Exän aiheuttama harmitus

Anonyymi

Onko muita joille kumppanin exä aiheuttaa harmia ja se ärsyttää. Ollaan oltu jo yli vuosi yhdessä mutta miehen exä se jaksaa joka asiasta vääntää. Juuri kun ajattelee, että nyt on sopparit ja asiat selvitetty, ni eiköhän exä keksi jotain uutta. Ärsyttää se, miten mies ärsyyntyy exän tempauksista. Kun haluaisin tietenkin olla se ainoa nainen, joka saa miehen tuntemaan vahvoja tunteita. Mies haluaa suojella minua näiltä asioilta, kun välillä suutun mutta ei sekään ole hyvä että ei koe voivansa puhua kaikista asioista.
Tuleekohan tämä loppumaan koskaan..

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei itsellä suhde alussa en tiedä miten kauvan pitää ymmärtää että uusi mies ystäväni on tekemissä ex kanssa. He ovat paperilla eronneet viime vuoden puolella. Mutta asuneet kuitenkin yhdessä. Nyt kun mies alkoi tapailla minua niin etsi oman asunnon. Heillä ei ole yhteisiä lapsia mutta entisistä suhteusta lapsen lapsia. Ja vissiin joitakin asioita kesken ja ex aikamoinen päsmäri ja pompottaa ainakin niin tuntuu. Itselle tulee tunne mitä teen ootanko että asiat lutviintuu ja ex jää takaviistoon. Keskustelin vähän asioista miltä minusta tuntuu mutta en tiedä. Uskallanko laittaa itseni likoo etten satuttaisi itseni
      Mitä voin vaatia..

• Anonyymi

Asiahan riippuu mitkä ovat ne asiat joihin tuo miehesi ex haluaa entisen puolison mielipidettä tai apua. Voihan toisaalta olla, että tuolla exällä on jotenkin vaikea hyväksyä, että entinen "hyvä käyttöresurssi" on lähtenyt ja elää uutta elämää ilman häntä ja resurssista "luopumien tuska" näkyy yhteyden ottoina.

Toisaalta meillä kaikilla on oma historiansa, eikä meillä juuri ole oikeutta toista siitä tuomita. Se ei olisi hyvä lähtökohta tasaveroiselle uudelle suhteelle. Toisaalta jos nuo jutut ovat vain toisen pumputtamista tai mielen osoitusta toiselle, niin jo miehesi takia kannattaa asiasta keskustella ja viheltää peli poikki exän suuntaan.

• Anonyymi

Vähän toiselta kantilta, nykyinen muijani ärsyyntyy kovasti ex seurustelukumppanistani kun jossakin törmätään saatumalta. Turhaa kitkaa ja ihan syyttä et naiset jaksaa miettii kaikkea pienessä päässään.

• Anonyymi

On juu.
      Mulla viimeisimmän exän tyyppi käy välillä vahtimassa mun kotikadulla exäni liikkeitä. Se on syy koska ei tuolla tyypillä ole muuten mitään syytä norkoilla kotini liepeillä.
      Sen ymmärtäisin, jos exäni pitäisi häntä mukanaan, kun kulkee omilla asioillaan ohitseni, mutta kun ei. Soitinkin talvella exälle asiasta ja väitti ettei ole ollut koko tyypin kanssa missään tekemisissä eromme jälkeen(tää tyyppi oli yksi syy eroomme, aika isokin vielä) eikä hän tiedä yhtään mitä nykyään tekee ja missä asuu.
      Sitten kuitenkin samaan hengenvetoon sanoi että asuukin ja käy töissä jossain lähelläni (vaikka väitti vielä muutamaa viikkoa aiemmin suhteemme aikana, että on kaukana asuva pitkäaikaistyötön) ja sitten kun sanoin tietäväni tuon ja että oli selvinnyt minulle eromme aikoihin jo, niin ex sekosi ja käänsi sen niin päin että mä seurailen ja stalkkaan tätä tyyppiä kun kerran tiedän hänen asuinpaikkansakin. Vaikka ihan numerotiedustelusta kysymällä otin asiasta selvää ja senkin vain exäni valehtelusta johtuen ajattelin selvittää, että puhuiko tuostakin paskaa kuten käytännöllisesti katsoen kaikesta muustakin olennaisesta.
      Uhitteli vielä vaikka mitä ja väitti että se tyyppi saa ajella autollansa vaikka mun syliin mun kotipihassa, koska hänellä on oikeus liikkua ihan missä vaan. vaikka toisen kotipihassa jos siltä tuntuu.
      Jätkän kyräilyt kyllä loppuivat siihen paikkaan, kun pistin hänelle itselleenkin viestin, et voisiko mennä vahtimaan exäni liikkumisia muualle, kun mun luotani hän ei sitä naista tule enää ikinä löytämään.
      Pieni episodi siinä oli vielä pari vko sen jälkeen, mutta nyt toukokuun alussa sama saamarin ralli alkoi taas. Silloin eka viikolla tuli kotiristeyksessä vastaan pari kertaa ja kerran kävi parkkipaikalla pyörimässä. Oli laina-autolla vissiinkin sillä kertaa ja vaatetuskin oli vaihtunut kirkkaanvärisistä vaatteista tavallisen värisiin, mutta tunnistin kyllä tyypin tietysti heti.
      Sit kuitenkin exä ajeli pari päivää sen jälkeen tämän tyypin kanssa jonnekin tämän tyypin autolla kuin ei mitään olisikaan.
      Ja sit ei taas mitään, mutta nyt viime viikolla sama juttu, exä ajoi ohitseni kun satuin juuri olemaan ulkona juttelemassa naapurini kanssa ja hetken päästä hän tuli samaa reittiä takaisin. Ja siitä meni jokunen minuutti, niin kuinka ollakaan, tämä hänen tyyppinsä tulikin omalla autollaan ja ajoi siitä ohitse juuri tällaisella "kyttäysvauhdilla".
      Et ihan sekoa.
      Huomasin kyllä tuossa huhtikuulla exän seuranhaku-profiilin netissä ja kuulin hiljattain, että hänellä on uusi mies taas kierrossa, joten olettaisin ainakin että tuo hänen minun aikainen rinnakkaissuhteensa kyttäilee ihan mustasukkaisuuttaan.
      Ensi alkuun vissiinkin ehkä pelkäsi, et jos exä palaakin minun tai toisen tässä lähelläni asuvan ex-miehensä luokse. Ja nyt kun tällä naisella onkin joku uus ukko jostain muualta, niin nyt kiertelee sitten meidänkin nurkissa ko asian tiimoilta. Et jätkä on vissiin aika sekaisin..
      Aika helvetin rasittavaa ja väsyttävää, vaikka tuo tyyppi nyt ei ole tehnytkään mitään muuta. Mutta eihän sitä ikinä tiedä, jos sekoaa totaalisesti joku kerta ja kun exäkin osaa kyllä ihmisillä pelailun et hänkin voi ihan vittumaisuuttaan heittää jotain tuolle tyypille.
      Ja kun erään tätä uusinta edeltäneen exän uus mies tuli joskus aika törkeästikin silmilleni, vaikka tuolloisen akan kanssa erostamme oli jo likemmäksi vuosi, enkä ollut itse ollut siihen akkaan ollut missään yhteyksissä eron jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe