Nainen, mistä tiedät että mies rakastaa sinua?

Nin onko mies sanonut että rakastaa sinua?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kukaan niin sanonut, eikä sitä silloin voi tietää mitä toisen päässä liikkuu.

    • Anonyymi

      Miehen rakkaus ei pukeudu sanoihin, vaan tekoihin. Nauratti ihan hirrrveästi, kun kerran luin jostain, että mies ei sano rakastan, vaan rakentaa valkoisen talon. - Nm. Niin se teki

      • Anonyymi

        Noin se varmasti on.


      • Anonyymi

        Niinpä . Kohtelee hyvin ja huolehtii mun tarpeista ja pidättäytyy kusipäisyydestä. Siinä mulle riittävästi rakkauden merkkejä.


      • Anonyymi

        Miksi hemmetissä jonkun miehen pitäisi huolehtia sun "tarpeista"? - Nm Etkö osaa itse


    • Anonyymi

      Naista ei kiinnosta se sanooko mies että rakastaa. Nainen on miehen kanssa jo mies on komea vaikkakin väkivaltainen.

      • Anonyymi

        Sinäkö olet se komea ja väkivaltainen tyyppi? Puhut kokemuksesta?


    • Anonyymi

      Mies panee ja se on rakkautta.

      • Nyt pitää tunnustaa, et yks tyttö ihmetteli miks sanon rakastavani aina rakastelun jälkeen. En kuulemmä muulloin.

        Toisaalta vanha pohjalainen sanonta on, et olen jo kerran sanonut, kerron jos mieli on muuttunut.


      • Anonyymi

        Tässä tulikin selväksi, että tärkeintä naisessa on reikä, jota mies panee.


    • Anonyymi

      marjukka 42v korkeastikoulutettu täs vaan moi eli mitä vaurakkaampi mies niin sitä rakkaampi eli miehen tulot ja omaisuus kertoo miten paljon marjukkaa rakastaa

      • Hieno et joku nainen kertoo oikean mielipiteensä.

        (Uskon kyllä et olet oikeasti mies.)


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Hieno et joku nainen kertoo oikean mielipiteensä.

        (Uskon kyllä et olet oikeasti mies.)

        Välimerkitönhän tuo oli. Sehän niin tykkää korkeakoulutetuista.


    • on se kerran sanonu,
      ja lupas kertoa jos tilanne muuttuu..

    • Anonyymi

      On sanonu hyvin hyvin monta kertaa.

    • Anonyymi

      On sanonut. Tyhmä olin ja uskoin. Onhan se kiva kuulla mutta kyllä sitä vaan pitää höystää teoilla eli komppaan kyllä muita kommentoijia.

      Ja saa sen sanoa useammin kuin kerran, mutta olisi kiva myös näyttää. Pienillä teoillakin voi näyttää. Pehmeä kosketus, lämmin ruoka, rullatut sukat likapyykissä. Kun näyttää arjessa että välittää ja arvostaa ja rakastaa niin kun sen sanoo niin se painaa myös enemmän.

      • Anonyymi

        Odotinkin että koska joku nainen sanoo että on mies sanonut ja tyhmänä uskoin. :)
        Eihän sen sanominen mitään todista, on vain sanahelinää, teot puhuvat puolestaan.


    • Anonyymi

      joo laitoin whatsappissa vuosi sitten viestinä yhden tyttären äidille ja en ala jankkaa asiaa koko ajan sille ja vonkuu. ei toi siihe mitää vastannu. no nähdessä ollaan niiku ei mitää. houh.
      menin tekee lapsen ja ei tullu aateltua et kehittyis tämmösiä tunteita.

    • Anonyymi

      Nainen menisi paniikkiin, jos ruma mies yht'äkkiä täräyttäisi, että rakastan sinua nainen.

      • Anonyymi

        Ei puskista kenellekään randomnaiselle tuollaista pidä mennä täräyttämään, oli sitten ruma tai komea mies.


    • Anonyymi

      "onko mies sanonut että rakastaa sinua?"

      Tuo illuusio tai fantasia korreloi vahvasti "pettäjä" syytösten kanssa. Sitä on vaikea ymmärtää että ihmiset (etenkin vanhat) tukeutuvat (mihinkään) lauseeseen ikäänkuin se olisi parisuhteen yksi kivijalka. Samoin on laita papin edessä sanotun kanssa, ei parisuhde niille sijoilleen jäädy, sitä on jatkuvasti ...ruokittava eli siitä on pidettävä huolta, joka ikinen päivä.

      "Minä rakastan sinua" tarkoittaa että: "olen tyytyväinen sinun panokseesi tässä parisuhteessa". Se mitä kaikkea tyytyväisyyteen ja siis panokseen sisältyy riippuu sanojasta, joku painottaa enemmän rahaa/vaurautta, toiselle nöyryys ja kuuliaisuus on merkittävämpää jne.

    • Jos olisin nainen ajattelisin että teot ovat sanoja tärkempi mittari, sanat kun ovat joillekin pelkkää helinää joilla hankitaan hyödykkeitä ilman sen kummempaa tarkoitusta. Näin miehenäkin ajattelen niin että jos nainen leipoisi mulle lauantaisin pullaa uskoisin sen olevan edelleenkin sitoutunut vaikkei helistelisikään sanoilla. Sittentaas nainen joka väittäisi rakastavansa muttei koskaan laittaisi mitään tikkua ristiin minkään asian vuoksi tuntuisi ehkä aika kylmältä ja itsekkäältä tapaukselta kun ei antaisi mitään näyttöjä väitteidensä tueksi.

    • Kyllä se ehkä vähän selästä rapsuttaisi.

      • Anonyymi

        Tänään olisi ollut kyllä rapsuttajan tarvetta(naispuolista).
        Treenit meni hyvin mutta se laittaa paikat usein kipeiksi. Tänään suihkussa piti ottaa suihku kuumalla vedellä ja kun siihen tottui niin säätää vesi taas kuumemmalle. Se kyllä tuntuu helkkarin hyvältä kun tulikuuma vesi hyväilee kipeitä lihaksistoa, kuuma suihku pään ja hartioiden seudulle, eipä ole paljon sen parempaa. Tai no, olisihan se ollut kiva jos siinä nautiskellessa naisen kädet olisi saippuoinut hartiat ja yläselän samalla vähän hieroen.

        En tiedä noista teoista, teen vähän lankkuaitaa jos sillä illalla jo irtois:)
        Vähän vaihtokauppaa...mitäs se pönttis antaisi rapsutuksesta:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      On, mutta teot ei ihan tue tätä. Niin ehkä se on tunnetila, joka pitää jättää omaan arvoonsa.

    • Anonyymi

      Täräytti ettei ollut rakastunut, totesin okey. Jätin sen asia hoidettu. Nyt mietin deittailenko vai tapailenko😌. Mul o aikaa pyörittää montaa, me pleija is back. Tapailen kaikkia enkä sitoudu muuhun kun itseeni ja ei seksiä kiitos.

    • Tässä talossa ei aleta mitään liirum laarumeja harrastamaan..

      :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe