Sinkut ei enää ole sinkkujen oma palsta

Anonyymi

Kuten tuolla otsikossa lukee: "Lue aiheen Sinkut keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita."Nyt ei siis voi enää saivarrella, että oletko sinkku, kun täällä kirjoittelet.

Eli kaikki varatut ovat myös tervetulleita keskustelemaan. Tervetuloa siis!

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaava "uudistusteksti" on monilla muillakin palstoilla. Esim. Maailman menoa-palstalla luki ennen "keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaiden uutisista. Lue keskustelujen säännöt täältä (aktiivilinkki)."

Onko Suomi24:n säännöistä poistettu "ilmoita väärällä palstalla oleva"?

• Anonyymi

Huomihuoraavat emakot kälättää sillä palstalla missä on eniten keskustelijoita. Paljon sanoja akoilta, vähän asiaa.

• Sekös sinua suututtaa, kun jollain on asiaa ja sanottavaa. 🤣

Sanosit sinäkin, jos osaisit.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Sekös sinua suututtaa, kun jollain on asiaa ja sanottavaa. 🤣

Sanosit sinäkin, jos osaisit.

Osui ja upposi !!!

• Anonyymi

Millaista asiaa täällä sitten pitäisi olla? Enemmän sinkkuelämästäkö?

• Anonyymi

Tuo on niin totta!

• Anonyymi

Mutta miksi ne on sinkut-palstalla? Eihän tämä ole lähellekään vilkkainta palstaa.

Veikkaan että syy on joku muu kuin vilkkaus.

• Anonyymi

Täällä on Suomi24 täynnä eriaiheisia palstoja, ei kun etsimään omasi jos sinkkupalstan jutut ei miellytä. Varmasti on niissä enemmän asiaa. Mitä voi odottaa sinkkuaiheelta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi ne on sinkut-palstalla? Eihän tämä ole lähellekään vilkkainta palstaa.

Veikkaan että syy on joku muu kuin vilkkaus.

Omasta puolestani sanon, että olen aika paikka uskollinen luonne. Menen mihin vaan irl tai netissä, tarkkailen aikani ja osallistun rauhassa. Ihmiset tulee sanojensa takana tutuksi ja se tekee jostakin paikasta juuri sellaisen ns. kantapaikan minne on mukavaa mennä aina uudestaan.

Miksi ihmiset menee aina samaa kauppaan, kuppilaan, rantaan tms? Koska siellä on oma ilmapiirinsä, omat ihmiset ja joku hyvä mikä vetää uudestaan puoleensa.

Mulla ei ole koskaan kyse siitä, etten osaisi halutessani valita jotain muuta...mulla on aina kyse siitä missä viihdyn. 😊

Ja mä viihdyn siellä missä on ihmisiä, joiden seurassa viihtyy. Niin yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on Suomi24 täynnä eriaiheisia palstoja, ei kun etsimään omasi jos sinkkupalstan jutut ei miellytä. Varmasti on niissä enemmän asiaa. Mitä voi odottaa sinkkuaiheelta?

Jotkut palstat on aika kuolleita, ei taida olla montakaan sinkkupalstan veroista aktiivisuudeltaan...

• Anonyymi

Niin joo kuin joku "ikävä" -palsta on kuin vähän rinnakkaispalsta tavallaan, mutta siellä voi olla pieninä että ei rankkoja keskusteluja.

• Anonyymi

Kävin kurkkaamassa ikävä-palstaa. Siis millä tavalla rinnakkaispalsta? Ihan vainoharhaisia kirjoituksia, kuvitettelevat että jokainen kirjoittaja on juuri hänen kaipaamansa henkilö ja vain odottaa suomi24:n palstalla kaipaamista. Jonkun nimen ensimmäisestä kirjaimesta pitäisi selvitä ketä tarkoitetaan 😂 Mulle tuli mieleen, että kuinkahan monella ikävä-palstalaisella on peliongelma tai pikavippikierre. Todellisuuden taju jotenkin yhtälailla hukassa. Kunhan mietin, jotenkin samaa kaavaa...

Täällä sentään keskustellaan ja kirjoitellaan nimimerkeillä. Vainoharhat rajoittuvat pääasiassa muutaman tyypin kausittaisiin kilahduksiin, ilmastohuijaukseen ja litteään maapalloon.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa ikävä-palstaa. Siis millä tavalla rinnakkaispalsta? Ihan vainoharhaisia kirjoituksia, kuvitettelevat että jokainen kirjoittaja on juuri hänen kaipaamansa henkilö ja vain odottaa suomi24:n palstalla kaipaamista. Jonkun nimen ensimmäisestä kirjaimesta pitäisi selvitä ketä tarkoitetaan 😂 Mulle tuli mieleen, että kuinkahan monella ikävä-palstalaisella on peliongelma tai pikavippikierre. Todellisuuden taju jotenkin yhtälailla hukassa. Kunhan mietin, jotenkin samaa kaavaa...

Täällä sentään keskustellaan ja kirjoitellaan nimimerkeillä. Vainoharhat rajoittuvat pääasiassa muutaman tyypin kausittaisiin kilahduksiin, ilmastohuijaukseen ja litteään maapalloon.

xLiner

Mjaa

Omasta mielestäni hengellinen johtajamme, Mark Sargent, ei ole millään lailla kilahtanut, vaan elää syvässä tietoisuudessa mediatodellisuuden mahdollisuuksista. Kävimme näet Markin kanssa hotelli Kämpissä oluella, sillä asetuttuaan kyseiseen huippuhotelliin, hän ei pidemmälle enää uskaltanut lähteä, sillä Markin mukaan hän oli jo maailman äärilaidalla. Askel vielä, niin pimeyden ydin avautuisi, Mark tuumasi.

Pidin hississä kaiteesta kiinni.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Omasta mielestäni hengellinen johtajamme, Mark Sargent, ei ole millään lailla kilahtanut, vaan elää syvässä tietoisuudessa mediatodellisuuden mahdollisuuksista. Kävimme näet Markin kanssa hotelli Kämpissä oluella, sillä asetuttuaan kyseiseen huippuhotelliin, hän ei pidemmälle enää uskaltanut lähteä, sillä Markin mukaan hän oli jo maailman äärilaidalla. Askel vielä, niin pimeyden ydin avautuisi, Mark tuumasi.

(Naurua)

Mjaa

Tämä hissihommeli on siinä mielessä tärkeä, että minulla on valtava hissikammo. En ymmärrä syytä. Luultavasti tämä liittyy putoamisen pelkoon, koska Mark Sargent sen minulle näin esitti. Hänellä on pettämätön logiikantaju. Hän on mies, joka osaa yhdistellä palapelin muodottomat palaset toisiinsa saumattomaksi kuvaksi todellisuudesta - jollainen kukin meistä sisimmässään on, ja jota kokemuspiiriinsä kaipaa. Kuva elää ja voi hyvin Markin taitavien ajatusten jälkeen. Tätä ennen ihmisen sisin on ollut vain hälisevää ja kilisevää kaaosta, sekavuutta, hämmennystä ja fanaattisuuden oljenkorsiin tarttumista, liittymistä ja eroa samanlaisuudesta.

Mark Sargent on messias.

(HIhitystä)

https://c1.staticflickr.com/7/6155/6180902421_025d3f6cc5_b.jpg

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Tämä hissihommeli on siinä mielessä tärkeä, että minulla on valtava hissikammo. En ymmärrä syytä. Luultavasti tämä liittyy putoamisen pelkoon, koska Mark Sargent sen minulle näin esitti. Hänellä on pettämätön logiikantaju. Hän on mies, joka osaa yhdistellä palapelin muodottomat palaset toisiinsa saumattomaksi kuvaksi todellisuudesta - jollainen kukin meistä sisimmässään on, ja jota kokemuspiiriinsä kaipaa. Kuva elää ja voi hyvin Markin taitavien ajatusten jälkeen. Tätä ennen ihmisen sisin on ollut vain hälisevää ja kilisevää kaaosta, sekavuutta, hämmennystä ja fanaattisuuden oljenkorsiin tarttumista, liittymistä ja eroa samanlaisuudesta.

Mark Sargent on messias.

(HIhitystä)

https://c1.staticflickr.com/7/6155/6180902421_025d3f6cc5_b.jpg

Mjoo

Markin täyttäessä minut hotellihuoneen valkoisilla ristiaalloilla ajatuksillaan, koin käärmeen minussa väistyvän, ja näin itseni muuttuvan parveksi kaukaisella niityllä lentäviä sitruunankeltaisia perhosia.

Olin niin onnellinen, niin vapautunut, että kyynelehdin.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Markin täyttäessä minut hotellihuoneen valkoisilla ristiaalloilla ajatuksillaan, koin käärmeen minussa väistyvän, ja näin itseni muuttuvan parveksi kaukaisella niityllä lentäviä sitruunankeltaisia perhosia.

Olin niin onnellinen, niin vapautunut, että kyynelehdin.

(Naurua)

Mjoo

Uskokaa täi älkää, mutta Gynthia Sargent soitti hotellihuoneeseen juuri sillä hetkellä, kun olin koskettamassa sielullani maailmojen korkeinta kohtaa: olemuksen ideaa.

Mark jutteli äitinsä kanssa vuoteenlaidalla kolme tuntia. Poltin savukkeita, vaikka ei saisi.

(Hihitystä)

• Anonyymi

Tuollainen minunkin käyttätyminen voi olla vähän epätavallista jos itse tahallisesti ottaa kokaa jotta sellaisesta saa voimia sitten etsiessään kadonnutta kaukosäädintä, mutta niin harkittuja juttuja, ja löytyi kaukosäädin sitten huonekaluja siirreltyäni... kun se piti löytää :D

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Mjaa

(Naurua)

Ai niin, sinäkin.. 😂
        Mites teikäläiset selittää valon kaareutumisen avaruudessa? 😇

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, sinäkin.. 😂
        Mites teikäläiset selittää valon kaareutumisen avaruudessa? 😇

xLiner

Mjoo

Soitin Markin äidille, ja kysyin miten hän on tämä ilmiön pojalleen opettanut.

Gynthia oli hetken vaiti, sitten vetosi äidin massaan.

(Hihitystä)

• Anonyymi

Uzani, his army with fists closed

Mutta niin on vieläkin vaikeampaa ymmärtää symbolinen kieli, ja niiden merkitykset, oli huvittvia juttuja, JA rakastettavia nuoria naisiakin juttukumpppaneina, ainakin luulen niin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      537
      1156
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe