Hei! Siis tarvisin nyt apua. Olen ihastunut yhteen poikaan (sanotaan vaikka Ville). Meillä on Villen kanssa samat kaverit, joten liikumme melkein päivittäin samassa porukassa. Pari kuukautta sitten oli yksi baari ilta, kun mentiin kavereiden kanssa baariin ja tämä Ville tuli myös mukaan. Baarissa Ville tarjosi juoman ja siitä se sitten alkoikin... tanssimme koko illan yhdessä ja aina kun päästin hänen kädestään irti hän tarttui siitä kiinni ja välillä käsi eksyi myös vyötärölleni jne. Ennen lähtöä ilta päättyi myös suudelmaan. Ei se kummoinen ollut, mutta suudelma kuitenkin.
Noh tämän jälkeen Ville alkoi "jutella" minulle snapchatissa tai ei sitä voi oikein jutteluksi sanoa, kun ei hän muuta laittanut aluksi kuin perusnaamakuvia ja sen jälkeen hän alkoi käyttää meidän yhteisiä bitemojeita (eli siis ns snapchat tarroja, jotka ovat tehty vain meidän hahmoista). Hän vastaa minulle, jos hänellä jotain tekstiä laitan, muttei koskaan aloita ite keskustelua. Itsekkään en tykkää aloittaa, joten homma jää sitten siihe ettemmä paljoa puhu snapchatissä. Ville snäppää myös parille muulle kaverilleni (jotka myös meidän yhteisestä kaveriporukasta). Ville ei kuitenkaa heillekkään laita minkäänlaista tekstiä vaan pelkkiä naamakuvia. Ennen hän katsoi snapchattejani aktiivisesti melkin 10min välein (paljon useammin kuin muille kavereilleni), mutta nykyään saattaa mennä jopa 12h vastauksessa, jos olemme eri paikassa. Mutta aina, kun olemma samassa tilassa hän snäppää minulle todella aktiivisesti.
Välillä porukassa hän tuijottaa minua edelleenkin pitkään ja minä häntä takaisin. Hän puhuu paljon porukassa ja kertoo omia tarinoitaan ja joskus tulee sellainen olo, että hän puhuu vain minulle sillä hän katsoo suoraan minua. Välillä hän kuittailee minulle jotain tyhmää. Joskus porukassa hän hakeutuu vierelleni, mutta joskus tuntuu, että hän juoksee karkuun. Välillä olemme jäänneet samaan autoon kahdestaan (asumme melko läheikkäin), niin hän ei aloita ollenkaan keskusteluja, mutta vastaa aina pitkästi ja mukavasti kuin minä häneltä jotain kysyn.
Hän on kuitenkin melko ujo poika alotteen suhteen, enkä minäkään ole hyvä tekemään aloitteita. Uskaltaisin tehdä aloitteen, jos tietäisin mitä hän ajattelee minusta, sillä en ole hetkeen ollut näin ihastunut. Välillä kuitenkin kotona tulee sellainen olo, ettei häntä kiinnosta sillä hän ei alota keskustelua sosiaalisessa mediassa ja mietityttää myös nuo automatkat:/ Sillä kai poika haluisi aloittaa keskustelun tytön kanssa, josta on kiinnostunut? Ja hän kuitenkin porukassa aloittaa paljon keskusteluja ja on varmaan yksi puheliaimmista ihmisistä kyseisessä kaveriporukassa.
Sori tästä tuli nyt aika pitkä teksti, mutta tarvisin oikeesti apua, sillä en uskalla kertoa hänelle tunteistani, koska pelottaa etten saa haluamaani vastausta takaisin:(
Mitä mieltä olette, voisiko Ville olla kiinnostunut minusta?
Onko poika ihastunut, kun..
Anonyymi
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Vois ollakkin ihastunut mutta ujot pojat tosiaan ovat vähän hitaita noissa ihastus jutuissa ja aloitteen teossa. Mutta siksi ne onkin parhaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805