Huomenna ihana mies. ❤️
Toivottavasti nähdään
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nähtiinkö me? Mä en ainakaan nähnyt häntä
- Anonyymi
Ei nähty tänään =(
- Anonyymi
Missä meidän piti nähdä? Tiedän olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan seuraavalla kerralla.
- Anonyymi
Missä me nähdään?
- Anonyymi
Kovien aineiden äärellä.
- Anonyymi
En oo kyllä minkään aineiden äärellä.
- Anonyymi
Tyhjiössäkö sinä sitten olet leijumassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjiössäkö sinä sitten olet leijumassa?
Kotona, odotan työvuoron alkua. Päihteet on paskan itsetunnon omaaville luusereille. Ei sulla kuitenkaan varaa ole yläkertaa vetää. Siks toiseks salilta saa enemmän, ku mitä se ottaa ja siitä tulee jopa parempi olo, kuin sun paskoista päihteistäs. Ei mun tyhjiössä tarvi olla, olenhan minä susi pärjään hyvin yksin. Armoa ei anneta, eikä haeta.
- Anonyymi
Joten olet ainakin hiilen ympäröimänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chilli minä olen, ei mua mitkään anonyymit hiillosta. Eipä ihmiset muutenkaan hetkauta millään lailla. Jos ei oo tunne sidettä, ni ei merkkaa mitään mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, et tykkään nauraa sun kaltasille ihmisille. Halvat o huvit ja hulluil ilmaset. :)
- Anonyymi
Minkä kaltainen ihminen mä oon? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaltainen ihminen mä oon? 🙂
Hiillostaja.
- Anonyymi
Jos mä tuun, niin saanko mä katseella koskettaa ;)
Öitä ja koita pysyy hereillä pitkä yö.- Anonyymi
Pyritään pysymään yö hereillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750