Asioita, joita ette usko koskaan elämässänne kokevanne

Ja ikänne.

Omani ovat
- Seksi naisen kanssa
- Ystävän/ystävien löytäminen
- Omakotitalon omistaminen
- Avaruusmatka

- Ikää 32 vuotta (eikä enää paljon jäljellä)

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -Miesystävän saaminen
      -Avioliitto
      -Lapsien saaminen
      -Ystävien löytäminen

      Ja niille jotka tulevat sanomaan että nainen saa aina miehen jos ei ole nirso, nyt on kyse ihan muista syistä miksi nuo eivät tule koskaan toteutumaan kohdallani.

      • Anonyymi

        Ikä unohtui. 27-34 vuotta. En halua tarkemmin sanoa.


      • Anonyymi

        Nirso.


      • Tarkemmin tietämättä, sanon vain "Never say Never." Ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aina nousee seuraava aamuaurinko. :) Ainakin about seuraavat viisi miljardia vuotta. Tsemppiä!


      • Arvasin sen, sul on rutto.


      • Anonyymi

        Sanosin myös että rakkaus, miehen rakkaus.


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Tarkemmin tietämättä, sanon vain "Never say Never." Ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aina nousee seuraava aamuaurinko. :) Ainakin about seuraavat viisi miljardia vuotta. Tsemppiä!

        Siksi juuri kannattaa sanoa ei koskaan toteudu saattaa toteutua.


    • Olevani koskaan täysin terve ja huoleton sen suhteen. Voittavani lotossa, enkä eläväni kovin vanhaksi.

      Tuskin saan Espajan huvilaakaan.

      Ikä 42

      • ? Luulin sinun olevan nuorempi. Sitä mitä huomasin sen yhden kuvan ja puuhastelu jutuista hoksannut, niin vaikutit alle 40 vuotiaalta reilusti. Ainakin pirteä mieli ja asenne sinulla on. :)


      • Irvokas kirjoitti:

        ? Luulin sinun olevan nuorempi. Sitä mitä huomasin sen yhden kuvan ja puuhastelu jutuista hoksannut, niin vaikutit alle 40 vuotiaalta reilusti. Ainakin pirteä mieli ja asenne sinulla on. :)

        Iki lapsekas?😃

        Täytän kesällä 43.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Iki lapsekas?😃

        Täytän kesällä 43.

        Nice, aina kiva nähdä kun joku osaa nimimerkkini lyhennyksen oikein. :D Englannin kieliset ihmiset laittaa sen aina "Irvy" :S

        Eihän tuo ole ikä eikä mikään vielä!

        Mää olen tämmönen ikinuori :P (Ainakin mieleltäni.) Reilu kolme viikkoa tulee 37 täyteen vasta.


      • Irvokas kirjoitti:

        Nice, aina kiva nähdä kun joku osaa nimimerkkini lyhennyksen oikein. :D Englannin kieliset ihmiset laittaa sen aina "Irvy" :S

        Eihän tuo ole ikä eikä mikään vielä!

        Mää olen tämmönen ikinuori :P (Ainakin mieleltäni.) Reilu kolme viikkoa tulee 37 täyteen vasta.

        Heh, et sä kovin irvokas ole mutta se sun pelihahmo on. 😋

        Täällä palstalla kaikki yli 20 vuotiaat on vanhoja, paitsi ätmiksi itseään kutsuvat ikämiehet. 🤣

        Mieleltä sitä nuorekkaana just pysyykin, kuka pysyy..kroppa pyrkii vanhettumaan.

        Täytyy koittaa muistaa onnitella n. 3 vko päästä!💥


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, et sä kovin irvokas ole mutta se sun pelihahmo on. 😋

        Täällä palstalla kaikki yli 20 vuotiaat on vanhoja, paitsi ätmiksi itseään kutsuvat ikämiehet. 🤣

        Mieleltä sitä nuorekkaana just pysyykin, kuka pysyy..kroppa pyrkii vanhettumaan.

        Täytyy koittaa muistaa onnitella n. 3 vko päästä!💥

        Kyl mä vähän Irvokas olen, puoliksi savolaisverta suonissa virtaa. ^^

        Niin no, mihin sitä vertaa ikää. Me ollaan varmaan jo muinaismuumioita sitten. :D

        Saatan olla Varkaudessa silloin, mutta tuun sit kattomaan oletko onnitellut. :P

        Sain muuten positiivisen päätöksen siihen ammatilliseen kuntoutukseenkin! Hyvä synttärilahja siinä mulle. :) Alkaa vasta nyt havahtumaan siihen. Jotain positiivista pitkästä aikaa. :D


      • Irvokas kirjoitti:

        Kyl mä vähän Irvokas olen, puoliksi savolaisverta suonissa virtaa. ^^

        Niin no, mihin sitä vertaa ikää. Me ollaan varmaan jo muinaismuumioita sitten. :D

        Saatan olla Varkaudessa silloin, mutta tuun sit kattomaan oletko onnitellut. :P

        Sain muuten positiivisen päätöksen siihen ammatilliseen kuntoutukseenkin! Hyvä synttärilahja siinä mulle. :) Alkaa vasta nyt havahtumaan siihen. Jotain positiivista pitkästä aikaa. :D

        No seeeee selittääkin sitten jotain, savolaaset on viäräleukia, oli ne puolikkaita tahi kokonaesia.😉

        Lupsakoita, lupsakkaat ihmiset on mun mieleen. Helppo tulla juttuun.

        Kyllähän tänne muutama mummy kääreliinoineen varmaan mahtuu...?!?🤕

        Vai varkaissa meinaat olla, no elä jää kiinni itte teossa. Ja jos en oo muistanu onnitella, niin sitten saan kuulla kunniani?😝

        Wau! Hienoa! Onneks olkoon myönteisestä päätöksestä. On hyvä lahja ja hyvä asia, että pääset ammatilliseen kuntoutukseen. 👏😀👍


      • HortenMarket kirjoitti:

        No seeeee selittääkin sitten jotain, savolaaset on viäräleukia, oli ne puolikkaita tahi kokonaesia.😉

        Lupsakoita, lupsakkaat ihmiset on mun mieleen. Helppo tulla juttuun.

        Kyllähän tänne muutama mummy kääreliinoineen varmaan mahtuu...?!?🤕

        Vai varkaissa meinaat olla, no elä jää kiinni itte teossa. Ja jos en oo muistanu onnitella, niin sitten saan kuulla kunniani?😝

        Wau! Hienoa! Onneks olkoon myönteisestä päätöksestä. On hyvä lahja ja hyvä asia, että pääset ammatilliseen kuntoutukseen. 👏😀👍

        Asunut melkein koko iän Turussa ja sitten tuo Savolaisuus. Ja vielä Kaksonen. Niin tullut tämmönen vähän erikoisempi persoona. :D Tuntemattomien kanssa ei tule juurikaan juteltua, mutta kun tutustuu niin juttua riittää sitten laidasta laitaan. Kun oikkee ruppee huastelemaan niin eippä siinä kahtota mistee se juttelu tullee. :P

        Eiköhän tänne sovi parit muumiot. Voidaan huudella sitten "Pois mun nurmikolta! Elkää hyvät immeiset kaahailko." ja "Kyllä silloin kun minä olin nuori niin!" :D

        Juuh, mennä Varkauteen mummolaan laittamaan makkarin lattiaa, kylppärin muovimatto uusia ja liiterin seinää korjata. (Ei mitään käryä miten ne tehään, mutta eiköhän se mene kun tekee.) Se on semmonen teräsmummo siellä vielä, ikää kohta 90 ja halkoo omat puut sun muuta. :) Katsoo jos sinne liiteriin saa lautalattiat laitettua kanssa, saisi askartelu verstaan siitä, on hiekka pohja nytten. Isoveljellä kesäloma vaiheessa niin yhessä sitten tuumaillaan. Mummollakin kelpaa ehtoot viettää siellä sitten vielä. Tiiä vaikka itse muuttaisin sinne sitten vaiheessa. Kahtoo mitä tuolta kuntoutuksesta tulee kanssa. :)

        Kiitos kiitos vielä tuosta. Kyllä se huojensi kun sinne selvitykseen pääsee. Ei tarvitse ihan vielä arkkua rakentaa. :D


      • Irvokas kirjoitti:

        Asunut melkein koko iän Turussa ja sitten tuo Savolaisuus. Ja vielä Kaksonen. Niin tullut tämmönen vähän erikoisempi persoona. :D Tuntemattomien kanssa ei tule juurikaan juteltua, mutta kun tutustuu niin juttua riittää sitten laidasta laitaan. Kun oikkee ruppee huastelemaan niin eippä siinä kahtota mistee se juttelu tullee. :P

        Eiköhän tänne sovi parit muumiot. Voidaan huudella sitten "Pois mun nurmikolta! Elkää hyvät immeiset kaahailko." ja "Kyllä silloin kun minä olin nuori niin!" :D

        Juuh, mennä Varkauteen mummolaan laittamaan makkarin lattiaa, kylppärin muovimatto uusia ja liiterin seinää korjata. (Ei mitään käryä miten ne tehään, mutta eiköhän se mene kun tekee.) Se on semmonen teräsmummo siellä vielä, ikää kohta 90 ja halkoo omat puut sun muuta. :) Katsoo jos sinne liiteriin saa lautalattiat laitettua kanssa, saisi askartelu verstaan siitä, on hiekka pohja nytten. Isoveljellä kesäloma vaiheessa niin yhessä sitten tuumaillaan. Mummollakin kelpaa ehtoot viettää siellä sitten vielä. Tiiä vaikka itse muuttaisin sinne sitten vaiheessa. Kahtoo mitä tuolta kuntoutuksesta tulee kanssa. :)

        Kiitos kiitos vielä tuosta. Kyllä se huojensi kun sinne selvitykseen pääsee. Ei tarvitse ihan vielä arkkua rakentaa. :D

        Mimmonen paikka se Turku on asua ja elää? Täällä on aika moni vissiin Turusta kotoisin tai tuntuu usein olevan..

        Pitäähän sitä hiukan tarkkailla kelle sitä alkaa haastelemaan. Sama se mullakin on, että helposti en tee aloitetta puhumiseen ventovieraitten kanssa, mutta tuttujen kanssa kyllä sujuu supliikki. Toki työt on olleet aina ihmisten parissa tapahtuvaa, jossa vuorovaikutus on välttämätöntä. Niin on pakosti oppinut ujostelematta sitten puhumaankin.

        Niin sulla on nyt se projekti, josta taisit aiemminkin hiukan kertoa. Niin muistelen. Se oli se kerta, kun aprikoit ties vaikka sieltä sen naisenkin löytäisit.😃


        Luulen, että kuntoutuksesta on tulevaan hyötyä ja apua. On se ainakin tilaisuus funtsia mitä ja miten eteenpäin. 😊


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mimmonen paikka se Turku on asua ja elää? Täällä on aika moni vissiin Turusta kotoisin tai tuntuu usein olevan..

        Pitäähän sitä hiukan tarkkailla kelle sitä alkaa haastelemaan. Sama se mullakin on, että helposti en tee aloitetta puhumiseen ventovieraitten kanssa, mutta tuttujen kanssa kyllä sujuu supliikki. Toki työt on olleet aina ihmisten parissa tapahtuvaa, jossa vuorovaikutus on välttämätöntä. Niin on pakosti oppinut ujostelematta sitten puhumaankin.

        Niin sulla on nyt se projekti, josta taisit aiemminkin hiukan kertoa. Niin muistelen. Se oli se kerta, kun aprikoit ties vaikka sieltä sen naisenkin löytäisit.😃


        Luulen, että kuntoutuksesta on tulevaan hyötyä ja apua. On se ainakin tilaisuus funtsia mitä ja miten eteenpäin. 😊

        Tää on tämmönen. Ihmiset menee paikasta A paikkaan B välttäen katsekontaktia, ainakin keskustassa. Parin metrin välit bussipysäkillä seistessä, mutta bussin tullessa kaikki ahtautuu kiireesti kasaan ovelle. :D Puistot on ihan hienoja ja siistejä. Aurajoki kaunis. Keskustasta kävellyt muutamat kerrat kotiin, niin Aurajoen reunassa kulkee puulaudotettu raitti. Siinä mukava kävellä. Kauheat ruuhkat nyt kun toriparkkia rakennetaan. Saa olla rauhassa istumassa, harvemmin tulee kukaan juttelemaan. Sinänsä hyvä, sinänsä huono.

        Kerran rupesin oikein isommassa citymarketissa katselemaan ja pohdiskelemaan. Ihmisiä paljon vihanneslaareilla katselemassa. Kukaan ei puhu kenellekkään, tekevät vaan omaa juttuaan. Sinänsä häiritsevää, tähänkö ollaan tultu. :S Italiassa oli kauhea meteli ja rupattelu menossa paikallisella rantatorilla. Varkaudessakin aina kun oottelee penkillä tai muuten vaan istuu, niin sielläkin jopa turkulaiset lomailijat tulee juttelemaan. :D

        Eipä se haittaa jos juttelee ihmisten kanssa, täällä tuntuu olevan paljon turhantärkeitä välillä sekä some sitä some tätä. Ei oikein naposta semmoiset. Voi olla että huono arpa vaan osunut kohdalle. Ja se kokoaikainen kiire oikein paistaa ihmisistä.

        Niin, en ollenkaan pistäisi pahakseni jos maaseudun suunnalta joku haluaa adoptoida meikäläisen. :D

        Juu kyllähän siitä, he varmaan siellä kuntoutuksessa tietää mihin ammattiin kannattaa ruveta näillä resursseilla. Itse miettinyt jotain luonto- tai eläinaiheista tässä. Joku koirakouluttajakin vaikka. Aktiivinen mutta ei silleen rasittava, luulisin. Meinasin ruveta, kunhan saa kelan kanssa kädenväännöt tehtyä niin tuonne eläinsuojeluyhdistykseen vapaaehtoiseksi näin ensialkuun. Tai sitten joku filosofi juttu :D Sen verta tulee funtsittua maailmanmenoa. Astronomia on kanssa yksi, harmi vain että tuo lyhytmuisti mennyt jonkin verran. Hankala oppia uusia matemaattisia kaavoja ja sen tapaisia asioita. Siihen kariutui tuo opiskelukin, kun ei saa nukuttua oikein eikä pysty sitten keskittymään ja muisti alkoi tökkimään.


      • Irvokas kirjoitti:

        Tää on tämmönen. Ihmiset menee paikasta A paikkaan B välttäen katsekontaktia, ainakin keskustassa. Parin metrin välit bussipysäkillä seistessä, mutta bussin tullessa kaikki ahtautuu kiireesti kasaan ovelle. :D Puistot on ihan hienoja ja siistejä. Aurajoki kaunis. Keskustasta kävellyt muutamat kerrat kotiin, niin Aurajoen reunassa kulkee puulaudotettu raitti. Siinä mukava kävellä. Kauheat ruuhkat nyt kun toriparkkia rakennetaan. Saa olla rauhassa istumassa, harvemmin tulee kukaan juttelemaan. Sinänsä hyvä, sinänsä huono.

        Kerran rupesin oikein isommassa citymarketissa katselemaan ja pohdiskelemaan. Ihmisiä paljon vihanneslaareilla katselemassa. Kukaan ei puhu kenellekkään, tekevät vaan omaa juttuaan. Sinänsä häiritsevää, tähänkö ollaan tultu. :S Italiassa oli kauhea meteli ja rupattelu menossa paikallisella rantatorilla. Varkaudessakin aina kun oottelee penkillä tai muuten vaan istuu, niin sielläkin jopa turkulaiset lomailijat tulee juttelemaan. :D

        Eipä se haittaa jos juttelee ihmisten kanssa, täällä tuntuu olevan paljon turhantärkeitä välillä sekä some sitä some tätä. Ei oikein naposta semmoiset. Voi olla että huono arpa vaan osunut kohdalle. Ja se kokoaikainen kiire oikein paistaa ihmisistä.

        Niin, en ollenkaan pistäisi pahakseni jos maaseudun suunnalta joku haluaa adoptoida meikäläisen. :D

        Juu kyllähän siitä, he varmaan siellä kuntoutuksessa tietää mihin ammattiin kannattaa ruveta näillä resursseilla. Itse miettinyt jotain luonto- tai eläinaiheista tässä. Joku koirakouluttajakin vaikka. Aktiivinen mutta ei silleen rasittava, luulisin. Meinasin ruveta, kunhan saa kelan kanssa kädenväännöt tehtyä niin tuonne eläinsuojeluyhdistykseen vapaaehtoiseksi näin ensialkuun. Tai sitten joku filosofi juttu :D Sen verta tulee funtsittua maailmanmenoa. Astronomia on kanssa yksi, harmi vain että tuo lyhytmuisti mennyt jonkin verran. Hankala oppia uusia matemaattisia kaavoja ja sen tapaisia asioita. Siihen kariutui tuo opiskelukin, kun ei saa nukuttua oikein eikä pysty sitten keskittymään ja muisti alkoi tökkimään.

        No sehän on sitten samanlaista, kun Lahdessakin. Kaikki möykkii menemään ittekseen tai kaverien kanssa, mutta visusti omassa neliössään vilkuilematta juuri ketään päin. Sen verran ettei yhteen törmää.😄

        Yleensä vielä kuulokkeet kirvilla, kännykkä kädessä tai joku reppu selässä, laukku kädessä viuhtoen viilettää rynnien liikennevaloissa tien yli.

        Tyypillistä kaupunkilaistyyliä. 🤣

        Sillon joskus kun muutettiin maalle Lahdesta, oli outoa kun kaikki moikkaili ventovieraitakin..käsi pystyssä morjes! Ja bussissa kaikki tuijotti päin uusia naamoja, häpeilemättä. En ollut Lahdessa tottunut sellaiseen. Mut sitten vuosien saatossa totuin hyvin.

        Landet on ihan rentoa porukkaa. 😃

        Pääset pian maajussiksi emännälle!😄

        Eläintenhoitaja? Pieneläintenhoitaja? Varmaan pääset helposti esulle työhön, siellä apukädet yleensä kelpaa.

        Unettomuus on paha juttu, siinä kärsii muisti ja uupuu muutenkin kroppa. Riskit kasvaa sydän- ja verisuonitaudeillekin. Unettomuus ja ns. koiranuni on tuttua, nukuin n. 5 vuotta puoliunessa, mutta tiedostin mitä ympärillä tapahtui. Eli torkkumista, horrosta..triptylillä sitten nukuin kunnolla.

        Nykyään nukun kun tukki. Ja nukahdan hyvin ilman mitään lääkettä.

        Mut toivottavasti saat hommat reilaan kaikinpuolin.☺️


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        No sehän on sitten samanlaista, kun Lahdessakin. Kaikki möykkii menemään ittekseen tai kaverien kanssa, mutta visusti omassa neliössään vilkuilematta juuri ketään päin. Sen verran ettei yhteen törmää.😄

        Yleensä vielä kuulokkeet kirvilla, kännykkä kädessä tai joku reppu selässä, laukku kädessä viuhtoen viilettää rynnien liikennevaloissa tien yli.

        Tyypillistä kaupunkilaistyyliä. 🤣

        Sillon joskus kun muutettiin maalle Lahdesta, oli outoa kun kaikki moikkaili ventovieraitakin..käsi pystyssä morjes! Ja bussissa kaikki tuijotti päin uusia naamoja, häpeilemättä. En ollut Lahdessa tottunut sellaiseen. Mut sitten vuosien saatossa totuin hyvin.

        Landet on ihan rentoa porukkaa. 😃

        Pääset pian maajussiksi emännälle!😄

        Eläintenhoitaja? Pieneläintenhoitaja? Varmaan pääset helposti esulle työhön, siellä apukädet yleensä kelpaa.

        Unettomuus on paha juttu, siinä kärsii muisti ja uupuu muutenkin kroppa. Riskit kasvaa sydän- ja verisuonitaudeillekin. Unettomuus ja ns. koiranuni on tuttua, nukuin n. 5 vuotta puoliunessa, mutta tiedostin mitä ympärillä tapahtui. Eli torkkumista, horrosta..triptylillä sitten nukuin kunnolla.

        Nykyään nukun kun tukki. Ja nukahdan hyvin ilman mitään lääkettä.

        Mut toivottavasti saat hommat reilaan kaikinpuolin.☺️

        Kurkkasin mitä se eläintenhoitaja pitää sisällään.

        https://www.amiedu.fi/henkiloasiakkaat/opiskeltavat-ammattialat/elaintenhoito/

        Tossa nyt amiedun linkki, mutta onhan näitä muitakin.☺️

        Itekin joskus olin löhteä ooiskelemaan Asikkalaan pieneläinhoitajaksi. Mutta se jäi. Mulla oli haaveena perustaa koirakoti. Eli hoitopaikka koirille ja välisijoitus kotiuutta kotia etsiville koirille.

        Etsin jo maapaikkaakin, mihin sais tehtyä tilat. Lupa asiatkin kävin terveystarkastajan kanssa läpi jne. Mut en saanut kaikki asioita järjestyy ja sairastuin fibromyalgiaan tai tuli pahempi vaihe siinä sairaudessa..meni voimat pyrkiä mihkään..

        Hyvät yöt!!😃

        T. HortenMarket ulos jo kirjautuneena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurkkasin mitä se eläintenhoitaja pitää sisällään.

        https://www.amiedu.fi/henkiloasiakkaat/opiskeltavat-ammattialat/elaintenhoito/

        Tossa nyt amiedun linkki, mutta onhan näitä muitakin.☺️

        Itekin joskus olin löhteä ooiskelemaan Asikkalaan pieneläinhoitajaksi. Mutta se jäi. Mulla oli haaveena perustaa koirakoti. Eli hoitopaikka koirille ja välisijoitus kotiuutta kotia etsiville koirille.

        Etsin jo maapaikkaakin, mihin sais tehtyä tilat. Lupa asiatkin kävin terveystarkastajan kanssa läpi jne. Mut en saanut kaikki asioita järjestyy ja sairastuin fibromyalgiaan tai tuli pahempi vaihe siinä sairaudessa..meni voimat pyrkiä mihkään..

        Hyvät yöt!!😃

        T. HortenMarket ulos jo kirjautuneena

        Ollut varmaan aika kulttuurishokki sitten sulle? :D Kyllähän se paljon rennompi olo on aina Varkaudessa käydessä. Siellä herkemmin itsekkin sitten juttelee ihmisille.

        No juu, eläinten kanssa tullut aina toimeen hyvin. Elukat kanssa tekee melkein aina tuttavuutta, kaikki ihmettelee että miten se tolleen tulee sun luo. :)

        Hyvä että olet saanut sopivat lääkkeet tuohon Fibroon. Mulle ei sovi triptyyli muista lääkkeistä johtuen. Buranaa sitten tulee otettua kun äityy kivut oikein pahaksi. Muutenkin nukkunut aina kevyesti, niin heräilee kyllä öisin. :S It might slow us down, but it won't stop us! :)

        Kiitos linkistä, tarviikin tutkia sitä.

        Elä sano, voithan vielä joskus tehdä tuollaisen. :) Eläinsuojat myös etsivät väliaikaiskotia juurikin niinkuin mainitsit, kun heille tulee liikaa eläimiä. Ja voithan vaikka jos siellä suunnalla on eläinsuoja niin käydä siellä vapaaehtoisena totuttelemassa elukoita ihmisiin. :) Istuskelemassa ja vaikka kirjaa lukemassa ääneen, sekä valjaisiin totuttelua plus leikkimistä. Saavat kontaktia.

        Se on hyvää yötä. :)


      • Irvokas kirjoitti:

        Ollut varmaan aika kulttuurishokki sitten sulle? :D Kyllähän se paljon rennompi olo on aina Varkaudessa käydessä. Siellä herkemmin itsekkin sitten juttelee ihmisille.

        No juu, eläinten kanssa tullut aina toimeen hyvin. Elukat kanssa tekee melkein aina tuttavuutta, kaikki ihmettelee että miten se tolleen tulee sun luo. :)

        Hyvä että olet saanut sopivat lääkkeet tuohon Fibroon. Mulle ei sovi triptyyli muista lääkkeistä johtuen. Buranaa sitten tulee otettua kun äityy kivut oikein pahaksi. Muutenkin nukkunut aina kevyesti, niin heräilee kyllä öisin. :S It might slow us down, but it won't stop us! :)

        Kiitos linkistä, tarviikin tutkia sitä.

        Elä sano, voithan vielä joskus tehdä tuollaisen. :) Eläinsuojat myös etsivät väliaikaiskotia juurikin niinkuin mainitsit, kun heille tulee liikaa eläimiä. Ja voithan vaikka jos siellä suunnalla on eläinsuoja niin käydä siellä vapaaehtoisena totuttelemassa elukoita ihmisiin. :) Istuskelemassa ja vaikka kirjaa lukemassa ääneen, sekä valjaisiin totuttelua plus leikkimistä. Saavat kontaktia.

        Se on hyvää yötä. :)

        Olihan se aluksi järkytys. Ihmiset oli niin erilaisia. Mutta nykyään osaa jo suhtautua itsekin erilaisuuteen kammoksumatta.

        Mulla ei ole mitään lääkitystä fibroon,enää. Oli silloin kun oireet oli vaikeita. Buranasta ei ollut itellä mitään hyötyä, oikeastaan mistään särkylääkkeestä ei ollut kipuihin mitään hyötyä.

        Eikä ole. Ne kivut elää omaa elämäänsä. Ainoo apu tuntuu olevan oman psyyken kasassa pitäminen ja positiivisiin asioihin panostaminen. 😃

        Psyykkaaminen toimii ihmeen hyvin.

        Nyt kun on muksuja, en kiinnitä itseäni enää koirakotiin. Tuntuis liian sitovalta kaikinpuolin. Mieluiten työ jossa käyn, tulen kotiin ja kotona on vain perhe. Lapset kasvaa ja tarpeet iän mukana muuttuu, mulla on ajatuksena olla mahdollisimman paljon juonessa mukana, kun tulee harrastukset yms. 😃

        Mut vois olla toisinkin, jos sitä polkua pitkin olis jatkanut. Hyppäsin toiselle polulle ja nyt näin.

        Ai ja huomenta unohtu sanoa alkuun. Huomenta tähän perään. 🤗


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mimmonen paikka se Turku on asua ja elää? Täällä on aika moni vissiin Turusta kotoisin tai tuntuu usein olevan..

        Pitäähän sitä hiukan tarkkailla kelle sitä alkaa haastelemaan. Sama se mullakin on, että helposti en tee aloitetta puhumiseen ventovieraitten kanssa, mutta tuttujen kanssa kyllä sujuu supliikki. Toki työt on olleet aina ihmisten parissa tapahtuvaa, jossa vuorovaikutus on välttämätöntä. Niin on pakosti oppinut ujostelematta sitten puhumaankin.

        Niin sulla on nyt se projekti, josta taisit aiemminkin hiukan kertoa. Niin muistelen. Se oli se kerta, kun aprikoit ties vaikka sieltä sen naisenkin löytäisit.😃


        Luulen, että kuntoutuksesta on tulevaan hyötyä ja apua. On se ainakin tilaisuus funtsia mitä ja miten eteenpäin. 😊

        Asuin itse parisen vuotta Turussa tässä muutama vuosi sitten. En oikein sitten enää siellä viihtynyt, kun ei ollut töitäkään ja oli vähän turhan kaukana kotiseuduilta, niin muutin pois. Mielestäni suomessa nyt kaupungit eivät niin hirveästi eroa loppujen lopuksi toisistaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Asuin itse parisen vuotta Turussa tässä muutama vuosi sitten. En oikein sitten enää siellä viihtynyt, kun ei ollut töitäkään ja oli vähän turhan kaukana kotiseuduilta, niin muutin pois. Mielestäni suomessa nyt kaupungit eivät niin hirveästi eroa loppujen lopuksi toisistaan.

        Mä en ole Turussa asti käynyt aikuisena, lapsena kuulemma olen. Itse en kyllä muista mitään kyseisestä reissusta enkä Turusta senkään vertaa. Turun kupeessa olen kyllä käynyt kyläilemässä.

        Eiköhän kaikissa kaupungeissa aikalailla ihmiset ole samansorttisia, siis yleisolemukseltaan. Tuijottaa jonnekin ei minnekään ohi kulkiessaan tai seurustelee kaveriensa kanssa kulkiessaan, ellei sitten kyylää kännykkää silmä kovana. Joka tapauksessa ei oteta mitään kontaktia muihin ihmisiin ellei satu joku hyvänpäivän tuttu tms. harppomaan vastaan.

        Mä olen kaupungilla varmaan toisista ihan juntti, koska aina katseiden kohdatessa mä yleensä hymyilen hieman ihmiselle kuin ihmiselle. Minusta on kiva kohdata ihmiset hymyillen. Ne ventovieraatkin.


    • Tästä taitaa tulla pitkä lista. :P

      - Elo tuhat vuotiaaksi. Tämä on vähän kiikun kaakun. Teoreetikot meinaavat, että ensimmäinen kuka elää tuhat vuotta olisi jo syntynyt. Mikä tekee tästä listasta ehkä mahdollisenkin.
      - Toisella planeetalla käynti.
      - Lentävät autot.
      - Maailmanlaajuinen kehittynyt tekoäly.
      - Androidit.
      - Aikamatkustus.
      - Ensimmäinen kohtaaminen vieraan planeetan asukkaan kanssa.
      - Laserkivääri.
      - Nanobotit.
      - Kirjan kirjoittaminen ja julkaiseminen.
      - Viulun tai pianon soittaminen ammattitaitoisesti.
      - Nuorentuminen.
      - Näkymättömyyspuvun kokeileminen. Optiikkaa tosin osataan aika hyvin taittaa tai heijastaa takana oleva maisema etupuolelle.
      - Ihmiskunnan rauha.
      - Lotossa seitsemän oikein.
      - Auringon tuhoutuminen.
      - Ihmisten täydellinen ymmärtäminen.
      - Kävely "normaalisti" silloin kun joku kävelee takana.
      - Kyberneettisesti hallita avaruusalusta.
      - Valonnopeuden ylittävä teknologia.
      - Oman mielikuvituksen loppuminen. :P

      Taidan pistää stopin tähän ennen kuin alkaa tulla liian paljon juttuja. :D

      Ikä kohta 37 :)

      • Anonyymi

        Ihmiskunnan rauha on silkkaa utopiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskunnan rauha on silkkaa utopiaa.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä.

        Ihmiskunnan sotimisesta.
        https://youtu.be/PT5OuSIxA40


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Siitä olen kyllä samaa mieltä.

        Ihmiskunnan sotimisesta.
        https://youtu.be/PT5OuSIxA40

        Vaikkapa ihmisen luonteeseen kuuluu aggressio ja väkivalta, niin luonnehtisin sotaa keksinnöksi muiden joukossa.


    • Zombie epidemia!

      • On jo käynnissä...ööööööör ...




      • HortenMarket kirjoitti:

        On jo käynnissä...ööööööör ...

        Mojauttaa pehmovasaralla.


      • Peppupupu. Ollut vähän hiljaisempi viimeaikoina. Peppis on tehnyt näitä katoamistemppuja ennenkin. Kyllä se joku päivä vielä aktivoituu.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Peppupupu. Ollut vähän hiljaisempi viimeaikoina. Peppis on tehnyt näitä katoamistemppuja ennenkin. Kyllä se joku päivä vielä aktivoituu.

        Ei kyllä tunnista. Olen tosin suhteellisen uusi tulokas täällä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mojauttaa pehmovasaralla.

        Auts!😵


    • Anonyymi

      No pillun saaminen on ainoa mitä uskon etten saa koskaan. Omakotitalon jo omistan, avaruuteen en todellakaan halua edes lähteä. Ystäviä on muutamia joten se puoli on kunnossa. En nyt keksi mitä elämässä en voisi saada muuta kuin naisia. Voin matkustaa vaikka maailman ympäri, raha-asiat on kunnossa ja muuten elämä reilassa.

      • Anonyymi

        oletko ollut töissä jos sinulla on raha asiat kunnoss??


      • Anonyymi

        Et varmasti jos tyyli ei tuostaan muutu ja nimität sitä .illuksi.


    • Anonyymi

      Haluan vähän huumoria. Voisiko joku vastata DarkFearina.

    • Anonyymi

      että suomen jalkapallojoukkue pääsisi mm kisoihin tai päästä esim lolan sisä reisiä pussailemaan

    • Hmm.. Kysehän on lopulta siitä mitä haluan kokea..Peeiaatteessahan suht kaiken voi laittaa elämässä tapahtumaan mikäli mielenkiintoa olisi..

      Nyt öitä kansalle😴

    • Kolme neljästä mainitsemasta on koettu.
      Ikää 50 ja toinen mokoma jäljellä. En silti usko löytäväni enää uutta rakkautta.

      Ystävätkin pettää, rakkaudet pettää varmasti.

      Silti uskon ihmisiin, ja ihmeisiinkin. Sellainen on sinisilmäisen osa.

      Haluisin laittaa biisin, mut en tiedä mten se löytyy. PerusYoutubessa ei ole, mut sovelluksen kautta löytyy. Ja kaiketi myös muualtakin. PelleMiljoonan kappale "Missä olet nyt?". (Muistaakseni levyltä Jos)

      Kun ette kuitenkaan jaksa etsiä, niin kuunnelkaa ees tämä: https://m.youtube.com/watch?v=rmNMRfJkBbA

    • Mutta haluaisitte kokea?

      Muutoinhan tuohon vois listata vaikka toisen pään kasvattamisen..

      En usko että saan Suomessa kokea allergiasta vapaata kevättä.

      En mä oikeen muuta keksi..

      • Joo, olis pitänyt muotoilla aloitus huomattavasti paremmin. Ja rajata se vain suht. realistisiin asioihin. Vaikka itse näenkin naisen saamisen kohdallani yhtä realistisena kuin avaruusmatkalle pääseminen.


      • "Mutta haluaisitte kokea?"

        Mikä monikkokysymys tuo on? Te?
        Jag e ensam.


      • Mene siedätyshoitoon niin voit kokeakin


      • Ätmelsson kirjoitti:

        Mene siedätyshoitoon niin voit kokeakin

        Been there, done that. Jo lapsena Auroran sairaalassa käytiin piikittämässä..


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Joo, olis pitänyt muotoilla aloitus huomattavasti paremmin. Ja rajata se vain suht. realistisiin asioihin. Vaikka itse näenkin naisen saamisen kohdallani yhtä realistisena kuin avaruusmatkalle pääseminen.

        "Ja rajata se vain suht. realistisiin asioihin."

        Mitä vittua, eiks avaruuslennot oo vieläkään realistisia?
        Taas mua on petetty.


    • Stanlay-cupin voittoa, tasaista elämää, täyttä tyyneyttä kaikesta, jalkapallon mm-kultaa Suomeen, hyviä kelejä kokonaisen vuoden ajan.... Onhan näitä. :oD

      Mutta toisaalta mietin, että kaikki mitä mä koen olevan saavuttamattomissa, on mun pään aiheuttamia fiiliksiä...ei mun elämä muuttuis sen ruusuisemmaksi, vaikka voittaisinkin Stanley-cupin jollain ihme konstilla tai että Suomi voittais jaliksessa vaikka mm-kullan... Ei minun tarvitse siis elämässä kokeakaan ihan kaikkea... Voin vaikka nauttia siitä, että joku Aho ja Teräväinen voittaa Stanley cupin nyt keväällä ja että Hollanti voittais mm-kullan jaliksessa... Tasaista elämää, tai tyyneyttä voi kokea silloin tällöin, kunhan muistaa nekin hetket huomioida.

      Toisin sanoen tärkeintä olis nauttia hetkistä, kun hommat luistaa ja kun ei luista, vois koittaa kaivaa muistista hetkiä, kun on rämmitty ylös jos jonkinmoisista soista ja silti ollaan hengissä. :oD

      Niin ja ikää on 40 .

      • En oo koskaan pystynyt ymmärtämään, miten joillekin merkitsee niin paljon muiden ihmisten urheilumenestys.

        Laitan biisin josta et pidä, laulaakin nuotin vierestä: https://m.youtube.com/watch?v=s_78L9gqV6g
        Tämä pieni elämä.
        Muistaakseni näillä oli sellainenkin kappale ku "Pidä hetkistä kii"


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En oo koskaan pystynyt ymmärtämään, miten joillekin merkitsee niin paljon muiden ihmisten urheilumenestys.

        Laitan biisin josta et pidä, laulaakin nuotin vierestä: https://m.youtube.com/watch?v=s_78L9gqV6g
        Tämä pieni elämä.
        Muistaakseni näillä oli sellainenkin kappale ku "Pidä hetkistä kii"

        No en minäkään ymmärrä, että sen pitäisi olla henki ja elämä... Jotain jalkapallohuligaaneja tai muuta fanaatikkoja en kyllä ymmärrä, mutta toisaalta pidän siitä, että jossain lajissa on innokkaita seuraajia ja faneja... Olen itsekin innokas seuraamaan vaikka lätkää, säbää ja joitain mm-jalisturnauksiakin seuraan ja fanitan vaikka oransseja, mutta en sentään lähde torille juhlimaan tai puhko vastustajajoukkueen bussista renkaita jos voittavat. :oD

        No hetkistä pitäis osata ottaa paremmin ilo irti... se on viisautta. Sitä vaan monesti painaa sellaisessa kyyryssä kohti pettymyksiä, ettei tajua aina miten hienoa jokin pikkuhetki elämässä voikaan olla. Eilen kummitytön kanssa hetkinen kahden silmäillen hänen selostuksiaan leluistaan, tai sen hetken kun hän maistoi kakkua silmät kiinni huokaisten.... :o) Rakastelu rakkaan kanssa ja sen jälkeen pienet hipaisut pitkin kroppaa.... kyllä ne kaikki on hienoja hetkiä, eikä niitä pitäis ohittaa huomioimatta. :o)
        Ja ihan jos miettii vaikka syömistäkin....moni ei malta pysähtyä syömään nautinnollisesti...itse olen siinä pirun hätäinen, varsinkin nälässä... :oD Hotkii, eikä mieti kuin vatsalaukun täyttymistä, kun pitäisi jokainen haarukallinen/lusikallinen maistaa rauhassa ja tunnustella. Kiittää siitä hetkestä kun voi ruokkia itseään. :o)


      • Dissi kirjoitti:

        No en minäkään ymmärrä, että sen pitäisi olla henki ja elämä... Jotain jalkapallohuligaaneja tai muuta fanaatikkoja en kyllä ymmärrä, mutta toisaalta pidän siitä, että jossain lajissa on innokkaita seuraajia ja faneja... Olen itsekin innokas seuraamaan vaikka lätkää, säbää ja joitain mm-jalisturnauksiakin seuraan ja fanitan vaikka oransseja, mutta en sentään lähde torille juhlimaan tai puhko vastustajajoukkueen bussista renkaita jos voittavat. :oD

        No hetkistä pitäis osata ottaa paremmin ilo irti... se on viisautta. Sitä vaan monesti painaa sellaisessa kyyryssä kohti pettymyksiä, ettei tajua aina miten hienoa jokin pikkuhetki elämässä voikaan olla. Eilen kummitytön kanssa hetkinen kahden silmäillen hänen selostuksiaan leluistaan, tai sen hetken kun hän maistoi kakkua silmät kiinni huokaisten.... :o) Rakastelu rakkaan kanssa ja sen jälkeen pienet hipaisut pitkin kroppaa.... kyllä ne kaikki on hienoja hetkiä, eikä niitä pitäis ohittaa huomioimatta. :o)
        Ja ihan jos miettii vaikka syömistäkin....moni ei malta pysähtyä syömään nautinnollisesti...itse olen siinä pirun hätäinen, varsinkin nälässä... :oD Hotkii, eikä mieti kuin vatsalaukun täyttymistä, kun pitäisi jokainen haarukallinen/lusikallinen maistaa rauhassa ja tunnustella. Kiittää siitä hetkestä kun voi ruokkia itseään. :o)

        Mutta toisaalta, pitäiskö aina olla NIIIN skarppina? Jos yrittää liikaa nauttia.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mutta toisaalta, pitäiskö aina olla NIIIN skarppina? Jos yrittää liikaa nauttia.

        Ei kai sitä skarppina pidä ollakaan, mutta jos elämä tuntuu olevan perseestä, vois hiukan pysähtyä maistelemaan, että mikä on hyvää ja mikä ei....

        Nytkin ketuttaa tää kevään tulon tyssäys ja takatalvi... meinaa käydä korpeamaan, mutta pitäis keskittyä kaikkeen muuhun, kun ei tälle voi kertakaikkisesti yhtään mitään... Keskittyis vaikka hyviin netflix elokuviin...natcho-vuokaan, kahvintuoksuun, päiväuniin ja vaikka kohta alkaviin mm-kisoihin lätkässä. :oD


      • Dissi kirjoitti:

        Ei kai sitä skarppina pidä ollakaan, mutta jos elämä tuntuu olevan perseestä, vois hiukan pysähtyä maistelemaan, että mikä on hyvää ja mikä ei....

        Nytkin ketuttaa tää kevään tulon tyssäys ja takatalvi... meinaa käydä korpeamaan, mutta pitäis keskittyä kaikkeen muuhun, kun ei tälle voi kertakaikkisesti yhtään mitään... Keskittyis vaikka hyviin netflix elokuviin...natcho-vuokaan, kahvintuoksuun, päiväuniin ja vaikka kohta alkaviin mm-kisoihin lätkässä. :oD

        Tossahan laitoit jo hyvän listan niistä elämän pienistä iloista (paitti et lätkä ei innosta).
        Jos sulla on Netflix, niin suosittelen sulle masennuksen kuningatarta, Jessica Jones.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tossahan laitoit jo hyvän listan niistä elämän pienistä iloista (paitti et lätkä ei innosta).
        Jos sulla on Netflix, niin suosittelen sulle masennuksen kuningatarta, Jessica Jones.

        Joo, niitä ei aina tule silleen huomioitua, mutta onhan niitä vaikka kuinka. :o)

        No ei ole tullut katsottua vissiin tuota.... :oI


      • Dissi kirjoitti:

        Joo, niitä ei aina tule silleen huomioitua, mutta onhan niitä vaikka kuinka. :o)

        No ei ole tullut katsottua vissiin tuota.... :oI

        Näitä kannattaa välillä miettiä. Elämässä on paljon pieniä iloja.


      • Dissi kirjoitti:

        Joo, niitä ei aina tule silleen huomioitua, mutta onhan niitä vaikka kuinka. :o)

        No ei ole tullut katsottua vissiin tuota.... :oI

        Ja toi Jessica kannattaa tsiigata. Hän on supervahva gimma, mut ongelmallinen muuten.
        Harvan elämä on helppoa vaikka omais mitä vaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ja toi Jessica kannattaa tsiigata. Hän on supervahva gimma, mut ongelmallinen muuten.
        Harvan elämä on helppoa vaikka omais mitä vaan.

        No mä katselen töllöä aika satunnaisesti, mutta pitää laittaa korvan taa. :o)

        Minusta on mukava katsella jotain dokumentteja sellaisista henkisesti vahvoista ihmisistä, mitkä vaikeuksista huolimatta jaksavat vaan yrittää elämään suht normaalia elämää... Itsellä on minusta ollut ainakin tähän asti helkutin helppo elämä....ei ole ollut kovin isoja vastoinkäymisiä, mitä nyt ero ehkä joskus siltä tuntui, mutta en edes muista sitäkään pahalla enää...sekin on kääntynyt oikeastaan kaikellatavalla positiiviseksi vaan. :o)


      • Dissi kirjoitti:

        No mä katselen töllöä aika satunnaisesti, mutta pitää laittaa korvan taa. :o)

        Minusta on mukava katsella jotain dokumentteja sellaisista henkisesti vahvoista ihmisistä, mitkä vaikeuksista huolimatta jaksavat vaan yrittää elämään suht normaalia elämää... Itsellä on minusta ollut ainakin tähän asti helkutin helppo elämä....ei ole ollut kovin isoja vastoinkäymisiä, mitä nyt ero ehkä joskus siltä tuntui, mutta en edes muista sitäkään pahalla enää...sekin on kääntynyt oikeastaan kaikellatavalla positiiviseksi vaan. :o)

        Isoimmat ongelmat on heillä joilla on isoimmat vahvuudet.

        (Keksin itse tän just.)


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Isoimmat ongelmat on heillä joilla on isoimmat vahvuudet.

        (Keksin itse tän just.)

        No en ihan menis noinkaan sanomaan, mutta voishan sen niin sanoa, että kuka pärjää isommista ongelmista, heillä on taipumus löytää vahvuuksia... :oD

        Se toi vahvuuskin on aika vaikea määritellä... Jotkut lapset esimerkiks osaa olla julmetun vahvoja elämisen meininkiin lähtemään mukaan, vaikka puuttuis kättä jalkaa ja ois syöpää.... Ne ei katkeroidu, vaan painavat sen mitä keksivät ja eivät murehdi huomista. Taas jotkut aikuiset osaa nillittää, kun varpaasta murtuu kynsi ja koko elämä menee sekaisin... :oD


    • 1. En tule koskaan todennäköisesti syömään normaalia pizzaa, pullaa, lakritsia tai ruisleipää. (Koska keliakia). En jaksa usko, että siihen tulee lääkettä. Enkä tule elämään ilman kilpirauhaslääkettä (kilpirauhasen vajaatoiminta).
      2. En tule koskaan elinaikanani olemaan huoleton lasteni suhteen, koska molemmilla elinikäiset sairaudet (eivät välttämättä hoidettuna paljon vaikuta elinikään, onneksi)
      3. En tule koskaan muuttamaan ulkomaille kokoaikaisesti, koska Suomessa on niin paljon huolehdittavia asioita, ihmisiä ja velvollisuuksia, jotka pitävät minut täällä.
      4. voittamaan lotossa (koska en ole ikinä lotonnut), tuskin myöskään koskaan olemaan täysin huoleton raha-asioiden suhteen, koska en koe mahdolliseksi että tekisin vielä jotain rahakasta "uraa" millään alalla. Uralle ei ole aikaa eikä mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      No juu ei muuta kuin maksullisiin ja jonnekin marttakerhoon mukaan niin puolet asioista hoidettu, ei sillä vielä kuuhun mennä mutta kuitenkin. Ehkei jotain asuntovaunua lasketa omakotitaloksi, mutta asuuhan jotkut autoissakin.

      • Ei ole maksullisiin rahaa. Hyvä, että ruokaan riittää. Enkä muutenkaan saisi varmaan siitä mitään iloa irti.


    • Anonyymi

      Jos itsesääliltäsi yhtään pystyt asioita havannoimaan, huomaat että kaikilla ihmisillä on ongelmia, tässäkin ketjussa monella voisi olla jopa aihetta sinun kadehtimiseesi.

      Olet huoleton, terve sinkku, jonka ei tarvitse huolehtia jälkikasvusta, parisuhderiidoista, väkivaltaisista ex-miehistä, hometaloista, veloista, hankalista naapureista, vaimon ikävästä suvusta, mustasukkaisesta puolisosta, pummaavista, vittuilevista kavereista, tyttöystävän rikollisista sukulaisista, ikävästä appiukosta, nalkuttavasta anopista, mielenterveysongelmaisesta vaimosta, sairaista lapsista jne.
      Nauti elämästäsi ja tee siitä oman näköisesi.

      • Anonyymi

        Se ettei ole mitään voi olla monella tapaa vapauttavaakin, tosin itsestäänhän se on kiinni miten vapautensa käyttää.

        Itsellänikään ei ole töitä, ei perhettä ja viimeinen sukulainenkin kuoli juuri, eikä edes omaisuutta joten periaatteessa tässä on kaikki ovet avoinna. Tosin ei ole rahaakaan joten se toki menemistä rajoittaa.


      • Anonyymi

        Näin on! Lääkitys vain kuntoon, niin aloittajalla on kaikki ovet elämässä avoinna, eikä mitään hävittävää.


      • Huoleton?
        - huolia vaikka kuinka alkaen omasta selviytymisestä rahattomana ja köyhien perheenjäsenten selviytymisestä

        Terve?
        - masennus vaivannut jo vuodesta 2004 lähtien. Lisäksi ainakin 2 persoonallisuushäiriötä. Pumppu alkaa reistailemaan niin, että on rytmihäiriöitä ja verenpainelääkitys. Lisäksi krooninen suolistosairaus.

        Mitään parisuhteeseen liittyviä huolia ei tietenkäön ole kun ei ole koskaan ollut parisuhdetta, mutta mieluummin kokeilisin huononkin suhteen kun eläisin koko elämäni yksin.

        Kukaan ei kadehdi minun elämääni joka minut tuntee. Se on niin kuolettavan tylsä ettei kukaan haluaisi elää sellaista.


      • Anonyymi
        ageless_stranger kirjoitti:

        Huoleton?
        - huolia vaikka kuinka alkaen omasta selviytymisestä rahattomana ja köyhien perheenjäsenten selviytymisestä

        Terve?
        - masennus vaivannut jo vuodesta 2004 lähtien. Lisäksi ainakin 2 persoonallisuushäiriötä. Pumppu alkaa reistailemaan niin, että on rytmihäiriöitä ja verenpainelääkitys. Lisäksi krooninen suolistosairaus.

        Mitään parisuhteeseen liittyviä huolia ei tietenkäön ole kun ei ole koskaan ollut parisuhdetta, mutta mieluummin kokeilisin huononkin suhteen kun eläisin koko elämäni yksin.

        Kukaan ei kadehdi minun elämääni joka minut tuntee. Se on niin kuolettavan tylsä ettei kukaan haluaisi elää sellaista.

        Itsekin ottaisin mielusti sen suhteen kaikkine ongelmineen kuin jatkuvan yksinäisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin ottaisin mielusti sen suhteen kaikkine ongelmineen kuin jatkuvan yksinäisyyden.

        Yksinäisyys lähtee sillä, että kiinnostuu muista ihmisistä. Harva yksinäinen vaan tähän jostain syystä pystyy. Neurlologian takia vai asenteen vai opittujen toimintamallien?


    • Parisuhde
      Isäksi tuleminen

      Ikä alle 40 vielä reilun kuukauden.

    • Anonyymi

      En osaa miettä sellaisia asioita ja johtuu varmasti kauan kestäneestä stressistä.

    • Anonyymi

      Lista voisi olla melkein omani. Lisään siihen kuitenkin vielä rakkauden, parisuhteen ja perheen muiden jatkoksi.
      -Ikää 42

    • Kyse oli kai sellasista asioista jotka haluaisitte vielä kokea? Mut nyt tuli mieleen asioita joita en halua kokea: sota ja maksullunen "rakkaus".

      • Anonyymi

        Miljoona asiaa joita en varmasti tule kokemaan. Mitä haluaisin kokea mutta en tule kokemaan?
        En voi sanoa mitä en tule kokemaan koska se ei ole täysin minun omissa käsissäni. Enhän tiedä miksi synnyn kuollessani joten tuohon en voi vastata.

        AsianVierestä


    • - Avaruusmatka
      - Käynti arabimaissa/Turkissa
      - Lasten hankkiminen
      - Naimisiinmeno (haluaisin, mutta kun ei ole löytynyt tähänkään mennessä riittävän pitkäaikaista kumppania)
      - Orgasmi (no, joskus on ollut sentään lähellä)
      - Lesboseksi
      - Kieroutuneet tai oikeaa kipua aiheuttavat fetissit
      - Huumeiden käyttö
      - Tupakointi/nuuskaaminen (olen elämäni aikana polttanut tupakkaa noin 2 kertaa, mutta lopetin heti kun lakkasin tapaamasta miestä joka niitä minulle tarjosi)
      - 10 tai enemmän vuoden ikäerosuhde
      - Kissan, käärmeen, marsun tai kaniinin omistaminen
      - Asuminen pk-seudulla
      - Tappaminen/murhaaminen (joko sellaiseen uhriksi joutuminen tai varsinkaan itse niiden tekeminen)
      - Seksi mustan, intialaisen tai arabitaustaisen miehen kanssa
      - Seksi latina-amerikkalaisen miehen kanssa
      - Seksi aasialaisen miehen kanssa

      - 30 vuotta plakkarissa

      • Anonyymi

        "Orgasmi (no, joskus on ollut sentään lähellä)"

        Jos et voi antaa itsellesi orgasmia ei miehen ole sitä sinulle antaa. Opettele tuntemaan itsesi ja ohjaa miestä niihin mieltymyksiin(siihen riittää vaikka kovempi ooohaaahhyyhh kohdissa joissa tuntuu paremmalta ja korkeammalta). Kliksi voi olla pään sisällä, se pitäisi ensin avata.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      No en saa seksiä koskaan ja se masentaa todella paljon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe