Yle on aloittanut uuden yhteisen iltapäivälähetyksen. Aamulähetykset säilyvät eillisinä.....vielä. Palvelu kuulemma parantuu kun toimittajat ulkoistetaan maakuntiin iltapäiviksi. Onkohan tällä jotain yhteistä sen kanssa kun Ylevero ei riittänyt kattamaan viime vuonna kuluja? Eikai ne veroeurot riitä kun jokaisessa kissanristiäisessä on lauma toimittajia ja asiantuntijoita mukana reissaamassa.
Kumpi lopetetaan? Radio Perämeri vai Lapin Radio?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne aluetoimitukset joutaisi lopettaa molemmat. Eihän ne juuri paikallisia juttuja ole tehneet, aamun juontajat lässyttävät säästä, sama iltapäivästä. Rovaniemen toimituksen savolaispoika kuola lentäen selostaa jonninjoutavia urheilutapahtumiansa, aikuinen mies sentään(!)
Musiikkivalinnat tehdään Pasilassa, ja nekin yhtä ja samaa soittolistaa. - Anonyymi
Onko mahdotonta yhdistää nuo radiokanavat? Siitä saisi paremmin kattavan lähetyksen
- Anonyymi
Puolet ohjelma-ajasta tulee Pasilasta määrättyä musiikkia. Loppuaika mainostetaan Wats Uppia,nauretaan tekonaurua ja yritetään kertoa puujalkavitsejä. Joutaa lopettaa molemmat.
- Anonyymi
Ei lopeteta niitä, mutta piereskelylle tulee nyt sitten loppu, sen on vihreät jo ilmoittanut tavoitteekseen, on kuulemma tämän koko pohjoisen puoliskon alueen pahin luonnon tuhooja se kemiläisten piereskely.
- Anonyymi
Vihteät tekevät tutkimusta tuleeko se Kemin haju tehtaista vaiko kemiläisten peräpäästä. Siksi haluavat väliaikaisen pieremiskiellon Kemiin.
- Anonyymi
Toimittelijat pääsevät helpolla kun kuuntelijat tekevät heidän työnsä. Ja sen kyllä huomaa. Huonommaksi ei voi mennä.
Soittolistoilta puuttuu muut kuin suomen ja englanninkieliset iskelmät vaikka eu ssa ollaan.
Kuka sitä ratiota ennää kuuntelee? On parempaankin tekemistä. No onhan se 1v ohjelma jota kannattaa kuunnella: K A N S A N R A D I O !
- Anonyymi
Kyllä radiota kuunnellaan paljon, automatkoillakin on mukavampi kuunnella radiota kun itse ostamaa levyä, saa vaihtelua ja kaikenlaisia kommenttejakin, sitten työkoneiden kuljettajat kuuntelee, itse olen paljon ajanut niitä ja aina ollut radio päällä.
- Anonyymi
Onko Lumperin ydinkäyttöisessä sähköpyörässä lisävarusteena kansanratio?
Anonyymi kirjoitti:
Onko Lumperin ydinkäyttöisessä sähköpyörässä lisävarusteena kansanratio?
Tottakai on kansanratio myllysähkösessä pyörässä. eikö se jo enskerralla oo se juhlalähetys? On se ratio nostalkiakin suomalaiset aarteet ratiokin pyörässä. Kaiutin on tarakalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233