Laittakaa nyt niitä vaatimuksia

Naiset miehille ja miehet naisille että nähdään löytyykö palstalta joku jonka kanssa haluat seurustella.

121

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatimus: Rehellinen, reipas ja uskollinen, luotettava, empaattinen ja hauska.

      • Anonyymi

        Täytän muut ehtosi, mutta tuo viimeinen vähän arveluttaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytän muut ehtosi, mutta tuo viimeinen vähän arveluttaa...

        Miksi viimeinen arveluttaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi viimeinen arveluttaa?

        On pakko laittaa ettei alko-ongelmaa ja että ois hyvä jos ois yhteiskunnassa ihan normaalisti kiinni työn kautta. Nekin on tärkeitä juttuja.


      • Anonyymi

        Yksi viinilasi viikossahan on jo ihmiselle alkoholiongelma, näin tiedoksi vain.

        Jos pystyy olemaan ilman alkoholia vuodenkin, silloin on päihteetön ihminen, muuten on päihteiden eli viinin eli alkoholikin kåyttäjä.


    • Anonyymi

      Edellytys, ei vaatimus; ikä<30v, BMI<20, nöyrä ja kuuliainen.
      (olen jo luopunut m.m. tissikoon määrittelystä).

      Toivoo: Jännämies

      • Anonyymi

        Beeämiillä pitäis heittää kuovia, koska se ei erottele luita, lihaksia ja rasvaa.

        t. Vähemmän jännä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beeämiillä pitäis heittää kuovia, koska se ei erottele luita, lihaksia ja rasvaa.

        t. Vähemmän jännä

        Mutta alle 20 BMI kertoo joka tapauksessa että kyseessä ei ainakaan voi olla lihavan näköinen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alle 20 BMI kertoo joka tapauksessa että kyseessä ei ainakaan voi olla lihavan näköinen mitenkään.

        Sillä BMI:llä on laiha, ei enää edes hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beeämiillä pitäis heittää kuovia, koska se ei erottele luita, lihaksia ja rasvaa.

        t. Vähemmän jännä

        BMI<20 erottelee minulle justiin sen minkä sen pitääkin erotella. Minusta tytöllä pitää olla kurvit ... siis niinpäin että vyötärö _kapenee_ ja kylkiluut sekä selkänikamat pitää olla silmin nähden esillä enkä tykkää lihaskimputytöistä jotka tuo <20 myös karsii. Nyt kun mietin tarkemmin, saatan hyväksyä muutaman BMI yksikön ylityksen alkuvaiheessa, panen hänet kyllä nopeassa aikataulussa hyvksytäiin mittoihin (siis määrään hänelle siihen sopivan ruokavalion sekä treenit).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä BMI:llä on laiha, ei enää edes hoikka.

        No en sanoisi olevani laiha vaikka BMI on alle 20... Oikeastaan rasvan määrä on just sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä BMI:llä on laiha, ei enää edes hoikka.

        Parempi sekin kuin lihava kun bmi alle 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BMI<20 erottelee minulle justiin sen minkä sen pitääkin erotella. Minusta tytöllä pitää olla kurvit ... siis niinpäin että vyötärö _kapenee_ ja kylkiluut sekä selkänikamat pitää olla silmin nähden esillä enkä tykkää lihaskimputytöistä jotka tuo <20 myös karsii. Nyt kun mietin tarkemmin, saatan hyväksyä muutaman BMI yksikön ylityksen alkuvaiheessa, panen hänet kyllä nopeassa aikataulussa hyvksytäiin mittoihin (siis määrään hänelle siihen sopivan ruokavalion sekä treenit).

        Noilla sinun ihannenaisilla ei ole mitään kurveja. Ne on lähinnä lautoja, se vyötärö ei korostu ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla sinun ihannenaisilla ei ole mitään kurveja. Ne on lähinnä lautoja, se vyötärö ei korostu ollenkaan.

        Se ei ole välttämättä bmi:stä kiinni, toisilla ei ole kurveja muutenkaan. Yleensä nimittäin suomalaismallinen on sellainen et korkeammalla bmi:llä sitä kurvia on sitten keskivartalossakin.


    • Anonyymi

      Naisella ainakin pitää olla isot tissit, se perusvaatimus nykyään.
      Lauta/höylätty lauta/kakkosnelonen ei kelpaa, sitä ei kehtaa esitellä kavereille.

      Mies ei saa olla mammanpoika, pyykkinsä äitillään pesettävä nössykkä työtön.

      • Anonyymi

        Minun preferenssi on pienet terhakat ja kiinteät rinnat, mutta en enää vaadi. Viilatessa ja höylätessä ne eivät hölsky ja poukkoile sinne tänne ja ovat myös(kin) paljon esteettisemmät esimerkiksi uimarannalla kun käsken olla ilman yläosaa tai kun käsken hänen jättämään rintareput pois ja päällä on läpikuultava paita.


      • Anonyymi

        Vanha viidakon sanonta:
        Ei haittaa vaikka on lauta kunhan on toisesta päästä halki...
        Todellakin, sellaiset pienet sopivasti kouransilmään sopivat tisut ovat parhaat...


    • Ihan varmaan löytys, mutta en ole sinkku. Siksi ohi. 😜

      • Anonyymi

        Painu sitten helvettiin sinkkupalstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painu sitten helvettiin sinkkupalstalta.

        Saa tänne kirjoitella muutkin kuin sinkut. Itse olen sinkku, mutta minusta kyseisen nimimerkin kirjoittaja on ajoittain suuri ilo tällä palstalla, ainakin minulle. Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen. HortenMarket on ihana ihminen ja kahden nuoren lapsen äiti. Saa hän tänne kirjoitella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painu sitten helvettiin sinkkupalstalta.

        Enhän mä mihkään helvettiin painu. Kaaksitan sinkku ystäviä toistensa kintereille, noin niin kun missio se on sekin. 😃

        Mutta nukkumaan taidan kumminki välillä mennä.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Saa tänne kirjoitella muutkin kuin sinkut. Itse olen sinkku, mutta minusta kyseisen nimimerkin kirjoittaja on ajoittain suuri ilo tällä palstalla, ainakin minulle. Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen. HortenMarket on ihana ihminen ja kahden nuoren lapsen äiti. Saa hän tänne kirjoitella.

        Kiitos Faithis. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu sitten helvettiin sinkkupalstalta.

        Ei hän teille tule ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän teille tule ;)

        NO EN! 😜


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kiitos Faithis. 😊

        Eipä kestä! Valitettavasti täällä on epäystävällisiä suunsoittajia.

        Toivottasti työpäivä meni hyvin? Itselläni meni yörytmi sekaisin. Nukahdan myöhään ja herään myöhään. Aikaisemmin kivasti nukahdin kello 21 jälkeen ja heräsin melko ajoissa. Nyt tulee nukuttua liian pitkään! :(

        Nukutko sinä hyvin ja tarpeeksi, kun valvoit kello 23 tienoilla palstalla ja sitten menit ilmeisesti aikaisin töihin?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Eipä kestä! Valitettavasti täällä on epäystävällisiä suunsoittajia.

        Toivottasti työpäivä meni hyvin? Itselläni meni yörytmi sekaisin. Nukahdan myöhään ja herään myöhään. Aikaisemmin kivasti nukahdin kello 21 jälkeen ja heräsin melko ajoissa. Nyt tulee nukuttua liian pitkään! :(

        Nukutko sinä hyvin ja tarpeeksi, kun valvoit kello 23 tienoilla palstalla ja sitten menit ilmeisesti aikaisin töihin?

        Juuu, ainahan niitä joukkoon kirjavaan mahtuu jotka tykkää kyttyrää eikä arkaile ilmaista sitä. Mä olen jo tottunut siihin, eikä se mua liikuta mihkään päin..😃

        Oli pienimuotoinen palaveri..siinä se suurin osa tyngästä aamupäivästä menikin. Hölpöttäessä kesän töistä jne.

        En tiiä onko mulla mitään lomaa koko kesänä. Apua, jos ei ole..en kestä.😥

        Nukuin, nukun sikeesti aamuun asti. 5.45 herätys, 7 töihin..


      • HortenMarket kirjoitti:

        Juuu, ainahan niitä joukkoon kirjavaan mahtuu jotka tykkää kyttyrää eikä arkaile ilmaista sitä. Mä olen jo tottunut siihin, eikä se mua liikuta mihkään päin..😃

        Oli pienimuotoinen palaveri..siinä se suurin osa tyngästä aamupäivästä menikin. Hölpöttäessä kesän töistä jne.

        En tiiä onko mulla mitään lomaa koko kesänä. Apua, jos ei ole..en kestä.😥

        Nukuin, nukun sikeesti aamuun asti. 5.45 herätys, 7 töihin..

        Sinä taidat tarvita vähän unta, n, 6 tuntia. Itse tarvisen ainakin 7 tuntia unta. Joskus nukun jopa 9-10 tuntia, kun saa vapaasti nukkua.

        "En tiiä onko mulla mitään lomaa koko kesänä. Apua, jos ei ole..en kestä.😥"

        Toivottavasti saat ainakin pienen breikin, vaikka pidennetyn viikonlopun 1-2 vapaalla päivällä. Se voisi auttaa jaksamiseen. Joskus ne vapaapäivät loman muodossa sitten tulevat. Jos saat kesäksi lomaa niin ilmeisesti pysyt ihan kotimaassa ja Lahdessa?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Sinä taidat tarvita vähän unta, n, 6 tuntia. Itse tarvisen ainakin 7 tuntia unta. Joskus nukun jopa 9-10 tuntia, kun saa vapaasti nukkua.

        "En tiiä onko mulla mitään lomaa koko kesänä. Apua, jos ei ole..en kestä.😥"

        Toivottavasti saat ainakin pienen breikin, vaikka pidennetyn viikonlopun 1-2 vapaalla päivällä. Se voisi auttaa jaksamiseen. Joskus ne vapaapäivät loman muodossa sitten tulevat. Jos saat kesäksi lomaa niin ilmeisesti pysyt ihan kotimaassa ja Lahdessa?

        Unentarve vähän vaihtelee. Nukun aika usein iltapäivällä lyhyet nokoset, aina kun sille tuntuu että tarvin nukkua. Mutta aika vähillä unilla opin tulemaan toimeen lasten vauva aikana jo. Se on jäänyt vähän päälle, ettei 8h enempää vuorokaudessa. 😃

        Kyllä mua saattaa väsyttää päivälläkin, mutta säästelen sen väsyn yöunille ja nukun tosiaan makeesti ja nukahdan nopeesti. Ei ole kyllä univaikeuksia ollut vuosiin.

        Toivotavasti ihan jo lastenkin takia, olis kivaa yhdessä käydä keslomallakin jossain. Sukulaisillakin länsi-suomessa, nähdään ihan liian harvoin ja ehtii tulla iso ikävä. Anoppiakin. 🙄

        Kotimaassa juu, kotonakin olis aikalailla puuhaa.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Unentarve vähän vaihtelee. Nukun aika usein iltapäivällä lyhyet nokoset, aina kun sille tuntuu että tarvin nukkua. Mutta aika vähillä unilla opin tulemaan toimeen lasten vauva aikana jo. Se on jäänyt vähän päälle, ettei 8h enempää vuorokaudessa. 😃

        Kyllä mua saattaa väsyttää päivälläkin, mutta säästelen sen väsyn yöunille ja nukun tosiaan makeesti ja nukahdan nopeesti. Ei ole kyllä univaikeuksia ollut vuosiin.

        Toivotavasti ihan jo lastenkin takia, olis kivaa yhdessä käydä keslomallakin jossain. Sukulaisillakin länsi-suomessa, nähdään ihan liian harvoin ja ehtii tulla iso ikävä. Anoppiakin. 🙄

        Kotimaassa juu, kotonakin olis aikalailla puuhaa.

        Joo, kesä voi olla tosi hyvä Suomessakin. Muistan vielä heinäkuun 2010 Joensuussa. Kahtena päivänä siinä kuussa päivän huippu oli alle 25, mutta ei ollut liian kuumaa, sillä lämpötila vaihteli 25-29 välillä. Vain kolmena peräkkäisenä päivänä kuun lopussa oli yli 30. Kolme päivää oli ehkä liian kuuma, kun lämpötila virallisessamittauspisteessä näytti 36,8 ja kaupungin lentokentällä niukasti Liperin puolella 37,2. Oikeastaan on kiva olla noin kolme päivää 30 asteessa, kunhan se ei jatku kahta viikkoa niin kun viime vuonna. Suomessakin jos siis joskus lämmintä.

        Sinä tykkäsit lämmöstä?

        Muuten pidätkö muumeista?Itse katselen parhaillaan 90-luvun muumeja sieltä täältä. Tykkäävätkö lapsesi muumeista (90-luvun piirretystä sarjasta tai Tove Janssonin kirjoista)?


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Saa tänne kirjoitella muutkin kuin sinkut. Itse olen sinkku, mutta minusta kyseisen nimimerkin kirjoittaja on ajoittain suuri ilo tällä palstalla, ainakin minulle. Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen. HortenMarket on ihana ihminen ja kahden nuoren lapsen äiti. Saa hän tänne kirjoitella.

        " Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen."

        Nämä latvasta lahot eli pitkät miehet ovat aina yhtä älykkäitä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen."

        Nämä latvasta lahot eli pitkät miehet ovat aina yhtä älykkäitä. :)

        Hän on joskus seurustellut Mister Suomi -kisojen osallistujan kanssa. Viehättävyys hänessä ei taida ulkonäköön perustua vaan ihmisyyteen, ihanaan persoonaan. Minä ainakin viihdyn täällä hänen seurassaan. Suomi24.fi:stä hän löysi nykyisen miehensä Miehen Logiikka-palstalta. Mies oli vuosia nuorempi, mutta hän hurmaavana persoona kelpasi tälle palstavaliolle miehien osalta?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Hän on joskus seurustellut Mister Suomi -kisojen osallistujan kanssa. Viehättävyys hänessä ei taida ulkonäköön perustua vaan ihmisyyteen, ihanaan persoonaan. Minä ainakin viihdyn täällä hänen seurassaan. Suomi24.fi:stä hän löysi nykyisen miehensä Miehen Logiikka-palstalta. Mies oli vuosia nuorempi, mutta hän hurmaavana persoona kelpasi tälle palstavaliolle miehien osalta?

        Heh, no itse en pidä sitä minään saavutuksena kuitenkaan. Pikemminkin tänään hiukan huvittuneena asiaa mietin jälkeenpäin. Mister Suomi, hip hei ja huhhei juu.

        No hän oli kisoissa mukana, muttei menestynyt. On hällä silti vaimo ja lapsiakin, hyvä ura ja koulutus. Luulatavsti sai kuitenkin ilman Mr. titteleitä sen mitä halusikin. Hyvä niin. 😊

        Mies oli ja on edelleen nuorempi hamaan loppuun asti, mutta sekin on sivuseikka. Pääasia on, että hurjan rakas ja tärkee ihminen mulle ja sama toisinkin päin.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, no itse en pidä sitä minään saavutuksena kuitenkaan. Pikemminkin tänään hiukan huvittuneena asiaa mietin jälkeenpäin. Mister Suomi, hip hei ja huhhei juu.

        No hän oli kisoissa mukana, muttei menestynyt. On hällä silti vaimo ja lapsiakin, hyvä ura ja koulutus. Luulatavsti sai kuitenkin ilman Mr. titteleitä sen mitä halusikin. Hyvä niin. 😊

        Mies oli ja on edelleen nuorempi hamaan loppuun asti, mutta sekin on sivuseikka. Pääasia on, että hurjan rakas ja tärkee ihminen mulle ja sama toisinkin päin.

        Kiitos kommentoivista lisäyksistä.

        Hyvää torstaita Sinulle, sillä en huomenna käy ilmeisesti täällä palstoilla ollenkaan, sillä on ohjelmaa iltaan asti. Vietän yliopistolla kello 8-18 ja sen jälkeen olen yhdessä tilaisuudessa. Mutta perjantaina en mene yliopistolle, sillä kotona on pyykin pesemistä ja siivoamisia, sillä lauantaina minulle tulee monta ihmistä katsomaan elokuvaa. Joten törmätään perjantaina. Silloin aloitan uuden musiikkialoituksen.

        Hyvää yötä tai hyvää torstaipäivää! :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Kiitos kommentoivista lisäyksistä.

        Hyvää torstaita Sinulle, sillä en huomenna käy ilmeisesti täällä palstoilla ollenkaan, sillä on ohjelmaa iltaan asti. Vietän yliopistolla kello 8-18 ja sen jälkeen olen yhdessä tilaisuudessa. Mutta perjantaina en mene yliopistolle, sillä kotona on pyykin pesemistä ja siivoamisia, sillä lauantaina minulle tulee monta ihmistä katsomaan elokuvaa. Joten törmätään perjantaina. Silloin aloitan uuden musiikkialoituksen.

        Hyvää yötä tai hyvää torstaipäivää! :)

        Kiitos, hyvää torstaita sulle myös!😃

        Hyvää yötä tässä samalla!!😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Varmasti löytäisi miehen, vaikka ei ole täydellinen."

        Nämä latvasta lahot eli pitkät miehet ovat aina yhtä älykkäitä. :)

        Heh, no minusta siinä oli rehellisyyttä mukana. Enhän minä ole täydellinen, tuskin kenenkään unelmien täyttymys. Aina jää jotakin toivomisen varaakin. Mutta ihan kauniisti se minusta oli sanottu. Hän kuitenkin uskoo mahdollisuuksiini, epätäydellisenäkin ja se on minusta rehellistä ja kuitenkin optimisista, hyvää tarkoittavaa. 😃


    • Anonyymi

      Yleiset vaatimukset naiselle: kiva, mukava, rehellinen, luotettava, fiksukin olis kiva olla. Yleensäkin että olis sitä kuuluisaa kemiaa.

      Lisävaatimuksena: hoikka ja lapseton eli pitää itsestään huolta.

    • Maailman kaunein, ihanin ääni, suloisin kosketus, herttaisin sydän, seksikkäin nainen maan päällä, pehmoisin iho universumissa, paras ruuanlaittaja, hyvä lauluääni, mikä vetää vertoja seireeneille. Tuohukas höpönassunen....

      Ei löydy täältä, mut mäpä tiedän mistä löytyy. 😍❤️ Hih...

      • Do midäpä lähden hedveddiin sidden! :oD Missäs päin de hedveddi oikein on? :oD


    • Eipä sitä kummempia vaatimuksia. Mielenkiintoa uusiin asioihin jos löytyypi. Tykkää oleskella luonnossa jonkin verran. Ja jos jotain samoja mielenkiinnon kohteita on. Ei ole nokka pystyssä kulkeva minä minä ihminen. Eikä ole rapajuoppo. Semmoinen kenen kanssa tulee toimeen luonnostaan. :)

    • Naisilla on ainakin kaikenlaisia vaatimuksia ja eivät ensin puhu ulkonäöstä mutta kun näkevät miehen kuvan niin loppuu yhteydenpito eli nainen pinnallinen ja pitää miestä rumana vaikka ne muut kriteerit sopii niin mies ei pääsekkään trefeille kun nainen näkee kuvan. Laittakaa vaan reilusti että pitää olla komea mies ja muita kriteerejä ei ole.

      • Anonyymi

        Ei aidosti kiinnostunut nainen lopeta yhteydenpitoa vaikka kuva ei miellyttäisi.


      • Anonyymi

        Jokainen voi treenata kroppansa komeaksi. Jalaton ja kädetönkin. Ensi vuonna sun ei tarvitse enää valittaa kun nyt aloitat. Mutta jos vika onkin oikeasti pään sisällä, se onkin vaikeampi juttu.

        xLiner


    • Söpö, rehellinen, luetettava, persoonallinen, sietää oikkujani, ei liian ripustautuva.

    • Anonyymi

      Se pitää olla hän, muut eivät kelpaa. Siinä vaatimusta, jota ei helpolla täytetä.

    • Anonyymi

      En halua rumaa naista.

      T: Ruma ätmi

      • Anonyymi

        Nainen haluaa naimisiin miehen kanssa .....joka pitää huolta. Matkustellaan, vie minut Roomaan.
        Vie shoppailemaan.
        Olen kaunis, seksikäs ,osaan. käyttäytyå.
        Olen 100% sinun oma ....teen ihan mitä haluat. Osaan seksinsalat.
        OTA MINUSTA VAIMO.


    • Parikymppinen pituushyppääjä. Myös vanhempi käy, eikä tarvi olla pituushyppääjä

      • Anonyymi

        Sulla on ihan liikaa kriteereitä.


    • Itselläni vaatimus: Osaa englantia hyvin ja sovitaan hyvin yhteen. Aikaan minulla oli vaatimus: uskovainen, osaa hyvin englantia ja sovitaan hyvin yhteen. Sitten tapasin naisen, joka tuntui täyttävän nämä kolme vaatimusta, mutta sitten paljastui, että emme sovikkaan yhteen. Sitä sopivuutta tuli katseltua monta kuukautta. Tietysti ihanne tapauksessa vaatimuksena voisi olla: kivannäköinen KD:n tai CDU:n jäsen, luterilainen, osaa hyvin englantia ja sovitaan hyvin yhteen. Jotain tuollaista olen naiselta ehkä haaveissani vaatimassa.

      • Anonyymi

        "sovitaan hyvin yhteen"

        Meinaatko vähän niinku Legosovitetta?
        Duplot on vähän väljempiä mitä Legot, on ne kyllä vähän suurempiakin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Miksi pitää osata englantia hyvin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää osata englantia hyvin?

        LIikun englanninkielisessä maailmassa osittain silloin, kun keksin tuo tarpeen. Esimerkiksi minut oli kutsuttu sellaisiin juhliin, jossa kieli oli englanti. Lisäksi ystävyyspiirissäni oli paljon ulkomaalaisia. Heidän kanssansa pitää puhua hyvin englantia. Jos menen johonkin suurlähetystöön kutsuille niin silloin avecini tai vaimoni tulee osata englantia. Muukin kielitaito on eduksi. Harvemmin minut mihinkään hienoihin ulkomaalaisten juhliin on kutsuttu, mutta minun seurassani olisi hyvä osata englanti ulkomaalaisten tuttavieni takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "sovitaan hyvin yhteen"

        Meinaatko vähän niinku Legosovitetta?
        Duplot on vähän väljempiä mitä Legot, on ne kyllä vähän suurempiakin.

        AsianVierestä

        Otetaan esimerkki entisestä elämästäni. Yhdellä naistuttavallani oli mielessä lähetyssaarnajaura. Minulla taas perheen perustaminen ja lasten tekmeminen hänen kanssaan. Toinen meinasin elää koko elämänsä lähetyssaarnajana ulkomaailla ja minun oli vauvakuume, sillä ostelin kiimaisena vauvalehtiä. Hän penäsi minulta lähetyssaarnaja-asennetta, mutta minulla oli enemmän mielessä lähetyssaarnaja-asento. "Lego-palikat" olisivat sopineet paremmin yhteen, jos minä olisin mennyt innolla sinne ulkomaille lähetyssaarnaajaksi ja häntä olisi kiinnostanut pian lapsiperheen perustaminen. Mutta näin ei tapahtunut, miksi jatkoimme sinkkuna ja emme varsinaisesti ryhtyneet liian erilaisina seurustelemaan toistemme kanssa alkuinnoituksen jälkeen. Legopalikkamme eivät sopineet yhteen.


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Otetaan esimerkki entisestä elämästäni. Yhdellä naistuttavallani oli mielessä lähetyssaarnajaura. Minulla taas perheen perustaminen ja lasten tekmeminen hänen kanssaan. Toinen meinasin elää koko elämänsä lähetyssaarnajana ulkomaailla ja minun oli vauvakuume, sillä ostelin kiimaisena vauvalehtiä. Hän penäsi minulta lähetyssaarnaja-asennetta, mutta minulla oli enemmän mielessä lähetyssaarnaja-asento. "Lego-palikat" olisivat sopineet paremmin yhteen, jos minä olisin mennyt innolla sinne ulkomaille lähetyssaarnaajaksi ja häntä olisi kiinnostanut pian lapsiperheen perustaminen. Mutta näin ei tapahtunut, miksi jatkoimme sinkkuna ja emme varsinaisesti ryhtyneet liian erilaisina seurustelemaan toistemme kanssa alkuinnoituksen jälkeen. Legopalikkamme eivät sopineet yhteen.

        Ulkomailla lähetyssaarnaajana toimiva nainen voi olla myös lapsen omaava. Miksi et mennyt mukaan ja pökkinyt sitä siellä ulkomaan lämmössä tiineeksi? Molemmat olisivat saaneet jotain, sitähän se elämä on, ei voi ajatella vain omia halujaan ja mieltymyksiään tai jos niin tekee on perempi pysyä sinkkuna!!!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla lähetyssaarnaajana toimiva nainen voi olla myös lapsen omaava. Miksi et mennyt mukaan ja pökkinyt sitä siellä ulkomaan lämmössä tiineeksi? Molemmat olisivat saaneet jotain, sitähän se elämä on, ei voi ajatella vain omia halujaan ja mieltymyksiään tai jos niin tekee on perempi pysyä sinkkuna!!!

        AsianVierestä

        En minä halunnut elää koko elämääni lähetyssaarnajana. Sitä paitsi lastensynnyttäminen jossain Afrikassa ei ole niin turvallista. Lisäksi en halunnut perhe-elemää ulkomailla. Olisin halunnut lähetyssaarnajaksi korkeintaan 1 1/2 vuodeksi.

        Nyt taidan haluta olla mieluummin sinkku, sillä olen tottunut ja onnellinen sinkun elämässä.


    • Vaatimukset.

      - C-kuppi rinnat
      - 150-170cm pitkä
      - 40-60 kilonen
      - Hampurilaisen näkönen vagina

      - Kaunis.
      - Alistuvainen.
      - Hyvä kokki
      - Huippuälykäs
      - Ei tatuointeja

      Tuossa noin alkuun.

      • Anonyymi

        Tässä maailman tilanteessa alistuvainen ja huippuälykäs sulkevat toisensa pois. Huonommassa maailmassa pääset hengestäsi kun sitä vähiten osaat odottaa :)

        xLiner


      • Siulla on pisteet perässä kaunis ja alistuvainen. Siitä ei neuvotella. :-)


      • Anonyymi
        härö kirjoitti:

        Siulla on pisteet perässä kaunis ja alistuvainen. Siitä ei neuvotella. :-)

        Miten nainen voi kyseenalaistaa mm. maahanmuuton haittoja, jos vaatii alistuvaista luonnetta? Juuri sellainen liikakiltteyden ja liiallisen hymyilyn tuputtaminen altistaa naisen suvakkiaatteelle. Tämä vain tekee hallaa maahanmuuttokriittisyydelle enkä maahanmuuttokriittisenä naisena huoli sellaista miestä, joka vaatii naiselta alistuvaa luonnetta.

        En ole mikään nyhverö nainen, vaan rohkea. Kauneuteni ei tee minusta heikkoa ja reppanaa. Minulla on myös introverttiluonne, etten jaksa olla koko aikaa sosiaalinen. Johtuu myös näistä autistisista aivoistani.


      • Anonyymi

        Miten vagina eli emätin voi olla hampurilaisen näköinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vagina eli emätin voi olla hampurilaisen näköinen?

        Sillonkun naisella on haarat kiinni niin hänen tussukkansa muistuttaa hampurilaista..

        Huulet on niinkuin hamppari sämpylät..

        Ja sitten ne osat mitkä pilkottaa vähän ulkona on piffetti, salaatinlehti ja juusto.

        :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Sillonkun naisella on haarat kiinni niin hänen tussukkansa muistuttaa hampurilaista..

        Huulet on niinkuin hamppari sämpylät..

        Ja sitten ne osat mitkä pilkottaa vähän ulkona on piffetti, salaatinlehti ja juusto.

        :D

        Niin tarkoitit vulvaa. Vagina on emätin, se on eri asia.


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Sillonkun naisella on haarat kiinni niin hänen tussukkansa muistuttaa hampurilaista..

        Huulet on niinkuin hamppari sämpylät..

        Ja sitten ne osat mitkä pilkottaa vähän ulkona on piffetti, salaatinlehti ja juusto.

        :D

        okei..ei sitten ollutkaan sillileipä tai lihis?: p

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        okei..ei sitten ollutkaan sillileipä tai lihis?: p

        peppis.zombina

        Hamppari on parempi nimi. :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Hamppari on parempi nimi. :D

        tää on törkeetä..mulle tuli nälkä mmmm
        kiitti vaan mielikuvista!; p

        peppis.zombina


    • Seurustelu/ parisuhde on jo niin iso kysymys, että sellaista listaa ei tänne voi edes kirjoittaa..
      Todella moni asia pitäisi natsata ja sitten se viimeinen jokin, mitä ei näe mistään listalta. Se vain on tai ei ole.
      Sen sijaan lähtisin mieluummin realistisemmalta pohjalta etsimään vakkaria/ kaveria naisesta...

      Siihen toiveissa olisi neitseellinen hoikkavartaloinen nainen..

    • Kertapanoksi kelpaa vähän sellanen liberaalimpi nainen..


      Mutta sitten pidempiaikaseen parisuhteeseen pitäs saaha konservatiivisempi leidi.

      :D

      • Tarvitseeko naisesikin olla natsi?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tarvitseeko naisesikin olla natsi?

        Vähän natsahtava. :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Vähän natsahtava. :D

        kelpaako vähän napsahtava?:D

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        kelpaako vähän napsahtava?:D

        peppis.zombina

        Ei.. :D

        Napsahtamiselle pitää olla joku syy.


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ei.. :D

        Napsahtamiselle pitää olla joku syy.

        höh,sit ei pääse laulamaan "kelle nalli napsahtaa" haha
        mut eikös tollanen randomi napsahtelu lisää sitä värinää,ei pääse liian tylsäks?;)

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        höh,sit ei pääse laulamaan "kelle nalli napsahtaa" haha
        mut eikös tollanen randomi napsahtelu lisää sitä värinää,ei pääse liian tylsäks?;)

        peppis.zombina

        Niin no jos se siinä kiimasta suuttuneena napsahtelee niin se on ihan OK. :D


        Mutta sellanen yleinen mököttäminen ja napsahtelu ei ole hauskaa. :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Niin no jos se siinä kiimasta suuttuneena napsahtelee niin se on ihan OK. :D


        Mutta sellanen yleinen mököttäminen ja napsahtelu ei ole hauskaa. :D

        Höh, tulisieluinen matami saattais olla aika jännä..etkös säkin etsi sitä "koulutettavaa" kun otat tuittupään varmasti saat säpinää;)

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh, tulisieluinen matami saattais olla aika jännä..etkös säkin etsi sitä "koulutettavaa" kun otat tuittupään varmasti saat säpinää;)

        peppis.zombina

        Vähän riippuu siitä kuinka vittumainen ämmä se on. :D

        Eihän se tietenkään niin hauskaa ole jos se on heti antamassa. :D


        Pitää ekaksi vähän taistella.


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Vähän riippuu siitä kuinka vittumainen ämmä se on. :D

        Eihän se tietenkään niin hauskaa ole jos se on heti antamassa. :D


        Pitää ekaksi vähän taistella.

        looool vai että vittumainen:D ota sellanen italialainen tulinen nainen,voi lautaset lennellä ja ärräpäitä tulla;) sopis sulle just hyvin..sitten kato sovitte sen kiihkeän taiston sovinto seksillä;)

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        looool vai että vittumainen:D ota sellanen italialainen tulinen nainen,voi lautaset lennellä ja ärräpäitä tulla;) sopis sulle just hyvin..sitten kato sovitte sen kiihkeän taiston sovinto seksillä;)

        peppis.zombina

        Ärräpäitä italiaksi..

        Ei yhtä karun kuulosta kuin suomeksi. :D

        Pitää taittaa käsi selän taakse ja taluttaa sänkyyn... Tyynyä mahan alle. :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ärräpäitä italiaksi..

        Ei yhtä karun kuulosta kuin suomeksi. :D

        Pitää taittaa käsi selän taakse ja taluttaa sänkyyn... Tyynyä mahan alle. :D

        oooh ärräpäitä italiaksi,voi kuulostaa seksikkäältä;) jos väistää ne lentävät lautaset lol
        sulle just sopis sellainen temperamentti italiatar,saisit vähän käsiteltävää ja ne tykkää macho miehistä;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        oooh ärräpäitä italiaksi,voi kuulostaa seksikkäältä;) jos väistää ne lentävät lautaset lol
        sulle just sopis sellainen temperamentti italiatar,saisit vähän käsiteltävää ja ne tykkää macho miehistä;)

        Mie en ole macho mies..

        :D

        Perus vakava suo, kuokka ja jussi suomalainen.


    • Anonyymi

      Ainut vaatimus, naisen tulee haluta(hyväksyä) minua, kokonaista minua sisäistä ja ulkoista.
      Tuon jälkeen muulla ei ole enää niin paljon merkitystä.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Mä voin seurustella vaikka teidän kaikkien kanssa. Mun vaatimuksiini kun kuuluu ehdottomasti se että mun annetaan olla omassa rauhassani silloin kun haluan. ;)

      xLiner

      • Anonyymi

        Mutta sullahan on jo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sullahan on jo mies.

        Mitä sitten.

        Mä niin arvostan teidän kaikkien kykyä pysyä poissa tieltä silloin kun on tarvis 😁

        xL


    • * rauhallinen
      * alkoholiton
      * uskollinen
      * tahtoo lapsia

    • Ikähaarukka 18-28 vuotta.

    • Anonyymi

      Vinkkejä suomalaisille miehille:pidä naistasi prinsessana, avaa naiselle ovi, kanna kauppakassit ja ojenna jopa kätesi kun nainen nousee autosta. Näin tekee arabimies.

      • Anonyymi

        Moni nainen kyllä sanoo että saa sen oven itsekin auki ja voi kantaa kassinsa, eivät kuulemma ole vammaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni nainen kyllä sanoo että saa sen oven itsekin auki ja voi kantaa kassinsa, eivät kuulemma ole vammaisia.

        Aivan, muutaman kerran olen saanut kuulla jopa että: "toi on kiusallista" ja "mua nolottaa tommonen". Mutta lopulta yhteisymärrys on aina "löytynyt". Naisesta tulee helposti femakko jos hänen antaa tehdä paljon asioita itse itselleen.


      • Anonyymi

        Ainakin monet naiset pitävät itseään prinsessana ja tuntevat herneen 7 patjan läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin monet naiset pitävät itseään prinsessana ja tuntevat herneen 7 patjan läpi.

        Jokainen nainen ON prinsessa ja ansaitsee tulla sellaisena kohdelluksi. Miehet taas ovat sammakoita joista tulee kelpo prinssejä vasta naisen rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni nainen kyllä sanoo että saa sen oven itsekin auki ja voi kantaa kassinsa, eivät kuulemma ole vammaisia.

        Tuo arabimiehen nainen onkin joku lyllertäjä joka ei pääse yksin edes auton penkiltä ylös.
        Kulkee nokka pystyssä, ovetkin pitää avata hänen korkeudelleen. En viettäisi päivääkään tuollaisen naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni nainen kyllä sanoo että saa sen oven itsekin auki ja voi kantaa kassinsa, eivät kuulemma ole vammaisia.

        Niinhän nuo suomalaiset miehet alkaa pitämään herrasmies tapoja homomaisena ja neitisimäisinä piirteinä eikä raaskita "palvella" naista. Juotte kyllä olutta siinähän on kasviestrogeenejä minkä takia naisistutte ja kasvaa man boobsit.


    • Anonyymi

      Nainen ei saa olla jännämiehen käyttämä eli ex jän nämiehiä ei saa olla. Pidän naisilla tiukan kuulustelun kenen kanssa on paneskellut.

      • Anonyymi

        Ja odotat varmaan rehellisiä vastauksia? Laitatko valheenpaljastuskoneeseen?


      • Anonyymi

        Sä et sitten näemmä sitä naisseuraa haluakaan, kun karkotat ne heti kättelyssä tuolla kuulustelulla.


    • Anonyymi

      Tuli mieleeni yksi hyvä vitsi, haluan itselleni "kädettömän" prinsessan:)
      Sille voisi sitten availla niitä ovia. Se ei pääsisi sisälle taloonkaan lumisateesta ilman et joku kävisi sille oven avaamassa. Odottaisi oven ulkopuolella kuin joku koira, heh heh.
      Osaisikohan se vielä ulista ja haukkua niin voisi sitä käyttää joskus myös vahtikoirana, wuh wuh.

      AsianVierestä

    • -Samansuuntaiset toiveet ja haaveet tulevaisuudelle.
      Tämän alle mänee toive kestävästä ja läheisestä parisuhteesta ja kaikki se mitä toivoo parisuhteelta(läheisyys, arvostus, kunniotus, luottamus, rehellisyys, yms..), toiveesta saada jälkikasvua, millaisessa ympäristössä haluaisi elää.

      -Samansuuntaiset arvomaailmat

      -Persoonallisuudet sopivat yhteen

      -Molemminpuolinen seksuaalinen kiinnostus toiseen

      Siinä nyt joitain.

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla
      - akateeminen
      - tinderissä
      - ei saa hengailla tällä palstalla

      • Tinderissä oleminen on se vihoviimeinen no no!


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tinderissä oleminen on se vihoviimeinen no no!

        lisäksi miehen pitää osata käyttää välimerkkejä oikein. Siis ei niin että niitä käytetään otsikossa erottamaan sanoja, mutta leipätekstissä taas ei ollenkaan.


      • Toi on hyvä, mut virkkeet aloitetaan yleensä isolla kirjaimella.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toi on hyvä, mut virkkeet aloitetaan yleensä isolla kirjaimella.

        Mies ei myöskään saa vinoilla naisille.


    • Anonyymi

      hmm..haudankaivaja ja biokemisti olis kiva : p

      peppis.zombina

    • Anonyymi

      Ei sitä voi kummempia vaatimuksia olla naiselle. Ainoastaan savuton. Sitten kun tutustuu naiseen niin huomaa että nainen on kiva ja huumorintajuinen sen kanssa on mukava olla niin ei tarvii vaatimuksia esittää kun sitä hyväksyy sitten naisen sellaisena kun se on ja kaikilla on huonoja puolia myös mutta niitten kanssa oppii elämään ei kukaan ole täydellinen ja aina kaikki olisi hyvin.

      • Anonyymi

        Hyvä tapa ajatella, kukaan ei todellakaan ole täydellinen.


      • Anonyymi

        Niitä miehiä vaan on yllättävän paljon, jotka ei siedä naiselta huonoja puolia eikä päiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä miehiä vaan on yllättävän paljon, jotka ei siedä naiselta huonoja puolia eikä päiviä.

        Niin ja naiset tapailee ja panee jännämiehiä jotka ei siedä naisten huonoja puolia ja nainen saakin turpaan jännämieheltä sen takia.
        Kiltti ätmi sietää naisten huonot puolet jo naiset joskus antais ätmille mahdollisuuden tutustua.


    • Anonyymi

      Nainen josta huomaa että tykkää musta eikä esim rahoista. Ja sen kyllä voi naisesta huomata

    • Anonyymi

      Nainen joka hyväksyy sen että sekstailen myös muiden naisten kanssa kotona ja muualla ja haluaa katsella sitä.

    • Anonyymi

      Nainen joka on miljardööri ja kaunotar kelpaa minulle.

    • Anonyymi

      Haluaisin naisen olevan avoin a rehellinen. Usein naisia alkaa ahdistaa jos mies tulee lähelle ja haluaa vaikka halailla niin se on paha rasti ja nainen keksii heti muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      Minä ajattelin että olisin oikein uuteen oikeustoon opettaja, kun jo kkk dragon sekä deathwisher myös, mutta tietoni ovat kalliita, eli alle miljoonalla on turha osallistua seminaariin, ensin miljoona jotta mitään tietoja saa ennakkoon miljoona käteistä rahaa, jotta jotain tietää edes.

    • Anonyymi

      Haluaisin miehen, joka:
      - ei ole alkoholisti, saa kuitenkin juoda saunakaljan tai kaksi tai ruoalla 1-2 lasia viiniä
      - ei ole väkivaltainen
      - on henkisesti suhteellisen tasapainossa
      - on työssä, opiskelee tai on muuten talous hallinnassa, koska en tarvitse elättäjää, mutta en myöskään ala ketään elättämään suhteen alkuvaiheessa
      - olisi sellainen, jonka kanssa voi keskustella asioista ja osaa jutella myös vaikeista asioista. Osaa keskustella niin ettei tarvitse riidellä, koska osataan selvittää asiat puhumalla
      - olisi normaalit käytöstavat (ei piereskele kylässä, ei kaiva nenäänsä ruokapöydässä)
      - normaali hygienia, ei tarvitse sheivata karvojaan
      - elämänarvot suhteellisen samanlaiset kuin itselläni (keskitien kulkija)
      - kykenee tunteisiin esim. rakkauteen ja empatiaan
      - on uskollinen

      Ikä ja ulkonäkö eivät ole merkityksellisiä.

      Eipä ole noilla kriteereillä löytynyt miestä. Itse täytän nuo kriteerit ja enemmänkin esim. en tupakoi, on omistusasunto, on vakituinen työ.

      • Anonyymi

        Miehen pitää saada juoda jotta kestää naisen valittusta. Naiset haluaa kuitenkin jännämiehen vaikka muuta sanovat. Naiset myös rakastaa pettäviä miehiä, nainen ei osaa erota pettävästä jännämiehestä.

        T: Kaisanoasaa


      • Olihan pujottajalla tuolla toisessa ketjussa seuranhakua, uskon että olisi sellainen kuin haluat, varmasti löytyy muitakin palstalta, minäkin vaikka sitä ei ehkä uskoisi.
        En juo kaljaa, lonkeroa mieluummin. Oho, tuli mieleen että mullahan on pari lonkeroa vaatekaapissa, ollut jo muutaman viikon.


    • Anonyymi

      Vaadin että nainen on fiksu.

    • Anonyymi

      "vaatimuksia"
      - avoin, luonnollinen, hyväkäytöksinen, siisti, kysyvä

      siinä nyt jotakin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe