Ole mies, ole nainen

Anonyymi

-Ole lapseton ja sporttinen 8/10 mies
-Saa mätsejä 6/10 naisten kanssa, joilla saattaa olla hieman ylipainoa ja lapsi/lapsia, jos ei ylipainoa ja lapsia, niin ulkonäkö kuitenkin 6/10
-Ajattele, että voisit panna 6/10 naista, mutta et missään nimessä seurustella

-Ole 6/10 nainen, jolla hieman ylipainoa ja lapsi/lapsia, jos ei ylipainoa ja lapsia, niin ulkonäkö kuitenkin 6/10
-Saa kymmeniä mätsejä treenattujen 8/10 ja jopa 9/10 miesten kanssa ja kuvittele, että kyllä joku näistä miehistä haluaa kanssasi parisuhteen
-Kun 8/10 tai 9/10 mies on "saanut", eikä halua enää tavata, hauku KAIKKI miehet sioiksi

Tätä tämä on kun miehet on seksinhimoisia ja naiset pinnallisia, joille merkkaa vain ulkonäkö.

Jos miehillä ei olisi näin valtavaa seksinhimoa tai naiset olisi anteliaampia, niin se tasoittaisi tätä, mutta ei ratkaisisi kokonaan.. Ei siitä voi syyttää kumpaakaan sukupuolta.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen lopettanut 3 kertaa suhteen kun ei ole oikein mitään läheisyyttä eikä juurikaan seksiä. Nämä naiset ovat kuitenkin pitäneet minusta paljon ainakin omien sanojensa mukaan. Eikä se ylipaino nyt niin kamala asia ole.

      Omasta mielestä hyvään suhteeseen kuuluu olennaisesti läheisyys ja seksi.

      Nettideitteihin en mene koska tiedän että on aika turhaa ja tulee vaan mielipahaa.

      • Anonyymi

        Yhden suhteen lopetin kun naista ei seksi ja läheisyys kiinnostanut, muuten meni hyvin mutta se ei vaan riitä.


    • Anonyymi

      Miten hitossa se p*llu menee aina kaiken edelle ja on lopulta se tärkein mikä erottaa "mukavasta" naisesta? Ei se nainen mikään kone ole mikä antaa miesten jyystää vaikka itseä ei haluakaan. Keski-iässä voisi jo miehetkin miettiä, että se nuoruusjuna meni jo ja antaa tilaa ja aikaa muillekin ajatuksille kuin jokapäiväinen/-viikkoinen n*ssiminen.

      Voitte olla varmoja, että teille ei löydy vakituista suhdetta. Koskaan. Nymfoja kuitenkin on aika vähän vapaana ja tarjolla.. niitä kun kaikki keski-ikäiset ja vanhemmat miehet tuntuvat hakevan ja ottajia siis löytyy.

      Kannattaa kasvaa jo siitä siitä tutti-iästä ulos ja sen jälkeen lähteä hakemaan pysyvää parisuhdetta, kun on elämän realiteetit hallussa.

      • Anonyymi

        haluakaan = halutakaan


      • Anonyymi

        Jos sulla on tavara täynnä hiekkaa tai sepeliä, niin ei ole useimpien terveisen ja normaslien naisten suhteen.


      • Anonyymi

        Joo profiilissa voisi lukea vaikka näin. Etsin sinua nainen joka olet nymfoiluun taipuvainen ja etsit itsekkin panevaa kaveria. Voisimme panna itsemme onneen. Tykkäät kokeilla ryhmää ja et koe eloasi tuskalliseksi kovassakaan menossa. Huolehdit kuitenkin terveydestäsi sopivilla lisävarusteilla niinhän minä teen itse myös. Toivon ettet vaivaa minua henkisillä ajatuksilla vaan olet enemmän tavarasi haltija ja tukija kuin vastakaikua odottava frigidi.
        Elät kuin jokainen päiväsi olisi viimeinen, et mieti vanhoja ja tulet juttuun kalun kuin kalun kanssa.

        Löydänkö sinut näin vai olenko vain odottava turhaan.


    • Anonyymi

      Oma tasosi on sitten 6. Ei pelkkä lapsettomuus ja sporttisuus riitä nostamaan sua kasin mieheksi. Luultavasti suurin vika on tylsyys ja mitäänsanomattomuus. Ei tule wow - efektiä, jolloin olisi suorastaan "pakko" ottaa yhteyttä. Eivät kympin miehet vaivaudu edes seksin takia tapaamaan kutosen naista. Ei tarvitse.

      • Anonyymi

        Ei lapsettomuus ja sporttisuus riitäkään, enkä ole niin väittänytkään. On ne kyllä minulla sellaisia asioita, jotka vaikuttaa siihen kokonaisuuteen. Jos naisen ulkonäkö on kasi, mutta sillä on ylipainoa ja lapsia, niin kokonaisuus on 5/10 tai 6/10.

        Ja mistäs sinä tiedät minkä tasoinen olen? Et voi sitä mitenkään tietää. Saan seksiä ja naisenkin jos haluaisin, mutta en etsi parisuhdetta. Kirjoitin tuossa aloitusviestissä muiden miesten puolesta, koska tiedän mitä naiset tavoittelee esim. tinderissä.

        Siitä olen samaa mieltä, että 9/10 miesten ei tarvitse seksin takia tavata kutosen naista. Seiska saattaa mennä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe