Mieheni jätti minut 15 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen vuosi sitten. Pelkään, etten selviä erosta, koska olen panostanut koko elämäni perheelle, parisuhteelle, lapsille ja työssä käymiselle, jotta elintasomme pysyy hyvänä. Nyt on jäljellä vain tyhjyys. Kukaan aikuinen ei ole viikkoihin kysynyt minulta mitä kuuluu. Oma mokahan tämä on, kun luotin toiseen niin paljon, että annoin kaikkeni. Lapset tarvitsevat minua, kun ovat pieniä, eivät edes koulussa vielä, mutta oma olo on sellainen, että en jaksa sängystä nousta ylös. Mitä ihmettä teen?
Kun ei ole ketään
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Päivä kerrallaan. Eka vuosi oli paha, toinen melkein pahempi. Nyt tämä kolmas tuntuu jo helpommalta. Minäkin panostin perheeseen kaiken. Vaan nytpä olen sitten sinkku. Onhan siinä hyviäkin puolia. Saa tehdä mitä huvittaa ja päättää perheen asiat. Olet vielä nuori, jos alle kouluikäisiä muksuja. Elämällä on vielä vaikka mitä tarjottavaa, kunhat keräilet ensin itsesi ja itsetuntosi kasaan.
- Anonyymi
Meitä samanlaisia miehiä on. Lepää vähän aikaa. Mieti valoisia puolia. Juttele vaikka netissä kokemuksistasi näin ja hae vertaistukea. Sitten pikkuhiljaa ulkoilemaan. Ja lapsiin tietty kannattaa panostaa. Siitä sitten miettimään, joko on valmis uuteen suhteeseen. Huonon kokemuksen jälkeen tulee parempia.
- Anonyymi
Löydät kyllä vielä uuden rakkauden.
- Anonyymi
"olen panostanut koko elämäni perheelle, parisuhteelle, lapsille ja työssä käymiselle"
Tuo ei vetele pidemmän päälle. Uupuu. Sinun pitää panostaa itseesi, omaan hyvinvointiisi, niin että jaksat. Ei kukaan jaksa, jos panostaa vain muihin.
Kyllä sinä selviät erosta. Luota itseesi. Hakeudu vaikka ammattiauttajan pakeille, liity eroryhmään. Nyt on aika selvittää kuka oikeasti olet, sinä itse. Koska lapset ovat pieniä, sinun on parasta myös etsiä luotettavia ihmisiä, jotka auttavat lastenhoidossa. Netissäkin on kuulemma kaikenlaisia äitiryhmiä. - Anonyymi
En oikeastaan osaa lohduttaa. Huolehdin lapset, kodin ja sairastuneen vaimoni. Sitten hän piristyi sen verran että meni omille poluilleen. On kulunut jo 6v, enkä usko enää ikinä löytäväni rakkautta. Pari ihmissuhde räpellystä oli, mutta lapsieni olemassaolo oli vaikeaa naisille, vaikkakin olivat itse yh. Onneksi elämästä voi löytää paljon iloja ilman parisuhdettakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2293769S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi43208Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622324Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411753Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651633- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva101226Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511094LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057