Kauniit naiset ovat syvällisiä

Koditon teksti


Itse jätän naiseni aina ovelasti kotiin, kun lähden kauppaan. Kiillotan yleensä kengät vasta porraskäytävässä. Näin ovelasti vältän naiseni mielenkiinnon sattumuksellisia tapahtumia kohtaan, joita ovelasti aina kauppareissuilla tapahtuu, kun silmäilen tarjontaa ja vertailen tuotevalikoimaa ja hintoja. Naiset selvästi tulevat ruokakauppaan esille, eräänlaiselle tarjottimelle, jossa heitä saattaa ovelasti tutkiskella ja puntaroida, kokeilla kypsyysastetta ja vähän ovelasti höskytellä, kuin muina miehinä.

Nojailen toisinaan lihatiskiin, sillä se on suloisen lämmin ja sileä.

(Hirn)

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan valmistaa kreikkalaisen maalaissalattin, eli kreikkalaisen salaatin, sillä kolisevat puutuolit pölyisillä kivetyksillä luovat mieleikuvan ajattomuudesta, jota toisinaan näkee kreikkalaisten naisten kasvoilla. Täällä kiertelee katukissoja, jotka ovat nahisseet itsensä lommoille, eikä mikään ole kovin rehevää, vaan ankaran oloista ja jollain tasolla ahdistavaa.

      Meri kohisee kivisille rannoille.

      (Naurua)

      • Minulla on hieman kaikkea tarvittaa, eikä siten kauppaan tarvitsisi edes mennä. Käyn kuitenkin ostamassa lisää öljyä, sillä sitä on jäljellä vain tilkka. Kauppaan ei ole pitkä matka, sillä se on tien toisella puolella. Ylitän kadun aina varovasti, sillä olen jäänyt auton tönäisemäksi ollessani vielä hyvin pieni. Otan korin mukaan, sillä koen vastenmielisiksi kaikki ne muovipussit, joita pois on heitetty. Ne ajautuvat oksistoihin, tienlaidoille ja lopulta itse mereen. Sietämätöntä. Kengässäni on kivi, ja kauppa puolillaan väkeä. Keskustelen myyjättären kanssa niitä ja näitä. Keskustelen aina hänen kanssaan niitä ja näitä.

        Turistikausi ei ole vielä alkanut, joten minulla on aikaa keskustella. Ihmisellä on aina oltava aikaa keskustella.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Minulla on hieman kaikkea tarvittaa, eikä siten kauppaan tarvitsisi edes mennä. Käyn kuitenkin ostamassa lisää öljyä, sillä sitä on jäljellä vain tilkka. Kauppaan ei ole pitkä matka, sillä se on tien toisella puolella. Ylitän kadun aina varovasti, sillä olen jäänyt auton tönäisemäksi ollessani vielä hyvin pieni. Otan korin mukaan, sillä koen vastenmielisiksi kaikki ne muovipussit, joita pois on heitetty. Ne ajautuvat oksistoihin, tienlaidoille ja lopulta itse mereen. Sietämätöntä. Kengässäni on kivi, ja kauppa puolillaan väkeä. Keskustelen myyjättären kanssa niitä ja näitä. Keskustelen aina hänen kanssaan niitä ja näitä.

        Turistikausi ei ole vielä alkanut, joten minulla on aikaa keskustella. Ihmisellä on aina oltava aikaa keskustella.

        (Naurua)

        Hmm

        Kummallista, mutta tämä lihatiskiin nojaileva kauppaniljake muuttui nuoreksi tytöksi käveltyään tien yli.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Hmm

        Kummallista, mutta tämä lihatiskiin nojaileva kauppaniljake muuttui nuoreksi tytöksi käveltyään tien yli.

        (Reps)

        Jännittävää sinänsä, että tämä kyseinen kadunvarsikauppa (hieno sana) on puolillaan silloin kun siellä on kolme ihmistä.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Jännittävää sinänsä, että tämä kyseinen kadunvarsikauppa (hieno sana) on puolillaan silloin kun siellä on kolme ihmistä.

        (Reps)

        Mielestäni tämä kreikkalainen neito on suhteellisen tavallinen kreikkalainen neito. Oikeastaan kaikki kreikkalaiset neidot näyttävät samalta, vaikka he eivät muistuttaisi lainkaan toisiaan. Tässä on syynä luultavasti geenit ja hiustenvalkaisuaineet. Jokainen kreikkalainen neito opiskelee, kiroilee ja tietää kuka on Ariana Grande. Kreikkalainen neitolauma ei ole järin uskonnollinen, mutta käy kuitenkin kirkossa. Todella laahaavaa.

        Siinä hän nyt seisoo kivi kengässään ja punoskori kädessään kaupan tiskillä keskustelellen tutun myyjän kanssa siitä, kuka on kuollut ja kuka syntynyt, paljonko leipä tänään maksaa ja mitä se mahtaa maksaa huomenna. Kreikkalaiset naiset eivät koskaan puhu säästä. Sää on aina sama.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mielestäni tämä kreikkalainen neito on suhteellisen tavallinen kreikkalainen neito. Oikeastaan kaikki kreikkalaiset neidot näyttävät samalta, vaikka he eivät muistuttaisi lainkaan toisiaan. Tässä on syynä luultavasti geenit ja hiustenvalkaisuaineet. Jokainen kreikkalainen neito opiskelee, kiroilee ja tietää kuka on Ariana Grande. Kreikkalainen neitolauma ei ole järin uskonnollinen, mutta käy kuitenkin kirkossa. Todella laahaavaa.

        Siinä hän nyt seisoo kivi kengässään ja punoskori kädessään kaupan tiskillä keskustelellen tutun myyjän kanssa siitä, kuka on kuollut ja kuka syntynyt, paljonko leipä tänään maksaa ja mitä se mahtaa maksaa huomenna. Kreikkalaiset naiset eivät koskaan puhu säästä. Sää on aina sama.

        (Hihitystä)

        Tähän voisi nyt tuoda sen nojailijaniljakkeen puntaroimaan kreikkalaista neitoa, joka on tullut kauppaan kuin tarjottimelle, näyttämään itseään ja naiseuttaan, kuin valmiina heittäytymään tiskille.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Tähän voisi nyt tuoda sen nojailijaniljakkeen puntaroimaan kreikkalaista neitoa, joka on tullut kauppaan kuin tarjottimelle, näyttämään itseään ja naiseuttaan, kuin valmiina heittäytymään tiskille.

        (Reps)

        Muistaakseni roomalaisilla oli varsin kieroutuneet käsitykset kreikkalaisista. He nimittäin eivät tienneet mitään petollisempaa kuin kreikkalainen, ja vielä kreikkalainen nainen.

        Kenties.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Muistaakseni roomalaisilla oli varsin kieroutuneet käsitykset kreikkalaisista. He nimittäin eivät tienneet mitään petollisempaa kuin kreikkalainen, ja vielä kreikkalainen nainen.

        Kenties.

        (Hihitystä)

        Kauneuden pysyvyys

        Kauneus on ikuista, lojaalia ja yhtä syvää kuin meri tai taivas on. Kauneus ei ole välkehtivä pinta, vaan kokonaisuus aina laajoille hiekkakentille asti läpi suolaisen veden, pohjaan asti, kreikkalainen neito tuumaa katsellessaan turisteille aseteltuja postikorttikokoelmia telineissään. Niissä on aamua, iltaa, laajoja määriä kuohuvaa vettä, sekä valkoisia rakennuksia ja rakkaudella hoidettuja kukkaistutuksia, kukkaruukkuja, sekä tietenkin korukirjaimia, joiden koukerot muistuttavat niiden naisten hiuksia, jotka olivat hiuksensa pesseet, ja ne hulmusivat tuulessa, joka toi päivän paahteen nostattamaa suolaa mereltä näkymättömänä usvana. Nämä uupumattomat naiset näillä karuilla saarilla: kalkattavat kulkiessaan moppi kädessä huoneesta toiseen. Tätä loputonta virtaa, tätä ajan kämmenellä elämistä, köyhyyttä ja yksinkertaisuutta, hyljätyksi tulemisen tunnetta, kuin orpoutta laajassa mittakaavassa, hälinässä ja kolinassa. Heitä ei korteissa näy. Ei ainuttakaan sielua.

        Me emme ole eksyneet, sillä emme ole koskaan saariltamme edes poistuneet. Mutta silti.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kauneuden pysyvyys

        Kauneus on ikuista, lojaalia ja yhtä syvää kuin meri tai taivas on. Kauneus ei ole välkehtivä pinta, vaan kokonaisuus aina laajoille hiekkakentille asti läpi suolaisen veden, pohjaan asti, kreikkalainen neito tuumaa katsellessaan turisteille aseteltuja postikorttikokoelmia telineissään. Niissä on aamua, iltaa, laajoja määriä kuohuvaa vettä, sekä valkoisia rakennuksia ja rakkaudella hoidettuja kukkaistutuksia, kukkaruukkuja, sekä tietenkin korukirjaimia, joiden koukerot muistuttavat niiden naisten hiuksia, jotka olivat hiuksensa pesseet, ja ne hulmusivat tuulessa, joka toi päivän paahteen nostattamaa suolaa mereltä näkymättömänä usvana. Nämä uupumattomat naiset näillä karuilla saarilla: kalkattavat kulkiessaan moppi kädessä huoneesta toiseen. Tätä loputonta virtaa, tätä ajan kämmenellä elämistä, köyhyyttä ja yksinkertaisuutta, hyljätyksi tulemisen tunnetta, kuin orpoutta laajassa mittakaavassa, hälinässä ja kolinassa. Heitä ei korteissa näy. Ei ainuttakaan sielua.

        Me emme ole eksyneet, sillä emme ole koskaan saariltamme edes poistuneet. Mutta silti.

        (Hihitystä)

        Öljykaupassa huomasin pikkupojan istuvan ikkunalaudalla banaanilaatikoiden päällä. En oikein käsittänyt kuinka se edes oli mahdollista, sillä laatikot olivat pahvia.

        Oliko hän muuttumassa banaaniksi?


        (Naurua)


    • Määrittele sana "kaunis".

      Uskoisin, että meillä on eri näkemys.

      Ehkä syvälliset naiset ovat kauniita.

      • En kommentoi, sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä on kaunista ja mikä ei.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        En kommentoi, sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä on kaunista ja mikä ei.

        (Hihitystä)

        Kommentoit siis kommentoimatta? Vad fan?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kommentoit siis kommentoimatta? Vad fan?

        Juurikin näin.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin.

        (Reps)

        Moni inhoo sanaa "juurikin". Inte jag.


    • Moni vaan ei näe riittävän syvälle nähdäkseen kauneuteen asti. Vaan he tyytyvät pintaan. :)

      • Mjoo

        Kyllä joo siis.

        Kysymyksessä saattaa olla optinen harha.

        (Reps)


    • Olen seurustellut niin kauniin naisen kanssa, ettei hän ollut edes seksikäs.
      Toisaalta ihanin nainen (en tunne häntä) on biologi Karala. Och det e sant.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe