Jos olisi parisuhde

Anonyymi

Onko paljon vaadittua jos parisuhteessa ei halua miehen/naisen pitävän yhteyttä exiin tai niitten kanssa joiden kanssa on ollut seksiä?Huom! Toisen sukupuolen kaverit sallitaan! Kyse ei ole siitä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa siltä, että sinulla on heikko itsetunto. Etkä luota kumppaniisi. Yrität hallita häntä. Varma tie toisen menetykseen. Kaikilla on ex-kumppaneita. Toisilla on hyvät välit exiin ja rakkaus on muuttunut ystävyydeksi.
      Kirjoituksesi kertoo, ettet ole tasapainoisessa suhteessa ja teillä on ongelmia niin kommunikaatiossa kuin läheisyydessäkin. Epävarmuus ja luottamuksen pula ajaa monet pois suhteesta. Useat kysyvät neuvoa myös exiltään jos sen hetkinen oma kumppani ei kykene avautumaan asioista. Kehoitan sinua keskustelemaan kumppanisi kanssa, asioilla on tapana järjestyä.

• Anonyymi

Just tällästä odotin täältä, miten itsetunto liittyy tähän. Ihan oikeasti mulla yksi maailman vahvimmista itsetunnosta. Mun mielestä entinen elämä vaan kuuluu taakse ja tänään on nyt ja mä elän nyt. Kui vaikeata ihmisten on päästä irti menneistä.Miks eksistäs pitää muokata kavereita. Exä on syystä eksä koska suhde ei toiminut miten ystävyys toimisi sen paremmin. Todella hypokritistä!Niin tyhmää kysyä joltain eksältä sitä paitsi neuvoa naurettavaa. Asiat ärjestyy itseään kuuntelemalla itseään. Moni ihminen on oikeasti alikehittinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tällästä odotin täältä, miten itsetunto liittyy tähän. Ihan oikeasti mulla yksi maailman vahvimmista itsetunnosta. Mun mielestä entinen elämä vaan kuuluu taakse ja tänään on nyt ja mä elän nyt. Kui vaikeata ihmisten on päästä irti menneistä.Miks eksistäs pitää muokata kavereita. Exä on syystä eksä koska suhde ei toiminut miten ystävyys toimisi sen paremmin. Todella hypokritistä!Niin tyhmää kysyä joltain eksältä sitä paitsi neuvoa naurettavaa. Asiat ärjestyy itseään kuuntelemalla itseään. Moni ihminen on oikeasti alikehittinyt.

Mulla ei ole kumppania!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Entisiin kumppaneihin ei pidetä yhteyttä jos ollaan uudessa parisuhteessa. Erikseen on sitten samaa sukupuolta olevat ystävät. Tämä on sama asia kuin muutkin ystävät, ei heidän kanssaan naida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetunto kertoo kaiken, mitä suhteen toimivuuteen tulee. Mitä enemmän puolustelet omaa itsetuntoasi, sitä heikompi se on. Mikä ei toimi parisuhteessa, toimii usein kaverisuhteessa. Ei ex ole mikään pelottava hirviö. Aivan tavallinen ihminen hyvineen ja huonoineen puolineen. Ne joilla on hyvät väliin exään eivät kanna edellisen suhteen tunnekuormaa eikä mitään muutakaan keskeneräistä. He ovat tasapainossa menneen ja nykyisyyden kanssa. Tulevaisuus näyttää silloin hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetunto kertoo kaiken, mitä suhteen toimivuuteen tulee. Mitä enemmän puolustelet omaa itsetuntoasi, sitä heikompi se on. Mikä ei toimi parisuhteessa, toimii usein kaverisuhteessa. Ei ex ole mikään pelottava hirviö. Aivan tavallinen ihminen hyvineen ja huonoineen puolineen. Ne joilla on hyvät väliin exään eivät kanna edellisen suhteen tunnekuormaa eikä mitään muutakaan keskeneräistä. He ovat tasapainossa menneen ja nykyisyyden kanssa. Tulevaisuus näyttää silloin hyvältä.

Huoh niin sanoo massa ihminen. Kuka puhu siitä että eksä on hirviö? Ei vaan ole sopiva ystävä kun suhdekaan ei toiminun. Miten epäloogista toi sun ajattelu onkaan.He nimenomaan eivät ole tasapainossa kun mennyt on nykypäivää,läsnä muistuttamassa.

Miten voi kantaa tunne kuormaa jos eroa ihmisisestä ja alkaa työskentele itsensä kanssa ja menee eteenpäin... juuri silloin on vapaa ilman kuormka! Sut on aivo pesty. Vanha kansa on viisampi. Kysyin vaan kysymyksen massa ihmisiltä, mut sain jo eräältä vanhalta elämänviisalta opin joka tuki ymmärrystäni. Niin anna olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh niin sanoo massa ihminen. Kuka puhu siitä että eksä on hirviö? Ei vaan ole sopiva ystävä kun suhdekaan ei toiminun. Miten epäloogista toi sun ajattelu onkaan.He nimenomaan eivät ole tasapainossa kun mennyt on nykypäivää,läsnä muistuttamassa.

Miten voi kantaa tunne kuormaa jos eroa ihmisisestä ja alkaa työskentele itsensä kanssa ja menee eteenpäin... juuri silloin on vapaa ilman kuormka! Sut on aivo pesty. Vanha kansa on viisampi. Kysyin vaan kysymyksen massa ihmisiltä, mut sain jo eräältä vanhalta elämänviisalta opin joka tuki ymmärrystäni. Niin anna olla.

Älä lue raamattua kuin piru. Toivottavasti saat avun jota tarvitset. Sinulla on ongelmia tunnepuolella, itsetunnossa ja kyvyssä ottaa vastaan kritiikkiä. Kannustan sinua kehittymään henkisellä tasolla, kasvamaan ihmisenä. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi

Mun mielestä se on vaan mielenkiintosta jos kumppani pitää yhteyttä exiin sekä se jotenkin lisää kumppanini mielenkiintoisuutta kun ei oo mitään sotkuisia ex-juttuja vaan kaverilliset hyvät välit. Mun mielestä se on jotenki alkukantaisen vanhanaikaista ja rasittavan outoo että exät jotka on ollu hyviä tyyppejä, että ne vaan jäis totaalisesti pois omasta elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5415
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2206
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1800
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      144
      1758
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1535
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1338
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      212
      949
    Aihe