Mies pyytämään mua kahville. En myöskään ole pyytänyt että katselet mua enkä ole pyytänyt että kosket muhun. Silti teit näitä kaikkia ja nyt olen sulle kuin ilmaa. Kiitos paljon kun halusit mua satuttaa.
En pyytänyt sua
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olin sulle kuin ilmaa, lelu mitä käytit hyväksesi ja heitit lopulta tarpeettomana pois.. Että kiitos siitä.
- Anonyymi
Tietoisesti itse leikit jos muistat edes. Se taas mitä kerroin on minun asiani. Ja se taas mitä uskot on sinun päätettävä. Hauskaa ja jännittävää oli se myönnettäköön. Mutta tiedän valheesi joten luottaa en voinut sen jälkeen. Ainoa hyvä juttu oli että se jäi minun tietooni. En jaksa enään leikkiä kuten varmaan ymmärrät. Nuo sun esitykset ja milloin olin ystävä milloin joku muu. Etköhän ole jo löytänyt uuden jonka kanssa leikkiä. Mistä muuten mielenkiintosi minyun vieläkin kantaa? Jos kuulisit totuuden suuttuisit todella. Ei me koskaan enään voida luottaa joten jätä jo vihdoin rauhaan. Keskity siihen uuteen.
- Anonyymi
Ei ole mielenkiintoa sinua kohtaan. Sitä oli, se meni ja jäi. En ala soutamaan epävarmoilla vesillä. Sen sijaan sinulla taitaa olla vielä minua kohtaan kovastikin rakkauden tunteita.
- Anonyymi
No mielenkiintoa sinuun on yhtä paljon kuin koirankikkareeseen kadulla että jätä sinä vain nyt minut rauhaan.
- Anonyymi
Ja taas ketjullinen mielenterveysongelmaisten vastauksia.
- Anonyymi
Joo ja yhden mielenterveysongelmaisen jatkuva saaga mm eräs kirjoitusvirhe paljastaa yksinpuhelunsa kupletin.
- Anonyymi
No se se olisikin kun täällä palstalla oleva nainen pyytäisi kahville,
kuu kääntäisi vuoroaan ja meret läikkyis yli.
Ettehän te täällä palstalla olevat halua kuin ruikuttaa. - Anonyymi
On todella mukava kun joka kerta saa pettyä johonkin mieheen. En ymmärrä miksi pitää ihmistä satuttaa ihan tietoisesti. Sit käännetään kaikki naisen syyksi ja naureskellaan takanapäin kun nainen on niin tyhmä kun uskoo kaiken. Olen niin kyllästynyt. Pitää varmaan katsoa joku muu paikka.
- Anonyymi
Hevonpaskaa tämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867