Jos joudut niin miksi?
Joudutko nainen salailemaan miessuhteitasi?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tarvetta. Kaikki ne tietää joka tapauksessa.
Enemmänkin ihmiset joutuvat salailemaan tietämystään ja siitä johtuvaa raivoa.
Maailma vai on sellainen.- Anonyymi
Hyvä että olet rehellisesti ja julkisesti lortto. Kai poseeraat instassa ja somessa avoimesti lukuisten poikaystäviesi kanssa? Jos et niin sitten salailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olet rehellisesti ja julkisesti lortto. Kai poseeraat instassa ja somessa avoimesti lukuisten poikaystäviesi kanssa? Jos et niin sitten salailet.
Kuka mulla nyt on kierrossa?
- Anonyymi
No tietysti kumppanilta joutuu salailemaan ylimääriset miessuhteet. Mutta muuten olen aika avoin.
- Anonyymi
Ja osalta miessuhteilta täytyy salata se, että kumppanin ja hänen lisäksi on muitakin. Kun eihän niistä koskaan tiedä, jos vaikka ovat mustiksia.
- Anonyymi
Joudun. Minua hävettää tunnustaa, että olen antautunut pari kertaa ätmille.
- Anonyymi
Emmä salaile. Ne, joille kuulu tietää, tietävät.
- Anonyymi
Ja eiköhän sen kaikki muutkin tiedä. Miehetkin kun puhuvat keskenään.
- Anonyymi
En, mulla ei ole miessuhteita tai mikä sitten ”suhteeksi” luokitellaan, nykyinen vuosia ollut vakipano on just hyvä, enkä oo siitä kokenut tarvetta kenellekkään tarinoida, eikä oo salailtavaa
- Anonyymi
Mitäs sen vaimo tykkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sen vaimo tykkää?
Miksi vakipanomiehellä olis vaimo? Kai mieskin voi elellä oman elämänsä herrana??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sen vaimo tykkää?
Kuten tuossa jo kirjoitettu miksi olisi vaimo, en mielestäni ilmoittanut hänellä olevan vaimoa
Mä olen elänyt pitkissä suhteissa (avioliitto ja avoliitto) elämästäni suurimman osan, juuri nyt mulla ei ole mitään halukkuutta parisuhteeseen, mun elämä on juuri nyt tällaisenaan aivan loistavaa, joten mun mielestä asiassa ei ole ongelmaa! Kumpikin tietää molempien elämäntilanteet ja asiat, mutkatonta molemmille ilman turhia draamoja mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920