Hämärästi muistelisin, että joku lupasi ottaa tauoinnin jos niin kävisi. Vai muistanko väärin...? 😇
xLiner
Keskusta on hallituksessa!
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka vielä neuvottelevat, niin vahva mutu että napsahtaa tuo kokoonpano. Muut vaihtoehdot olisivat aika ikäviä...
xLiner Mä taisin luvata tatuoida jokaisen Sinisen Tulevaisuuden kansanedustajan kuvan takapuoleeni ja lupaukseni pidin.
Sipilä ryhtyy valtiovarainministerinä rakentamaan sosialismia tai sitten kuitenkin vetäytyy jo nyt eduskunnan puhemieheksi.
Rahoitustermein Suomea kannattaa nyt shortata. Bussi lähtee käsistä ihan justiinsa.- Anonyymi
Meinaatko että Sipilä peruu lupauksensa vetäytyä Keskustan johdosta? Vai että uusi puheenjohtaja antaisi Sipilän jatkaa valtionvarainministerinä?
- Anonyymi
Ihan hyvä. Palstan miespymppy-kiintiö olikin jo täynnä.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että Sipilä peruu lupauksensa vetäytyä Keskustan johdosta? Vai että uusi puheenjohtaja antaisi Sipilän jatkaa valtionvarainministerinä?
Uskon, että Sipilä luopuu puheenjohtajuudesta, mutta saattaa toimia vvm:nä. Se tietysti edellyttää uuden pj:n hyväksynnän, joten riippuu henkilöstäkin.
HortenMarket kirjoitti:
Voi emme me usko sinua, laita kuva palstalle tatuoinnistasi.😅
On kuulemma jo kiintiö täynnä.
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Kuulemma, muttei ole. 😊
Eiiii, älä!!! 😱
xL Anonyymi kirjoitti:
Eiiii, älä!!! 😱
xLHeh, ei nämä mitään pymppyjä tänne uskalla laittaa. Eikä varsinkaan mitään poliitikkojen kuvia persenahassaan. Kuhan puhuu, jotta olis jämäkämmän olonen. 😂
HortenMarket kirjoitti:
Heh, ei nämä mitään pymppyjä tänne uskalla laittaa. Eikä varsinkaan mitään poliitikkojen kuvia persenahassaan. Kuhan puhuu, jotta olis jämäkämmän olonen. 😂
Montakos niitä sinisiä edustajia onkaan? Vinkvink.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Olikos muuten puhetta millä kaudella?
xLiner scrg kirjoitti:
Muistan vaan yhden persereiän, loppuja en ole noteerannut. 😜
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSen verran, että ei tällä kaudella yhtään kansanedustajaa. Siksi tuo Schrekki saisikin pistää sen pyllykuvansa, voidaan etsiä missä kohtaa persettä ne edustajat ovat... 😂
HortenMarket kirjoitti:
Sen verran, että ei tällä kaudella yhtään kansanedustajaa. Siksi tuo Schrekki saisikin pistää sen pyllykuvansa, voidaan etsiä missä kohtaa persettä ne edustajat ovat... 😂
Tai mihin perseeseen ne katos... 🙄
Anonyymi kirjoitti:
xLinerIhan miile tahansa kaudelle Sinisen Tulevaisuuden listoilta valitut...
HortenMarket kirjoitti:
Voi emme me usko sinua, laita kuva palstalle tatuoinnistasi.😅
Niin mutta Sinisillä ei ole yhtään kansanedustajaa, joten ei tarvitse tatuoida yhtään kuvaa.
Minusta tämä hallitus on melkein unelmien täyttymys, sillä nyt aletaan tekemään vasemmistolaisempaa politiikkaa. Tietysti olisin toivonut KD:n olevan myös hallituksessa, mutta tämä hallituspohja on minusta seuraavaksi paras.
Minäkin jotain lupasin? En muista mitä? 😬
- Anonyymi
Mä muistan kyllä mitä, mutta en muista millä syyllä.
Mistähän sen ketjun löytäisi... 😁
Mä muistan kyllä mitä, mutta en muista millä syyllä.
Mistähän sen ketjun löytäisi... 😁
xLinerKoitin itsekin etsii, mutta en löytänyt....🤔
No ei mulla tainnut olla mitää älytöntä. 😀Palstalupaus tulee aina pitää, tai karvainen mörökölli tulee ja vie morsiamekseen.
#varmaatietoa- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Koitin itsekin etsii, mutta en löytänyt....🤔
No ei mulla tainnut olla mitää älytöntä. 😀Löysin.. Lupasit juosta eduskuntatalon rappuset pelkässä Jokerien paidassa, jos Liike Nyt kuuluu hallitukseen.
Höh. Olisin halunnut nähdä sen.
Löysin.. Lupasit juosta eduskuntatalon rappuset pelkässä Jokerien paidassa, jos Liike Nyt kuuluu hallitukseen.
Höh. Olisin halunnut nähdä sen.
xLinerJoo. Mutta olihan siinä muitakin lupauksia...
Oisit laittanut linkin....🤨Vihertäjä kirjoitti:
Palstalupaus tulee aina pitää, tai karvainen mörökölli tulee ja vie morsiamekseen.
#varmaatietoaTaitaa löytyä aika mörököllinmorsianta täältä..😂
Vihertäjä kirjoitti:
Palstalupaus tulee aina pitää, tai karvainen mörökölli tulee ja vie morsiamekseen.
#varmaatietoaNii sä olet ollut niin kova rikkomaan lupauksiasi, että olet jo moninkerroin naimisissa karvaisen mörököllin morsiammena?
HortenMarket kirjoitti:
Nii sä olet ollut niin kova rikkomaan lupauksiasi, että olet jo moninkerroin naimisissa karvaisen mörököllin morsiammena?
Apua. Uskallanko kysyä mitä lupauksia olen rikkonut?
Vihertäjä kirjoitti:
Apua. Uskallanko kysyä mitä lupauksia olen rikkonut?
Älä multa kysy, sunhan ne rikkeet pitäs tietää omantuntosi kautta. 😲
- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Joo. Mutta olihan siinä muitakin lupauksia...
Oisit laittanut linkin....🤨Ei ne muut lupaukset olleet mitään. Silmien räpyttelyä ja hengittämistä. Tosin lupasit kirjoitella palstalle vain torstaisin, jos persut olisi hallituksessa. Noh, tuskinpa ovat noilla nykyisillä arvoillaan minkään puolueen kanssa yhteistyössä.
Ei ne muut lupaukset olleet mitään. Silmien räpyttelyä ja hengittämistä. Tosin lupasit kirjoitella palstalle vain torstaisin, jos persut olisi hallituksessa. Noh, tuskinpa ovat noilla nykyisillä arvoillaan minkään puolueen kanssa yhteistyössä.
xLinerJoo, kyllä mä vähän funtsailin, että mitään järkyttävän mullistavaa ei tule Suomessa tapahtuvan vieläkään. 😁 Samaa shaischee jatkuu... 😁
- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Joo, kyllä mä vähän funtsailin, että mitään järkyttävän mullistavaa ei tule Suomessa tapahtuvan vieläkään. 😁 Samaa shaischee jatkuu... 😁
Jos aktiivimalli peruttais, voisin ryhtyä päätoimiseksi työttömäksi. Ihan oikeesti. :)
Jos aktiivimalli peruttais, voisin ryhtyä päätoimiseksi työttömäksi. Ihan oikeesti. :)
xLinerAi tuille löllöttämään vaan muitten ylläpitämäks pummiks? 🤨
Noh, ei mua oikeestaan haittaa... sehän on mahdollista nykyään kaikille. Mä itse en vaan haluis, vaikka pärjäisin. Jotenkin sitä vaan on silloin muitten päätösten varassa.... 🙄- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Ai tuille löllöttämään vaan muitten ylläpitämäks pummiks? 🤨
Noh, ei mua oikeestaan haittaa... sehän on mahdollista nykyään kaikille. Mä itse en vaan haluis, vaikka pärjäisin. Jotenkin sitä vaan on silloin muitten päätösten varassa.... 🙄Olen olemiseni tienannut jo moneen kertaan.
Miten niin muiden päätösten varassa?
xL Anonyymi kirjoitti:
Olen olemiseni tienannut jo moneen kertaan.
Miten niin muiden päätösten varassa?
xLTjaa.... eiköhän sunkin tienaamiset ole hassattu jo pankkiirien elättämiseen moneen kertaan.
No ainahan työttömiä potkitaan sinnetänne etuuksien ehdoilla.... ei mitään suurta, mutta kursseja ja työllistymisjuttuja.... ei houkuttele...- Anonyymi
Dissi kirjoitti:
Tjaa.... eiköhän sunkin tienaamiset ole hassattu jo pankkiirien elättämiseen moneen kertaan.
No ainahan työttömiä potkitaan sinnetänne etuuksien ehdoilla.... ei mitään suurta, mutta kursseja ja työllistymisjuttuja.... ei houkuttele...Vähään aikaan ei tarvitse tehdä yhtään mitään :) Jos joku jossain kohtaa uhkailisi talkootöillä, vois mennä oikeisiin palkkatöihin hetkeksi. Kesäkin tulossa...
xL Anonyymi kirjoitti:
Vähään aikaan ei tarvitse tehdä yhtään mitään :) Jos joku jossain kohtaa uhkailisi talkootöillä, vois mennä oikeisiin palkkatöihin hetkeksi. Kesäkin tulossa...
xLNo mä oon miettinyt, että muuttais maalle ja tekis vähän sitä sun tätä. Ei työttömänä, mut joku firma, mikä tekee mitä vaan suurinpiirtein. Polttopuista, mummon kauppakyydityksiin. Mutta kyllä nykyinen työ tuo eläkkeeseen vähän piristystä, josko tätä tekis siihen asti kun muksut muuttaa kotoa, sit vois mennä maalle. 😊👌
Pois oravanpyörästä. 😝
Hallitus on keskustassa! ✌🤣
Mä meen nukkuu..hallitus on muuten hometta?- Anonyymi
Aikamoinen sillisalaatti tulee tuosta hallituksesta.
Pelkään hyvinvointivaltion olemassaolon puolesta jos vihreät mankuu maailmanparannusta, vasemmisto mulle kaikki heti tekemättä mitään ja SDP haluaa ottaa maapallolta kaikki elätettäväksi ja Keskusta haluaa suuremmat heinäladot jossa pitää kansantansseja.
Jo tällaiset kommentit puistattavat
"Greenpeacen Suomen maajohtaja Sini Harkki mainitsee, että Suomella on tilaisuus olla maailman ensimmäinen hyvinvointivaltio, joka luopuu fossiilisista polttoaineista"
Varmasti noin Suomi olisi ensimmäinen ja viimeinen HYVINVOINTIVALTIO joka noin tekisi koska tuon jälkeen ei enää ole sitä hyvinvointia koko valtiossa!
AsianVierestäAika monta heinäpaalia siihen tarvitaankin, että saadaan edes ne kaikki nyt fossiilisilla lämpiävät kodit pysymään lämpiminä. Voihan niitä heiniä survoa saappaisiin, ettei varpaat palele.
Jos Harkin toiveiden mukaan fossiilisista luovutaan voidaankin kiistellä tehdäänkö se ensisijaisesti
- puuta (tai jotain viljeltyä energiakasvia) polttamalla
- jättimäisillä lämpöpumppuinvestoinneilla
- sähköllä ja jos sähköllä, niin millä se tuotetaan tai mistä se tuodaan
Se onkin sitten mahdollista, että hyvinvointia ei enää ole jaettavaksi, koska kaikki panokset ja resurssit menee edelliseen ja kansainvälinen kilpailukyky sen mukana- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Aika monta heinäpaalia siihen tarvitaankin, että saadaan edes ne kaikki nyt fossiilisilla lämpiävät kodit pysymään lämpiminä. Voihan niitä heiniä survoa saappaisiin, ettei varpaat palele.
Jos Harkin toiveiden mukaan fossiilisista luovutaan voidaankin kiistellä tehdäänkö se ensisijaisesti
- puuta (tai jotain viljeltyä energiakasvia) polttamalla
- jättimäisillä lämpöpumppuinvestoinneilla
- sähköllä ja jos sähköllä, niin millä se tuotetaan tai mistä se tuodaan
Se onkin sitten mahdollista, että hyvinvointia ei enää ole jaettavaksi, koska kaikki panokset ja resurssit menee edelliseen ja kansainvälinen kilpailukyky sen mukanaLoppuu se fossiilinen polttoaine joka tapauksessa jossain kohtaa. Toivoi tai ei.
xL Anonyymi kirjoitti:
Loppuu se fossiilinen polttoaine joka tapauksessa jossain kohtaa. Toivoi tai ei.
xLFossiilisen käyttö loppuu jossain vaiheessa, ei välttämättä itse polttoaine.
- Anonyymi
Mikä vittu siinä on että persuslaisten käsitys "hyvinvointivaltiosta" on eristäytyminen, oikeus pöllyttää vanhoilla paskoilla rämillä halvalla ja kylvää kaikki paskat luontoon. Sellaiset apinat ketkä eivät kunnioita isänmaansa luontoa eivät todellakaan ole mitään isänmaallisia vaikka miten ulkomaalaisista öyhöttäisivätkin.
Miten siinä nyt niin kävi...
Oisko nyt kuitenkin pitänyt muiden hoitaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882