Mansikki liinu

Anonyymi

Mansikki liinu ootko täällä? Haluisin puhuu su kaa ku en oikeen tiiä mikä on totta,! Tiiät keltä

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vien ystävälle sairaalaan sen tavaroita.
      Jos laitat taas niitä haukkumaviestejä, en kirjoita sulle. Ja kohtahan sä kuitenki kuittaat meneväsi nukkumaan. Niin, että mitä asiaa sulla on?

• Anonyymi

Tiiätkö missä oon nyt? Ja anteeks, en mä sulle haluis pahaa, haluun uskoa että sä et tiedä Millasta mulla on ollu, ehkä mulla on vaa sairaus ja ainakin osa olis harhaa. Mut en täällä haluu puhuu sen enempää siitä.

• Anonyymi

Sä oot joka päivä mun ajatuksissa. Vaikka mitä olis tapahtunut annan sulle anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot joka päivä mun ajatuksissa. Vaikka mitä olis tapahtunut annan sulle anteeksi.

Ehkä jos säkin voit antaa anteeksi mulle

• Anonyymi

Miten voisin saada suhun yhteyttä

• Anonyymi

Miks ees vastaat mulle kaiken jälkeen? Aika inhottava oon ollu... Mä en pysty ajattelee selkeästi ku ajattelen kaikkee. Oot ollu niin ihana mulle ku ollaan oltu yhessä mut sit ootki muka nii paha? Mä rakastan sua niinku olit mulle

• Anonyymi

En tiiä oliko nuo kaikki viestit sulta. En tietenkään voi tietää minkälaista sulla on ollu ku eihän meillä oo mitään oikeeta yhteyttä.
      Täällä ei mun mielestä kannata selvitellä meijän välejä. Oikea ihminen tietää mistä ja miten minut löytää. En tiiä missä oot nytten.
      Mää meen kottiin. Anteeksipyynnöt ja annot muualla kuin palstalla.

• Anonyymi

En tiiä ketä tarkoitat. Laita mulle messengeriin viestiä jos vaan haluut. Mä oon kaikkeni yrittäny.

• Anonyymi

Vastasin ap:lle. Mulla ei oo mitään yhteystietoja enkä ymmärrä mitä tarkoitat "kaikkesi yrittämisellä".

• Anonyymi

Eikö sulla oo facebookia? T ap

• Anonyymi

Ei oo, eikä tuu.

• Anonyymi

Sitten taidat olla joku muu ihminen🤔. Ku mun mansikilla on Facebook profiili...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten taidat olla joku muu ihminen🤔. Ku mun mansikilla on Facebook profiili...

Kannattaa sun varmaan sitten kommunikoida mansikkisi faceen eikä tänne missä muut on laitumella.

• Anonyymi

Mutta en vähän aikaa sitten tienny et sillä on... Mul on vähän mielessä vikaa. Ainaki jos uskoo mitä lääkärit sanoo. Säkin luulit mua toiseksi.. Mansikki on aina rakas. Anteeks kuitenki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en vähän aikaa sitten tienny et sillä on... Mul on vähän mielessä vikaa. Ainaki jos uskoo mitä lääkärit sanoo. Säkin luulit mua toiseksi.. Mansikki on aina rakas. Anteeks kuitenki

Mulla on omat syyni erehtyä. En erehdy tämän jälkeen. Palstapelleilyt jää taakse. Toivottavasti saat itsellesi apua. Jos kirjoitat tänne niitä solvausviestejä niin ymmärräthän, että ne loukkaavat toista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on omat syyni erehtyä. En erehdy tämän jälkeen. Palstapelleilyt jää taakse. Toivottavasti saat itsellesi apua. Jos kirjoitat tänne niitä solvausviestejä niin ymmärräthän, että ne loukkaavat toista ihmistä.

Oisin toivonu että oot mun mansikki. Mulle tuli helvetin paska olo ku luin että se on itkenyt. Kuulosti ihmismäiseltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susta jäi kuva että sä oot hyvä ihminen😃. Kiitos ku olit mulle seurana. Vähän hakee olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susta jäi kuva että sä oot hyvä ihminen😃. Kiitos ku olit mulle seurana. Vähän hakee olo

Koitahan pärjäillä. Toivon, että sulla on ystäviä ja ettet oo liikaa täällä. Tämä ei oo hyvä paikka kellekään meistä. Voi hyvin.🌻

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe