Miksi pitää vaatia

Anonyymi

Miksi on kriteerit ulkonäölle. miksei vaan voi tutustua toiseen niin huomaa että on mukava ihminen ja sen kanssa voi seurustella.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis siinäpä se. Kun ikää tulee lisää, rupeaa kiinnittämään enemmän huomiota miten mukava se tyyppi on kuin heti ensilyömältä pelkkään ulkonäköön. Nuorempana ei ehdi ajatella toisen ajatuksia, mutta nyt se pääkopan sisältä alkaa olla aika painavassa asemassa. Jokaisella on oma tarinansa ja taustansa, ja lähtökohtaisesti olen utelias kaikkia kohtaan. Toki jotain tutunomaista ulkonäössä pitää olla, että jollain tasolla viehättyy, mutta tosiaan se on pikemminkin tuttuus kuin kiiltokuvatouhu.

Mutta kuten tuolla oli joku muu aloitus aiheesta toisen tuoksu, niin se pitää olla kyllä oikea. Ihmisen perustuoksu, Jotkut ihmiset tuoksuvat heti "omilta" ja kotoisilta. Ihon tuoksu, se on tärkeä juttu se. Eipä ollenkaan huuhaata. : )

• Anonyymi

Siksi koska ruman naisen kanssa ei seiso.

t, palstan ätmit

• Anonyymi

Ätmeillä seisoo vain omassa kädessä.

• Anonyymi

Naisilla niitä kriteerejä on. Varsinkin rumilla naisilla. Lukekaa naisten deittiprofiileja niin huomaatte miten rumilla niitä vaatimuksia on paljon.

• Anonyymi

50v naisten vaatimukset ulkonäölle deittipalstoilla on vielä yhtäkovat kuin nuoremmilla. Ei etsitä välttämättä enää asuinkumppania vaan miestä jota esitellä muille, samoin rahaakin saisi löytyä matkustelua varten kahden ihmisen edestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

50v naisten vaatimukset ulkonäölle deittipalstoilla on vielä yhtäkovat kuin nuoremmilla. Ei etsitä välttämättä enää asuinkumppania vaan miestä jota esitellä muille, samoin rahaakin saisi löytyä matkustelua varten kahden ihmisen edestä.

Koskettaako 50 ikäluokka sinua?

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. En oo koskaan ihastunut ulkonäköön. Tai no itse asiassa se on niin päin, että en ole koskaan tavannut yhtään rumaa ihmistä vaan näen aina myös luonteen. Jopa ilkeyden taakse.
      Mun ongelma on se, että minussa on ihastuttu ulkonäköön ja juututtu tähän ensivaikutelmaan kiinni niin ettei oo nähty tai haluttu nähdä mun persoonaa vaan eletty ulkonäköön liittyvien oletusten ja odotusten kautta. Se on aika rasittavaa.

• Anonyymi

"Mun ongelma on se, että minussa on ihastuttu ulkonäköön ja juututtu tähän ensivaikutelmaan kiinni niin ettei oo nähty tai haluttu nähdä mun persoonaa vaan eletty ulkonäköön liittyvien oletusten ja odotusten kautta."

Mulla on ja on ollut samaa vaivaa. Liian pinnalliset ihmiset liimautuvat seuraan ja olettavat että ulkonäkö on mulle yhtä tärkeää kuin heille. Mä en ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään ihmeellisen nättinä, mutta nämä jotkut sitten ovat pitäneet. Siihen liittyy kaikkea ikävää kontrollointia, arvostelua ja ehdollistamista.

Täällä kun jotkut kirjoittelevat kiloistaan ja vartalostaan niin kuin kriittisimmille vastakkaisen sukupuolen edustajille pitäisi kelvata, esineenä, pokaalina, hyödykkeenä, niin joka kerta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisilla ihmisillä voi olla. Ja mitä he sellaisesta huomiosta itselleen muka saavat. Lisää epävarmuutta?

Olen vuosia odotellut aikaa, jolloin saisin olla rauhassa noilta pinnallisilta idiooteilta. Viimeksi viime viikolla kuuntelin yhden jutulle tulleen miehen huomioita ulkonäöstäni. Ehkä tarpeeksi vanheneminen pelastaa joskus.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mun ongelma on se, että minussa on ihastuttu ulkonäköön ja juututtu tähän ensivaikutelmaan kiinni niin ettei oo nähty tai haluttu nähdä mun persoonaa vaan eletty ulkonäköön liittyvien oletusten ja odotusten kautta."

Mulla on ja on ollut samaa vaivaa. Liian pinnalliset ihmiset liimautuvat seuraan ja olettavat että ulkonäkö on mulle yhtä tärkeää kuin heille. Mä en ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään ihmeellisen nättinä, mutta nämä jotkut sitten ovat pitäneet. Siihen liittyy kaikkea ikävää kontrollointia, arvostelua ja ehdollistamista.

Täällä kun jotkut kirjoittelevat kiloistaan ja vartalostaan niin kuin kriittisimmille vastakkaisen sukupuolen edustajille pitäisi kelvata, esineenä, pokaalina, hyödykkeenä, niin joka kerta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisilla ihmisillä voi olla. Ja mitä he sellaisesta huomiosta itselleen muka saavat. Lisää epävarmuutta?

Olen vuosia odotellut aikaa, jolloin saisin olla rauhassa noilta pinnallisilta idiooteilta. Viimeksi viime viikolla kuuntelin yhden jutulle tulleen miehen huomioita ulkonäöstäni. Ehkä tarpeeksi vanheneminen pelastaa joskus.

xLiner

Höh:)
        Kauneusko mitätöntä ja turhaa, no ei se kuitenkaan käytännössä ole vaikka viisaat sitä haluaisivat.

Esimerkiksi YouTubessa katsottiin viime vuonna 65 prosenttia enemmän kauneusvideoita
        kuin edellisenä vuonna, yli 220 miljardia kertaa. Kauneus oli pelien jälkeen toiseksi suosituin
        aihe YouTubessa. Lisäksi naiset laittavat kosmetiikkaan paljon rahaa, suomalaiset naiset miljardi euroa vuodessa.
        Esimerkiksi 20-vuotiaan amerikkalaisen televisiopersoonan Kylie Jennerin vuonna 2016 perustama Kylie Cosmetics on kasvanut parissa vuodessa liki miljardin euron arvoiseksi meikkitehtaaksi.

En usko kauneuden (johon myös kehon rasvaprosentti kuuluu) olevan ihan mitätön asia parisuhteen muodostamisessa.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

”Täällä kun jotkut kirjoittelevat kiloistaan ja vartalostaan niin kuin kriittisimmille vastakkaisen sukupuolen edustajille pitäisi kelvata, esineenä, pokaalina, hyödykkeenä, niin joka kerta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisilla ihmisillä voi olla.”

Joka kerta kun luen jotain ihmisen psyykettä täysin ymmärtämätöntä kirjoitusta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisella kirjoittajalla voi olla.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Täällä kun jotkut kirjoittelevat kiloistaan ja vartalostaan niin kuin kriittisimmille vastakkaisen sukupuolen edustajille pitäisi kelvata, esineenä, pokaalina, hyödykkeenä, niin joka kerta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisilla ihmisillä voi olla.”

Joka kerta kun luen jotain ihmisen psyykettä täysin ymmärtämätöntä kirjoitusta mietin miten pahoja henkisiä ongelmia sellaisella kirjoittajalla voi olla.

-flowersreally-

Pomppu :)

xL

• Anonyymi

Ei sitä ruman kanssa voi panna ja siksi on kriteerit.

• Anonyymi

Naiset on kovia vaatimaan vaikka ovat yhtä rumia kun miehet.

• Anonyymi

Kun tyttö ei ole sellainen jota haluaa, niin häntä ei halua. Ei siinä ole kyse kriteereistä.

Minä en pidä mm maksasta enkä durianista. En himoitse niintä enkä halua niiitä, niiden pelkkä hajukin saa minut voimaan pahoin. Ei siinäkään ole kyse kriteereistä. En voi vain alkaa syömään niitä ja todeta että onpa hyvänmakuista ja että näitä haluan tästälähtien ihan joka päivä ja paljon.

• Anonyymi

Miksei saisi vaatia? Itselleenhän sitä toista etsitään. Eihän sitä osteta rumia vaatteitakaan...?

• Anonyymi

Mielestäni deittisivustoille pitäisi olla kriteerinä se, että sinne huolitaan vain vastaheränneen valokuvia. Hiukset sekaisin ja naturellenaama.

• Anonyymi

Ilman meikkiä kiitos.
        Voisi tiputtaa tuolilta ne hirvityksen kuvatukset, heh heh.

AsianVierestä

• Tämän palstan tietyillä "miehillä" on vankka käsitys, että vain he saisivat esittää ulkonäkökriteerejä, ei naiset.

• Anonyymi

Kyllä naiset saavat esittää ja vaatia ulkonäköä myös omalle miehelle. Voi sanoa et mene läski lenkille jos läskiä olisi tullut.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naiset saavat esittää ja vaatia ulkonäköä myös omalle miehelle. Voi sanoa et mene läski lenkille jos läskiä olisi tullut.

AsianVierestä

Eihän sitä mikään laki kiellä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eihän sitä mikään laki kiellä.

Naisilla on taas paha tapa vertailla ääneen miehiä. Itseäni vituttaa se kun kaverin vaimo sanoo kaverilleni et miksi et mene salille ja pidä kunnostasi huolta kuten...kauhee maha jne.
        Miksi pitää tuoda asia ilmi toisten läsnä ollessa?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on taas paha tapa vertailla ääneen miehiä. Itseäni vituttaa se kun kaverin vaimo sanoo kaverilleni et miksi et mene salille ja pidä kunnostasi huolta kuten...kauhee maha jne.
        Miksi pitää tuoda asia ilmi toisten läsnä ollessa?

AsianVierestä

Ei tuollainen moukkamaisuus ole vain naisten ominaisuus..ei alkuunkaan.

• Anonyymi

Suurin osa naisista on rumia ilman meikkiä ja luulevat olevansa kauniita sitten meikattuna..
      Naiset sitten vaatii pitkää komeaa urheilija miestä vaikka nainen on itse siiderivalas. Sellaisia naisia näkee paljon deittisivuilla.

• Anonyymi

Naiset tekee kaikesta niin vaikeaa. Jos miehellä on väärän väriset silmät niin pakit tulee tai mies ajaa vanhalla autolla niin ohho tai mies onkin työtön niin naista ei kiinnosta.

• koska nykyään elämme pinnallisessa, seksistisessä maailmassa, jossa luonne ja arvot ja kunnoitus toista ihmistä kohtaan on kadonnut.

joka väittää ettei sillä ulkonäöllä ole merkitystä tai luonne on tärkein, valehtelee. itse nähty ja koett juttu.

mun mielestä niin naisissa kuin miehissäkin on ketkä kiinnittävät huomioita tiettyihin kriteereihin, esim. pukeutuminen, koulutus, varallisuus, auton merkki, vaatteiden merkit, kulttuurin tuntemus, alkoholin käyttä tai sen käyttämättömyys, tupakointi, tatuoinnnit jne jne jne. makuja ja kriteerejä on niin paljon kuin on ihmisiäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      205
      4997
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4093
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3575
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      2975
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      33
      2113
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      22
      1960
    Aihe