Mansikki liinu ootko täällä? Haluisin puhuu su kaa ku en oikeen tiiä mikä on totta,! Tiiät keltä
Mansikki liinu
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vien ystävälle sairaalaan sen tavaroita.
Jos laitat taas niitä haukkumaviestejä, en kirjoita sulle. Ja kohtahan sä kuitenki kuittaat meneväsi nukkumaan. Niin, että mitä asiaa sulla on?- Anonyymi
Tiiätkö missä oon nyt? Ja anteeks, en mä sulle haluis pahaa, haluun uskoa että sä et tiedä Millasta mulla on ollu, ehkä mulla on vaa sairaus ja ainakin osa olis harhaa. Mut en täällä haluu puhuu sen enempää siitä.
- Anonyymi
Sä oot joka päivä mun ajatuksissa. Vaikka mitä olis tapahtunut annan sulle anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot joka päivä mun ajatuksissa. Vaikka mitä olis tapahtunut annan sulle anteeksi.
Ehkä jos säkin voit antaa anteeksi mulle
- Anonyymi
Miten voisin saada suhun yhteyttä
- Anonyymi
Miks ees vastaat mulle kaiken jälkeen? Aika inhottava oon ollu... Mä en pysty ajattelee selkeästi ku ajattelen kaikkee. Oot ollu niin ihana mulle ku ollaan oltu yhessä mut sit ootki muka nii paha? Mä rakastan sua niinku olit mulle
- Anonyymi
En tiiä oliko nuo kaikki viestit sulta. En tietenkään voi tietää minkälaista sulla on ollu ku eihän meillä oo mitään oikeeta yhteyttä.
Täällä ei mun mielestä kannata selvitellä meijän välejä. Oikea ihminen tietää mistä ja miten minut löytää. En tiiä missä oot nytten.
Mää meen kottiin. Anteeksipyynnöt ja annot muualla kuin palstalla.- Anonyymi
En tiiä ketä tarkoitat. Laita mulle messengeriin viestiä jos vaan haluut. Mä oon kaikkeni yrittäny.
- Anonyymi
Vastasin ap:lle. Mulla ei oo mitään yhteystietoja enkä ymmärrä mitä tarkoitat "kaikkesi yrittämisellä".
- Anonyymi
Eikö sulla oo facebookia? T ap
- Anonyymi
Ei oo, eikä tuu.
- Anonyymi
Sitten taidat olla joku muu ihminen🤔. Ku mun mansikilla on Facebook profiili...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten taidat olla joku muu ihminen🤔. Ku mun mansikilla on Facebook profiili...
Kannattaa sun varmaan sitten kommunikoida mansikkisi faceen eikä tänne missä muut on laitumella.
- Anonyymi
Mutta en vähän aikaa sitten tienny et sillä on... Mul on vähän mielessä vikaa. Ainaki jos uskoo mitä lääkärit sanoo. Säkin luulit mua toiseksi.. Mansikki on aina rakas. Anteeks kuitenki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en vähän aikaa sitten tienny et sillä on... Mul on vähän mielessä vikaa. Ainaki jos uskoo mitä lääkärit sanoo. Säkin luulit mua toiseksi.. Mansikki on aina rakas. Anteeks kuitenki
Mulla on omat syyni erehtyä. En erehdy tämän jälkeen. Palstapelleilyt jää taakse. Toivottavasti saat itsellesi apua. Jos kirjoitat tänne niitä solvausviestejä niin ymmärräthän, että ne loukkaavat toista ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on omat syyni erehtyä. En erehdy tämän jälkeen. Palstapelleilyt jää taakse. Toivottavasti saat itsellesi apua. Jos kirjoitat tänne niitä solvausviestejä niin ymmärräthän, että ne loukkaavat toista ihmistä.
Oisin toivonu että oot mun mansikki. Mulle tuli helvetin paska olo ku luin että se on itkenyt. Kuulosti ihmismäiseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta jäi kuva että sä oot hyvä ihminen😃. Kiitos ku olit mulle seurana. Vähän hakee olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta jäi kuva että sä oot hyvä ihminen😃. Kiitos ku olit mulle seurana. Vähän hakee olo
Koitahan pärjäillä. Toivon, että sulla on ystäviä ja ettet oo liikaa täällä. Tämä ei oo hyvä paikka kellekään meistä. Voi hyvin.🌻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760