkö sä lisääntymis toiminnosta? Se ettet laukea sisään ei itseasiassa takaa yhtään mitään, kun niitä siittiöitä voi siinä matkan varrella uiskennella myös kohteeseensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sä lisääntymis toiminnosta? Se ettet laukea sisään ei itseasiassa takaa yhtään mitään, kun niitä siittiöitä voi siinä matkan varrella uiskennella myös kohteeseensa

        Ei ne siittiöt naisen vatsalta ui naisen kohtuun. Kyllä mies tietää milloin mälli lähtee ja ottaa peniksen pois naisen vaginasta jo paljon ennen kun laukee. Ennenaikaista laukeamista harrastavat vain ne jotka ovat kokemattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne siittiöt naisen vatsalta ui naisen kohtuun. Kyllä mies tietää milloin mälli lähtee ja ottaa peniksen pois naisen vaginasta jo paljon ennen kun laukee. Ennenaikaista laukeamista harrastavat vain ne jotka ovat kokemattomia.

        Ei jestas teidän tietotasoa 😂

        Suosittelen perehtymään aihepiiriin vähän paremmin! 👌


    • Siellä on taas kukkahattutädit kyyneleet silmissä kirjoittaneet että kannustaako päätoimittaja miehiä raiskaamaan naisia.

      :D

      Joku aina tuntee olonsa uhatuksi.

    • Anonyymi

      Paljaalla se paras panna- Jokainen on vastuussa siitä tuleeko sitten lapsia vai ei, mutta valitettavasti usein työtä tekevät veronmaksajat joutuu elättää naisen synnyttämän lapsen koska nainen antoi jollekkin paskalle miehelle pillua. Naisen tulee huolehtia ettei mies laukea naisen kohtuun eli ostaka niitä kumeja jos aiotte antaa väkivaltaiselle jännämiehelle pillua.

    • Anonyymi

      Hän on kyllä ihan oikeassa.

      Hyvä että joku sanoo asian suoraan.

    • Anonyymi

      Tässä on kyllä mielestäni vinha perä. Sillä tavalla meinaan, että miesten tulisi olla aloittellisempia muksujen teon suhteen. Ja toki tehdä myös naiselle selväksi, että aikoo vastuunsa niistä kantaa ja osansa niiden kasvatuksesta hoitaa. Ehkä jopa rakastaa sitä ipanaa? Luonto on oikeasti siitä jännä, että se on tehnyt omien muksujen rakastamisen aika helpoksi.

      Ongelma mielestäni konkretisoituu monen naisen kohdalla turhaan stressaamiseen. Niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin. Esim. miesten solidaarisuus työkavereita kohtaan nostaa monesti heidän työtehoaan. Naiset taas keskittyvät enemmän toistensa kampittamiseen, varsinkin jos työkaveri on ”ärsyttävä” syystä tai toisesta.

      Naiset ovat tässä yhteiskunnassa vapaita yksilöitä, mutta kokevat, että heidän pitäisi liikaa kontrolloida ja suunnitteilla elämäänsä, myös niiltä osin joissa mennään niin syviin vesiin, että liikaa pähkäilemällä jää päätökset tekemättä. Eli tsempatkaa ukot akkojanne. Jos ne asiaa empivät. Ja jos ooikesti haluatte mukuloita. Molemmat.

    • Anonyymi

      30t on pikkuraha yhdestä hyvästä varvista :). Niin miksi ette innostu miehet???

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe