Pönttis halusi napata Harmiksen

Saatiinpa nyt tämäkin juttu oikealle tolalle, nimittäin Pönttiksen uho siitä että hän nappaa palstamiehen. Ketjua silmäillessäni huomasin että siinä spekuloitiin kenestä miehestä oli kyse, mutta nyt tuli tunnustus Pönttikseltä.

Pönttis tunnusti että hänellä on ollut jo parisen vuotta tunteita Harmista kohtaan. Jäämme odottamaan kehittyykö tuttavuus suhteeksi asti.

75

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö aihe kiinnosta ketään?

      • Anonyymi

        Ei ketään


    • Anonyymi

      Pönttis kirjoitti johonkin ketjuun, että mies ei saa tupakoida, ja Harmishan käsittääkseni sauhuttelee. Vuosisadan rakkaustarinaa ei siis taida tulla?

      • Anonyymi

        Eikö kukaan sitten noteeraa sitä että harmis on keiltäytynyt jo kolmesti tapaamisesta eri syihin vedoten. Ja vielä pohditte tuleeko jotain.. no ei tule , olis jo tullut jos olis tullakseen.


      • Harmis ei tietääkseni sauhuttele.

        Sitäpaitsi, ei se sauhuttelukielto ole niin ehdoton Pönttikselläkään. Olen joskus kysynyt miten hän suhtautuisi mieheen joka polttaa tupakkia kaljoitellessa, ja kuulemma hän voisi katsoa sen läpi sormiensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan sitten noteeraa sitä että harmis on keiltäytynyt jo kolmesti tapaamisesta eri syihin vedoten. Ja vielä pohditte tuleeko jotain.. no ei tule , olis jo tullut jos olis tullakseen.

        Ja tuo on tietysti harmiksen häviö, mutta kuten sanoin, tän palstan miehet EI osaa tarttua tilaisuuksiin. Pitäisi olla joko täydellinen nainen tai täydelliset olosuhteet. Eiköhän se elämä mene ikisinkkuna tällä palstalla. Ei niitä tilaisuuksia ihan tuosta vaan satele, harmiskin kun myönsi että pönttiksiä ei tule vastaan joka nurkalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan sitten noteeraa sitä että harmis on keiltäytynyt jo kolmesti tapaamisesta eri syihin vedoten. Ja vielä pohditte tuleeko jotain.. no ei tule , olis jo tullut jos olis tullakseen.

        Suhteen synnystä voi tietenkin aina esittää arvioita, mutta mielestäni tässä on tärkeämpää että selvisi ketä kohtaan Pönttiksellä on tunteita.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Harmis ei tietääkseni sauhuttele.

        Sitäpaitsi, ei se sauhuttelukielto ole niin ehdoton Pönttikselläkään. Olen joskus kysynyt miten hän suhtautuisi mieheen joka polttaa tupakkia kaljoitellessa, ja kuulemma hän voisi katsoa sen läpi sormiensa.

        Niin no, jossain hetkellisessä illanvietto tilanteessa ok.

        Jos se ei ole arkitapa, vaan liittyy juhlimiseen. Niin joo.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Harmis ei tietääkseni sauhuttele.

        Sitäpaitsi, ei se sauhuttelukielto ole niin ehdoton Pönttikselläkään. Olen joskus kysynyt miten hän suhtautuisi mieheen joka polttaa tupakkia kaljoitellessa, ja kuulemma hän voisi katsoa sen läpi sormiensa.

        Olen kylläkin ymmärtänyt jo aikoja sitten joistain Harmiksen kirjoituksista hänen polttavan ihan säännöllisesti eikä mitään kaljoitellessa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Suhteen synnystä voi tietenkin aina esittää arvioita, mutta mielestäni tässä on tärkeämpää että selvisi ketä kohtaan Pönttiksellä on tunteita.

        Miksi se on tärkeää?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi se on tärkeää?

        Olet palstan keskushahmoja, on tärkeätä tietää keskeiset faktat sinusta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olet palstan keskushahmoja, on tärkeätä tietää keskeiset faktat sinusta.

        Jaaha..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin ymmärtänyt jo aikoja sitten joistain Harmiksen kirjoituksista hänen polttavan ihan säännöllisesti eikä mitään kaljoitellessa.

        Jos polttaa, niin mitä sitten?

        Pönttis suvaitsee polttelun kaljoitellessa, joten Harmis voi kaljoitella päivittäin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaaha..

        Palstalla on myös spekuloitu laajasti ketä kohtaan sulla on tunteita. No, nyt on sekin selvinnyt...


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Palstalla on myös spekuloitu laajasti ketä kohtaan sulla on tunteita. No, nyt on sekin selvinnyt...

        Laajasti? No ei ole :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Laajasti? No ei ole :)

        Aihetta käsittelevä ketju sai hetkessä yli 300 kommenttia...

        Kyllä sinun rakastumisesi on 2000-luvun isoin juttu tällä palstalla.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Aihetta käsittelevä ketju sai hetkessä yli 300 kommenttia...

        Kyllä sinun rakastumisesi on 2000-luvun isoin juttu tällä palstalla.

        Kiitos illan nauruista, tikit ripisee.

        Juu-u...

        *huokaus*

        Kivahan se on keskustella vaikka rakastumisesta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos illan nauruista, tikit ripisee.

        Juu-u...

        *huokaus*

        Kivahan se on keskustella vaikka rakastumisesta.

        Kyllä mulla on vielä tuoreessa muistissa se kun minuakin poltteli avautua tunteistani erästä naista kohtaan.

        Joskus ei vain voi pidätellä niitä tunteita sisällään, silloin niistä on pakko avautua. Tsemppiä sulle.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Aihetta käsittelevä ketju sai hetkessä yli 300 kommenttia...

        Kyllä sinun rakastumisesi on 2000-luvun isoin juttu tällä palstalla.

        Ai sä olet ollut niin kauan palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä olet ollut niin kauan palstalla?

        Kesällä tulee 3 vuotta.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kesällä tulee 3 vuotta.

        Mistä sitten tiedät, että pönttiksen rakastuminen on 2000-luvun isoin juttu palstalla? Ehkä täällä on ollut isompiakin juttuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten tiedät, että pönttiksen rakastuminen on 2000-luvun isoin juttu palstalla? Ehkä täällä on ollut isompiakin juttuja?

        Mainitse joku isompi juttu.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kesällä tulee 3 vuotta.

        mä olen ollut tällä palstalla pidempään kun kukaan teistä,oikein vanha palsta pieru lol..nykyään ei vaan jaksa lässyttää täällä hirveesti kun aiheet on sitä mitä on:)

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä olen ollut tällä palstalla pidempään kun kukaan teistä,oikein vanha palsta pieru lol..nykyään ei vaan jaksa lässyttää täällä hirveesti kun aiheet on sitä mitä on:)

        peppis.zombina

        Ehkä sinunkin pitäisi yrittää palata reaalielämään?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ehkä sinunkin pitäisi yrittää palata reaalielämään?

        lol. taisit sanoa ton vähän väärälle henkilölle..jos et ole huomannut mä en täällä pahemmin ole lässyttämässä ;) silloin tällöin tsiigaan mikä meno. aika paljon tulee vierailtua terveys ja home palstalla.

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        lol. taisit sanoa ton vähän väärälle henkilölle..jos et ole huomannut mä en täällä pahemmin ole lässyttämässä ;) silloin tällöin tsiigaan mikä meno. aika paljon tulee vierailtua terveys ja home palstalla.

        peppis.zombina

        Terveys ja home-palstakaan ei kuulosta aidolta elämältä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Terveys ja home-palstakaan ei kuulosta aidolta elämältä.

        jos joudut elämään homeen kanssa on home-palsta aika todellista elämää sille joka sen kanssa joutuu kärsimään. mä en ole henkilö joka joka päivä kyttää palstoilla ja näpyttelee satoja viestejä,ei ole energiaa moiseen..koska olen muuten niin saatanan tiukka ja realisti tämä "sinkku" palsta on sellainen pierureikä mulle,voi vähän relata haha

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos joudut elämään homeen kanssa on home-palsta aika todellista elämää sille joka sen kanssa joutuu kärsimään. mä en ole henkilö joka joka päivä kyttää palstoilla ja näpyttelee satoja viestejä,ei ole energiaa moiseen..koska olen muuten niin saatanan tiukka ja realisti tämä "sinkku" palsta on sellainen pierureikä mulle,voi vähän relata haha

        peppis.zombina

        Paha sanoa homeesta mitään kun en osta edes leipää jossa voisin tavata tuota hometta.

        Mutta jos sulla on hyvä elämä, niin kaik hyvin.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Paha sanoa homeesta mitään kun en osta edes leipää jossa voisin tavata tuota hometta.

        Mutta jos sulla on hyvä elämä, niin kaik hyvin.

        niimpä,ne jotka eivät ole kokeneet home-elämää(some elämää loool) ei tiedä mitä se on,taitaa olla aika harvassa ne luukut missä tätä ongelmaa ei olisi..nää halvat vuokrakasarmit on varmaan täynnä muitakin myrkkyjä muovimatoista etc et hyvin menee..
        täällä homehtuu leipä jääkaapissakin parissa päivässä. aikoinaan kun vielä söin leipää ja sattu jäämään pöydälle (pussi auki) se kirjaimellisesti kupli parin päivän sisällä,hyi hitto.

        mun elämä on niin hyvässä kuosissa että usein mietin hirtänkö itteni tänään vai huomenna:) mut täällä vielä pihistään jostain syystä.

        peppis.zombina


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Mainitse joku isompi juttu.

        1. Insider paljasti ex-puan henkilöllisyyden.
        2. Mylmyr ja prm.
        3. Prm:n paljastuminen naimisissa olleeksi, komeaksi mieheksi.
        4. Atm32: lla on ollut nainen. Nnnnnainennnn sai selville.

        Onhan näitä vaikka kuinka...


      • Anonyymi kirjoitti:

        niimpä,ne jotka eivät ole kokeneet home-elämää(some elämää loool) ei tiedä mitä se on,taitaa olla aika harvassa ne luukut missä tätä ongelmaa ei olisi..nää halvat vuokrakasarmit on varmaan täynnä muitakin myrkkyjä muovimatoista etc et hyvin menee..
        täällä homehtuu leipä jääkaapissakin parissa päivässä. aikoinaan kun vielä söin leipää ja sattu jäämään pöydälle (pussi auki) se kirjaimellisesti kupli parin päivän sisällä,hyi hitto.

        mun elämä on niin hyvässä kuosissa että usein mietin hirtänkö itteni tänään vai huomenna:) mut täällä vielä pihistään jostain syystä.

        peppis.zombina

        Mikä estää muuttamasta toiseen asuntoon tai vaikka toiseen kaupunkiin jos siellä ei muutot onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä olen ollut tällä palstalla pidempään kun kukaan teistä,oikein vanha palsta pieru lol..nykyään ei vaan jaksa lässyttää täällä hirveesti kun aiheet on sitä mitä on:)

        peppis.zombina

        Et takuulla ole minua vanhempi palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niimpä,ne jotka eivät ole kokeneet home-elämää(some elämää loool) ei tiedä mitä se on,taitaa olla aika harvassa ne luukut missä tätä ongelmaa ei olisi..nää halvat vuokrakasarmit on varmaan täynnä muitakin myrkkyjä muovimatoista etc et hyvin menee..
        täällä homehtuu leipä jääkaapissakin parissa päivässä. aikoinaan kun vielä söin leipää ja sattu jäämään pöydälle (pussi auki) se kirjaimellisesti kupli parin päivän sisällä,hyi hitto.

        mun elämä on niin hyvässä kuosissa että usein mietin hirtänkö itteni tänään vai huomenna:) mut täällä vielä pihistään jostain syystä.

        peppis.zombina

        Minua surettaa kuulla, että sinulla on noin synkkiä ajatuksia. Mieti miten se home vaikuttaa mielialaasikin. Nyt muutat. Tämä on käsky.


    • Se on vaan hyvä, että vielä löytyy suoraselkäisiä kansalaisia, jotka sanoo eikä meinaa. Multa ainakin kaikki pisteet Pönttikselle tästä reippaasta ulostulosta. Se on niin, että jos ei koskaan rohkene, ei koskaan mitään saakkaan. Ainakin avautuu, niin ei ole sitten kaivelemassa miksen sanonut tai miksen miksen.... 💪😃

      Olkoon kuka mitä mieltä hyvää somesta tai suoli 24 avautumisesta, mutta ihmisiä yhtä kaikki täälläkin.

      • Anonyymi

        Eihän Pönttis tehnyt mitään väärin, heitti vettä kiukaalle ja kokeili sihahtaako. Aika hentoinen sihahdus taisi kuulua mutta suurin osa vedestä taisi mennä lattialle.
        No, ei se auta kun lämmittää kiuasta lisää, vääntää säädintä oikealle ja antaa ajan tehdä tehtävänsä. Juhannuskoivujen aikaan voi sitten taas avautua ja kokeilla joskos sitä pääsis lauteille:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Pönttis tehnyt mitään väärin, heitti vettä kiukaalle ja kokeili sihahtaako. Aika hentoinen sihahdus taisi kuulua mutta suurin osa vedestä taisi mennä lattialle.
        No, ei se auta kun lämmittää kiuasta lisää, vääntää säädintä oikealle ja antaa ajan tehdä tehtävänsä. Juhannuskoivujen aikaan voi sitten taas avautua ja kokeilla joskos sitä pääsis lauteille:)

        AsianVierestä

        Juu, ei tehnytkään. Ihmiset hengaa nykyään paljon netissä ja monet verkostoituu täällä myös, monet jopa pariutuu netin kautta toisensa löytäen. Silti aina joku jaksaa ihmetellä, miten se on mahdollista...eikö teillä muuta ole. Tervetuloa 2000 luvulle. 😁😁

        Ja onnee seuraavalle kierrokselle!


      • Anonyymi

        totta ja hyvä kertoa ihastukselle että on ihastunut häneen mutta kannattais katsoa oman kylän poikia koska kun tapaavat ja natsaakin niin miten tapailu jos ei asuta samassa pitäjässä mutta muuten hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta ja hyvä kertoa ihastukselle että on ihastunut häneen mutta kannattais katsoa oman kylän poikia koska kun tapaavat ja natsaakin niin miten tapailu jos ei asuta samassa pitäjässä mutta muuten hyvä

        Oman kylän pojista ei välttis löydy...ei ole huono kattella kauempaakin. Vaikka kokonaan eri maastakin, jos sille tuntuu. En olis tässä asiassa liian tiukka ja jäärä. Kyllä sitä voi kauempaakin katella. 😃

        Tässä teille miettimistä...kaulat saa veivaa mukana.

        https://youtu.be/xdRzsVISVQk

        Mutta mä meen nyt iltapalalle ja taidan käydä nukkumaan. Mukavaa iltaa...


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Oman kylän pojista ei välttis löydy...ei ole huono kattella kauempaakin. Vaikka kokonaan eri maastakin, jos sille tuntuu. En olis tässä asiassa liian tiukka ja jäärä. Kyllä sitä voi kauempaakin katella. 😃

        Tässä teille miettimistä...kaulat saa veivaa mukana.

        https://youtu.be/xdRzsVISVQk

        Mutta mä meen nyt iltapalalle ja taidan käydä nukkumaan. Mukavaa iltaa...

        mutta kaukorakkaudesta ei tule mitään tapaavat kerran kaksi ja kumpikin etsii lähempää kumppania eli harvalle riittää kerran kuukaudessa tapaaminen ja sekin tunnin verran ja ajaa 800km yhteen suuntaan ja koko tili bensoihin niin kyllä siinä miettii eikö lähempää löydy ja hyvää illan jatkoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta kaukorakkaudesta ei tule mitään tapaavat kerran kaksi ja kumpikin etsii lähempää kumppania eli harvalle riittää kerran kuukaudessa tapaaminen ja sekin tunnin verran ja ajaa 800km yhteen suuntaan ja koko tili bensoihin niin kyllä siinä miettii eikö lähempää löydy ja hyvää illan jatkoa

        No juu onhan tuo "kauko rakkaus" ja tutustuminen tuossa mielessä haasteellista. Varsinkin ko jos molemmat ovat töissä ja käytännössä viikonloppuisin ainoastaan on mahdollisuus tavata. Tuo etäisyys ja kulkeminen myös vähentää tapaamisia, kun ei voi pikaiseti vaikka käydä leffassa, syömässä, kävelemässä tai muuta.

        Tietty ei kaikilla ole samanlaiset tilanteet. Ihtelläni töitten puolesta kesäisin 2 viikkoa laivalla putkeen jolloin ei voi nähdä. Tosin sitten olen viikon vapaalla, jolloin voin lähtä pidemmällekin tapaamaan.

        Mutta haasteellisia nuo jokatapauksessa ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta kaukorakkaudesta ei tule mitään tapaavat kerran kaksi ja kumpikin etsii lähempää kumppania eli harvalle riittää kerran kuukaudessa tapaaminen ja sekin tunnin verran ja ajaa 800km yhteen suuntaan ja koko tili bensoihin niin kyllä siinä miettii eikö lähempää löydy ja hyvää illan jatkoa

        No mun mielestä ei voi yleistää noin, ettei siitä tule mitään. Kaikki perustuu kuiteskin omaan tahtoon ja siihen miten asiat järjestelee halutessaan vaikka uusiksi. Kyse on enemmänkin siitä, ettei halua syystä tai toisesta järjestellä asioitaan toisin, kuin ne nyt ovat.

        Pelottaa ehkä muuttaa tutuista ympyröistä, vaihtaa työpaikkaa, entä jos suhde karahtaakin karille ja kaikki vanha on poissa? Vaatii hirmusti tahtoa ja halua ja valmiutta tehdä tarvittaessa muutoksia niihin isoihinkin asioihin, voidakseen olla yhdessä.

        Kaikki ei koskaan ole valmiita niin suuriin muutoksiin, ei edes pienempiin minkään suhteen vuoksi. Mutta sitten on me osa kahjoja, jotka pitää ihmisuhdetta ja rakkautta niin isona asian aj aosana elämää, että sen vuoksi voi raivat muut esteet pois senkin uhalla, että se tuli tehtyä "tuhraan", jos ajatellaan turhaksi yhtäkään suhdetta joka vaikka loppuukin jossain vaiheessa. 😆


        Se on tasan siitä kiinni miten arvottaa ja punnnitsee asioita keskenään. Ei mistään muusta, koskaan. Enkä tuomitse ketään siksi, ettei lähde edes katsomaan mitä siellä vastassa olisi...se voi itsesuojelua...ettei ihastu ja pety, kun ei rohkene pistää kamoja kasaan ja muuttaa vaikka samalle paikkakunnalle, tai etsiä uutta työpaikkaa lähempää toista tms.


        Mä olen sanonut ja sanon vieläkin, että mulle ihminen jota rakastan, siis aivan todellakin rakstan on kaiken maallisen yläpuolella. Otan vaikka loparit, etin uuden kämpän, syön säästöni tms. jos se vaan auttaa siihen, että saan olla sen ihmisen kanssa jota rakastan. Mä oon niin hullu, mutta en toki oleta kaikkien olevan. Ihmiset on varovaisia ja moni ajattelee järjellä tämän asian vaikka se tarkottas että istuu loppuelämän yksin netin edessä. 😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        No mun mielestä ei voi yleistää noin, ettei siitä tule mitään. Kaikki perustuu kuiteskin omaan tahtoon ja siihen miten asiat järjestelee halutessaan vaikka uusiksi. Kyse on enemmänkin siitä, ettei halua syystä tai toisesta järjestellä asioitaan toisin, kuin ne nyt ovat.

        Pelottaa ehkä muuttaa tutuista ympyröistä, vaihtaa työpaikkaa, entä jos suhde karahtaakin karille ja kaikki vanha on poissa? Vaatii hirmusti tahtoa ja halua ja valmiutta tehdä tarvittaessa muutoksia niihin isoihinkin asioihin, voidakseen olla yhdessä.

        Kaikki ei koskaan ole valmiita niin suuriin muutoksiin, ei edes pienempiin minkään suhteen vuoksi. Mutta sitten on me osa kahjoja, jotka pitää ihmisuhdetta ja rakkautta niin isona asian aj aosana elämää, että sen vuoksi voi raivat muut esteet pois senkin uhalla, että se tuli tehtyä "tuhraan", jos ajatellaan turhaksi yhtäkään suhdetta joka vaikka loppuukin jossain vaiheessa. 😆


        Se on tasan siitä kiinni miten arvottaa ja punnnitsee asioita keskenään. Ei mistään muusta, koskaan. Enkä tuomitse ketään siksi, ettei lähde edes katsomaan mitä siellä vastassa olisi...se voi itsesuojelua...ettei ihastu ja pety, kun ei rohkene pistää kamoja kasaan ja muuttaa vaikka samalle paikkakunnalle, tai etsiä uutta työpaikkaa lähempää toista tms.


        Mä olen sanonut ja sanon vieläkin, että mulle ihminen jota rakastan, siis aivan todellakin rakstan on kaiken maallisen yläpuolella. Otan vaikka loparit, etin uuden kämpän, syön säästöni tms. jos se vaan auttaa siihen, että saan olla sen ihmisen kanssa jota rakastan. Mä oon niin hullu, mutta en toki oleta kaikkien olevan. Ihmiset on varovaisia ja moni ajattelee järjellä tämän asian vaikka se tarkottas että istuu loppuelämän yksin netin edessä. 😃

        Sillain tietyllä tapaa olen melko intohimoinen ihminen. Ja omistautunut sille mihin mä vakaasti uskon ja mitä mä haluan. Mikään ei estä mua ( paitsi kuolema), esteet raivataan yksi kerrallaan... 😊😊


    • Anonyymi

      Harmis on joskus palstalla myöntänyt potevansa sitoutumiskammoa. Hän on varauksellinen ihminen muutenkin. Pelaa elämässään aina varman päälle.

      • Harmis on Harmis, ei siinä mitään.

        Pönttis rakastaa kuitenkin Harmista, ja se ei muutu miksikään vaikka Harmis olisi kuinka estoinen.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Harmis on Harmis, ei siinä mitään.

        Pönttis rakastaa kuitenkin Harmista, ja se ei muutu miksikään vaikka Harmis olisi kuinka estoinen.

        Noh rakkaus voi olla vielä vähän liian raskas sana, mutta ihastunut.

        Noh pentele, taas se tuli. Viekää minut pois täältä


      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu, että kyseessä on todellisuudessa hyvin ujo mies. Ujous esteenä.


    • Toinen aloitus. :D

      Saa kai ihminen rehellinen olla? Tai en minä sitä oikeastaan kysyisi saako olla,
      kun olen.

      Mutta lupaan rauhoittua :D En halua pelotella ketään!

      Asioista puhutaan asioiden oikeilla nimillä.

      • Mielestäni toimit viisaasti.

        Asiat on nyt tuotu avoimesti esille.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Mielestäni toimit viisaasti.

        Asiat on nyt tuotu avoimesti esille.

        Niinkö? No hyvä...


      • Anonyymi

        No ole...

        Et vastannut tähän:

        "Eikö sun kantsis nyt edes kerran nähdä tuo Iku-Turso? Olet nähnyt dissinkin, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Ette te toisistanne henkisesti eroon pääse. Voi olla että kemia toimii, tai sitten ei. Pääsisitte rauhaan asiasta. Iku taatusti niin utelias, että ajelee pidemmänkin matkan.

        Vai onko molemmat valehdelleet ulkonäöstään niin paljon, että ette kehtaa sen takia tavata?"

        En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ole...

        Et vastannut tähän:

        "Eikö sun kantsis nyt edes kerran nähdä tuo Iku-Turso? Olet nähnyt dissinkin, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Ette te toisistanne henkisesti eroon pääse. Voi olla että kemia toimii, tai sitten ei. Pääsisitte rauhaan asiasta. Iku taatusti niin utelias, että ajelee pidemmänkin matkan.

        Vai onko molemmat valehdelleet ulkonäöstään niin paljon, että ette kehtaa sen takia tavata?"

        En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut.

        No kun...

        Äh! Älä kysele vaikeita. Se ei mennyt vaan putkeen sillon ja..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ole...

        Et vastannut tähän:

        "Eikö sun kantsis nyt edes kerran nähdä tuo Iku-Turso? Olet nähnyt dissinkin, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Ette te toisistanne henkisesti eroon pääse. Voi olla että kemia toimii, tai sitten ei. Pääsisitte rauhaan asiasta. Iku taatusti niin utelias, että ajelee pidemmänkin matkan.

        Vai onko molemmat valehdelleet ulkonäöstään niin paljon, että ette kehtaa sen takia tavata?"

        En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut.

        "En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut."

        Miksen olisi hänen tyyppisestä kiinnostunut??


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ole...

        Et vastannut tähän:

        "Eikö sun kantsis nyt edes kerran nähdä tuo Iku-Turso? Olet nähnyt dissinkin, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Ette te toisistanne henkisesti eroon pääse. Voi olla että kemia toimii, tai sitten ei. Pääsisitte rauhaan asiasta. Iku taatusti niin utelias, että ajelee pidemmänkin matkan.

        Vai onko molemmat valehdelleet ulkonäöstään niin paljon, että ette kehtaa sen takia tavata?"

        En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut.

        Tähän voin sanoa suoraan että olen poistunut siinä mielessä "palstavahvuudesta" että kirjoittelen tänne vain tarkkailijana.

        Enkä nyt enää voisi harkita muutoinkaan tapaavani naista joka on rakastunut toiseen palstalaiseen. Unohda siis ninut spekulaatioista.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tähän voin sanoa suoraan että olen poistunut siinä mielessä "palstavahvuudesta" että kirjoittelen tänne vain tarkkailijana.

        Enkä nyt enää voisi harkita muutoinkaan tapaavani naista joka on rakastunut toiseen palstalaiseen. Unohda siis ninut spekulaatioista.

        Vai 'tarkkailijana'

        ikinä usko sitä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "En usko hetkeäkään, että olisit harmiksen tyyppisestä miehestä kiinnostunut."

        Miksen olisi hänen tyyppisestä kiinnostunut??

        Kamupoika -sektorilla. Liian tylsä. Sun ja Ikun välillä on ollut aina sähköä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vai 'tarkkailijana'

        ikinä usko sitä.

        En kaipaile palstajulkisuutta, eikä mulla ole tässä kohtaa aikaakaan kovin aktiiviseen palstailuun.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        En kaipaile palstajulkisuutta, eikä mulla ole tässä kohtaa aikaakaan kovin aktiiviseen palstailuun.

        Pääsitkö pyörätuolista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamupoika -sektorilla. Liian tylsä. Sun ja Ikun välillä on ollut aina sähköä.

        Jaha ai tuo on se perustelu. Mutta sähköä voi olla monenlaista ja onko se aina oikeanlaista... voi tulla liian kovaa virtaa, että näpit ja koko ihminen palaa. :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaha ai tuo on se perustelu. Mutta sähköä voi olla monenlaista ja onko se aina oikeanlaista... voi tulla liian kovaa virtaa, että näpit ja koko ihminen palaa. :(

        Jätä nuo ilkeät kommentit omaan arvoonsa.

        Sinä tiedät itse tunteesi, se riittää meille fiksummille kommentoijille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö pyörätuolista?

        En ole edes istunut koskaan pyörätuolissa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Jätä nuo ilkeät kommentit omaan arvoonsa.

        Sinä tiedät itse tunteesi, se riittää meille fiksummille kommentoijille.

        Ilkeät? Olen yrittänyt saada teitä treffeille, jotta tuo loputon jahnaus loppuisi. Sulla ei nyt ihan lanttu leikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeät? Olen yrittänyt saada teitä treffeille, jotta tuo loputon jahnaus loppuisi. Sulla ei nyt ihan lanttu leikkaa.

        Että äitipuoleksi pitäisi ryhtyä Ikun lapsille?


    • Anonyymi

      Harmis, niin kuin moni muukin, on maalaillut itsestä tietynlaisen palstakuvan, mikä eroaa aika paljon todellisuudesta. Siksi on ihan turha odottaa mitään palstapariutumisia. Se olis aika mahdoton tehtävä saada palstakuva ja todellisuus natsaamaan keskenään.

      Mutta saittepahan taas vaihteeksi jotain keskusteltavaa kun ei teidän elämässänne muutakaan näyttäisi palstan lisäksi olevan... :D

      • Kuka siellä? Tutunlainen hymiö ja loppukaneetti... :)

        Eikö se ole parempi olla näin kuin riidellä..


      • Anonyymi

        Muutama vuosi sitten Harmiksella oli samanlaiset jutut kuin naisasialuuserilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten Harmiksella oli samanlaiset jutut kuin naisasialuuserilla.

        Tai vielä pahemmat. Kirjoitti silloin nimimerkillä Ikis...M


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka siellä? Tutunlainen hymiö ja loppukaneetti... :)

        Eikö se ole parempi olla näin kuin riidellä..

        Riitely on turhaa. Se on totta. Minä en jaksa. Jos todellisessa elämässä ajaudun jonkun kanssa riitelemään, sen tyypin merkitys minulle jatkossa vähenee aika paljon. Enkä pahemmin peittele sitä...

        Mutta muuten vaan totesin, että näin se menee. Jokainen, joka esittää ja erityisesti väittää olevan tietynlainen, ei oikeasti ole. Poikkeuksetta. Ja täällä palstalla kun sitä on yks sun toinen harrastanut nimettömänä, on enemmän kuin varma, että livessä ei pidä. Siksihän te täällä addikteina pyöritte nonstoppina ja yritätte keksiä edes jotain jutun juurta. Mutta siihen se sitten jääkin. Huvinsa kullakin... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitely on turhaa. Se on totta. Minä en jaksa. Jos todellisessa elämässä ajaudun jonkun kanssa riitelemään, sen tyypin merkitys minulle jatkossa vähenee aika paljon. Enkä pahemmin peittele sitä...

        Mutta muuten vaan totesin, että näin se menee. Jokainen, joka esittää ja erityisesti väittää olevan tietynlainen, ei oikeasti ole. Poikkeuksetta. Ja täällä palstalla kun sitä on yks sun toinen harrastanut nimettömänä, on enemmän kuin varma, että livessä ei pidä. Siksihän te täällä addikteina pyöritte nonstoppina ja yritätte keksiä edes jotain jutun juurta. Mutta siihen se sitten jääkin. Huvinsa kullakin... :D

        Ihan kuin jotain teini palstaa seuraisi. Ei mitään pahaa ihastumisissa mutta tämä että tehdään jonkun online ihastuksesta näin iso haloo, keski-ikäiset immeiset.


    • Anonyymi

      Ettäs viittit tomppeli!

    • No kylläpä sitä Turso on muikeana, kun peli ei olekkaan vielä menetetty.

      • Älä nyt rupea taas sekoilemaan omiasi.

        Mulla on omat sitoumukseni oikeassa elämässä, joten palstaelämä sellaisenaan ei enää kiinnosta minua. Sitten on tuon Pönttiksen tunteet...sehän on rakastunut Harmikseen.

        Annetaan kyyhkyläisten selvittää välinsä.


    • Aika sairasta että palstan nainen haluu palstan miehen. Kaivakaa poterot jo sillä tuli sauhuaa varmaan ihan pian.

    • Anonyymi

      Tuskin pönttö on edes oikea nainen.

    • Anonyymi

      Pönttö Shangaijaa toisen Pöntön sisuksiinsa eli niin sanotusti "kidnappaaa itse itsensä". Öljytynnyriiikin.

    • Hiijohoi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe